Perin tylsää että huijarit vuodesta toiseen laittavat samankaltaisia viestejä. Näin keski-ikäisenä naisena vastaan osuu aina ja uudestaan LESKEKSI itseään väittävä keski-ikäinen mies joka asuu milloin missäkin. Ja jokaikinen kerta tyyppi korostaa sitä miten hän ei voi käydä deittisaitilla kirjoittelemassa, joten heti pitäisi s-postiin rynnätä.
Olen sellaista kuullut että naishuijareilla sama juttu, että jokin mystinen voima kaikkia huijareita estää lukemasta deittisaiteilta saamiaan vastauksia ja s-posti on ihan must.
Lisäksi huijareilla on joku pakottava tarve käyttää paskaa käännösohjelmaa niin että tekstistä tulee naurettavaa sönkötystä. Kukaan ei ole tainnut kertoa heille että suomalaisista aika moni osaa englantia, että kannattaisi ennemmin huijata sillä kielellä, niin olisi vakuuttavampi!
Päivän esimerkki:
hei
Olen pahoillani, etten lähetän sinulle näin ilman mitään virallista käyttöönottoa, olen uusi on suomi24 ja tämä on luultavasti viimeinen päivä, joten päätin antaa sen kuvan lähettämällä sinulle ennen minun Tili vanhenee, olin etsimässä noin, kun Törmäsin profiilisi ja haluan vain kertoa, että sinulla on ihana
hymyillä ja jaamme joitakin yhteisiä piirteitä, nimeni on David Brown ja minä rakastan tietää enemmän sinusta, joten tässä on minun email {[email protected]} Koska en voi olla täällä, kun saan hieronta, se on minun suurin onni saada vastauksen teiltä ja oh anteeksi suomalainen on, että hyvä syy vietin suurimman osan elämästäni United State ennen muuttoa takaisin tänne tammikuussa
Toivon lukea sinusta pian
david
Huijarit kaipaavat uudistumista!
15
348
Vastaukset
- Vaikkei saiskaan
Perusta uus tili ja laita tilinumero vastaukseksi Brownin Daavidille, että "ihanaa kun otit yhteyttä. Haluaisit kyllä tutustua ja tavata, mutta juuri nyt on melko vaikeaa kun itse/kissasi/koirasi/lapsesi/ anoppisi / minkä nyt tähän sopis-vaihtoehto on sairaana. Sairaala kustannukset ovat niin kalliita, että tarvitset avustusta ja voisko herra hieman jeesata ja laittaa jotain tilille. Matkaliput ja muut kustannukset vois laittaa kans niin pääsette helpommin livetapaamiseen..... :)
Nää taitaa olla näitä, missä tilinrot vaihdetaan ennen puhelinnroita... - hupsista keikkaa
Sain melko samanlaisen viestin kerran itsekin. Vastasin kertoen vaikeasta elämäntilanteestani ja työttömyydestä, joka on ajanut taloudelliseen ahdinkoon. Kirjoittelimme melko pitkään :) Ehkä tämä nigerialainen tykästyi samanlaiseen luuseriin.
Lika barn leka bäst. - huhuu2
onko totta että tuo david brown on huijari? laittoi minullekin täysin samanlaisen viestin. VASTATKAA IHMISET, ONKO HUIJANNUT MUITAKIN??
- ihmisparat...
Eihän se ole minua eikä sinua huijannut jos me ei vastata sille...
Keski-ikäinen leskimies, yleensä uskonnoltaan itsensä katoliseksi merkannut, asuu milloin missäkin päin perähikiää Suomessa - sama fiktiivinen persoona pyörinyt deittisaiteilla ainakin muutaman vuoden ajan.
- vahingossa keskustel
samanlaisen sain minäkin perjantaina 14.3 ihan sama ja profiilinimi brown1.
ilmoitin s24 ylläpitoon. Nyt profiili on poistunut joko huijarin tai ylläpidon toimesta.
noita riittää s24:ssa. - ...222
Olen saanut viestin aivan samannimiseltä David Brownilta, sekä lukuislta muilta saman tyyppisiltä vastauksia.Ei ki kukaan ole niin tyhmä että menee vastaamaan noilla???:::))
- outoa toimintaa
noita tosiaan on jos suomi 24 hakee seuraa niin onhan viisi yhteyttä päivässä ja vastata voi rajaton määrä mihin sähköposti osoitetta tarvitaan ei mihinkään kyllä se voi siinäkin sen sanoa minusta ensin kyllä pitää tavata ennen kun antaa sähköposti osoitetta tai puh numeroa ja vaikka olisi kuvakin kyllä tapaamisella näkee vastaako yhtään kuvaa ja kuvattomista tulee mieleen varattu ja onko mies vai nainen vai istutaanko linnassa ja kirjoitellaan huviksi jos oikeasti sinkku hakee seuraa miksi täytyy valehdella ja joillakin ollu viesti 5v niin tulee mieleen onko maksullinen olen itsekkin luullut että tavalliset sinkut hakevat seuraa mutta ei se niin ole
- ihmisparat...
Kappas vaan, katolilaisuus on nyt out. Mutta leski ollaan edelleen, ja vedotaan oikein lukijan tunteisiin sillä että akka kuoli syöpään. (Kukaan TODELLINEN nettideittaaja ei ala vuodattamaan rakkaan puolisonsa kuolemasta heti ekassa yhteydenotossa. Se on mautonta.) Kenenkähän piruparan kuva profiilissakin on - vaihteeksi vähän tavallisemman näköinen tyyppi eikä joku rikkaan näköinen kuten aiemmin. Tästä pointsit huijarille, on/ovat oppineet että liian imelältä ei saa näyttää huijausprofiilissa.
