Mitä minun pitäisi tehdä? Joskus keskustellessani näistä asioista vastapuoli melkein sylkäisee päälleni. Minulle on kerrottu että olen "rasisti" ja että ajattelen "rasistisesti", että olisin jokin ihmeen Halla-aholainen juntti, sivistymätön, ajattelematon, tunteeton ....
Nämä mielipiteen ilmaisun ovat joskus saattaneet vastapuolen raivon valtaan
-Haluaisin kieltää kerjäämisen
-Mielestäni maahanmuutosta koituu ongelmia Suomeen ja suomalaisille
-Pelkään kaupungilla maahanmuuttajajengejä, lenkkipolulla jopa yksittäisiä .......
-Olen äänestänyt Persuja mutta en tunnusta tutuille näin tehneeni
-En oikein ymmärrä kerjäläisten terveyspalvelujen järjestämistä
Sentään kukaan ei tunnista minua ellei näistä asioista tule puhetta. Jos keskustelu alkaa ajautua näihin asioihin, olisiko minun parempi kertoa "valkeita valheita" tai vain että "en tiedä" tai "en halua kommentoida"? Työpaikalla (jossa en ole ollut vielä kauan) olen vältellyt viimeiseen asti keskustelua näistä asioita mutta tunnen myös sen vaikeaksi, kun joskus melkein suoraan kysytään. Johtajien mielipiteitä en edes tiedä. Nuo ongelmakohtaamiset ovat tapahtuneet jokseenkin poikkeuksetta jutellessani ennestään tuntemattomien naisten kanssa, yleensä jossakin liikennevälineessä, kerran asemalla.
Miten minun pitäisi olla ja mitä pitäisi sanoa ja mitä ainakaan ei saisi sanoa.
Miten voisin kitkeä rasismin itsestäni ?
7
71
Vastaukset
- ¢¿¢
linkkaa tänne kuva itsestäsi, niin katsotaan miten paha rasisti olet.
- Mover
Minulla on myös yksityisvastaanotto, jossa parannan rasisteja:
[email protected]
Kun luet arkistosta älykkäitä kirjoituksiani, niin parantuminen on taattu.- suomi suomalaisille
meikä-mannekin voi auttaa kertyomalla että semitä höyryhyysärit nimittävät rasismiksi on ihan normaalia ihmisluontoon kuuluvaa ajattelua ja toimintaa.
nykyinen rasiamihan on moweroitu melkein kaiken ajattelun ja toiminnan käsittäväksi esim.juopuneiden möläytykset kapakoissa ym.
ole ylpeä ole realisti välittämättä mitä hihhuli-hyysärit jankuttavat......we shall overcome,oikeus voitta because i have a dream....jeeskö mower
- En halua leimaa
Ilmeisesti sitten parasta pitää suu supussa ainakin töissä ja tuttujen kesken ellei vastapuoli itse kahden kesken paljasta kantaansa ensin.
- lyhyesti...
Valehtele. Niinhän kaikki julkisuudessa tekevät.
Tässä mallia:
Suomi tarvitsee maahanmuuttoa! (hiljaisia hurraa-huutoja taustalla)
Suomi kuuluu kaikille! (hiljaisia hurraa-huutoja taustalla)
Suomi on sitoutunut kansainvälisin sopimuksin vastaanottamaan pakolaisia (hiljaisia hurraa-huutoja taustalla)
Näin voit pitää työpaikkasi ja jatkaa elämääsi täysin normaalisti.
Jos sen sijaan poikkeat suvakkilinjalta ja ilmoitat suhtautuvasi epäilevästi nykyisen kaltaisen maahanmuuton kannattavuuteen, saat välittömästi rasistin leiman otsaasi ja urakiitosi tyssää siihen paikkaan. Kuitenkaan yksikään tuomitsiojoistasi ei tosiasiassa pidä itsekään somaleista sun muista kerjäläisistä. Sitä ei vain saa sanoa ääneen.
Lyhyesti:
1. Vältä kaikkea keskustelua maahanmuutosta/maahanmuuttajista.
2. Jos sinulta suoraan kysytään jotain maahanmuuttoon liittyvää, ja on pienikin mahdollisuus, että kysyjä on suvakki,
valehtele.- En halua leimaa
Kiitos. Kun vain osaisi välttää joutumasta noihin keskusteluihin. Eli tuo kohta 1) varmaan auttaa jos vaan voi noudattaa.
Kovin montaa suvakkia ei taida tällä työpaikalla miespuolisissa kollegoissa olla, mitä olen kahvipöydässä sivusta seurannut. Mutta vielä ainakin oma turpa visusti kiinni.
- Pääkirurgi
Tuollaisista "vääristä" mielipiteistä pääsee eroon lobotomialla http://fi.wikipedia.org/wiki/Lobotomia
Kuten huomaat, monet kirjoittajat joiden nimimerkit näillä palstoilla usein esiintyvät ovat teettäneet itselleen tämän toimenpiteen ja ovat tyytyväisiä lopputulokseen. Johtavien puolueiden jäsenten joukossa tämä oli taannoin suoranainen villitys, ja sen seurauksena syntyi mm. Suomen nykyinen maahanmuuttopolitiikka ja päätettiin Kreikka-takuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626