Minkä takia suhteessa olevat kirjoittelevat tälle palstalle?

tgghh

Ihan mitenkään vittuilematta ja ihan vilpittömästi kyselen että minkä takia naimisissa olevat tai ainakin parisuhteessa olevat kirjoittelevat tälle palstalle. En tarkoita silloin tällöin piipahtamisia vaan muutamia kirjoitajia, jotka omien sanojensa mukaan ovat naimisissa/parisuhteessa, mutta ovat tämän palstan vakiokävijöitä.

Tehkööt kukin mitä huvittaa joutoajallansa mutta jos omalta osaltani katsoisin niin jos minulla olisi nainen niin en saatana tällä paskapalstalla viettäisi sekuntiakaan. Tämä koko palstan aihepiiri on jo itsessään niin saatanan typerä, että ainoastaan ne ihmiset joilla tuo elämän osa-alue ei ole kunnossa voi tuntea suurta tarvetta siitä jauhamiseen jatkuvasti.

Vertaisin lähinnä siihen että jos tällä suomi24:lla on jokin pitkäaikaistyöttömyyspalsta niin itse säännöllisesti töissäkäyvänä jostain syystä jatkuvasti tuntisin tarvetta vierailla ko palstalla.

21

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

Samaa mieltä. Mutta ehkä nuo suhteessaolevat ovat jotenkin säälittäviä tapauksia, joille ei sittenkään kelpaa se, että ovat jo löytäneet jonkun?

On paljon ihmisiä joille EI KELPAA MIKÄÄN. Ehkä se on vastaus myös tähän kysymykseen.

• Sinkku=nussimaton

Ne ovat näitä nussijoita joiden pitää päästä tänne pätemään ja kerskumaan nussimisellaan.

• avutonapina

Totta. Siksi olenkin säälittävä ja avuton tapaus. Olen huomannut ettei edes parisuhde siltä pelasta.

• Ikisinkku M

Varmaan se niiden suhteet on aika surkeita niin ettei ne oikein itsekään tiedä onko ne suhteessa vai sinkkuja vaikka suhteellisia täällä yrittävätkin esittää. Syynä voi olla myös omahyväinen luonne, täällä saa kohotusta surkeaan itsetuntoon kehaisemalla seksin saamisillaan.

• Mitä.

Kyllä minä ainakin sinkkuna seksiä sain. Joten puhu vaan omasta puolestas.

• Ikisinkku M
        Mitä. kirjoitti:

Kyllä minä ainakin sinkkuna seksiä sain. Joten puhu vaan omasta puolestas.

Sillä vaan laitoin tuosta kehumisesta kun usein ne nuo varatut tuntuu sitä saamistaan täällä korostavan ihan niin kuin sinkut usein saamattomuuttaan. Kyllä minäkin varmaan seksiä saisin sinkkunakin jos katsoisin pelkästään sen niin tärkeäksi että laskisin rimaa, en taida kuitenkaan laskea mutten silti valitakaan saamattomuutta.

• kaneliSS

Te hikiapinat voitte pysyä täällä omalla palstalla ettekä tulla löyhkäämään kokemattomuutta muille palstoille kuten tuonne parisuhde, avioliitto,avoliiitto jne palstalle.

• tgghh

Olen samaa mieltä. Itselläni ei ole mitään mielenkiintoa noille mainitsemillesi palstoille.

• Rengastettu

Jotta voisin alentuvasti jaella vinkkejä, joista ei ole kenellekään mitään hyötyä.

• Mmmmmmmmmmmmmmmmm

Itse olen suhteessa ja luen tätä palstaa vieläkin, jäänyt jotenkin koukkuun vaikka sinkkuus loppuikin. Onhan se vähän noloa, mutta minkä sitä riippuvuudelle voi. Välillä olen onnistunut pysymään poissa, mutta aina sitä retkahtaa. Ehkä tavallaan kaipaankin niitä sinkkuaikoja, vaikkei parisuhteessani mitään vikaa olekaan, mutta ainahan sitä miettii, mistä jää paitsi... Anteeksi siis pyörimiseni sinkkupalstalla, vaikken sinkku olekaan.

• Miksi ei

Työttömyyspalstalla käy paljon töissä olevia henkilöitä, lähinnä veetuilemassa. Ainakin silloin kun minä siellä oleilin vuosia sitten. Myös monikulttuuriset suhteet -palstalla käy eniten muita kuin näissä suhteissa eläviä. Itselläni on tapana olla yhdellä palstalla joskus vuoden päivätkin ja sitten siirryn seuraavaan.

Ps. Minäkin olen ollut sinkku.

• nöösi_poika

Samoin.

Jos minulla olisi tyttöystävä/vaimo, en täällä pyörisi.

• sitä minäkin

Kylllä se jotenkin oudolta tuntuu ,että tänne parisuhteen aikana edes eksyy..Sinkut palstalle saatiikka, että on aikaa ylipäätän suom24:jässä roikkua
      mutta kertonee jotain ihmisestä.

