Viikonloppu

ätmi-sinkku

Mitä aiotte tehdä viikonloppuna? Onko palstailu viikonlopun ajanvietettä?

23

149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

      The same thing I do every (friday) night, Pinky.

      Animea ja alkoholia.

      • Ou jee!! Pinky and the Brain!

        "Brain: Pinky, are you pondering what I'm pondering?
        Pinky: Well, I think so Brain, but if Mulder wore the skirt, wouldn't Scully have to walk around naked?"


      • ätmi
        femnerd kirjoitti:

        Ou jee!! Pinky and the Brain!

        "Brain: Pinky, are you pondering what I'm pondering?
        Pinky: Well, I think so Brain, but if Mulder wore the skirt, wouldn't Scully have to walk around naked?"

        P&tB oli parempi kuin isäntäsarjansa Animaniacs, mutta jälkimmäisessä oli enemmän roiseja vitsejä: http://www.youtube.com/watch?v=CG9-SCVc-E0


      • ätmi kirjoitti:

        P&tB oli parempi kuin isäntäsarjansa Animaniacs, mutta jälkimmäisessä oli enemmän roiseja vitsejä: http://www.youtube.com/watch?v=CG9-SCVc-E0

        Animaniacseja en muista, en ole tainnut katsoa.

        Oma suosikkini on Cow and Chicken, I Am Weasel on myös hyvä, mutta C & C on ehdottomasti paras.

        "Mom: There goes Chicken, on his first date and wearing my dress.
        Dad: Just like me on our first date!"


    • .,.,.,.

      on se sulle....

    • kännissäaina

      Vitun känni räkälässä, ja tyttöjä etsiessä!

    • 18+1

      Ei mitään suunnitelmia vielä eli se tarkoittaa todennäköisimmin koneella oloa ja ehkä pari kertaa liikuntaa jossakin muodossa.

    • ätmi

      Pelaan Teraa seksikkäällä high elf archerilla.

    • nöösi_poika

      Katsoa kaikki Jackass-elokuvat ja sen lisäksi runkkailla. Nämä kaksi eivät kuitenkaan liity toisiinsa.

      • nöösi_poika

        Niin, ja syön hyvin.


    • Suunnitelmia ei ole ja kun missään ei näy olevan jälleen mitään mielenkiintosta menoa/tapahtumaa, niin kattos päivä kerrallaan mitä tekemistä keksis/tulee.

      • Ai niin mut ampumahiihtoa katton telkasta ainakin :)


      • älä katso
        itmies kirjoitti:

        Ai niin mut ampumahiihtoa katton telkasta ainakin :)

        Urheilun katsominen on niin naisten touhua. Totaalinen turn off naiselle, jos sanot katsovasi urheilu telkkarista.


      • ..........
        itmies kirjoitti:

        Ai niin mut ampumahiihtoa katton telkasta ainakin :)

        Kaisan Ja Marin peppuja katsellen :)


    • antidarra

      Juon viinaa.

    • Treffeistä ollu puhetta viikonlopulle, tämän aamun viesteissä. Eli varmaan jumitan tavalliseen tapaan ja sit käväsen naapurikylässä kahvilla jossain vaiheessa.

      • Ja kun joku tuolla lisäsi syövänsä hyvin... niin minulla tämä ensimmäinen ilta viikonlopusta alkaa kuohukermassa porisseilla kanasuikaleilla ja muusilla.


    • Ryyppyrunkkukunkku

      Taidanpa totta vieköön ryypätä ja runkata!

    • ätmi-sinkku

      Kaveri nainen tuli kylään ja kävimme saunassa ja kohta lähdetään toisen kaverin luokse jossa on naisia lisää kuulemma. Pleikkaria vissiin pelataan koko ilta paitsi minä kun yritän päästä pimpin päälle.

      • 20+5

        Otin pari rauhoittavaa lääkettä kun en kestä kansainvälistä suihinottopäivää. Kohta menen saunaan ja taidan ottaa vielä parit kaljat päälle. Voi olla, että tulen sen jälkeen tänne taas jotain rähjäämään. Kukapa tietää.


      • 20+5
        20+5 kirjoitti:

        Otin pari rauhoittavaa lääkettä kun en kestä kansainvälistä suihinottopäivää. Kohta menen saunaan ja taidan ottaa vielä parit kaljat päälle. Voi olla, että tulen sen jälkeen tänne taas jotain rähjäämään. Kukapa tietää.

        Toisaalta tekisi kyllä mieli lähteä baariin kyselemään naisilta suihinottoa ja sen jälkeen antaa kunnon ryöpytyksen naisille jos he kieltäytyvät siitä palveluksesta.


    • _Tytteli_

      No kohta tulee panokaveri naimaan mua ja siinä menee koko yö ;) huomenna treenaa ja sitten lisää naimista :P

    • 20+5

      Haista paska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3164
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      96
      1738
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1268
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1023
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      25
      992
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      968
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      965
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      960
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe