Ukrainan väkivaltaiset vallankaappaajat kauhistelevat krimiläisten kansanäänestystä laittomaksi. V*ttu mitä idiootteja...pitäisi vetää kunnolla nekkuun.
Krimiläisten itsenäisyyspyrkimykset
65
81
Vastaukset
- Neuvostoliittoa vai
.
"Neuvostoliittoa vai kyllä???????"
har!11
. - Nyt hävettää
Suomalaiset vellihousuja:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014031518125765_uu.shtml- Kiskisu
Ei pelota, kun tekee päätöksen omalta kohdaltaan eikä jätä tulevaisuuttaan opportunistien käsiin. Jokainen luo oman kohtalonsa. Minä olen tehnyt päätöksen, että ennemmin kuolen kun elän itäisten koirankuonolaisten alaisuudessa, eli jos tänne tullaan niin taistelen viimeiseen saakka.
- jäitä hattuun nyt
Kiskisu kirjoitti:
Ei pelota, kun tekee päätöksen omalta kohdaltaan eikä jätä tulevaisuuttaan opportunistien käsiin. Jokainen luo oman kohtalonsa. Minä olen tehnyt päätöksen, että ennemmin kuolen kun elän itäisten koirankuonolaisten alaisuudessa, eli jos tänne tullaan niin taistelen viimeiseen saakka.
Päivän parhaat naurut, annoit. Millä luulisit tänne hyökättävän jos hyökkäisivät?
Kyllä siellä on muita aseita kuin nuija ja jousipyssyjä.
Ainuttakaan sotilasta ei ole tarvis lähettää tänne ja silti Suomi on lyöty maanrakoon viimeistä ukkoa myöten, mukaanlukien pahasuiset uhoovat akat. jäitä hattuun nyt kirjoitti:
Päivän parhaat naurut, annoit. Millä luulisit tänne hyökättävän jos hyökkäisivät?
Ainuttakaan sotilasta ei ole tarvis lähettää tänne ja silti Suomi on lyöty maanrakoon viimeistä ukkoa myöten, mukaanlukien pahasuiset uhoovat akat.Olkoon kuinka hienoja härvistimiä tahansa niin kyllä ne miehitysjoukot on kuitenkin maahan lähetettävä ja kyllä täältä riittävää vastarintaa löytyy jollekin Läntiselle sotilaspiirille.
Ei tätä maata pelkällä elektronikalla etähallussapidetä ja kyllä Suomikin on kybersotaan valmistautunut vai kuinka takapajuiseksi tätä maata luulet?- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Heh, ei siinä paljon femiiniset mielipidekirjoittelut auta kun Venäjän karhu laittaa ohjukset matkaan, tulee lyhyt taistelu. Jos kuitenkin käy niin että valloittavatkin rauhanomaisesti tuskinpa Kiskisukaan kovin suurta vastarintataistelua alkaa käymään vaan hyväksyy tilantaan jokseenmin tyytyväisenä.
- jäitä hattuun nyt
hullu_ukko kirjoitti:
Olkoon kuinka hienoja härvistimiä tahansa niin kyllä ne miehitysjoukot on kuitenkin maahan lähetettävä ja kyllä täältä riittävää vastarintaa löytyy jollekin Läntiselle sotilaspiirille.
Ei tätä maata pelkällä elektronikalla etähallussapidetä ja kyllä Suomikin on kybersotaan valmistautunut vai kuinka takapajuiseksi tätä maata luulet?Yks pien "hiroshima" Tampereen kohdalle, eikä täällä paljon vastustella.
Eivätkä lähetä miehitysjoukkojaan, satelliitti kuvista näkee takapajulankin tilanteen.
Tuskin silloin tulee NATOkaan tutkimaan Suomen maaperälle tilannetta. - Kiskisu
jäitä hattuun nyt kirjoitti:
Ainuttakaan sotilasta ei ole tarvis lähettää tänne ja silti Suomi on lyöty maanrakoon viimeistä ukkoa myöten, mukaanlukien pahasuiset uhoovat akat.Mitäs luulet miksi, että aseylivoimasta huolimatta venäläiset joutu lähtemään Afganistanista perse ruvella ja mitä mieltä olet tsetseeniterroristeista?
Taistella voi aina niin kauan kuin henki pihisee. Ihminen keksii aina tavan ja välineet. Kukapa osaisi epäillä mitä kaikkea söpöliinit kuljettaa. - Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Heh, ei siinä paljon femiiniset mielipidekirjoittelut auta kun Venäjän karhu laittaa ohjukset matkaan, tulee lyhyt taistelu. Jos kuitenkin käy niin että valloittavatkin rauhanomaisesti tuskinpa Kiskisukaan kovin suurta vastarintataistelua alkaa käymään vaan hyväksyy tilantaan jokseenmin tyytyväisenä.
Venäjän karhu on jo puuhaillut monessa paikassa ja jättänyt taakseen sortuvia rakennuksia. Paluupostissa Moskovaan on lähetetty mustia leskiä. Kannattaa tosiaan alkaa hankkia vihollisia, joilla ei ole enää mitään menetettävää.
- Kiskisu
Yks pien "hiroshima" Tampereen kohdalle, eikä täällä paljon vastustella.
Eivätkä lähetä miehitysjoukkojaan, satelliitti kuvista näkee takapajulankin tilanteen.
Tuskin silloin tulee NATOkaan tutkimaan Suomen maaperälle tilannetta.Venäjän tapainen valtio ei tee mitään pelkällä tuhotulla maalla, ne tarvii muiden toimivan infran kun itsellä ei ole. Muut sais mielellään tehdä myös työt ja luoda teollisuutta, innovaatioita, työpaikkoja ja hyvinvointia. Itsellä ei ole kuin raaka-aineita ja sotavoimat, kehitysmaa mikä kehitysmaa.
Yks pien "hiroshima" Tampereen kohdalle, eikä täällä paljon vastustella.
Tuskin silloin tulee NATOkaan tutkimaan Suomen maaperälle tilannetta.Ydiaseiden käyttöön on senverran suuri kynnys, että niitä ei kannata ensimmäisenä edes odottaa käytettävän. Ne muodostavat suuren riskin myös käyttäjälleen.
Venäläisiltä kesti vuosikausia saada myös tsetseeni kapinalliset kuriin ja heidän varustelutasonsa oli taatusti surkemapi kuin Suomen reserviläisarmeijan. Reserviläisten huono kunto on kyllä yksi arveluttava kysmys.- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Venäjän karhu on jo puuhaillut monessa paikassa ja jättänyt taakseen sortuvia rakennuksia. Paluupostissa Moskovaan on lähetetty mustia leskiä. Kannattaa tosiaan alkaa hankkia vihollisia, joilla ei ole enää mitään menetettävää.
Juuri tuossa tuossa pari tuntia sitten lueskelin lehdestä mielenkiintoisen artikkelin ukrainasta jossa oli haastateltu paikallista leskimummoa. Hän kaipasi takaisin Breznevin aikoja, silloin oli ollut taviksellakin varaa matkustaa lomailemaan mustanmeren rannalle ja jääkaappi oli ollut aina täynnä hyvälaatuista lihaa, makkaroita ym., nyt hänellä oli eläke alle sata egee kuussa ja koirakin joutui olemaan kasviskeittolinjalla kun lihaan ei ole varaa. Mummo ihmetteli niitä itsenäsisyyskiihkoilijoita kun se on ihan sama minkä lipun alla on jos vain on riittävästi ruokaa, nyt ei ole varaa edes lääkkeisiin ja poliitikot on varastaneet kaiken. Minun kävi sääliksi tuota mummoa kun on joutunut kiihkoilijoiden vuoksi kärsimään.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Juuri tuossa tuossa pari tuntia sitten lueskelin lehdestä mielenkiintoisen artikkelin ukrainasta jossa oli haastateltu paikallista leskimummoa. Hän kaipasi takaisin Breznevin aikoja, silloin oli ollut taviksellakin varaa matkustaa lomailemaan mustanmeren rannalle ja jääkaappi oli ollut aina täynnä hyvälaatuista lihaa, makkaroita ym., nyt hänellä oli eläke alle sata egee kuussa ja koirakin joutui olemaan kasviskeittolinjalla kun lihaan ei ole varaa. Mummo ihmetteli niitä itsenäsisyyskiihkoilijoita kun se on ihan sama minkä lipun alla on jos vain on riittävästi ruokaa, nyt ei ole varaa edes lääkkeisiin ja poliitikot on varastaneet kaiken. Minun kävi sääliksi tuota mummoa kun on joutunut kiihkoilijoiden vuoksi kärsimään.
