MINÄ OLEN RASISTI!
http://blogbook.fi/joriakopponen/mina-olen-rasisti/
Tiedän, että ylläpito kalpeni nähdessään otsikon, mutta aion kirjoittaa anyway. Olen leppoisa kaveri, enkä jaksa paljoa puuttua maailmanmenon arvosteluun. Mutta joskus verenpaine kihahtaa, kun näen tietynlaisia uutisia.
Ihonväri ei merkitse minulle mitään. Siis en ole ihonvärirasisti. Mutta kulttuurirasisti olen. Kultturi, joka perustuu alistamiseen ja kasvattaa kansalaisensa keskiaikaiseen arvostelukyvyttömyyteen ei ole hyvä kulttuuri. Se on paska.
Helsingin Sanomat uutisoi muutama päivä sitten Irakin suunnittelevan sallivansa 9-vuotiaiden naimisiinmenon. Lapsen huoltaja olisi aina isä ja aviomiehellä olisi aina oikeus sukupuoliyhdyntään vaimonsa kanssa. Lue artikkeli täältä.
Jussi Halla-Aho sai tuomion aikoinaan rinnastaessaan blogissaan Islamistit pedofiileihin. Minusta Halla-Aho on hahmo, ja näyttää Adolf Eichmannilta, joka hieman laskee hänen vakuuttavuuttaan. Mutta minua kiinnostaa syyllistynkö nyt itse uskonrauhan rikkomiseen? Ja kiihottamiseen kansanryhmää vastaan? Totean siis että minun etiikkani ja moraalini sanoo, että Irakin hallituksen jäsenet ovat taipuvaisia pedofiliaan kuten kaikki shiiamuslimit (muut muslimit, kristityt, muut uskontokunnat tai ateistit), jotka eivät kyseenalaista tätä ”oikeusoppia” ovat myös.
En voi käsittää, että elämme vuotta 2014 ja muslimimaailmalla ei ole minkäänlaista itsekritiikkiä. Okei nyt yleistän. Varmasti löytyy. Mutta ei julkisesti. Kaiken tämän uskon yllä leijuu ehdottomuuden musta pilvi. Tämän osoitti mm.YLE:n uskonto-ilta. Kuinka moni muslimi on valmis sanomaan, että Koraanissa on paljon käsittämätöntä huttua, joka ei kerta kaikkiaan istu tämän päivän maailmaan?
Tästä voisi kysyä Suomen shiiamuslimit RY:ltä. Tuomitsevatko he Irakin lakiehdotuksen?
Ugh! Olen puhunut.
Taikuri Jori A. Kopponen on RASISTI!!!
8
196
Vastaukset
- suomenlaki.fi
Mitä tarkoittaa rasismi? Tarkoittaako se sitä että kun neegeri yrittää väkisin raiskata valkoista naista ja kun valkoinen nainen sanoo että lopeta en halua niin se saa syytteen rasismista ja se tuomitaan poltettavaksi julkisesti suomen suurimmalla torilla? Sen lisäksi neegeri saa henkisestä kärsimyksestä kun häntä kiellettiin niin 180miljoonan euron korvaukset?
- Rasismin määrite
nykysuomessa on seuraava:
Kun vihervasemmistolaista suomenmädättämistä kritisoivaa kirjoittajaa vastaan ei löydy päteviä asia-argumentteja...
Niin sovitaan vasurijengissä, että huudatetaan hänelle tuomio rasismista. Mitään ei tarvitse todistaa, kun näin vain päätetään. - harmiettäkävinäin
Siis tuo narkomaani taikuri on aivan pihalla! Alkaa olemaan marko de witin kanssa samalla tajuudella
- jdjdjfjgjvvjvj
Jaa kun sanoo muslimeista ja heidän uskonnostaan suorat sanat?
islam on sairas uskonto.
- gjgktjgkgj
Hieno mies. Minäkn olen rasistinatsi.
- LapinLeukku
kuka tätä vanhaa kuraa tänne tuotta................. Päivitä ajatuksesi !
- opettajasi_
Juttuhan on tätäpäivää, pöljä.
- gufkcjcjfj
opettajasi_ kirjoitti:
Juttuhan on tätäpäivää, pöljä.
Ei ole. Ihan sama juttu oli n. vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703