Saako naisella olla käsissä karvoja

Apinanainen

Siinäpä se jo otsikossa kysymykseni.

Itse omistan melko karvaiset käsivarret, ja olen nainen. Karvoja on paljon ja ne ovat melko tummia ja pitkiä, tämän ominaisuuden olen perinyt isän puolelta (hän on kauttaaltaan karvainen)Muualta osin en itse ole erityisen karvoittunut, vaikka omaankin suht tumman pigmentin, lähinnä nuo käsivarret on sellanen kohta...

Muistan kuinka ala- asteella jotkin kaverit tästä minua vähän kiusasivat ja joskus muutenkin olen saanut kuulla karvoistani.
Ajelen jo sääreni, kainalot ja intiimmialueen eli ns. naiselliset paikat, enkä jaksaisi enempää tuhlata aikaa "ylimääräisten" paikkojen karvattomana pitelyyn.

Muuten olen ollut sinut asian kanssa näin aikuisena, mutta ärsyttää vain kun aina silloin tällöin tietyn tyyliset ihmiset osaavat huomauttaa tästä asiasta minua.

Elämää eivät ole muuten haitanneet, kukaan mies esim ei ole antanut rukkasia asian takia ja nytkin onnellisesti suhteessa olen.. Mutta kysynpä vaan näin niinkuin yleistä kantaa.

3

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa olla karvoja

Kätesi ovat omasi. Voiko joku muka kieltää karvaiset kädet. Jos joku on NIIN TYHMÄ että kuvittelee voivansa kieltää karvat niin hohhoijaa...

• Optinatsi

Itse suhteellisen karvaisena miehenä haluaisin ainakin että nainen olisi karvaton ja itse kyllä varmaan maksaisin omalle naiselle jos sillä olisi tollaiset tummat käsikarvat niin laserleikkauksen.

• Ei karvaton

Voi herran jestas noita tietynlaisia miehiä. Mun mummo sanoi mun käsivarren karvoihin liittyen, että se on vahvan ihmisen merkki, kun on vähän karvaa. Tarkoitti henkisesti vahvaa. Ja vanhat ihmiset on usein viisaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2083
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      693
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      661
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    Aihe