Anna mä arvaan. Mummo valitteli nälkää mutta slaavilaiseen tapaan näytti olevan kuitenkin tuhdissa kunnossa?
Voihan se olla sitäkin, että eläkeläisellä nyt on yleensä vähemmän rahaa kuin työssäkäyvällä. Jos ei Ukrainassa ole missään vaiheessa ollut kummoista eläkejärjestelmää, niin asia on varmaan ollut jo tiedossa että tiukkaa voi olla. Jospa tuon Firtashin kassasta löytyisi mummulle makkararahaa:
http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014031318120825_uk.shtml - Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Anna mä arvaan. Mummo valitteli nälkää mutta slaavilaiseen tapaan näytti olevan kuitenkin tuhdissa kunnossa?
Voihan se olla sitäkin, että eläkeläisellä nyt on yleensä vähemmän rahaa kuin työssäkäyvällä. Jos ei Ukrainassa ole missään vaiheessa ollut kummoista eläkejärjestelmää, niin asia on varmaan ollut jo tiedossa että tiukkaa voi olla. Jospa tuon Firtashin kassasta löytyisi mummulle makkararahaa:
http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014031318120825_uk.shtmlTuo kyllä oli niin rumasti todettu että pisteesi laskivat, siellä kun noilla vanhuksilla oikieasti on hätä ja nuo sinun mielipteesi tuntuvat vain kannattavan noiden Firtashin tapaisten harjoittamaa riistokapitalismia. Ihan oikeasti joskus jopa arvostan sinua mutta tässä asiassa olet kyllä aika alamaissa ja ihan helvetin väärässä.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuo kyllä oli niin rumasti todettu että pisteesi laskivat, siellä kun noilla vanhuksilla oikieasti on hätä ja nuo sinun mielipteesi tuntuvat vain kannattavan noiden Firtashin tapaisten harjoittamaa riistokapitalismia. Ihan oikeasti joskus jopa arvostan sinua mutta tässä asiassa olet kyllä aika alamaissa ja ihan helvetin väärässä.
Minä en kannata Firtash-tyyppistä toimintaa, vaan epäsuorasti totesin, että Ukrainassakin on ollut rahaa, mutta vaan väärissä taskuissa. Maalle tekisi hyvää länsimaistuminen niin ehkä vanhuksistakin pidettäisiin parempaa huolta.
Se politiikka, jota Vladimir Pieni nyt harjoittaa, ei paranna sen paremmin ukrainalaisten kuin venäläistenkään mummujen asemaa. Joten sinun olisi syytä tuomita se politiikka suorin sanoin eikä sormi pystyssä paheksua minua. Kiskisu kirjoitti:
Höh... Tarkoittaako tämä nyt sitä, että et lähtisikään mun kanssa pakolaiseksi Kuubaan? Mieti vähän... Urpot sotii ja matsaa, eivätkä oikein itsekään tiedä minkä ja kenen puolesta, mutta me vaan loikoiltais Kuubassa meren rannalla, kuubalaisia sikareita, rommia, aurinkoa...
Genio.Mente kirjoitti:
Höh... Tarkoittaako tämä nyt sitä, että et lähtisikään mun kanssa pakolaiseksi Kuubaan? Mieti vähän... Urpot sotii ja matsaa, eivätkä oikein itsekään tiedä minkä ja kenen puolesta, mutta me vaan loikoiltais Kuubassa meren rannalla, kuubalaisia sikareita, rommia, aurinkoa...
Viesti on Kisulle tarkoitettu
- Ydjjfj
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuo kyllä oli niin rumasti todettu että pisteesi laskivat, siellä kun noilla vanhuksilla oikieasti on hätä ja nuo sinun mielipteesi tuntuvat vain kannattavan noiden Firtashin tapaisten harjoittamaa riistokapitalismia. Ihan oikeasti joskus jopa arvostan sinua mutta tässä asiassa olet kyllä aika alamaissa ja ihan helvetin väärässä.
Buhahaha! Ikään kuin Putte Putina välittäisi paskan vertaa eläkeläisistä tai muista köyhistä. Käsikassarana ja äänten antajana leikkivaaleissa käyvät, muuten joutavat kuolla kuin rotat loukkuun Puutiaisen mielestä.
