Onko täällä muita, joilla on löytynyt kiva deittailukaveri, sellainen jonka kanssa kaikki tuntuu hyvältä ja voisi aloittaa pitkän vakavan suhteen?
Harvinaista mutta, kyllä näin voin todeta asian olevan omalla kohdallani.
Olen yllättänyt itseeni, koska oma asenne on ollut se suurin jarru.
Oletko jo löytänyt hänet?
22
232
Vastaukset
- 15+2
Kivoja naisia olen kohdannut mutta aina kiinnostus on ollut yksipuolista.
- vasemmistoanarkisti
En ole. Varmaan 958%naisista on pinnallisia horoja, jotka hakevat miehestä rahaa ja sosiaalista statusta, joten vaikeaa on löydä sellainen, joka pystyisi puhtaisiin tunteisiin eikä välittäisi mitä mieltä muut ovat miehestä.
- vasemmistoanarkisti
Siis 98%.
- Sportti blondi
Sä olet ihan oikeassa, että nuo sun mainitsemat asiat on niitä jotka vaikuttavat, mutta tarkoitatko sinä, että vasemmistoatteen kannattajanaiset myöskin ovat rahan ja statuksen perässä? Luulisi että tuosta kohderyhmästä löytyisi samalla tavalla ajattelevia.
- vasemmistoanarkisti
Sportti blondi kirjoitti:
Sä olet ihan oikeassa, että nuo sun mainitsemat asiat on niitä jotka vaikuttavat, mutta tarkoitatko sinä, että vasemmistoatteen kannattajanaiset myöskin ovat rahan ja statuksen perässä? Luulisi että tuosta kohderyhmästä löytyisi samalla tavalla ajattelevia.
Suurin osa kommunisteistakin on mukakommunisteja. Itse asiassa kommunistisessa järjestelmässä keskuspuolue elää poikkeuksetta rikkauksissa kansan kustannuksella. Eli tuossa mielessä kommunismi ei juurikaan eroa nykyisestä mukapaitalismista. Kummassakin on eliittinsä, joka elää rikkauksissa yhteiskunnan kustannuksella ja päättää ja kummassakin on yhtä lailla ahneita pyrkyreitä.
Kyllä suurimmalla osalla naisista tulee ahneus esteeksi. Pitää olla rahaa, jolal ostaa kaikkea turhaa paskaa ja pitää sosiaalisti, joka sitten muka tekee kaikki muut niin vitun kateellisiksi.
Mulle riittäisi hyvin pieni hippikommuuni, esim. talo, jossa on pari kerrosta ja siinä eläisi 3-4 hengen hippikommuuni sulassa sovussa, mikä pienentäisi kustannuksia riittävästi. Takaisi molemmille pareille tarpeeksi yksityisyyttä, mutta silti voitaisiin pössytellä ja ryypiskellä yhdessä, naureskellen kaikenlaisten yhteiskunnan tukipilarien itkuille tuollaisesta elämäntyylistä. - vasemmistoanarkisti
vasemmistoanarkisti kirjoitti:
Suurin osa kommunisteistakin on mukakommunisteja. Itse asiassa kommunistisessa järjestelmässä keskuspuolue elää poikkeuksetta rikkauksissa kansan kustannuksella. Eli tuossa mielessä kommunismi ei juurikaan eroa nykyisestä mukapaitalismista. Kummassakin on eliittinsä, joka elää rikkauksissa yhteiskunnan kustannuksella ja päättää ja kummassakin on yhtä lailla ahneita pyrkyreitä.
Kyllä suurimmalla osalla naisista tulee ahneus esteeksi. Pitää olla rahaa, jolal ostaa kaikkea turhaa paskaa ja pitää sosiaalisti, joka sitten muka tekee kaikki muut niin vitun kateellisiksi.
