http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288665303037.html
Mitäs minä sanoin.
No niin:
19
105
Vastaukset
- En tiedä mitä sanoit
mutta tuo eversti sanoi osuvasti kusipää Putinille.
- Pisskisu(skp)
Se Eversti puhui kokoomuslaise imperialismin sontaa
toveri Puutiaiaselle
- Kiskisu
Aamulehden Kari Huoviala kirjoittaa osuvasti siitä, kuinka menestynyt venäläinen muuttaa yleensä pois Venäjältä tai siirtää ainakin omaisuutensa turvaan ulkomaille. Oma johtopäätökseni tästä on se, että kun jokaisella ihmisellä on kuitenkin tarve olla ylpeä alkuperästään, venäläisille ristiriita on niin vaikea, että heidän täytyy jakaa todellisuus venäläisten sisäiseen suuruuteen versus venäläisen yhteiskunnan toimimattomuuteen. Kun näin suurilla ihmisillä on käsissään toimimaton yhteiskunta, on sanomattakin selvää, että he ovat ansainneet ottaa haltuunsa jonkun toisen toimivan yhteiskunnan ja päsmäröidä siellä.
Toimivalla yhteiskunnalla en nyt viittaa tämänhetkiseen Ukrainaan, mutta väitän että ilman Venäjän manipulaatiota se Ukraina voisi olla vakaampi ja onnellisempi valtio ja kansakunta.- aIbatrossi
Kiskisun snajuun mahdu se, ett jos Krimillä olis nyh
jenkki-imperialistien laivasto tukikohta ja Mustameren herruus
Jenkkien laivasto tukisi vartoimalla Krimin kauppasaartoa
ja Krimiläiset soittelisivat vai ragtime muzakkia
Näinhän jenkki estää Kuubankin vaurastumista
Kuuba ei voi myydä tärkeintä vientitavaraansa -sokeria
vaan sokerit Kisksunkin femakkoseuran kaffepöytään ostetaan nyt Takskasta ja jenkit Floridasta ja halvemmalla Brasilian maaorjien leikkaama Cañaa
Jos menekkiä olisi, Kiskiusukin myisi conjoa kokoomksen herrojen iloksi - Kiskisu
aIbatrossi kirjoitti:
Kiskisun snajuun mahdu se, ett jos Krimillä olis nyh
jenkki-imperialistien laivasto tukikohta ja Mustameren herruus
Jenkkien laivasto tukisi vartoimalla Krimin kauppasaartoa
ja Krimiläiset soittelisivat vai ragtime muzakkia
Näinhän jenkki estää Kuubankin vaurastumista
Kuuba ei voi myydä tärkeintä vientitavaraansa -sokeria
vaan sokerit Kisksunkin femakkoseuran kaffepöytään ostetaan nyt Takskasta ja jenkit Floridasta ja halvemmalla Brasilian maaorjien leikkaama Cañaa
Jos menekkiä olisi, Kiskiusukin myisi conjoa kokoomksen herrojen iloksiJenkit ei ole missään vaiheessa olleet perustamassa laivastotukikohtaa Krimille. Tuollaiset vainoharhat on Venäjän propagandavälineitä, joilla tavallinen venäläinen yritetään tyynnyttää kun Venäjän johto on itse ryöstänyt kansansa ja huomaa että perustukset alkaa murentua jalkojen alta.
Toivottavasti tämä Krimin tapaus on nyt oligarkkien ja putinismin joutsenlaulu. Saksaakin historian piti kurittaa kahdesti ennen kuin se oppi. Neuvostoliiton romahdus ei tainnut vielä riittää venäläisille vaan tarvitaan vielä nykyisen Venäjän romahdus. Joko alkaisi sitten oppi painua kovempaankin kalloon. - ylipäällikkö Tarja
Kiskisu kirjoitti:
Jenkit ei ole missään vaiheessa olleet perustamassa laivastotukikohtaa Krimille. Tuollaiset vainoharhat on Venäjän propagandavälineitä, joilla tavallinen venäläinen yritetään tyynnyttää kun Venäjän johto on itse ryöstänyt kansansa ja huomaa että perustukset alkaa murentua jalkojen alta.