- Vietriukko
Genio.Mente kirjoitti:
Kisu on kunnon Suomalainen, joka ei jätä pulaan heimoveljiään vaan ennemmin kuolee heidän kanssaan kuin pettää maansa tuollaisen hunsvotin kanssa.
Ei muutakuin Leonidillekin vain torrakko kouraan, jos ryssä hyökkää. Olet jo sen verran pitkään saanut nauttia vieraanvaraisuudestamme. - EmmanueIIe
Genio.Mente kirjoitti:
Lol :P Sinähän olet sitä mieltä että kaikki palstan naiset haaveilivat vain kassialmakeeniosta jo 5 vuotta sitten. Tilaa oma lento Kuubaan niin kaikki ihailijattaret mahtuu mukaan 8D
- Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
En pidä rommista. Tykkään periaatteista.
- 3+18
Vietriukko kirjoitti:
Kisu on kunnon Suomalainen, joka ei jätä pulaan heimoveljiään vaan ennemmin kuolee heidän kanssaan kuin pettää maansa tuollaisen hunsvotin kanssa.
Ei muutakuin Leonidillekin vain torrakko kouraan, jos ryssä hyökkää. Olet jo sen verran pitkään saanut nauttia vieraanvaraisuudestamme.Ikävä juttu etä Suomessa on Ikisinkun ja Leonidin tapaisia viidennen kolonnan hännystelijöitä.
Vietriukko kirjoitti:
Ei muutakuin Leonidillekin vain torrakko kouraan, jos ryssä hyökkää. Olet jo sen verran pitkään saanut nauttia vieraanvaraisuudestamme.Heh... Mistä sinä sen tiedät...? Ratikkakuskikin on palstaporvarin roolista huolimatta todellisuudessa äärikommari. Joten miksei kissakin lähtis mun kans kriisin sattuessa Kuubaan pakolaiseksi, vaikka julkinen rooli palstalla onkin ihan jotain muuta...?
Minä en vaan lähde sotimaan yhdenkään valtion puolesta. En yhdenkään kansan. Jos ihmiset ajattelisi hieman enemmän näissä tilanteissa, että minkä ja kenen puolesta ovat rintamalla sotimassa, epäilen että sotia olisi tässä maailmassa huomattavasti vähemmän.Kiskisu kirjoitti:
En pidä rommista. Tykkään periaatteista.
"Isänmaallisuus on ilkeämielisten hyve"
-Oscar Wilde-
Voisin sanoa samaan myös periaatteellisuudesta. Ilkeämielisten hyve.
Noh, kai sieltä sullekin sopivaa juotavaa löytyy. En minäkään mikään suuri rommin ystävä ole, tumma rommi on ok. Mut mikä tärkeintä, siellä olisi lämmintä eikä siellä olisi sotaa...EmmanueIIe kirjoitti:
Lol :P Sinähän olet sitä mieltä että kaikki palstan naiset haaveilivat vain kassialmakeeniosta jo 5 vuotta sitten. Tilaa oma lento Kuubaan niin kaikki ihailijattaret mahtuu mukaan 8D
Hmm... Sinua en ottaisi mukaan. Vaikutat mustasukkaiselta tyypiltä. Mustasukkaisen ihmisen on minun kanssa aika vaikea, ellei peräti mahdotonta...
- Hih:)
Genio.Mente kirjoitti:
Heh... Mistä sinä sen tiedät...? Ratikkakuskikin on palstaporvarin roolista huolimatta todellisuudessa äärikommari. Joten miksei kissakin lähtis mun kans kriisin sattuessa Kuubaan pakolaiseksi, vaikka julkinen rooli palstalla onkin ihan jotain muuta...?
Minä en vaan lähde sotimaan yhdenkään valtion puolesta. En yhdenkään kansan. Jos ihmiset ajattelisi hieman enemmän näissä tilanteissa, että minkä ja kenen puolesta ovat rintamalla sotimassa, epäilen että sotia olisi tässä maailmassa huomattavasti vähemmän.Keenio on sitä mieltä, että kaikki naiset ovat lääpällään Keenioon,, vaikka mitä sanoisivat :-)
Hih:) kirjoitti:
Keenio on sitä mieltä, että kaikki naiset ovat lääpällään Keenioon,, vaikka mitä sanoisivat :-)
Sinä olet sitä mieltä, en minä.
- Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
"Isänmaallisuus on ilkeämielisten hyve"
-Oscar Wilde-
Voisin sanoa samaan myös periaatteellisuudesta. Ilkeämielisten hyve.
Noh, kai sieltä sullekin sopivaa juotavaa löytyy. En minäkään mikään suuri rommin ystävä ole, tumma rommi on ok. Mut mikä tärkeintä, siellä olisi lämmintä eikä siellä olisi sotaa...Sovittelevuus ja joustavuus on vain tiettyyn pisteeseen asti rakentavaa. Sen jälkeen se muuttuu tuhoavaksi. Okei, pistetään nyt sitten keltainen tähti hihaan kun kerran herrat niin määrää. Ok, muutetaan sinne uudelle asuinalueelle niin saadaan olla omiemme parissa. Jaha, että työleirille pitäisi lähteä ja ilmoittautuminen on aamulla keskusrautatieasemalla kello 6.00. Kai se on lähdettävä että pahemmalta välttyy. No niin, perillä ollaan ja tässä on jonkinlainen lajittelu. Kai se on parasta sovinnolla mennä tuohon suihkujonoon, ei tehrä tästä ny numeroo.
Genio.Mente kirjoitti:
Sinä olet sitä mieltä, en minä.
Itse olet palstalla niin kirjoittanut :-)
Kiskisu kirjoitti:
Sovittelevuus ja joustavuus on vain tiettyyn pisteeseen asti rakentavaa. Sen jälkeen se muuttuu tuhoavaksi. Okei, pistetään nyt sitten keltainen tähti hihaan kun kerran herrat niin määrää. Ok, muutetaan sinne uudelle asuinalueelle niin saadaan olla omiemme parissa. Jaha, että työleirille pitäisi lähteä ja ilmoittautuminen on aamulla keskusrautatieasemalla kello 6.00. Kai se on lähdettävä että pahemmalta välttyy. No niin, perillä ollaan ja tässä on jonkinlainen lajittelu. Kai se on parasta sovinnolla mennä tuohon suihkujonoon, ei tehrä tästä ny numeroo.
Sitähän se meidänkin elämä täällä on. Se on vaan naamioitu ovelammin.
"Ne ovat ovelia paskiaisia. Maksavat sulle juuri sen verran, että tulet toimeen, mutta ei tarpeeksi jotta voisit lähteä..."
-Charles Bukowski-Hih:) kirjoitti:
Itse olet palstalla niin kirjoittanut :-)
No sinä ainakin vaikutat olevan lääpällään meikäläiseen...
- Ikisinkku M
Genio.Mente kirjoitti:
Kisulle tosiaan tekisi varmaan hyvää käydä Kuubassa katsomassa miten hänen ihannoimiensa jenkkien vuosikymmeniä jatkama kauppasaarto ihan vain vittumaisuuttaan on aiheuttanut mukaville ihmisille siellä. Kisu(kaan) kun ei tunnu oikein ymmärtävän että tuo itseään maailman vapaamielisimpänä markkinoima valtio onkin oikeasti maailman suvaitsemattomin niitä kohtaan jotka ei halua tanssia sen pillin mukaan.
- Yksaukku
Kiskisu kirjoitti:
Sovittelevuus ja joustavuus on vain tiettyyn pisteeseen asti rakentavaa. Sen jälkeen se muuttuu tuhoavaksi. Okei, pistetään nyt sitten keltainen tähti hihaan kun kerran herrat niin määrää. Ok, muutetaan sinne uudelle asuinalueelle niin saadaan olla omiemme parissa. Jaha, että työleirille pitäisi lähteä ja ilmoittautuminen on aamulla keskusrautatieasemalla kello 6.00. Kai se on lähdettävä että pahemmalta välttyy. No niin, perillä ollaan ja tässä on jonkinlainen lajittelu. Kai se on parasta sovinnolla mennä tuohon suihkujonoon, ei tehrä tästä ny numeroo.
osuva kuvaus Ikisinkun ja gempsun ajattelusta.masentavaa että suomessa on tuollaista.gempsu tosin on syntynyt neuvostoliitossa se varmaan vaikuttaa.
Yksaukku kirjoitti:
osuva kuvaus Ikisinkun ja gempsun ajattelusta.masentavaa että suomessa on tuollaista.gempsu tosin on syntynyt neuvostoliitossa se varmaan vaikuttaa.
