Baarien säälittävä tarjonta

ei epätoivolle

Hyi hitto mitä rumia kurppia Helsingin kapakat ovat pullollaan. Ei tuollaisia ylipainoisia ja yli-ikäisiä ämmiä kelpuuta yksikään itseään kunnioittava mies.

49

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus on tämä

Viesti suomeksi: Alan vanheta ja sen tajuaminen ahdistaa, varsinkin kun en saa keltään, en nuorilta enkä vanhoilta naisilta.

• ei ikinä

En ole koskaan ollut niin juovuksissa että olisin lähestynyt keski-ikäistä naista. Säälin sellaisia pellejä jotka ovat kiinnostuneet mistä rumiluksesta tahansa.

• Mies-21v

Aika lapsellinen argumentti, ihan kuin miehen kuin miehen pitäisi huolia vaikka minkälainen lihava ja iäkäs petolinnunperäsin. Jollei sulla seiso sellaisen seurassa olet saman tien homo (femakkojen mielestä).

Kyllä se niin menee että jollei löydä itseään tyydyttävää kumppania on parempi olla yksin.

• mies.

Sanon että ne pintaliitopaikat on niitä joissa ei kannata käydä. Pulsuluolat on niiitä joista löytää hyvää seuraa, ainakin minä löysin...

• Billy talent

Pahinta on että ylipainoiset rumat naiset tulee iskemään vaikka niillä ei ole mahiksia.

• Jaska.

Palstan katkera pikkupoika toistamassa jälleen itseään, kun ei saa p*llua aikuisilta naisilta.

Sen takia se päätti alkaa pedofiiliksikin, koska ilmeisesti sen mielestä on helppo puhua pikkulikat ympäri.

Minä en alle satakiloisena parikymppisenä luuviuluna rupeaisi ihan noin paljon haukkumaan suomen kauniita aikuisia naisia kurpiksi ( vaikka olen itsekin törkeää kieltä käytellyt, niin menköön se samana jorinana mitä muidenkin ).

Voisinhan minäkin alkaa nimittelemään sun ikäisiä likkoja läskeiksi finninaamaiseksi siideripissiksiksi.

Niitäkään ei varmasti kukaan "itseään kunnioittava mies" halua.

• Jaska.

"Viesti suomeksi: Alan vanheta ja sen tajuaminen ahdistaa, varsinkin kun en saa keltään, en nuorilta enkä vanhoilta naisilta."

Ei vaikuta saamiseen millään lailla.
        Olet vain nössö. Nössykkä. Pikku lässyttäjä joka itkee kurkku suorana.

et oo mies etkä mikään.

tosimies omaa kunnon kaljamahan, juo kallista viskiä ja haistattaa v*tut kaikille meriiteille.

• 843uvc

No huh huh mikä valkoritari sieltä ilmestyi :D Vaikka sinua kiinnostaa vanhat kurttunaamat niin ei se tarkoita että meidän pitäisi olla samaa mieltä.

• rfkdlg43jm vfd
        Jaska. kirjoitti:

"Viesti suomeksi: Alan vanheta ja sen tajuaminen ahdistaa, varsinkin kun en saa keltään, en nuorilta enkä vanhoilta naisilta."

et oo mies etkä mikään.

tosimies omaa kunnon kaljamahan, juo kallista viskiä ja haistattaa v*tut kaikille meriiteille.

Tosimiehen muija on lihava sika?

• Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

et oo mies etkä mikään.

"Pahinta on että ylipainoiset rumat naiset tulee iskemään vaikka niillä ei ole mahiksia. "

ja provoilu jatkuu katkeran 21v pojan perjantai yössä.

• Jaska.
        843uvc kirjoitti:

No huh huh mikä valkoritari sieltä ilmestyi :D Vaikka sinua kiinnostaa vanhat kurttunaamat niin ei se tarkoita että meidän pitäisi olla samaa mieltä.

Ei minua kiinnosta vanhat kurttunaamat vaan 25-45 vuotiaat naiset.
        Taidat olla vähän palikka kun puhut vielä enemmistöstä vaikka olet
        yksi ja ainoa tällä palstalla joka provoaa noita p*skapuheitaan.
        On se nimittäin huomattu.

Toinen on naisasialuuseri joka on menettänyt itsetuntonsa, tosin niin sinäkin olet.

• Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

Ei minua kiinnosta vanhat kurttunaamat vaan 25-45 vuotiaat naiset.
        Taidat olla vähän palikka kun puhut vielä enemmistöstä vaikka olet
        yksi ja ainoa tällä palstalla joka provoaa noita p*skapuheitaan.
        On se nimittäin huomattu.

Toinen on naisasialuuseri joka on menettänyt itsetuntonsa, tosin niin sinäkin olet.

"Tosimiehen muija on lihava sika? "

Kylläpä sinä palikka olet yksinkertainen.
        Jos sanon kriteerejä tosimiehestä, niin en varmaan sanonut että tosimiehen muijan pitäisi olla "lihava sika".
        Sen sijaan hyväkroppainen 30v nainen kyllä kelpaa.

• jdshjkshg
        Jaska. kirjoitti:

"Tosimiehen muija on lihava sika? "

Kylläpä sinä palikka olet yksinkertainen.
        Jos sanon kriteerejä tosimiehestä, niin en varmaan sanonut että tosimiehen muijan pitäisi olla "lihava sika".
        Sen sijaan hyväkroppainen 30v nainen kyllä kelpaa.

Kuvia hyväkroppaisesta 30v naisesta? Huomaathan että hyväkroppaisella ei ole lainkaan läskimakkaroita eikä riippurintoja.

• Mies-21v

"Palstan katkera pikkupoika toistamassa jälleen itseään, kun ei saa p*llua aikuisilta naisilta."

- Olen kieltämättä katkera mutta vähän eri syystä. En saanut elää ihmisarvoista nuoruutta enkä kokea sitä normaalia poksauttelua, minkä jokainen normaali nuorimies teini-ikäisenä kokee.

"Sen takia se päätti alkaa pedofiiliksikin, koska ilmeisesti sen mielestä on helppo puhua pikkulikat ympäri."

- Kuten olen sinulle jo toisessa ketjussa vastannut, on niiden ns. "pikkulikkojen" ympäri puhuminen tapauksessani suurempi haaste kuin vaikkapa 20-40-vuotiaan. Mistään pedofiliasta ei ole kyse kun pysytellään hedelmällisikäisissä tytöissä.

"Minä en alle satakiloisena parikymppisenä luuviuluna rupeaisi ihan noin paljon haukkumaan suomen kauniita aikuisia naisia kurpiksi ( vaikka olen itsekin törkeää kieltä käytellyt, niin menköön se samana jorinana mitä muidenkin )."

- Miksi kenenkään pitäisi painaa nimenomaan yli sata kiloa, ainakin 181-senttisenä olisin sen painoisena reilusti ylipainoinen. Eikä tässä ketjussa ollut kyse mistään kauniista naisista vaan aloittajan sanoin: "ylipainoisista ja yli-ikäisistä ämmistä".

"Voisinhan minäkin alkaa nimittelemään sun ikäisiä likkoja läskeiksi finninaamaiseksi siideripissiksiksi.

Niitäkään ei varmasti kukaan "itseään kunnioittava mies" halua."

- Tästäkin voidaan olla montaa mieltä. Toinen mahdollinen näkemys olisi se ettei itseään kunnioittava mies kelpuuta naista jota joku toinen mies on aiemmin polkenut. Oikeastaan minusta on tuntunut jo viimeiset kolme vuotta että oman ikäisenikin naiset olisivat minulle jo vähän liian vanhoja ja kulahtaneita. Ihannenaiseni olisi joku lukioikäinen kaunis ja fiksu neitsyt.

• gghhhj

Mä olen kerran viettänyt yön nelikymppisen naisen kanssa ja aamulla hakkasin sitä nyrkillä päähän että kämppä oli sen jälkeen täynnä verta. Se oli suurempi nautinto kuin paneminen.

