Fantasiat

muissa maailmoissa

Niitä ei kukaan voi ottaa ATM.iltä pois ja niissä ei ole koskaan kuvottavia läskejä ämmiä rääkymässä ylimitoitettuja vaatimuksiaan vaan nuoria ja riettaita tyttöjä seksiobjekteina.

11

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska.

Jälleen provo.

Haistan provot. Ne on helppo tunnistaa..... p*skan hajusta...... sekä pierun.

• ätmi

Sulla ei taida olla mitään käsitystä mitä "provokaatio" tarkoittaa, eihän?

Mitäs jos painuisit vittuun palstaa pilaamasta.

• ätmi

Oma fantasiani on voittaa lotossa Tosi Paljon Rahaa ja päästä sitten tekemään ja rahoittamaan monenlaisia projekteja. Osallistua sekä politiikkaan että taiteeseen ja hyväntekeväisyyteenkin. Uskon että jos joku rahamies lähtisi ajamaan Oikeasti Hyviä Projektejä, se voisi resonoida koko yhteiskunnassa.

• Jaska.

"Sulla ei taida olla mitään käsitystä mitä "provokaatio" tarkoittaa, eihän?
      Mitäs jos painuisit ******* palstaa pilaamasta. "

Itseasiassa minulla on erittäin selvä käsitys mikä sinulta todennäköisesti puuttuu ellet sitten ole koko viestiketjun aloittaja ja yrittänet huijata minua ja muita onnettomalla postauksellasi.
      Minulla on yhtä suuri oikeus viettää aikaani palstalla, kuin sinullakin, tosin arvokkuuteni kärsii kaltaisesi vastenmielisen pellen seurasta.

• ätmi

Et edelleenkään osaa EDES vastata oikeaan viestiin, joten kyllä mä sulle haistattelen ihan vapaasti ja mielelläni. Vanha pieru joka ei enää opi uusia temppuja? Tai muuten vaan jotenkin vajaa tapaus? En tiedä mikä on ongelmasi.

• jaska78.

Toki voit haistatella mutta niin minäkin haistatan sinulla p*skat ihan yhtä vapaasti kuin mielelläni muutenkin.

Olen 36 vuotias ja sinä jotain 20-25 vuotias amisviiksi, joten voit siitä tehdä päätelmät mikä minä olen ja mikä sinä olet :)
      On varmasti vaikea myöntää että koet olevasi alemmassa arvossa johtuen nuoresta iästäsi ja etenkin siitä että sen takia et saa haluamaasi naisseuraa, joka taas johtaa siihen, että katkeroituneena tai vähintään ärsyyntyneenä rupeat haukkumaan 30 naisia täällä. Kuten olemme saaneetkin lukea.

Oppimiskyvyssäni ei myöskään ole mitään ongelmaa vaan se on parempi, sillä aivot ovat kehittyneet täyteen mittaansa jo aikaa sitten, mutta oma kokemuksesi maailmasta ja naisista on laihempi, etkä esim. osaa iskutemppuja kuten me kokeneemmat ja komeammat.

Jäät helposti paitsi monesta.

Et tiedä mikä on ongelmani ? Miksi kysyt, jos sinä kirjoitat ja minä kommentoin? samaahan teemme kumpikin.

Eikö toteamuksesi olekin aika yksinkertainen ja yksinkertainenhan mielletään yleensä tyhmäksi.

• ätmi

Minulle on ihan sama mitkä luuserit täällä kirjoittelevat. Mutta JATKUVASTI epäonnistut vastaamaan siihen viestiin, mihin ilmeisesti yrität, joten onhan se NAURETTAVAA!

En ole "20-25 vuotias amisviiksi", vaikka se minulle kyllä kelpaisikin. Sitä paitsi ikään vetoaminen on aika kehno argumentti Internetissä. Jos et pysty takomaan faktoja tiskiin, on ihan sama minkäikäinen olet.

• jaska.

En mielestäni ole epäonnistunut kertaamaan, mutta minua huvittaa lyhyet ja ytimekkään yksinkertaiset viestisi, joissa ei koskaan ole mitään järkevää asiaa ja kaiken päätteeksi niissä vieläpä puhutaan itseään pussiin.
      Olisiko aika tulla sieltä pussista ulos ja myöntää hävinneensä?

"En ole "20-25 vuotias amisviiksi", vaikka se minulle kyllä kelpaisikin. Sitä paitsi ikään vetoaminen on aika kehno argumentti Internetissä. Jos et pysty takomaan faktoja tiskiin, on ihan sama minkäikäinen olet. "

Eli haluat takaisin jumputtamaan stereoita isin audiin ja karvanopat heiluu.
      Jotenkin epämiehekästä ajatusmaailmaa kuvastava toive..
      Tulee mieleen 150cm siideripissikset finneineen, sekä lippalakkipäät jotka muistuttavat lähinnä orankia.

• tentacle hentai

YEEEEAAAAHHH!!!!

• oma pieni maailma

Fantasiat ovat pakokeino ankeasta elämästä ja niihin tuleekin käytettyä useampi tunti päivässä.

• F20

Fantasiat ovat osa elämää, valitettavasti valtaosa reaali elämästä kaukana siitä. Mikäli fantasia toteutuu niin palkinto Suuri, yleensä hetkellinen sekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4709
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      97
      4421
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      74
      3882
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3797
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      119
      2835
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2608
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2512
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2489
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2479
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2354
    Aihe