Minusta masentavinta sinunkaltaisten ihmisten ajattelussa on kyvyttömyys hahmottaa isompia kokonaisuuksia. Minusta on helvetin masentavaa, että sellaiset ihmiset ovat enemmistön' kansallisuudesta ja poliittisista järjestelmästä riippumatta.
Genio.Mente kirjoitti:
No sinä ainakin vaikutat olevan lääpällään meikäläiseen...
M.O.T :-)
- Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
Sitähän se meidänkin elämä täällä on. Se on vaan naamioitu ovelammin.
"Ne ovat ovelia paskiaisia. Maksavat sulle juuri sen verran, että tulet toimeen, mutta ei tarpeeksi jotta voisit lähteä..."
-Charles Bukowski-Bukowski oli juoppo, ei rahat sillon mihinkään riitäkään, paitsi juomiseen.
- jäitä hattuun nyt
Genio.Mente kirjoitti:
Ja tämä viesti on Geniolle tarkoitettu. =))
Albatrossi sais seuraa kaislamajaansa, kun rentukka ei ulkomaille muuta.
Mies triolla olis ehkä ahdasta asustella kaislamajaa.
Varmista nyt et Kiskisu on nainen, ettet vie betoniraudoittajaa Albiksen majaan. - Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Kisulle tosiaan tekisi varmaan hyvää käydä Kuubassa katsomassa miten hänen ihannoimiensa jenkkien vuosikymmeniä jatkama kauppasaarto ihan vain vittumaisuuttaan on aiheuttanut mukaville ihmisille siellä. Kisu(kaan) kun ei tunnu oikein ymmärtävän että tuo itseään maailman vapaamielisimpänä markkinoima valtio onkin oikeasti maailman suvaitsemattomin niitä kohtaan jotka ei halua tanssia sen pillin mukaan.
USA ei ole kuitenkaan vielä liitättänyt Kuubaa itseensä.
Kiskisu kirjoitti:
Bukowski oli juoppo, ei rahat sillon mihinkään riitäkään, paitsi juomiseen.
Lahjakas ja erittäin fiksu juoppo. Juoppoudestaan huolimatta hyvin teräviä havaintoja ihmisistä ja elämästä...
http://www.youtube.com/watch?v=gifEn61dZBc- N.75-
Genio.Mente kirjoitti:
Minusta masentavinta sinunkaltaisten ihmisten ajattelussa on kyvyttömyys hahmottaa isompia kokonaisuuksia. Minusta on helvetin masentavaa, että sellaiset ihmiset ovat enemmistön' kansallisuudesta ja poliittisista järjestelmästä riippumatta.
Putinin puuhien ihannoinnissa on riittävästi todistetta sinun kyvystäsi hahmottaa yhtään mitään.
3+18 kirjoitti:
Ikävä juttu etä Suomessa on Ikisinkun ja Leonidin tapaisia viidennen kolonnan hännystelijöitä.
Tiedätkö mikä on yhteistä teillä kaikille? Siis finskeille, virolaisille, jenkeille, venäläisille yms.?
Yhteistä on se, että te osaatte hätiköidä ja aiheuttaa ongelmia. Yhteistä on se, että te ette osaa ratkaista niitä. Yhteistä on se, että te valitsette sen Oikean Vaihtoehdon aina viimeisenä. Yhteistä on myös se, että syytätte omista valinnoistanne aina muita...- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
USA ei ole kuitenkaan vielä liitättänyt Kuubaa itseensä.
Miksi olisikaan kun sitten pitäisi ottaa vastuuta niistä ihmisistä eikä siellä taida olla tarpeeksi varastettavaa, mukavampi on "vapauttaa" rikkaita öljyvaltioita ja olla vain vittumainen kiusaaja muita kohtaan jotka ei kumartele ja kyykkää suurta ja kaunista jenkkilää.
- eräs pu
Genio.Mente kirjoitti:
Lahjakas ja erittäin fiksu juoppo. Juoppoudestaan huolimatta hyvin teräviä havaintoja ihmisistä ja elämästä...
http://www.youtube.com/watch?v=gifEn61dZBchauska tää sun tapasi yrittää vaikuttaa fiksulta laittamalla googlella löydettyjä sitaatteja palstalle. :)
N.75- kirjoitti:
Putinin puuhien ihannoinnissa on riittävästi todistetta sinun kyvystäsi hahmottaa yhtään mitään.
