Siinäpä se jo otsikossa kysymykseni.
Itse omistan melko karvaiset käsivarret, ja olen nainen. Karvoja on paljon ja ne ovat melko tummia ja pitkiä, tämän ominaisuuden olen perinyt isän puolelta (hän on kauttaaltaan karvainen)Muualta osin en itse ole erityisen karvoittunut, vaikka omaankin suht tumman pigmentin, lähinnä nuo käsivarret on sellanen kohta...
Muistan kuinka ala- asteella jotkin kaverit tästä minua vähän kiusasivat ja joskus muutenkin olen saanut kuulla karvoistani.
Ajelen jo sääreni, kainalot ja intiimmialueen eli ns. naiselliset paikat, enkä jaksaisi enempää tuhlata aikaa "ylimääräisten" paikkojen karvattomana pitelyyn.
Muuten olen ollut sinut asian kanssa näin aikuisena, mutta ärsyttää vain kun aina silloin tällöin tietyn tyyliset ihmiset osaavat huomauttaa tästä asiasta minua.
Elämää eivät ole muuten haitanneet, kukaan mies esim ei ole antanut rukkasia asian takia ja nytkin onnellisesti suhteessa olen.. Mutta kysynpä vaan näin niinkuin yleistä kantaa.
Saako naisella olla käsissä karvoja
Apinanainen
3
802
Vastaukset
- Saa olla karvoja
Kätesi ovat omasi. Voiko joku muka kieltää karvaiset kädet. Jos joku on NIIN TYHMÄ että kuvittelee voivansa kieltää karvat niin hohhoijaa...
- Optinatsi
Itse suhteellisen karvaisena miehenä haluaisin ainakin että nainen olisi karvaton ja itse kyllä varmaan maksaisin omalle naiselle jos sillä olisi tollaiset tummat käsikarvat niin laserleikkauksen.
- Ei karvaton
Voi herran jestas noita tietynlaisia miehiä. Mun mummo sanoi mun käsivarren karvoihin liittyen, että se on vahvan ihmisen merkki, kun on vähän karvaa. Tarkoitti henkisesti vahvaa. Ja vanhat ihmiset on usein viisaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2162886Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1702539Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061182Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321072Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831035- 681028
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait274978Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka323946Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20919Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22778