kissanpissa

haisen

Hei, kaipaisin nyt kipeästi apua! Jos on vaan joku joka on kokenut saman niin kertokaa kokemuksia. Haisen kissanpissalle enkä tiedä mitä voin asialle tehdä. Haju on ehkä erityisen paha kun hermostun/jännitän kovasti tai hikoilen. Itse en haista asiaa ollenkaan mutta jatkuvat vihjailut tympii. Olen asiasta täysin varma, en kuvittele asiaa. Kauan hoin itselleni että kuvittelen vaan ihmisten karttavan ja vihjailevan asiasta mutta nyt olen valitettavasti varma. :( Vaiva on ollut ehkä n. pari vuotta. Kun vaan tietäs ratkasun ja pääsis eroon tästä vaivasta.. :( Pelottaa että menetän töpaikkani vielä asian takia. Olen 30v nainen. Käyn jokapäivä suihkussa ja huolehdin hygieniasta. Käytän deodoranttia ja hajuvettä. Pesen vaatteet usein. Mutta kun olen varma että syy on jossain muussa. Terveydessäni ehkä, mutta mikä se aiheuttaja on? Minulla ei ole virtatietulehdusta eikä mitään virtsaamis ongelmia. Uskoisin hajun tulevan ihon läpi ja hikoilu siihen jotenkin liittyy koska silloin ongelma tulee esille. Mitä enemmän jännitän sitä enemmän haisen. Näin uskon. Tiedän että kuulostaa järjettömältä mutta entiedä enää mitä tehdä..

3

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottan vastauksii

ruokavalio?
      lääkitys?
      vitamiinivalmisteet?
      vesi?

Älä käytä hajusteita missään.

Kainaloon kristallikiveä.

Mulla kengät haisee kissanpissalle, mutta sukat ´ja jalat ei.

• haisen

Voi olla että syy on selviämässä. Kävin työn puolesta tavallisessa terveystarkastuksessa ja otettiin verikokeet yms. Kaikki oli ok paitsi kilpirauhasarvot.. Tuntuu aika uskomattomalta että siinäkö se nyt on hajun aihuttaja, kilpirauhasen vajaatoiminta. Aiheesta luettuani ja erään vajaatoimintaa sairastavan kommentin luettuani uskon ja toivon siihen vahvasti. Joku kommentoi hikensä haisevan ihan kissanpissalle ennen kuin hänellä se todettiin. Vau. En ole osannut sitä ajatellakkaan mutta kun oire listaa katsoo niin se kyllä passaisi. Ongelma on ollut jonku pari vuotta jolloin tuli myös muita oirelistaan sopivia asioita. No nyt tehdään vielä tarkempia tutkimuksia mutta hyvältä näyttää että asia selviäisi.. :)

• ottan vastauksii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4979
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4699
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4183
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4097
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3278
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3094
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2828
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2777
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2752
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2743
    Aihe