Kuinkas voisin toimia? Haluaisin erota. Naimisissa 31 vuotta ja nyt riittää. Mitä haittaa siitä on minulle yhteiskunnan puolelta.
Kannattaako erota? Tuleeko jotain yllättävää?
miten erotaan
4
299
Vastaukset
- mek
Tulostat netistä erohakemuke´sen ja täytät sen ja jos on omaisuutta niin teette osituksen ja se siitä.
- öäöäöäöäöäöäöäöä
Ennen kuin eroat, ota yhteys lakimieheen. Kannatta aina. Maksaa itsensä takaisin, ja ihan varmasti.
- Malttia
Älä nyt, ei kannata suoraan lakimiestä ottaa. Ensin kannattaa ihan kahdestaan riitelemällä saada ositus kuntoon. Me saatiin vaikka jonkun aikaa siinä piti riidellä, säästettiin aika paljon.
- hippi2
Tuota onkohan valmista paperia ositukseen vai käykö "ruutupaperi" Tuo harkinta-aika alkoi noin kuukausi sitten. Asutaan jo eri osotteissa ja penskat on maailmalla kun avioliitossa ollaan oltu 29v. Puhumattomuus ja vähän kummallakin malliin mä ajattelin, mä luulin vaikkei kumpikaan olla selvinnäkiöitä. Nyt jos ei jo myöhästä ni katotaan saadaanko noita solmuja auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794