Siinäpä se jo otsikossa kysymykseni.
Itse omistan melko karvaiset käsivarret, ja olen nainen. Karvoja on paljon ja ne ovat melko tummia ja pitkiä, tämän ominaisuuden olen perinyt isän puolelta (hän on kauttaaltaan karvainen)Muualta osin en itse ole erityisen karvoittunut, vaikka omaankin suht tumman pigmentin, lähinnä nuo käsivarret on sellanen kohta...
Muistan kuinka ala- asteella jotkin kaverit tästä minua vähän kiusasivat ja joskus muutenkin olen saanut kuulla karvoistani.
Ajelen jo sääreni, kainalot ja intiimmialueen eli ns. naiselliset paikat, enkä jaksaisi enempää tuhlata aikaa "ylimääräisten" paikkojen karvattomana pitelyyn.
Muuten olen ollut sinut asian kanssa näin aikuisena, mutta ärsyttää vain kun aina silloin tällöin tietyn tyyliset ihmiset osaavat huomauttaa tästä asiasta minua.
Elämää eivät ole muuten haitanneet, kukaan mies esim ei ole antanut rukkasia asian takia ja nytkin onnellisesti suhteessa olen.. Mutta kysynpä vaan näin niinkuin yleistä kantaa.
Saako naisella olla käsissä karvoja
Apinanainen
3
648
Vastaukset
- Saa olla karvoja
Kätesi ovat omasi. Voiko joku muka kieltää karvaiset kädet. Jos joku on NIIN TYHMÄ että kuvittelee voivansa kieltää karvat niin hohhoijaa...
- Optinatsi
Itse suhteellisen karvaisena miehenä haluaisin ainakin että nainen olisi karvaton ja itse kyllä varmaan maksaisin omalle naiselle jos sillä olisi tollaiset tummat käsikarvat niin laserleikkauksen.
- Ei karvaton
Voi herran jestas noita tietynlaisia miehiä. Mun mummo sanoi mun käsivarren karvoihin liittyen, että se on vahvan ihmisen merkki, kun on vähän karvaa. Tarkoitti henkisesti vahvaa. Ja vanhat ihmiset on usein viisaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195