• oksun tuli

Hyi mitä tekstiä :( Siis vietit yön nelikymppisen kurpan kanssa?

• Jaska.

"Kuvia hyväkroppaisesta 30v naisesta? Huomaathan että hyväkroppaisella ei ole lainkaan läskimakkaroita eikä riippurintoja. "

Laitapa kuvia sitten hyväkroppaisesta 20v likasta niin minä laitan sinulle kuvia hyväkroppaisesta 30v naisesta.
      Yleensä ne sun 20v likat omaa joko siideripissiksen vartalon tai sitten ne on luisia pikkutyttöjä joilta puuttuu se naisekkuus.
      Sitä sinä et tietenkään tuolla pikkupoikamaisella säälittävällä uholla pysty sulattamaan, mutta ole hyvä tässä sinulle:

http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/article_large/hash/a1/9d/a19dbc06d92eb84f48d32b14d3f038ec.jpg?itok=edrWz7xE

http://reeleyes.files.wordpress.com/2011/03/eden-lake.png

http://en.wikipedia.org/wiki/Kelly_Reilly

"- Olen kieltämättä katkera mutta vähän eri syystä. En saanut elää ihmisarvoista nuoruutta enkä kokea sitä normaalia poksauttelua, minkä jokainen normaali nuorimies teini-ikäisenä kokee. "

No et ole sitten mitään menettänyt. Onhan sulla tässä koko loppuelämä aikaa kokea ne asiat jotka kokematta jäivät.

"- Kuten olen sinulle jo toisessa ketjussa vastannut, on niiden ns. "pikkulikkojen" ympäri puhuminen tapauksessani suurempi haaste kuin vaikkapa 20-40-vuotiaan. Mistään pedofiliasta ei ole kyse kun pysytellään hedelmällisikäisissä tytöissä. "

Miksi sitten yleensä sanotaan että ne pikkulikat on helppo puhua ympäri ja saada sänkyyn? toisinkuin aikuiset fiksut naiset ?

"- Miksi kenenkään pitäisi painaa nimenomaan yli sata kiloa, ainakin 181-senttisenä olisin sen painoisena reilusti ylipainoinen. Eikä tässä ketjussa ollut kyse mistään kauniista naisista vaan aloittajan sanoin: "ylipainoisista ja yli-ikäisistä ämmistä"."

Tässä ketjussa on kyse "baarien säälittävästä tarjonnasta" ja siihen liittyy myös ne läskit 20 vuotiaat eikä vain 30 vuotiaat.
      Sinun elopainosi on minulle ihan sama :)

"Mä olen kerran viettänyt yön nelikymppisen naisen kanssa ja aamulla hakkasin sitä nyrkillä päähän että kämppä oli sen jälkeen täynnä verta. Se oli suurempi nautinto kuin paneminen. "

Johan oli taas lapsellinen viesti. Nyt tunnet itsesi varmaan kovaksi jätkäksi?
      On tainnut mennä kotikasvatus vähän pieleen vai mitä ?

"Hyi mitä tekstiä :( Siis vietit yön nelikymppisen kurpan kanssa? "

Kunpa voisin viettää yhden yön sinun kanssasi niin sinusta ei olisi sen jälkeen juuri mitään jäljellä.

• jfcdslb

Noin 2 prosentilla kolmekymppisistä kurpista on tuollainen kroppa. 98 prosenttia on silkkaa paskaa.

• ghghghghghgh

Painu jo jaska vaikka paskalle! Minä olen sinuakin vanhempi joten sinäkin olet pelkkä kakara minuun verrattuna ja minä en yli 30-vuotiaita naisia enää noteeraakaan. Nuo linkittämäsi kuvat ovat naisista joilla on rahaa leikellä itseänsä kilpajuoksussa ajan kanssa. Ei todellakaan mikään edustava otos yli 30v naisista.

• Jaska.