• ------......--------

Mä uskon että joka palstalta, myös pitkäaikaistyöttömien palstalta, löytyy niitä jotka nimenomaan hakeutuvat sinne ja viihtyvätkin siellä lähinnä vain siksi jotta saisivat herjata näitä palstan työttömiä joita itseään huono-osaisempina yhteiskunnan loisina voivat pitää, ja ennen muuta jotta saisivat kokea olevansa parempia ihmisiä patsastellen itse työssäkäyvänä ja yhteiskunnan tukipilarina.

• gbklhg

Samoin köyhyys-palstalla on isossa osassa ne, jotka trollaa ja vaan pilkkaa köyhiä. Ei siellä varmaan yhtä köyhää kirjoita - paisi nuo mielenköyhät.

• siis...
        gbklhg kirjoitti:

Samoin köyhyys-palstalla on isossa osassa ne, jotka trollaa ja vaan pilkkaa köyhiä. Ei siellä varmaan yhtä köyhää kirjoita - paisi nuo mielenköyhät.

yhtään (tai yksikään)

• Ahistaako ?

Öööö ... Missä se on kielletty? Kirjoitan ja kommentoin ihan minne vain ja siitä huolimatta, mikä virallinen suhteeni on nimeltään.

• suhteilijatar

Useammassa ketjussa haukutaan joko kaikkia naisia, tai vaihtoehtoisesti kaikkia yli yhden kanssa seksiä harrastaneita naisia (=lähes kaikkia naisia). Haukkumista EI ole kohdennettu mitenkään erityisesti vain sinkkunaisiin, joten kaiken reiluuden vuoksi myös serustelevilla naisilla tulisi olla oikeus puolustautua. Täysin eri asia tietty, onko mitään järkeä välittää ätmien paasauksista tai provosoitua vastaamaan niihin... Mutta ei trolleihin lankeamisen järjettömyys taas taida olla parisuhdestatuksesta kiinni.

Toiseksikin lähes kaikki naisten mielipiteet kuitataan väitteellä käytetystä rupsahtaneesta kurpasta joka ei kuitenkaan kelpaa kenellekään. Ätmeistä olisi varmasti kiva jos näin olisi ja he pääsisivät rauhassa nettikiusaamaan yksinäisiä sinkkunaisia, mutta totuus vaan sattuu olemaan, että useimmat käytetyt ja yli 30 v naisetkin kelpaavat ihan ok miehille ja useimmat myös ovat parisuhteessa. Minusta on ihan kiva jos joku käy välillä muistuttamassa ätmejä tästä tosiseikasta.

Itse en tosin ole yleisimmin käyttämälläni nikillä tunnustanut seurustelevani, joten tuosta ilkkumisestakaan on aika turha minua syyttää.

• gchjcgh

Se on yksi ainoa henkilö joka noita homo-, rupsahtanutkurppa-, käytettyhuora- 15nussima, viestejä tänne spämmää.

Ei sellaiselta asspurgerille mitään kannata kirjoittaa vastaukseksi. Parasta on kun jätätte ne häirikön spämmit vain täysin huomiotta. Se on paras puolustus koska sen jälkeen hän ei saa mitään reaktiota aikaiseksi ja poistuu.

Ihan mikä tahansa reaktio teiltä saa hänet palaamaan tänne, joten häntä ette voi siitä syyttää että hän teitä haukkuu.

Suurin osa atmeista tällä palstalla on asiallisia. Vain tuo yksi häirikkö häiriköi kaikkia keskusteluja eri nimimerkeillä koska hänen elämässään ei ole muuta sisältöä kuin netti.

Raukka parka herää aamulla ja laittaa tietokoneen päälle. Tarkistaa viestit ja kirjoittaa suomihuora 15 nussima, ja alkaa odottamaan että te vastaatte siihen. Ja kun te ette ymmärrä että äässpurgerin pää on rikki, te kuvittelette parantavanne sen puhumalla järkeä. Se on kuitenkin virhe koska hän kirjoittaa uuden viestin ja odottaa että te taas vastaatte.

äässpurgeri ei parane, eikä hän järkipuheesta mitään opi, joten paras puolustus on täydellinen reagoimattomuus.

• 9+11

Katseleepi moni parisuhteessa oleva sitä Sinkquelämää telkkari sarjaakin nii mikseipä täälläki vois vierailla muita kiinnostuneita?

• totuusu

Nämä ovat keskustelupalstoja joissa keskustellaan aiheesta.

Ymmärrätkö? Nämä eivät ole mitään klubeja, vaan aihepiirejä.

Tällä sivulla keskustellaan sinkkuudesta, eikä tätä palstaa ole tarkoitettu sinkuille.

Ymmärrä se pieni ero.

Minä olen parisuhteessa, mutta olen selkeästi alemman tason mies. Siksi keskustelen siitä koska se liittyy sinkkuuteen. Sinkkuushan voi koskettaa myös niitä joiden parisuhde sattuu joskus päättymään. Minua ei sinällään kiinnosta keskustella siitä olenko joskus sinkku vai en, eikä minua kiinnosta onko joku sinkku vai parisuhteessa, vaan minua kiinnostaa tasot ja naisten ja miesten täysin erilainen suhtautuminen sukupuoliin, pariutumiseen ja parisuhteeseen.

Ja yleisemmin toteamaan se kuinka typeriä naiset ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      4
      3128
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      9
      2148
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      116
      1778
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1106
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      129
      996
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      992
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      783
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      733
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      701
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      675
    Aihe