Mulle riittäisi hyvin pieni hippikommuuni, esim. talo, jossa on pari kerrosta ja siinä eläisi 3-4 hengen hippikommuuni sulassa sovussa, mikä pienentäisi kustannuksia riittävästi. Takaisi molemmille pareille tarpeeksi yksityisyyttä, mutta silti voitaisiin pössytellä ja ryypiskellä yhdessä, naureskellen kaikenlaisten yhteiskunnan tukipilarien itkuille tuollaisesta elämäntyylistä.Alko alkaa vaikuttamaan, näköjään:
"Kummassakin on eliittinsä, joka elää rikkauksissa yhteiskunnan kustannuksella ja päättää asioista ja kummassakin on yhtä lailla ahneita pyrkyreitä."
"Pitää olla rahaa, jolla ostaa kaikkea turhaa paskaa ja pitää olla sosiaalista statusta, joka sitten muka tekee kaikki muut niin vitun kateellisiksi. " - Sportti blondi
Mulle riittäisi hyvin pieni hippikommuuni, esim. talo, jossa on pari kerrosta ja siinä eläisi 3-4 hengen hippikommuuni sulassa sovussa, mikä pienentäisi kustannuksia riittävästi. Takaisi molemmille pareille tarpeeksi yksityisyyttä, mutta silti voitaisiin pössytellä ja ryypiskellä yhdessä, naureskellen kaikenlaisten yhteiskunnan tukipilarien itkuille tuollaisesta elämäntyylistä.Onhan se nähty, että oli puolue mikä hyvänsä niin eliitti haluaa vaurastua.
Mietin sitä, että etkö sitten löydä sopivaa naista näistä "hipin näköisistä" naisista?
Siis sellaisista, jotka ainakin minun mielestä vaikuttavat ei-rahan-ahneille.
Vai onko totuus se, että nämäkin naiset haluavat vaurastuvan miehen? - vasemmistoanarkisti
Sportti blondi kirjoitti:
Onhan se nähty, että oli puolue mikä hyvänsä niin eliitti haluaa vaurastua.
Mietin sitä, että etkö sitten löydä sopivaa naista näistä "hipin näköisistä" naisista?
Siis sellaisista, jotka ainakin minun mielestä vaikuttavat ei-rahan-ahneille.
Vai onko totuus se, että nämäkin naiset haluavat vaurastuvan miehen?Mua ei kiinnoosta sinällänsä poliittinen kanta. Mikä mua kiinnostaa, on se, ettei nainen laita painoarvoa ja rahalle ja sosiaaliselle statukselle. Toki se varmaan itsestään rajaa tietyt puoluekannat poiis (kokoomuSS, persesuomalaiset), mutta sinällänsä en vaadi, että nainen seuraa jotain puolueohjelmaa tai ideologiaa sokeasti.
Haluan naiselta sitä, ettei nainen laita painoarvoa rahalle ja materiaalille. Naisen pitää ymmärtää, että onnellisuus on tunne ja sen, että onnellisuutta ei voi ostaa rahalla. Onnellisuus tulee luonnostaan, kuten muutkin tunteet ja aitoon onnellisuuteen ei vaikuta sen, kuinka paljon miehellä on rahaa ja mihin mies sijoituu keinotekoisessa sosiaalisessa statuksessa. - fgjklv
Mua ei kiinnoosta sinällänsä poliittinen kanta. Mikä mua kiinnostaa, on se, ettei nainen laita painoarvoa ja rahalle ja sosiaaliselle statukselle. Toki se varmaan itsestään rajaa tietyt puoluekannat poiis (kokoomuSS, persesuomalaiset), mutta sinällänsä en vaadi, että nainen seuraa jotain puolueohjelmaa tai ideologiaa sokeasti.