Toivottavasti tämä Krimin tapaus on nyt oligarkkien ja putinismin joutsenlaulu. Saksaakin historian piti kurittaa kahdesti ennen kuin se oppi. Neuvostoliiton romahdus ei tainnut vielä riittää venäläisille vaan tarvitaan vielä nykyisen Venäjän romahdus. Joko alkaisi sitten oppi painua kovempaankin kalloon.Mixvarten jo iänkin puolesta armijaa kelpaamaton Wanha ämmä tietäisitkään kaikki Mustameren laivastoasema ja tukikohdat?
Melkoisen varmasti jenkeillä on jo valius sielläkin
ydinohjuksilla aseitett sukellusvene tai ohjusveneitä
vilisemällä Mustamerellä-------vaikkapa Batumissa
jossa herttine Katie Melua on syntynyt----ehkä minun siittämänä--------ÄMMÄT VAIETKOON SOTILASTIEDOISTA - yours Katie Melua
ylipäällikkö Tarja kirjoitti:
Mixvarten jo iänkin puolesta armijaa kelpaamaton Wanha ämmä tietäisitkään kaikki Mustameren laivastoasema ja tukikohdat?
Melkoisen varmasti jenkeillä on jo valius sielläkin
ydinohjuksilla aseitett sukellusvene tai ohjusveneitä
vilisemällä Mustamerellä-------vaikkapa Batumissa
jossa herttine Katie Melua on syntynyt----ehkä minun siittämänä--------ÄMMÄT VAIETKOON SOTILASTIEDOISTAHi dear albatros
At least I found you and seem to you still remember me yours Katie Melua kirjoitti:
Hi dear albatros
At least I found you and seem to you still remember meKetevan taitaa muuten olla syntyperältään gruusialainen...
- albatrossi
Genio.Mente kirjoitti:
Ketevan taitaa muuten olla syntyperältään gruusialainen...
ketevan muutti 1998 Batumista Lontoon
http://fi.wikipedia.org/wiki/Katie_Melua
Paljonkin mahdollista ollut tavata hänet Batumin "korsteenibaarissa"
Pikkukaupungin ainoassa kapakassa
hmm .....gempsu tiettäkin asioita yllättävän paljonkin
muttei sentään Ketevanin kalsareissa käynyt sentään
Minäpäs olen;-) albatrossi kirjoitti:
ketevan muutti 1998 Batumista Lontoon
http://fi.wikipedia.org/wiki/Katie_Melua
Paljonkin mahdollista ollut tavata hänet Batumin "korsteenibaarissa"
Pikkukaupungin ainoassa kapakassa
hmm .....gempsu tiettäkin asioita yllättävän paljonkin
muttei sentään Ketevanin kalsareissa käynyt sentään
Minäpäs olen;-)Minusta Ketevan on vaan yksinkertaisesti ihana. Aseistariisuva ääni...
http://www.youtube.com/watch?v=CKLaIvGIEok
Eversti on tietysti oikeassa, mutta se taitaa kirjoitella myllykirjeitä oman henkensä uhalla. Ymmärtääkseni diktaattoria ei saa vastustaa, vaan kaikkien pitää olla samaa mieltä.
Voi olla, ettei tuosta everstistä kuulu tämän enempää.Tämä on se hulluus, mitä minä tarkoitin. Ja sitä ei todennäköisesti monikaan ole teistä livenä nähnyt. En minäkään ihan niin pahaksi menneenä, mutta haistanut sen ilmassa ja ihmisten asenteissa. Kusinen paikka tavallisille jeejee-ihmisille(niitähän suurin osa ihmisistä kansallisuudesta riippumatta kuitenkin on).
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014031418123814_ul.shtml
Kaikki tämä paska, mitä tapahtuu Ukrainassa ja myös länsimaissa hoidossa esimerkiksi, petaa mitä parhaimpaa alustaa äärioikeiston esiinmarssiin. Ukrainankin uudessa hallinnossa taitaa olla 4 äärioikeistolaiseksi luokiteltavaa henkilöä. Näin olin jostain lukevinani, saa korjata jos olen lukenut väärin tai saanut väärää tietoa. Mutta jos joku teistä kuvittelee, että äärioikeistolainen saadessaan jalansijan valtion hallinnossa valaistuu yhdessä yössä demokratian ja suvaitsevaisuuden perikuvaksi niin taitaa olla usko ihmiseen ja sen puheisiin aika kova. Minulta ei sellaista uskoa löydy...
