Juu.. Eli olen 16 vuotias tyttö jostain päin suomea. Olen ollut poikaystäväni kanssa pian puoli vuotta ja kaikki oli aluksi täydellistä kunnes poikaystävä muutti. Ei kauas mutta sen verran kauas että hän asuu nyt hyvän ystäväni naapurissa. Ajattelin että tästä ei hyvää seuraa... Olin oikeassa. Poikaystäväni sivuutti minut hetkeksi ja alkoi olemaan tuon tytön kanssa. He menivät samaa matkaa kouluun, kävivät lenkillä, menivät toisilleen vierailulle. Pahinta tässä on se että tuntuu että en ole enään niin tärkeä poikaystävälleni. Olen kertonut tästä hänelle ja on tullut riitoja juuri tuon asian takia. Kun minut jätettiin yksin, ilman piristystä tai tukea, poikaystävälläni oli tuo tyttö joka kuulemma piristi ja pitivät hauskaa yhdessä. Kyllä olen hiukan mustasukkainen mutta en puhu nyt tässä siitä. Tuo tyttö puhuu pahaa poikaystävästäni muille ihmisille. Kerroin poikaystävälleni siitä mutta hän ei uskomut minua. Haluan lopettaa heidän ystävyytensä mutta miten?
Toivottavasti joku osaa auttaa
1
51
Vastaukset
- Eräs ulkopuolinen
Poikaystäväsi on ihastunut ystävääsi, siksi hän ei usko pahoja puheita tuosta tytöstä. Tuo ystäväsi taas ei ole ansainnut kenenkään ystävyyttä, jos on niin kaksinaamainen, että haukkuu ihmistä, jonka kanssa viettää aikaansa. Jätä tuo ns. "ystäväsi" ja ota parisuhteesi uudelleen tarkkailun alle. Ole hyvin kriittinen, älä erehdy huijaamaan itseäsi. Miksi olet poikaystäväsi kanssa? Saatko poikaystävältäsi sen mitä kumppaniltasi haluat? Kun mietit poikaystävääsi, ovatko päällimmäiset pintaan nousevat tunteet positiivisia vai negatiivisia?
Jos mietinnän jälkeen tulet siihen tulokseen, että poikaystäväsi on etääntynyt sinusta liikaa tai et voi häneen luottaa, tai jos sinusta mietinnän jälkeen tuntuu siltä, että poikaystäväsi herättää sinussa nykyään enemmän huonoja kuin hyviä tunteita, ota asia esille poikaystäväsi kanssa ja kerro hänelle mitä tahdot parisuhteelta ja sano suoraan, ettei hän anna sitä sinulle juuri nyt. Kysy, mitä hän haluaa asian suhteen tehdä. Jos keskusteluyhteyttä ei synny tai haluatte tyystin eri asioita, sinuna harkitsisin eroa. Jos poikaystäväsi yhä tahtoo jatkaa suhdetta, miettikää yhteiset pelisäännöt, joilla menette eteenpäin.
Muista, että kesä on tulossa ja poikia on maailma pullollaan. Niitäkin, jotka huomioivat sinut. Älä roiku ihmisessä, joka ei sinusta välitä, mutta älä myöskään luovuta liian helposti. Anna vielä yksi mahdollisuus. Katso paraneeko asia sillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899