Lisäten vielä, että kuvat, joissa Kelly Reilly poseeraa on leffasta "Eden Lake" ja se on kuvattu 2008. Kelly on siis kuvissa päälle kolmekymppinen ( vm.1977 )
      http://www.imdb.com/title/tt1020530/

Ei taida moni kehittymätön 20v pissis samaan yltää kun finnit rumentaa ja naisekkuus ei ole puhjennut kukkaan.

Miten voi nuori mies siellä sättiä kauniita naisia, jotka ovat parhaimmassa iässään ja nauttivat siitä että voivat olla naisia?

Sairasta.

Ja joku täällä uhkailee 40v naisia vieläpä pahoinpitelyllä.

• jaska.

"Noin 2 prosentilla kolmekymppisistä kurpista on tuollainen kroppa. 98 prosenttia on silkkaa ******. "

Laitapa todiste ?
        taidat olla oikein tilastotutkija kun noin hyvin tiedät asiat.
        Mitä itse olen nähnyt ja todennut niin 20v fatsot eivät paljon urheile, sen sijaan 30v naiset fitness saleilla ovat kyllä houkutteleva näky, mitä sinun 20 vuotiaisiin lihaviin farkkup*rseisiin tulee..
        sitä se baarissa käynti teettää... jatkuvaa tupakoimista ja kaljalla läträilyä.

• Jaska.
        jaska. kirjoitti:

"Noin 2 prosentilla kolmekymppisistä kurpista on tuollainen kroppa. 98 prosenttia on silkkaa ******. "

Laitapa todiste ?
        taidat olla oikein tilastotutkija kun noin hyvin tiedät asiat.
        Mitä itse olen nähnyt ja todennut niin 20v fatsot eivät paljon urheile, sen sijaan 30v naiset fitness saleilla ovat kyllä houkutteleva näky, mitä sinun 20 vuotiaisiin lihaviin farkkup*rseisiin tulee..
        sitä se baarissa käynti teettää... jatkuvaa tupakoimista ja kaljalla läträilyä.

"Painu jo jaska vaikka paskalle! Minä olen sinuakin vanhempi joten sinäkin olet pelkkä kakara minuun verrattuna ja minä en yli 30-vuotiaita naisia enää noteeraakaan. Nuo linkittämäsi kuvat ovat naisista joilla on rahaa leikellä itseänsä kilpajuoksussa ajan kanssa. Ei todellakaan mikään edustava otos yli 30v naisista."

Vaikka sinä olet minua vanhempi, niin se ei tätä asiaa muuksi muuta. Lisäksi mistä tiedän vaikka olisit peräkylän pekka vuosimallia 2001 jonka aivotoiminta on vielä niin lapsen kengissä että lastentarhan kakarat tuntuu enemmän kiinnostavan kuin naiset :)
        Niinpä niin, ethän sinä noteeraa... johtuisiko siitä että provoat vain pitääksesi itsepäisesti lässytyksistäsi kiinni jottet vain nolaisi itseäsi :)
        Ja nuo linkittämäni kuvat EIVÄT VAADI MITÄÄN leikkelyä. Ne ovat ihan normaalista 30v naisesta otetut kuvat. Leikellyt ovat sitten asia erikseen ja voithan tutkia onko Kelly Reilly leikellyt itseään.

Ja jos kuvat eivät sinua miellyttäneet, niin pistä ihmeessä parempia :)

• ghhhghhghh
        Jaska. kirjoitti:

"Painu jo jaska vaikka paskalle! Minä olen sinuakin vanhempi joten sinäkin olet pelkkä kakara minuun verrattuna ja minä en yli 30-vuotiaita naisia enää noteeraakaan. Nuo linkittämäsi kuvat ovat naisista joilla on rahaa leikellä itseänsä kilpajuoksussa ajan kanssa. Ei todellakaan mikään edustava otos yli 30v naisista."