Haluan naiselta sitä, ettei nainen laita painoarvoa rahalle ja materiaalille. Naisen pitää ymmärtää, että onnellisuus on tunne ja sen, että onnellisuutta ei voi ostaa rahalla. Onnellisuus tulee luonnostaan, kuten muutkin tunteet ja aitoon onnellisuuteen ei vaikuta sen, kuinka paljon miehellä on rahaa ja mihin mies sijoituu keinotekoisessa sosiaalisessa statuksessa.Kun sanot, ettei onnellisuus tule rahasta, kiinnostaa tietää, elätkö itse käyttämättä rahaa? Mun mielestä noin voi väittää sitten, kun pystyy elämään ilman rahaa. Sellaisiakin on. Sitten on ihmisiä, jotka elävät pääosi omavaraisesti, mutta hankkivat jonkin verran rahaa. Sosiaalituilla elävät ovat vielä ahneempia, kuin hurjimmassakaan uraputkessa ansiotyötä tekevät; hehän ahnehtivat vastikkeetonta rahaa. Arvostan freeganisteja, arvostan omavaraisia, mutta en arvosta terveitä ja työkykyisiä (kykeneviä hankkimaan elantonsa) sosiaalituilla eläviä. He haluavat vain itsekkäästi hyödyn itselleen, täysin päinvastoin kuin sosialistisen/vasemmistolaisen ideologian yhteisen hyödyn tavoittelussa.
- vasemmistoanarkisti
femnerd kirjoitti:
Kuulun siis vähemmistöön.
En tiedä kuinka nörtti oikeasti olet. Mun nörttiys rajoittuu, siihen, että ymmärän tietyt peruasiat. Ymmärrän esim. sen, että tietotekniikkamainmonta perustuu propagandaan. Ymmärrän sen, että nettiyhteyksiä mainostetaan tarkoituksella megoissa, koska suurin osa ihmisistä ei ymmärrä tavun ja bitin eroja. Vaikka ero on harvinaisen selvä.
En silti tiedä, olenko matmaattisesti lainkaan lahjakas, kuten monet nörtit ovat. Olen erittäin hyvä (ja nopea) päättelemäänm asioiti mikä lisättynä hyvään huumorintajuun tekee musta hauskan tyypin, mutta en ole silti erityisen hyvä ratkaisemaan vaikeita, aritmeettisia yhtälöitä. Eli tässä mielessä en ole tosi nörtti nörtti,
Olen kuitenkin varsin hyvä nettiräiskinöissä (nörtit ymmärtää, oletko aito?), koska mulla on erinomainen kyky analysoida yksnkiertaisia matemaattisia muutoksia ja reagoida todella nopeasti, vaikka en on olekaan mikään matemaattinne nero, joka osaa laskee miten objekti sjoituu tarkalleen kolmiulotteiseen ympäristöön.
Olen siis hyvin nopea regoimaan muutoksin, jopa kännissä, mutta jos haluat miehen, joka osaa laskea, mieten objekti sijoittuu kolmiulotteinseensee, sitten olen väärä henkilä henkilö. Siihen ei ainakaan nykyinen tietotasoni riitä, enkä ole kyllä varma, että tulee riittämään. - Don Johnson
Eipä ole yksikään parisuhde ym. koskaan kaatunut siihen että mulla ei ole ollut paskaakaan rahaa.
Siis ainakaan enempää kuin mitä sossusta saa. :) - Just näin
fgjklv kirjoitti:
Kun sanot, ettei onnellisuus tule rahasta, kiinnostaa tietää, elätkö itse käyttämättä rahaa? Mun mielestä noin voi väittää sitten, kun pystyy elämään ilman rahaa. Sellaisiakin on. Sitten on ihmisiä, jotka elävät pääosi omavaraisesti, mutta hankkivat jonkin verran rahaa. Sosiaalituilla elävät ovat vielä ahneempia, kuin hurjimmassakaan uraputkessa ansiotyötä tekevät; hehän ahnehtivat vastikkeetonta rahaa. Arvostan freeganisteja, arvostan omavaraisia, mutta en arvosta terveitä ja työkykyisiä (kykeneviä hankkimaan elantonsa) sosiaalituilla eläviä. He haluavat vain itsekkäästi hyödyn itselleen, täysin päinvastoin kuin sosialistisen/vasemmistolaisen ideologian yhteisen hyödyn tavoittelussa.
Ylläoleva henkilö varmaan tarkoitti sitä ettei käytä enempää rahaa kuin on pakko.