Jos uusi hallinto olisi jollain tavalla tilanteen tasalla ja omaisi jonkinlaista vaikutusvaltaa Ukrainassa, sen pitäisi olla juuri nyt tekemässä kaikkensa sen eteen, ettei Venäjä saisi ainuttakaan syytä edetä Krimiä pitemälle. Tossa hommasta alkaa karkaamaan mopo aika pahasti käsistä, toivottavasti ei nyt kuitenkaan osu pahasti väkijoukkoon se karannut mopo...- täh?
Onko nuo suojeltavat siis Venäjän kansalaisia, Venäjämyönteisiä vai vain venäjän kielisiä ukrainalaisia?
täh? kirjoitti:
Onko nuo suojeltavat siis Venäjän kansalaisia, Venäjämyönteisiä vai vain venäjän kielisiä ukrainalaisia?
Varmaan Ukrainassa asuvia venäläisiä, Venäjän kansalaisia, venäjänkielisiä ukrainalaisia, venäjämielisiä whatever...
Toi tilanne siellä on nyt niin kusinen, että valittavana ei ole kuin huonoja ja vähemmän huonoja vaihtoehtoja. Jos Venäjä perääntyy, ei niiden edellämainittujen oltavat tule Ukrainassa herkkua olemaan. Jos Venäjä ei peräänny, tilanne pysyy kireänä. Jos Venäjä taas päättää marssia koko Ukrainaan ja onnistuukin siinä, ei tulisi olemaan kivaa ukrainalaisilla. Lose-lose situation.
Eivät tainneet ne mielenosoitusten päällepäsmärit eikä vastapuolikaan sitä ajatella ennen kuin toimiin ryhtyivät. Poliitikot voivat päästä sopuun, mutta kahtia jaetun kansan jännitteen purkaminen ei tule onnistumaan yhtä helposti. Ja minkä takia...? Kenen intresseissä...?Genio.Mente kirjoitti:
Varmaan Ukrainassa asuvia venäläisiä, Venäjän kansalaisia, venäjänkielisiä ukrainalaisia, venäjämielisiä whatever...
Toi tilanne siellä on nyt niin kusinen, että valittavana ei ole kuin huonoja ja vähemmän huonoja vaihtoehtoja. Jos Venäjä perääntyy, ei niiden edellämainittujen oltavat tule Ukrainassa herkkua olemaan. Jos Venäjä ei peräänny, tilanne pysyy kireänä. Jos Venäjä taas päättää marssia koko Ukrainaan ja onnistuukin siinä, ei tulisi olemaan kivaa ukrainalaisilla. Lose-lose situation.
Eivät tainneet ne mielenosoitusten päällepäsmärit eikä vastapuolikaan sitä ajatella ennen kuin toimiin ryhtyivät. Poliitikot voivat päästä sopuun, mutta kahtia jaetun kansan jännitteen purkaminen ei tule onnistumaan yhtä helposti. Ja minkä takia...? Kenen intresseissä...?Tässä kriisissä suurin voittaja tulee olemaan se, joka antaa periksi. Tätä mieltä Genio. Periksiantamaton tulee olemaan Ukrainan kriisin suurin häviäjä.
- Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
Tässä kriisissä suurin voittaja tulee olemaan se, joka antaa periksi. Tätä mieltä Genio. Periksiantamaton tulee olemaan Ukrainan kriisin suurin häviäjä.
Mä tiedän jo, että Venäjä on hävinny tän pelin.
Kiskisu kirjoitti:
Mä tiedän jo, että Venäjä on hävinny tän pelin.
Politiikka ei ole pokeria ja pokerinpelaajat ei siinä pitemmällä aikavälillä pärjää. JOs Venäjä on sortunut pokeriin, silloin se on hävinnyt tämän erän. Jos Venäjä pysyy shakissa, on Länsi helisemässä.
Budim poglidet(sori, ei ole kyrillisiä aakkosia koneella)...
- Ikisinkku M
Ja mitä v..ua me sillä Karjalalla tehtäisiin? Pitäkööt minun puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593