Vaikka sinä olet minua vanhempi, niin se ei tätä asiaa muuksi muuta. Lisäksi mistä tiedän vaikka olisit peräkylän pekka vuosimallia 2001 jonka aivotoiminta on vielä niin lapsen kengissä että lastentarhan kakarat tuntuu enemmän kiinnostavan kuin naiset :)
        Niinpä niin, ethän sinä noteeraa... johtuisiko siitä että provoat vain pitääksesi itsepäisesti lässytyksistäsi kiinni jottet vain nolaisi itseäsi :)
        Ja nuo linkittämäni kuvat EIVÄT VAADI MITÄÄN leikkelyä. Ne ovat ihan normaalista 30v naisesta otetut kuvat. Leikellyt ovat sitten asia erikseen ja voithan tutkia onko Kelly Reilly leikellyt itseään.

Ja jos kuvat eivät sinua miellyttäneet, niin pistä ihmeessä parempia :)

Minä olen jo sitä ikäluokkaa oleva mies että suurin osa vm1977 olevista naisista pitää minua liian vanhana heille mutta niin minäkin pidän heitä liian vanhoina minulle. Kerrankin jossakin asiassa on yksimielisyys.

• Jaska.

"Minä olen jo sitä ikäluokkaa oleva mies että suurin osa vm1977 olevista naisista pitää minua liian vanhana heille mutta niin minäkin pidän heitä liian vanhoina minulle. Kerrankin jossakin asiassa on yksimielisyys. "

Mielenkiintoinen logiikka.
      Nimimerkkisi kertookin paljon sinusta ihmisenä.

• Jaska.

Olen heikkona Kelly Reillyyn..... ihana nainen!
        Ah.

• gghghhghghghghgh

Mitäs mielenkiintoista tuossa on? Minä olen vm1977 olevien naisten mielestä liian vanha mies ja he ovat minun mielestäni jo kukkeimman nuoruutensa jo ajat sitten ohittaneita. Jotkut Nicole Kidman, Gwen Stefani tai Kylie Minogue luultavasti eivät pitäisi minua liian vanhana miehenä mutta heille kyllä ottajia piisaa. 99,9% em kolmen ikäluokan naisista on jotain aivan kuvottavaa.

• Jaska.

"Mitäs mielenkiintoista tuossa on? Minä olen vm1977 olevien naisten mielestä liian vanha mies ja he ovat minun mielestäni jo kukkeimman nuoruutensa jo ajat sitten ohittaneita."

Kertoisitko meillekin miten vanha sitten olet ? 60v ?
      Toisesta virkkeestäsi olen eri mieltä jälleen.

" Jotkut Nicole Kidman, Gwen Stefani tai Kylie Minogue luultavasti eivät pitäisi minua liian vanhana miehenä mutta heille kyllä ottajia piisaa. 99,9% em kolmen ikäluokan naisista on jotain aivan kuvottavaa. "

Kukaan mainitsemistasi eivät ainakaan ole minun tyyppiäni, ei vaikka omaisivat kuinka paljon rahaa jne. Minulle merkitsee enemmän persoonallisuus.

Loppujen lopuksi asenteesi on kuvottavaa luettavaa ja vain harvat miehet rehellisesti ajattelevat noin kuten sinä.

• ghghghghh

Tarkasta Nicole Kidmanin, Gwen Stefanin ja Kylie Minoguen syntymävuodet niin saat idean kuinka vanha minä olen. Ylivoimaiselle enemmistölle vm1977 naisista aivan liian vanha mutta sillä ei ole väliä koska minullekin vm 1977 olevat naiset ovat liian vanhoja.

• Jaska.

Tulikin mieleen, että kun puhe oli alunperin baareista ja niiden "tarjonnasta", niin sikäli mikäli oikeassa olen, eivät Kelly Reillyn tapaiset kauniit naiset vietä aikaansa baareissa romuttamassa itseään.
      Heitä saattaa löytyä esim. ......uimarannoilta.

Harvat parhaimmassa iässään olevat nuoret naiset kuten Reilly tosin eivät ole enää vapaina, eikä ihmekään.
      Sekös suomipojat saa katkeroitumaan.
      On toki helppo avautua baariruusuille, mutta jotta ne ruusut puhkeaisivat kukkaansa, olisi käytöstapoja sekä itsetuntoa muutettava valoisampaan suuntaan.