- vasemmistoanarkisti
fgjklv kirjoitti:
Kun sanot, ettei onnellisuus tule rahasta, kiinnostaa tietää, elätkö itse käyttämättä rahaa? Mun mielestä noin voi väittää sitten, kun pystyy elämään ilman rahaa. Sellaisiakin on. Sitten on ihmisiä, jotka elävät pääosi omavaraisesti, mutta hankkivat jonkin verran rahaa. Sosiaalituilla elävät ovat vielä ahneempia, kuin hurjimmassakaan uraputkessa ansiotyötä tekevät; hehän ahnehtivat vastikkeetonta rahaa. Arvostan freeganisteja, arvostan omavaraisia, mutta en arvosta terveitä ja työkykyisiä (kykeneviä hankkimaan elantonsa) sosiaalituilla eläviä. He haluavat vain itsekkäästi hyödyn itselleen, täysin päinvastoin kuin sosialistisen/vasemmistolaisen ideologian yhteisen hyödyn tavoittelussa.
Näköjään kännissä kaikki jutut paisuu elämän suuremmiksi, mutta onneksi kyseessä on vain anonyymi pellepalsta, joten eipä tuo haittaa.
Joku tapauksessa tässä yhteiskunnasta on hyvin vaikea elää lainkaan ilman rahaa, koska siitä on keinotekoisesti luotu ainoa tapa saada yhtään mitään. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö rahaa pitäisi vastustaa, sillä ei ole ikinä ollut vaihdon väline, kuten sen piti olla, vaan se on aina ollut vallan väline.
Siitä on tullut tapa kyykyttää ihmisiä ja ostaa puolelleen ne ihmiset, jotka ovat potentiaalisia uhkia. Näille ostettaville ihmisille tilanne myös sopii, sillä on edukkaampaan liittoutua samalle puolelle ja luoda rahan avulla yhteisvoimin kartelleja, yksinoikeuksia, yhteistyösopimuksia, ym., joilla saa kähmittyä vain enemmän itselleen ja samalla luotua tilanteen, jossa samoille apajilla ei ole muilla asiaa. Se tulee liian kalliiksi tulokkaille ja lisäksi lobbaamalla ja lahjonnalla on saatu aikaan lait, jotka tekevät sen muutenkin mahdottomaksi.
Sen takia rahaa pitää vastustaa. Se on pelkkä orjuuttamisen ja kyykytyksen väline ja mitä enemmän sitä on, sitä helpommin sen pystyy ohjaamaan samoihin muutamiin taskuihin.
Maailmassa ei oikeasti yhtäkään kapitalistia, vaan kaikki kapitalismi perustuu 100% ahneuteen ja siten jokainen mukakapitalisti on oikeasti korporaatiososialisti, joka on valmis riistämään ja ryöväämään yhteiskuntaa mielin määrin omaa perseettään ajatellen. Siihen perustuu se, että maailma on täynnä kaikenlaisia kartelleja ja yhteistyösopimuksia. Ts. ne keillä on rahaa, yrittivät tietenkin kaikin tavoin estää muita ja siihen paras on liittoutua yhteen muun suurpääoman kanssa.
Sinä voit toki kuvitella elättäväsi itsesi jakamalla porvarilla persettä, mutta tosiasiassa et tee muuta kuin puolipakolla jaat porvarille persettä ja porvari suostuu jakamaan takaisin sen verran, että sinäkin pystyt jotenkuten elämään. Toisin sanoen et elätä itseäsi, vaan olet ylläpitämässä järjestelmää, jossa suostut tekemään herrakansan paskat hommat paskalla palkalla. Välttämättömät hommat, mutta silti sellaiset, jotka ovat tähtäävät ylläpitämään herrakansan huveja ja palveluita.
Sinä voit toki olla niin saatanan tryhmä, että suostut palvelemaan herrakansaa tällaisessa järjestelmässä ja kaiken lisäksi vielä ylepeilemään asialla, mutta se ei tarkoita, että kaikki muut ovat yhtä saatanan tyhmiä. On olemassa ihmisiä, joiden moraali ei taivu niin paljon, että suostuvat järjestelmään, jossa suurin osa on muutaman prosentin palvelijoita. Mutta kerran porvarit eivät halua jakaa, vaan ottaa vain enemmän itselleen, ei jää oikein muuta mahdollisuutta ottaa vähäiset tuet ja sitten hankkia loput rötöstemällä, joka on aika riskitöntä puuhaa, koska sakkoja ei joudu ikinä maksamaan, jos jää kiinni ja vankeudeksi ne eivät muutu, koska vangit ovat liian kalliita.