*Huokaus*
Juuri tuli todiste sinun kokonaisuuksien hahmotuskyvystä. Luet näköjään kirjoittamani van osittain tai sitten et ymmärrä lukemaasi.
Maailmasta ei löydy johtajaa kenen puuhia minä ihannoisin. Miksi olen nyt tässä Ukrainan kriisissä asettunut jonkin verran Putinin puolelle on se, että hänestä on länsimediassa ja lännessä yleensäkin tehty se yksi ja ainoa Iso Paha Susi. Se ei ole ikinä ollut täysin niin eikä ole nytkään...
Mutta tällasta tää on, se dualistinen ajattelutapa. Jos en ole tuomitsemassa jotain niin kuin suurin osa muista, ei tarkoita sitä että hyväksyisin sen asian. Ja eihän sellaista ajattelutapaa voi ymmärtää ellei itse niin ajattele.eräs pu kirjoitti:
hauska tää sun tapasi yrittää vaikuttaa fiksulta laittamalla googlella löydettyjä sitaatteja palstalle. :)
Nojaa... Mä olen kyllä lukenutkin jonkin verran...
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Miksi olisikaan kun sitten pitäisi ottaa vastuuta niistä ihmisistä eikä siellä taida olla tarpeeksi varastettavaa, mukavampi on "vapauttaa" rikkaita öljyvaltioita ja olla vain vittumainen kiusaaja muita kohtaan jotka ei kumartele ja kyykkää suurta ja kaunista jenkkilää.
Kuuballa on käsittääkseni kauppasaarrosta huolimatta kaupaksi käyviä luonnonvaroja ja rikas maaperä maanviljelyyn. Ei ollenkaan hassumpaa aluetta. Niin, ja onhan sielläkin eräs laivastotukikohta.
- Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=gifEn61dZBcOnkohan Putinin oma Bluebird enää hengissä.
Kiskisu kirjoitti:
Onkohan Putinin oma Bluebird enää hengissä.
Kai se vielä on. Mutta vangittuna, mahdollisesti ja unohdettuna ja sellin avain hukassa...
Genio.Mente kirjoitti:
Kai se vielä on. Mutta vangittuna, mahdollisesti ja unohdettuna ja sellin avain hukassa...
Mutta onkohan monella länsijohtajalla ollut omaa bluebirdia? Sitä rohkenen epäillä...
- Putinin fani
Kiskisu kirjoitti:
Mitäs luulet miksi, että aseylivoimasta huolimatta venäläiset joutu lähtemään Afganistanista perse ruvella ja mitä mieltä olet tsetseeniterroristeista?
Taistella voi aina niin kauan kuin henki pihisee. Ihminen keksii aina tavan ja välineet. Kukapa osaisi epäillä mitä kaikkea söpöliinit kuljettaa.Siinäpähän taistelet sitten itsekses. Minä en aio osallistua USAn ja EUn ristiretkiin ja uskonsotiin.
Miksi Putin ei järjestä kansanäänestystä Karjalassa Suomeen liittymisestä ja Kuriilien saarilla Japaniin liittymisestä. Ihmeellistä kaksinaismoralismia.
- sitä on liikkeellä
?? Katkaisuhoito vähän vaiheessa?
sitä on liikkeellä kirjoitti:
?? Katkaisuhoito vähän vaiheessa?
Tuo ei itseasiassa ollut oma oivallukseni vaan venäläisen erikoisjoukkojen evp-everstin nettiblokista. Tosin olen sen kanssa tismalleen samaa mieltä. Putin on nyt tekemässä elämänsä suurinta virhettä.
- Ikiderkku M
Puttea ei saa arvostella!!
- Jeltsin viimeinen:.
Ikiderkku M kirjoitti:
Puttea ei saa arvostella!!
.
"Jeltsin oli viimeinen vaaleilla valittu jota sai arvostella"
har!11
. Jeltsin viimeinen:. kirjoitti:
.
"Jeltsin oli viimeinen vaaleilla valittu jota sai arvostella"
har!11
.Jeltsin trokas Venäjän venäläisille ja ulkomaisille roistoille vodkasta. Siinä on sen melkeinpä suurimmat saavutukset, ellei nyt lasketa sitä elokuussa 91' kännisekoilua panssarivaunun päällä.
- Niin?