• Jaska.

"Tarkasta Nicole Kidmanin, Gwen Stefanin ja Kylie Minoguen syntymävuodet niin saat idean kuinka vanha minä olen. Ylivoimaiselle enemmistölle vm1977 naisista aivan liian vanha mutta sillä ei ole väliä koska minullekin vm 1977 olevat naiset ovat liian vanhoja. "

Päätit siis tasata tilit arvioimalla näin :)

Et ole vielä edes viisikymppinen, joten ei pitäisi olla ongelmaa. Oma mielipide.
        Monet naiset ovat lääpällään keski-ikää lähestyviin miehiin, koska heillä uskotaan olevan parempi karisma, sekä status kuin nuoremmillaan ja monasti myös komeampia, herrasmiehiä.

En yritä tällä mitenkään omaa statustani kehua, vaan olen asiaa tutkinut.

• ghghggh

Mutta minua ei edelleenkään kiinnosta mitkään yli 30v naiset saatikka omanikäiset elleivät he ole jotain Nicolen, Gwenin tai Kylien näköisiä. Ja kyllä, minä olen liian vanha suurimmalle osalle 30-40v naisista mutta niin hekin ovat minulle.

• Jaska.

Se, että istutte vain baareissa päästelemällä haisevia pieruja pitkin nahkajakkaroita, ei edesauta mitenkään pääsemistä kauniiden naisten pariin, joita nimenomaan tapaa "eksoottisimmissa" paikoissa.
      Nämä eksoottisimmat paikat edustavat jotakuinkin terveellisempää ilmapiiriä muutenkin, sekä myös ystävällisempää, joka taas on omiaan parantamaan sosiaalista ilmapiiriä näin ollen.

• Jaska.

"Mutta minua ei edelleenkään kiinnosta mitkään yli 30v naiset saatikka omanikäiset elleivät he ole jotain Nicolen, Gwenin tai Kylien näköisiä. Ja kyllä, minä olen liian vanha suurimmalle osalle 30-40v naisista mutta niin hekin ovat minulle. "

Otan osaa :(

• ghhghghh
        Jaska. kirjoitti:

"Mutta minua ei edelleenkään kiinnosta mitkään yli 30v naiset saatikka omanikäiset elleivät he ole jotain Nicolen, Gwenin tai Kylien näköisiä. Ja kyllä, minä olen liian vanha suurimmalle osalle 30-40v naisista mutta niin hekin ovat minulle. "

Otan osaa :(

Kerran yhden deittisivuston kautta tapailin 45-vuotiasta yh-äitiä mutta ainoastaan siksi koska hänellä oli 18v tytär.

No, valitettavasti se yh-äiti taisi aavistaa minun perimmäiset motiivini joten ne tapailut jäivät lyhyeen.

• Jaska.

Selvä.

• Jaska.

Aika nuoren perään kyllä olit....liian nuoren.
      Nainenhan rapistuu kun 50-60 tulee mittariin, tosin 45v iässä voi olla ihan kauniskin vielä.

Mutta eikö 18v ole jo liian tyttömäinen? ainakaan minua ne ei oikein nappaa.
      Eri asia jos olisi ollut 25v niin ehkä sitten.

• ghghghghgh

Harvalla 45-vuotiaalla naisella on 25-vuotiasta tytärtä ja vaikka olisikin nin sen ikäinen tytär on luultavasti muuttanut jo ajat sitten omillensa.

• gghghghhh
        ghghghghgh kirjoitti:

Harvalla 45-vuotiaalla naisella on 25-vuotiasta tytärtä ja vaikka olisikin nin sen ikäinen tytär on luultavasti muuttanut jo ajat sitten omillensa.

Siks toisekseen, se että vm 1977 olevat naiset pitävät minua liian vanhana ja minäkin heitä ei poista sitä tosiasiaa että varsinkin vm1995 olevat naiset pitävät minua vaarina vaikka minä pidän heitä juuri sopivan ikäisinä.