Sehän onkin lopulta porvarin ahneuden ilmentymä huvittavimmillaan: kannattaa ennemmin antaa ihmisten vaikka rötöstellä, koska se tulee halvemmaksi kuin vankeustuomio. Porvarit joutuisivat maksamaan vangit, mutta sitähän muut porvarit eivät joudu maksamaan, jos yhdeltä porvarilta varastetaan. Niinpä varastaminen sallittakoon. - vasemmistoanarkisti
fgjklv kirjoitti:
Luonnollisesti myös haluan ,joka ei ole niin saatanan tyhmä, että täpöillä mukana talkoissa, vaan osaa hieman ajatella omilla ja priorisois vapaa-aikansa ja omat mieltymyksensä porvarin ahneuden edelle, tässä tapauksessa tietenkin viettäen aikaa poikakaverinsa kanssa.
Mielestäni ei ole lainkaan kohtuuton vaatimus, että nainen asettaa miehensä/poikakaverinsa porvarin palvelemisen edelle. Sama toki tietysti toimii molemmin päin ja miehenkin pitää asettaa nainensa porvarin palvelemisen edelle.
- dfdfbg
Jep, kyllähän tuollaisia naisia osuu kohdalle kohtalaisen useinkin, mutta kun se ei ole minusta kiinni tuleeko siitä sitten lopulta kuitenkaan mitään vakavaa suhdetta.
Kuten itsekin sanoit, omalla kohdallasi sinä olit se suurin jarru. Ja niinhän se yleensä on. Naiset valitettavasti tuppaavat olemaan esteenä sille, ettei mitään suhteita koskaan synny.- Sportti blondi
Tärkeintä on löytää sellainen ihminen, jonka halu parisuhteeseen on sama kuin sinulla. Jos on kaksi melkein yhtä hyvää, niin se parisuhde valmis henkilö on se oikea. Tämähän on itsestäänselvyys, mutta siitä huolimatta näyttää siltä että muut
ulkoiset kriteerit painavat enemmän.
Itselläni on eron jälkeen mennyt vuosia, että olen päässyt tähän tilaan.
Toisaalta olen ollut reilu ja olen pysynyt poissa deittisaiteilta kaikki nämä vuodet.
Siispä ohjeeksi: ei kannata roikkua deittisivuilla, jos ei ole parisuhde valmis. Siitä tulee vaan mielipahaa itselle ja muille. Aika moni ei edes ymmärrä olevansa epäkypsä vakavaan suhteeseen. Ja toinen ohje on se, että hyppää yli sellaiset, jotka eivät tiedä mitä ovat etsimässä.
- Sam-1984
Niin onko löytynyt? Kysyin 20v täältä, että löydänkö koskaan ketään ja tule takas valittamaan kun olet 30v. Parin kuukauden päästä tulee mittariin 30v eikä ole löytynyt.
Olemme Sam lähes samanikäiset ikisinkut. Mittariin vaan tuli tuo ikä jo viime vunna. Ehkä se alkaa olla myös omakin asenne syynä. Kunnei haluu ees mitään mutkikasta suhdetta, vaan tahtoo viettää mutkatonta elämää. Eihän sellaises tilantees todellakaan auta edes blondit hiuksetkaan. Kuten kirjoittajakin anteli ymmärtää omasta pitkästä sinkkuudesta. Mutta sehän on vaan hyvä että hiffaa että suhteet ei oo tarkoitettu itelle ja keskittyy muihin kivoihin juzkiin :)
- hjhjhjhjhj
Minulle ei ole olemassa mitään "häntä" joten siksipä en ole tavannutkaan.
- ikihaave
Ei ole vieläkään tullut kotoa hakemaan, kaunis prinsessani. Istun ja näpyttelen tätä konettani sen aikaa, josko kohta tulis ja hakis pois.
- mies.
Mun treffit päättys saunaan ja panolle. Ei siitä sit muuta taida tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895