Hyvää huomenta ja how are you??? Sinäkin etsivät teidän muiden puoli sydämestä? ?? Joka tapauksessa minun nimeni on Kevin Olen juuri rekisteröitynyt tällä sivustolla ja etsivät my soul mate ... i just punainen profiilisi kautta ja pidän siitä kovasti ... Olen hyvin iloinen, jos voit antaa minulle mahdollisuuden tuntea sinut paljon paremmin ... Olen ollut naimisissa vuodesta olin 28 v .... vaimoni on nyt kuollut syöpään .. meillä ei ole lapsia ja olen orpo .. asun yksin minun 3 koiraa ja rakastan heitä niin paljon ... he ovat minun ainoa perhe nyt ... jos todella antaa minulle mahdollisuuden tietää sinua paljon paremmin .. ensimmäistä kertaa olen rekisteröity sivusto Am vain vakava suhde. Jos luulet vakavasti tulevaisuuden, ja elämä, voit lähettää minulle sähköpostia ja voimme tavata lähempänä ... Oma sähköpostiosoite on [email protected] ja minun skype on kevin66779 Or.you voi antaa minulle sähköpostiosoitteesi, jotta voin kirjoittaa kertoa teille lisää minua joitakin kuvia? Odotan innolla kuulevani sinusta KEVIN
"Olen orpo"... 53-vuotias orpo, älkää tappako nauruun.- muutulintu 45
Samaa mies on lähetän minulle vaikka kuinka montaa viestia ja joka viestissa Kertoa että on U:S armeissa lääkerinä. Lähetänyt monta kuvat ja sanovaa tulevaa suomeen tapamaa . Kiitos kuka on kirjoitanut tiedän nyt todella paljon hänestä, hän on huijäri ja VAROKA HÄNTÄÄ!!!!!!
- muutulintu45
muutulintu 45 kirjoitti:
Samaa mies on lähetän minulle vaikka kuinka montaa viestia ja joka viestissa Kertoa että on U:S armeissa lääkerinä. Lähetänyt monta kuvat ja sanovaa tulevaa suomeen tapamaa . Kiitos kuka on kirjoitanut tiedän nyt todella paljon hänestä, hän on huijäri ja VAROKA HÄNTÄÄ!!!!!!
Tarkoitan [email protected] Hän on huijäri. Kirjoita pitkiä pitkiä tarinoita ja samaa että on rehellinen ja asu espoossa. mutta ei hän asu espoossa vain jossakin muualla. Pyytä RAHA tai jotain muuta!!! ÄLÄ LÄHDEE MUKAAN !!!!!
- outoa toimintaa
ja sekin kummastuttaa yleensä haetaan elämänkumppania ainakin normaali ihminen hakee eli kuvat miellyttävät kumpaakin ja arvot täsmäävät ja muutenkin täsmää niin sovitaan treffit ja tavataan kyllä sen nopeasti huomaa natsaako vai ei ja jos natsaa niin ruvetaan olemaan tiiviisti yhdessä kohti seurustelua mutta sitten suurin osa ei hae edes elämänkumppania haetaan vain treffeille tai ystäviä tai jotakin muuta seuraa nko tosiaan varattu maksullinen vai feikki ja sitten joku kirjoittaa moi en jaksa kirjoittaa enempää mutta kyselemällä lisää minusta aika outo tyyppi haet elämänkumppania niin esim 100 profiilia mutta otat elämän kumppanin pois niin 950 profiilia ja on niitäkin haetaan tampereelta seuraa 2v ja sitten yhtäkkiä hakeekin ivalossa seuraa tuntuu kuin moni olisi umpi sairasta porukkaa ja ne ketkä hakevat aidosti seuraa kärsivät
- selvä tämä.
No kunnon miehet kun ei kelpaa niin huijarit vastailee naisille.
Vaikka asia on vakava, niin kyllä välillä nuo ovat niin uskomatonta soopaa että enemmänkin naurattavat.
Huijarit ovat kyllä todellinen ongelma nettideittisivustoilla, onneksi monet tapaukset ovat hyvin selkeitä bongata kuten edellä mainitus. Yksi esimerkki löytyy myös blogistamme: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nettideittailija-nain-tunnistat-huijarin/
t: Heli E-kontakti.fi- devid2
Kerro vielä suomi 24 mies eniintyy nimellä dennis jakcon ja pyyttä sähkö posti osoitee ja joku aika tutustumisen jälkeen vaati osta hänelle tieto kone muuten hän ei voi keskustella skypeissa! Tieto kone maksaa 2000 euro ja sanovaa maksa takaisin kun nähdää? VARO HÄNTÄ
- ihmisparat...
Hei, nimeni on Peter Smith ja olen leski innolla sen oikean naisen, joka on rehellinen ja ymmärrystä ja olisi ilo tavata chat tuntemaan toisensa niin olen valmis vakavaan suhteeseen, mutta ystävyys tuntemaan toisensa ja myös jakaa valokuvia rakentaa luottamusta kuin voit ottaa yhteyttä minuun minun email (peter.smith [email protected]) ja minun skype nimi on myös (peter.smith 6104) ja aion vastata valokuvia ja meille myös mahdollisuuden päästä kosketuksiin ja sinä voi vastata myös sähköpostiisi ....
kiitos
Peter Smith
"Leski" on muuttanut Ahvenanmaalle ja kehittänyt ikää lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001