• Jaska.

Ei parikymppiset tytöt 45-50 vuotiasta vaarina pidä. Vaarit ovat vähintään sen 60v täyttäneet, koska tässä asiassa miehen ulkonäkö jo kertoo sen.

Parikymppiset tytöt monasti deittailevat 45-50 vuotiaiden kanssa, mutta se on taas epänormaalia miehillä koska 20 vuotias on yleensä liian nuori eikä kiihota samalla tavalla aikuista miestä kuten oikeat naiset 30 vuotiaat.

• ghghhgg

Jossain sinun fantasiamaailmassasi tuo että parikymppiset naikkoset deittailisivat 45-50v miesten kanssa. Todellisuudessa 30-40v naiset pitävät 45-50 miehiä liian vanhoina. Ei siis tietenkään aina mutta n90% tapauksissa. Pitää siinä 45-50v miehessä olla aivan helvetisti karismaa että 30-40v naiset kiinnostuisivat. Ja kuten olen sanonut niin itseäni ei yli 30v naiset itseänikään kiinnosta joten minua ei kiinnosta onko minussa karismaa 30-40v naisten mielestä.

• Jaska.

Jos asia olisi niin että miehet harrastaisivat mielellään seksiä 20 vuotiaiden pikkutyttöjen kanssa, niin isätkin harrastaisivat seksiä tyttäriensä kanssa.

Kuitenkin he harrastavat seksiä vaimojensa kanssa jotka ovat vanhempia kuin 20 vuotiaat.

• ätmi

Se nyt vaan on tabu panna tytärtään.

• dumbelui
        ätmi kirjoitti:

Se nyt vaan on tabu panna tytärtään.

Tapahtuu useammin kuin halutaan virallisesti myöntää.

• Janne.

"Jossain sinun fantasiamaailmassasi tuo että parikymppiset naikkoset deittailisivat 45-50v miesten kanssa. Todellisuudessa 30-40v naiset pitävät 45-50 miehiä liian vanhoina. "

Onhan näitä monia esimerkkejä jopa ihan julkisuudessakin siitä nähty.
      Lienee kaukana fantasiasta vai mitä ?
      Ja 30-40v naiset ovat monet naimisissa 45-50 vuotiaiden miesten kanssa.
      Eivät kai he keidenkään finninaamaisten amispoikienkaan kanssa halua ravintolaan mennä itseään nolaamaan?

"Pitää siinä 45-50v miehessä olla aivan helvetisti karismaa että 30-40v naiset kiinnostuisivat."

Olet yksin mielipiteinesi.
      Se karisma nyt vaan on se mikä naisia viehättää. Mitä järkeä sinun on 45-50 vuotiaita miehiä alentaa ettei heillä muka karismaa olisi?
      Eikö tämä asia jo näy julkisuudessakin vai miksi sitten niin moni nuori nainen valitsee kumppanikseen maineessa olevan miehen?
      Otetaanpa esimerkkejä, Niinistö, Halme yms.

"a kuten olen sanonut niin itseäni ei yli 30v naiset itseänikään kiinnosta joten minua ei kiinnosta onko minussa karismaa 30-40v naisten mielestä. "

En usko tuota. Väitätkö esim. kauniin 30 naisen olevan sinusta epämiellyttävä ? Väitätkö että sen ikäiset naiset olisivat muka harvassakin ? :)
      Jotenkin tuntuu ja paistaa läpi, että puhut vaan mutta et tarkoita.
      Sanon siksi ihan, koska enemmistö miehistä on eri mieltä.

"Se nyt vaan on tabu panna tytärtään. "

No montakos pedofiili-perheenisää tiedät suomesta ?
      Onneksi heitä on vähän!

• ghghghh

Kyllä jotkut 30-40v naiset kieltämättä ovat kauniita mutta 95% ei todellakaan enää ole. Makuasioita tietenkin.