Genio.Mente kirjoitti:
Jeltsin trokas Venäjän venäläisille ja ulkomaisille roistoille vodkasta. Siinä on sen melkeinpä suurimmat saavutukset, ellei nyt lasketa sitä elokuussa 91' kännisekoilua panssarivaunun päällä.
Kerro nyt Puutisen persekärpänen miksei se järjestä kansanäänestystä Kuriileista ja Karjalasta .
Niin? kirjoitti:
Kerro nyt Puutisen persekärpänen miksei se järjestä kansanäänestystä Kuriileista ja Karjalasta .
Mut eikös se olekin ihan hyvä juttu, ettei se järjestä?
Genio.Mente kirjoitti:
Mut eikös se olekin ihan hyvä juttu, ettei se järjestä?
Jos haluat ymmärtää Krimin tilannetta paremmin, sun kannattaisi miettiä miksi Putin laittoi Hodorkovskin lusimaan.
- Valto Puutianen
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuo ei itseasiassa ollut oma oivallukseni vaan venäläisen erikoisjoukkojen evp-everstin nettiblokista. Tosin olen sen kanssa tismalleen samaa mieltä. Putin on nyt tekemässä elämänsä suurinta virhettä.
Noh Ratikka!
Eihän kirjahyllysäsisikään nähnyt muita kirjoja,
il Prinsiippo-----Makkilanvelli
Main Kaupfman--Saara Fiona Saluzzi
No money, no honey---Il Duce Mussolin
Kuminukkie ruiskuvalu----Leif Oaulus Siegfrid Norrgård
Mikkihiiri nerihädässä Töölonlahdella---Hjallis Harkimo
Aapiskana------L Airisto
Lehtitelineessa:Piff&Paff ja K18 Lentävä norsu barbaarin riiureissut.....
.Radikaaliporvariee biisi Ratikaal, Kuspisu ja baddyl
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Lx_O44qlYkU
Mixei munt kutsuttu kakkaukesteihin
vaikkemmää vepsälisenä ol edes niimpal mamu ku toi
Kakkaraine------nyh potutta munkin ja järkkäänki omat ilotulituxet...jokka MUISTETAAN !!!111!!! - salaperäiset femakÅt
Valto Puutianen kirjoitti:
Noh Ratikka!
Eihän kirjahyllysäsisikään nähnyt muita kirjoja,
il Prinsiippo-----Makkilanvelli
Main Kaupfman--Saara Fiona Saluzzi
No money, no honey---Il Duce Mussolin
Kuminukkie ruiskuvalu----Leif Oaulus Siegfrid Norrgård
Mikkihiiri nerihädässä Töölonlahdella---Hjallis Harkimo
Aapiskana------L Airisto
Lehtitelineessa:Piff&Paff ja K18 Lentävä norsu barbaarin riiureissut.....
.Radikaaliporvariee biisi Ratikaal, Kuspisu ja baddyl
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Lx_O44qlYkU
Mixei munt kutsuttu kakkaukesteihin
vaikkemmää vepsälisenä ol edes niimpal mamu ku toi
Kakkaraine------nyh potutta munkin ja järkkäänki omat ilotulituxet...jokka MUISTETAAN !!!111!!!http://www.youtube.com/watch?v=sIU9DHUu3UY
Elä sää kaik maailman murheit mukanasa kanna
vaik mää alaikne femakko olenkis, kyll mää ymmärän
kui raskast sull tämmössiin epäkohtii puuttumine on
ku sää olet jelpannu oikke järkeviiki feministei
kyll mee fiksut ämmät sunt hellitää ja saat tehrä meill
mitäs vaa tahrot - ajoitus kaiken a&o
Se pitää karjalaisten itsensä toteuttaa kuten Krimiläkin. Samalla äänestytettäisiin marien, vepsien ja mitä udmurtteja niitä onkaan liittymisestä Suomeen. Ehtihän yksi valopää kansanedustajanatsi jo viime viikolla ehdottaa Karjalan alueiden palauttamista.
- Venäjä ei oikeusvalt
Genio.Mente kirjoitti:
Jos haluat ymmärtää Krimin tilannetta paremmin, sun kannattaisi miettiä miksi Putin laittoi Hodorkovskin lusimaan.
.
"Venäjä ei siis ole kenenkään mielestä oikeusvaltio ei edes yritä esittää sellaista"
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871504
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141400Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras531211- 281104
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118952Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19872
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46723
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715