Miksi meille miehille esitetään koko ajan entistä tiukempia ja hurjempia vaatimuksia? Pitäisi olla isoa ja paksua kalua, ja lihaksikaskin pitäisi olla. Kuitenkin meidän pitäisi hyväksyä kaikki naiset, vaikka nämä olisivat kuinka rumia ja käytettyjä tahansa.
Naisten vaatimukset
18
379
Vastaukset
- Yritä edes
Onpas ponneton yritys. Taisi olla tosi lyhyt lounastauko.
- vasemmistoanarkisti
Eikä edes se riitä, ettei itse esitä juuri mitään vaatimuksia je ne muutamatkin ovat hyvin helppoja täyttää.
- pillussa on voimaa
Ne ovat kohtuuttomia vain silloin kun nainen ei itse täytä kriteereitään.
Noi muuten varakkaan ja isokaluisen naisen ,joka on 180 cm pitkä, korkeasti koulutettu ja hyvissä duuneissa, ei missään tapauksessa tule tyytä itseään surkeempaan mieheen.- ätmi
"isokaluisen naisen"
mitä - pillussa on voimaa
ätmi kirjoitti:
"isokaluisen naisen"
mitäTajusti kyllä ;)
- Uuups...
ätmi kirjoitti:
"isokaluisen naisen"
mitäAlitajunnasta lipsahti esille.
- Ristiriitaisia puhut
Ettehän te miehet niitä rumia naisia hyväksy. Tämä palstan yksi mantroja onkin että rumalla naiselle ei tee mitään.
- No ei sillä teekään
Mutta se ei ole naisille mikään syy esittää vaatimuksia
- sinkkumies.
Kyllä tosiaan jopa ne rumat naiset vaatii mielettömiä mieheltä. Pitää olla lihaksikas bodattu urheiliija tyyppi kun nainen itse vetää makkaraa ja pizzaa sohvalla ja ainoa liikunta naisella on käydä kaupassa.
- trulltrappan
Autolla?
Mitä väliä on sellaisten ihmisten "vaatimuksilla", joita ei muutenkaan itse edes haluaisi? Enkä edelleenkään ymmärrä kenelle niitä vaatimuksia voi esittää; yhteiskunnalle? Jumalalle? Ei ainakaan minulta voi kukaan vaatia yhtään mitään (ellei tarkoiteta sellaisia kuin työnantaja työaikana tai velkoja eräpäivänä jne). Yksikään ihminen ei ole tullut vaatimaan minulta, että minun pitäisi olla esim. nuori tai hoikka tai kaunis. En liioin itse ole koskaan mennyt sanomaan yhdellekään miehelle, että "hei, sinä siellä, sinun pitää olla lihaksikas, bodattu ja isokaluinen!"
Outo on tuo vaatimusten maailma, missä te elätte. Ja veikkaan, että tänäkin viikonloppuna moni vähemmän täydellinenkin mies löytää itselleen seuraa.- -M-
helka kirjoitti:
Mitä väliä on sellaisten ihmisten "vaatimuksilla", joita ei muutenkaan itse edes haluaisi? Enkä edelleenkään ymmärrä kenelle niitä vaatimuksia voi esittää; yhteiskunnalle? Jumalalle? Ei ainakaan minulta voi kukaan vaatia yhtään mitään (ellei tarkoiteta sellaisia kuin työnantaja työaikana tai velkoja eräpäivänä jne). Yksikään ihminen ei ole tullut vaatimaan minulta, että minun pitäisi olla esim. nuori tai hoikka tai kaunis. En liioin itse ole koskaan mennyt sanomaan yhdellekään miehelle, että "hei, sinä siellä, sinun pitää olla lihaksikas, bodattu ja isokaluinen!"
Outo on tuo vaatimusten maailma, missä te elätte. Ja veikkaan, että tänäkin viikonloppuna moni vähemmän täydellinenkin mies löytää itselleen seuraa.En tiedä onko vaatimus paras mahdollinen sana, mutta eiköhän se riittävän hyvin kuvaa tilannetta. Jos ihminen ei lähesty toista ihmistä tutustumismielessä, niin eihän silloin häneen kohdistu vaatimuksiakaan. Jos taas on aktiivinen toimija niin törmää torjuntoihin jotka johtuvat toisen vaatimuksista. Jos nainen vaatii että miehen pitää olla vaikkapa tummahiuksinen päästääkseen edes treffeille hänen kanssaan, niin eikö sitä voi kutsua vaatimukseksi?
- Kyllä on
pienikaluiset narukädet katkeria
- No syytä ollakin
kun naiset on kohtuuttomia
- Perusjannu
Kyllä niitä vaatimuksia esitetään ihan samalla tavalla naisillekkin, jotenkin tuntuu että kukaan ei voi huonoon/samantasoiseen tyytyä, vaan toisen pitää olla aina pikkasen parempi.
http://ikisinkkumies.blogspot.fi/- Onpad tylsä
blogi
- sinkkumies.
Naisen ei pitäis vaatia muuta kuin uskollisuutta. Se sukollisuus taitaa olla vain niiden etu kellä ei ole tyttöystävää. Uskottomuus ei taida olla kovin huono juttu nykypäivänä.
- Kuka tollasia
muka vaatii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708