Saako naisella olla käsissä karvoja

Apinanainen

Siinäpä se jo otsikossa kysymykseni.

Itse omistan melko karvaiset käsivarret, ja olen nainen. Karvoja on paljon ja ne ovat melko tummia ja pitkiä, tämän ominaisuuden olen perinyt isän puolelta (hän on kauttaaltaan karvainen)Muualta osin en itse ole erityisen karvoittunut, vaikka omaankin suht tumman pigmentin, lähinnä nuo käsivarret on sellanen kohta...

Muistan kuinka ala- asteella jotkin kaverit tästä minua vähän kiusasivat ja joskus muutenkin olen saanut kuulla karvoistani.
Ajelen jo sääreni, kainalot ja intiimmialueen eli ns. naiselliset paikat, enkä jaksaisi enempää tuhlata aikaa "ylimääräisten" paikkojen karvattomana pitelyyn.

Muuten olen ollut sinut asian kanssa näin aikuisena, mutta ärsyttää vain kun aina silloin tällöin tietyn tyyliset ihmiset osaavat huomauttaa tästä asiasta minua.

Elämää eivät ole muuten haitanneet, kukaan mies esim ei ole antanut rukkasia asian takia ja nytkin onnellisesti suhteessa olen.. Mutta kysynpä vaan näin niinkuin yleistä kantaa.

3

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa olla karvoja

Kätesi ovat omasi. Voiko joku muka kieltää karvaiset kädet. Jos joku on NIIN TYHMÄ että kuvittelee voivansa kieltää karvat niin hohhoijaa...

• Optinatsi

Itse suhteellisen karvaisena miehenä haluaisin ainakin että nainen olisi karvaton ja itse kyllä varmaan maksaisin omalle naiselle jos sillä olisi tollaiset tummat käsikarvat niin laserleikkauksen.

• Ei karvaton

Voi herran jestas noita tietynlaisia miehiä. Mun mummo sanoi mun käsivarren karvoihin liittyen, että se on vahvan ihmisen merkki, kun on vähän karvaa. Tarkoitti henkisesti vahvaa. Ja vanhat ihmiset on usein viisaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1288
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      157
      1232
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      54
      1093
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1087
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      873
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      853
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      782
    10. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51