Mutta jos paltaan jostain julkkismaailmasta todelliseen maailmaan niin 45-50v tavismies on liian vanha 30-40v tavisnaiselle. Se, että se 30-40v nainen ei tuota 45-50v miestä pitäisi liian vanhana vaatisi sitä, että sillä miehellä pitäisi olla jotain erityistä karismaa ja koska itseäni ei kiinosta 30-40v naiset niin hitot karismasta.

• jaska.

Ai jotkut ? hahaha :)
      Puhut täyttä p*skaa ja tiedät sen itsekin. Vai että oikein 95% on sitten rumia :)

Palataan vaan julkkismaailmasta reaalielämään, niin naisia ovat aina kaunistaneet meikit, kampaukset, vaatteet ja tietenkin urheilu... eikä tämä poikkea mitenkään siitä oletko julkkis vai etkö.

Nuoret tytöt meikkaavat juuri sen takia että pyrkisivät näyttämään 30-40 vuotiailta naisilta, vaikkei omat varat edes riitä kalliisiin vaatteisiin... ja yleensä lisäksi vieläpä epäonnistuvat koska lopputulos on yleensä aina...tyttömäinen. Eivät siis vakuuta.

Sorry nyt vaan mutta sinä vaikutat ihan h*molta tai vähintäänkin pedofiililtä.

Lopetan tämän p*skanjauhamisen nyt kanssasi tähän ja hirtä sinä itsesi palleista kattolamppuun :)

Hahah!

• ghghghhg

No sitä minä en ole todellakaan kiistänyt, että vallitsevien mielipiteiden valossa minä olen jonkin sortin pedofiili. Paljon minua nuoremmat naiset, jotka pitävät minua liian vanhana, ovat itseni mielestä liian vanhoja minulle.

No, en minä nyt ihan laillisesti pedofiili ole sillä en alle 16-vuotiasta alkaisi panemaan.

• Jaska.

ja tiedätkö mitä ?

Minua ei sinun 20 vuotiaat pikkuh*orasi kiinnosta pätkääkään :)
        Voisit samantien painua autollasi vikittelemään pikkutyttöjä, senhän
        sinä luultavasti osaatkin ja olet vieläpä olevinasi iso miehenköriläs
        ja mollaat kaikki parhaassa iässä olevat naiset katuojaan.

Näyttää siltä että olet onneton ja surkea pelimies, jonka takia et
        saa haluamaasi 30-40v naisseuraa ( kuten itse täällä olet jo kertonutkin, että olisit heille liian vanha ).

Siitäkös se siis kiikastaakin sitten :)

Kuka muu mies ottaisi 20 vuotiaan muijan, jos vieressä seisoo 30-40v nainen :)

Sepä se :)

• Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

ja tiedätkö mitä ?

Minua ei sinun 20 vuotiaat pikkuh*orasi kiinnosta pätkääkään :)
        Voisit samantien painua autollasi vikittelemään pikkutyttöjä, senhän
        sinä luultavasti osaatkin ja olet vieläpä olevinasi iso miehenköriläs
        ja mollaat kaikki parhaassa iässä olevat naiset katuojaan.

Näyttää siltä että olet onneton ja surkea pelimies, jonka takia et
        saa haluamaasi 30-40v naisseuraa ( kuten itse täällä olet jo kertonutkin, että olisit heille liian vanha ).

Siitäkös se siis kiikastaakin sitten :)

Kuka muu mies ottaisi 20 vuotiaan muijan, jos vieressä seisoo 30-40v nainen :)

Sepä se :)

"No, en minä nyt ihan laillisesti pedofiili ole sillä en alle 16-vuotiasta alkaisi panemaan. "

Ellei sitten laki toisin sallisi :)

Noh, antaa tämän olla :) P*skaako minäkään tässä korruptoitunutta pakkolakivaltiota alkaisin mielistelemään, painukoon v*ttuun vaan koko suomi finland.

anarkia tulkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      224
      4576
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3308
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2238
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1889
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1208
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1043
    7. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      26
      1035
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      966
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe