Pitkät naisetko pelottavia?

mind; blown

Katsoin tässä aikani kuluksi jotain deittiohjelmaa, ja siinä muuten kaunis ja hoikka nuori nainen mainitsi että ei saa baareistakaan seuraa, koska miehet ovat sanoneet kokevansa hänet uhkaavaksi pituutensa takia.
Naisen pituutta ei mainittu, mutta näyttäisi olevan n. 180cm.

Omasta mielestäni pitkät naiset ovat upeita, ei sillä että lyhyetkin eivät voisi olla.
Mutta pitävätkö miehet oikeasti pitkiä naisia jotenkin uhkaavina? Vai onko joku muu syy miksi torjuisi naisen vain pituuden vuoksi?

70

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 189cm mies

      Samasta syystä kuin naiset eivät lähesty lyhyitä miehiä yhtä herkästi kuin pitkiä. Tuskin siinä naisen uhkaavuudesta on kyse vaan siitä, että haluaa naisen olevan "naisen kokoinen" siinä missä naiset haluavat miehen olevan "miehen kokoinen".

      Lyhyen naisen kanssa miehen ja naisen välinen dynamiikka toimii monille miehille paremmin, minulle myös.

      • 18 + 8

        Miten siis määritellään mikä on "naisen kokoinen"? Eikö 180cm nainen ole naisen kokoinen?


      • 189cm mies
        18 + 8 kirjoitti:

        Miten siis määritellään mikä on "naisen kokoinen"? Eikö 180cm nainen ole naisen kokoinen?

        Sen määrittelee jokainen itse, siksi se oli lainausmerkeissä. Ja ilmeisesti tämän pitkän ja mielettömän naisen kohdalla varsin moni ei ole pitänyt häntä "naisen kokoisena". Asian ydin oli, että monet naiset pitävät lyhyitä miehiä epämaskuliinisina ja samaten monet miehet pitkiä naisia epäfeminiinisinä.

        Minä pidän naisesta, jonka saan kainaloon ja syliin, mutta se on vain minun makuni, sellainen 150-170cm on minulle mieluisin mitta, sellaisen kanssa on seksikin hauskinta minusta.


      • vantaamies
        189cm mies kirjoitti:

        Sen määrittelee jokainen itse, siksi se oli lainausmerkeissä. Ja ilmeisesti tämän pitkän ja mielettömän naisen kohdalla varsin moni ei ole pitänyt häntä "naisen kokoisena". Asian ydin oli, että monet naiset pitävät lyhyitä miehiä epämaskuliinisina ja samaten monet miehet pitkiä naisia epäfeminiinisinä.

        Minä pidän naisesta, jonka saan kainaloon ja syliin, mutta se on vain minun makuni, sellainen 150-170cm on minulle mieluisin mitta, sellaisen kanssa on seksikin hauskinta minusta.

        Itse ainakin olisin mielelläni pitkän naisen kanssa, mutta olen ilmeisesti heille liian lyhyt, vaikka olen kuitenkin 175cm.
        Että ehkä noi pitkät naiset torppaa heti alle 190 senttiset jättiläiset, ja sitten valittaa että seuraa ei ole.


      • Akrobatiaa?
        189cm mies kirjoitti:

        Sen määrittelee jokainen itse, siksi se oli lainausmerkeissä. Ja ilmeisesti tämän pitkän ja mielettömän naisen kohdalla varsin moni ei ole pitänyt häntä "naisen kokoisena". Asian ydin oli, että monet naiset pitävät lyhyitä miehiä epämaskuliinisina ja samaten monet miehet pitkiä naisia epäfeminiinisinä.

        Minä pidän naisesta, jonka saan kainaloon ja syliin, mutta se on vain minun makuni, sellainen 150-170cm on minulle mieluisin mitta, sellaisen kanssa on seksikin hauskinta minusta.

        Äkkiseltään luulisi, että 189cm:n pituiselle miehelle 180cm pitkä nainen olisi just passelin pituinen. Itse olen 170cm pitkä nainen ja mieheni on 175cm ja aika passelin pituinen monessa mielessä eikä vähiten sängyssä. Suuresta kokoerosta ei ole kuin haittaa. :)


      • 189cm mies
        Akrobatiaa? kirjoitti:

        Äkkiseltään luulisi, että 189cm:n pituiselle miehelle 180cm pitkä nainen olisi just passelin pituinen. Itse olen 170cm pitkä nainen ja mieheni on 175cm ja aika passelin pituinen monessa mielessä eikä vähiten sängyssä. Suuresta kokoerosta ei ole kuin haittaa. :)

        No minä olen alle 170-senttisen saanut ja sellaiseen tykästynyt. Kaipa nuo miinustelijat ovat sitä mieltä, että nainen saa kyllä haluta pitkää miestä mutta mies ei vastaavasti saa haluta lyhyttä naista. Jostain syystä miehen toiveet ovat aina paheksuttavia mutta naisten ei.

        Oli miten oli, parikymmentä senttiä lyhyempi nainen on oikein hyvä minulle. Kun on muutenkin pienikokoinen niin siinä on naisella entistä feminiinisempi olo ja minulla entistä maskuliinisempi olo, kun pidän toista kainalossa tai painan alleni ja otteeseeni sängyssä. En oikein tajua, mitä akrobatiaa se mielestäsi vaatii.


      • 160 cm
        189cm mies kirjoitti:

        No minä olen alle 170-senttisen saanut ja sellaiseen tykästynyt. Kaipa nuo miinustelijat ovat sitä mieltä, että nainen saa kyllä haluta pitkää miestä mutta mies ei vastaavasti saa haluta lyhyttä naista. Jostain syystä miehen toiveet ovat aina paheksuttavia mutta naisten ei.

        Oli miten oli, parikymmentä senttiä lyhyempi nainen on oikein hyvä minulle. Kun on muutenkin pienikokoinen niin siinä on naisella entistä feminiinisempi olo ja minulla entistä maskuliinisempi olo, kun pidän toista kainalossa tai painan alleni ja otteeseeni sängyssä. En oikein tajua, mitä akrobatiaa se mielestäsi vaatii.

        Ei mulla ainakaan ole sen feminiinisempi olo - olipa mies pitkä tai lyhyt - aina oon yhtä feminiininen. Tuo taas että painaa alleen sängyssä kuulostaa lähinnä vastenmieliseltä. Joku raiskausfantasia ilmeisesti..?


      • 160 cm
        160 cm kirjoitti:

        Ei mulla ainakaan ole sen feminiinisempi olo - olipa mies pitkä tai lyhyt - aina oon yhtä feminiininen. Tuo taas että painaa alleen sängyssä kuulostaa lähinnä vastenmieliseltä. Joku raiskausfantasia ilmeisesti..?

        Ai niin, ja eikö tosi maskuliininen mies jaksa painaa ja pitää otteessaan itsensä kokoista "vastustajaa" esim. jotkut kamppailulajeja harrastavat tyypit ja kreikkalais - roomalaista painia harrastavat jaksaa heitellä itsensä kokoisia äijiä ilmaan ja niitata lattiaan. Kai nyt miehen pitäis periaatteessa pystyä "painimaan" ja voittamaan jopa itseään pitempi nainen, koska naisilla on vähemmän lihasvoimaa joka tapauksessa, ja ovat sirompia muutenkin ruumiinrakenteeltaan ja keveämpiä kuin saman mittaiset miehet. Jotenki häiriintyneen ja väkivaltaisen kuuloista ylipäänsä miettiä ja puhua vaan sänkyyn painamisesta ja otteessaan pitämisestä. Aivan sama jos pitää vain ylipäänsä viehättävänä lyhyttä naista, mutta miksi ensimmäisenä tulee mieleen lähinnä väkivaltaisen kuuloiset seksileikit? Ajatus siitä, ettei toinen pysty tappelemaan vastaan ja pääsemään irti vaikka haluaisi? Siis hyi helvetti ja jotkut tyhmät vielä plussaa tuota!


      • Big man
        Akrobatiaa? kirjoitti:

        Äkkiseltään luulisi, että 189cm:n pituiselle miehelle 180cm pitkä nainen olisi just passelin pituinen. Itse olen 170cm pitkä nainen ja mieheni on 175cm ja aika passelin pituinen monessa mielessä eikä vähiten sängyssä. Suuresta kokoerosta ei ole kuin haittaa. :)

        Kirjoitit: "Suuresta kokoerosta ei ole kuin haittaa. :) "

        Sorry. Ei muuten pidä paikkaansa. Olen itse 193 ja vaimo 159. Hyvin on pusut ja nusut sujuneet, mitä nyt hetken ahdistelee... :-).

        Isot naiset ovat jotenkin "kolhoja" vaikka olisivat kuinka "nättejä". Minusta naisessa tulee olla jotain suloisuutta, jota en toistaiseksi ole löytänyt pitkistä. Valitan, yritetty on.


      • 189cm mies
        160 cm kirjoitti:

        Ai niin, ja eikö tosi maskuliininen mies jaksa painaa ja pitää otteessaan itsensä kokoista "vastustajaa" esim. jotkut kamppailulajeja harrastavat tyypit ja kreikkalais - roomalaista painia harrastavat jaksaa heitellä itsensä kokoisia äijiä ilmaan ja niitata lattiaan. Kai nyt miehen pitäis periaatteessa pystyä "painimaan" ja voittamaan jopa itseään pitempi nainen, koska naisilla on vähemmän lihasvoimaa joka tapauksessa, ja ovat sirompia muutenkin ruumiinrakenteeltaan ja keveämpiä kuin saman mittaiset miehet. Jotenki häiriintyneen ja väkivaltaisen kuuloista ylipäänsä miettiä ja puhua vaan sänkyyn painamisesta ja otteessaan pitämisestä. Aivan sama jos pitää vain ylipäänsä viehättävänä lyhyttä naista, mutta miksi ensimmäisenä tulee mieleen lähinnä väkivaltaisen kuuloiset seksileikit? Ajatus siitä, ettei toinen pysty tappelemaan vastaan ja pääsemään irti vaikka haluaisi? Siis hyi helvetti ja jotkut tyhmät vielä plussaa tuota!

        Oletko hiukan yksinkertainen? Sehän oli vain yksi juttu muiden muassa. Lisäksi sillä ei ole mitään tekemistä väkivallan tai raiskauksen kanssa, vain todella umpimielinen ihminen voi kuvitella niin. Moni nainen kuitenkin haluaa, että mies on sängyssä dominoivampi ja haluaa tuntea miehen painon päällään, tuntea olevansa kokonaan miehen sylissä ja otteessa. Ei siitä kaikkien tarvitse mitää mutta moni nauttii.

        Sanoohan tuolla alempana ketjussa eräs nainenkin, että hänelle tulee naisellisempi olo miehen ja naisen kokoerosta. Joillekuille se on totta, kaikille ei tarvitse olla.

        En oikeasti tajua, miksi tästä nyt tehdään taas kerran ongelmaa, että mies haluaa lyhyemmän naisen. Kun nainen vaatii mieheltä pituutta, se on vain luonnollista eikä kukaan tule huutamaan, että pitkistä naisista pitävät miehet haaveilevat raiskauksesta tai ovat itsensä pikkutytöiksi tuntevia perverssejä joilla on isäkompleksi. Mutta jos mies pitää lyhyistä naisista, hän on typerys ja väkivaltainen raiskaaja. :D

        Lyhyet miehet ovat usein katkeria naisille siksi, että pitkillä miehillä käy yleisesti ottaen parempi flaksi (ja joo, poikkeuksia on). Turhaa siis pitkien naisten on halveksia miehiä siitä, jos pituus ei olekaan kaikkien mielestä jumalainen piirre naisessa. Jotkut pitkät naiset valittavat, etteivät millään tahdo löytää miestä, mutta tämähän ei kerro naisen "pelottavuudesta" mitään vaan naisen nirsoudesta. Niille oikeasti pitkille naisille (ei siis millekään 170-175-senttisille) kun harvemmin kelpaa lyhyt mies.


      • 189cm mies
        189cm mies kirjoitti:

        Oletko hiukan yksinkertainen? Sehän oli vain yksi juttu muiden muassa. Lisäksi sillä ei ole mitään tekemistä väkivallan tai raiskauksen kanssa, vain todella umpimielinen ihminen voi kuvitella niin. Moni nainen kuitenkin haluaa, että mies on sängyssä dominoivampi ja haluaa tuntea miehen painon päällään, tuntea olevansa kokonaan miehen sylissä ja otteessa. Ei siitä kaikkien tarvitse mitää mutta moni nauttii.

        Sanoohan tuolla alempana ketjussa eräs nainenkin, että hänelle tulee naisellisempi olo miehen ja naisen kokoerosta. Joillekuille se on totta, kaikille ei tarvitse olla.

        En oikeasti tajua, miksi tästä nyt tehdään taas kerran ongelmaa, että mies haluaa lyhyemmän naisen. Kun nainen vaatii mieheltä pituutta, se on vain luonnollista eikä kukaan tule huutamaan, että pitkistä naisista pitävät miehet haaveilevat raiskauksesta tai ovat itsensä pikkutytöiksi tuntevia perverssejä joilla on isäkompleksi. Mutta jos mies pitää lyhyistä naisista, hän on typerys ja väkivaltainen raiskaaja. :D

        Lyhyet miehet ovat usein katkeria naisille siksi, että pitkillä miehillä käy yleisesti ottaen parempi flaksi (ja joo, poikkeuksia on). Turhaa siis pitkien naisten on halveksia miehiä siitä, jos pituus ei olekaan kaikkien mielestä jumalainen piirre naisessa. Jotkut pitkät naiset valittavat, etteivät millään tahdo löytää miestä, mutta tämähän ei kerro naisen "pelottavuudesta" mitään vaan naisen nirsoudesta. Niille oikeasti pitkille naisille (ei siis millekään 170-175-senttisille) kun harvemmin kelpaa lyhyt mies.

        "Kun nainen vaatii mieheltä pituutta, se on vain luonnollista eikä kukaan tule huutamaan, että pitkistä naisista pitävät miehet haaveilevat raiskauksesta tai ovat itsensä pikkutytöiksi tuntevia perverssejä joilla on isäkompleksi."

        Piti siis sanoa, että "...pitkistä miehistä pitävät naiset...".


      • Pitkä nainen
        189cm mies kirjoitti:

        Oletko hiukan yksinkertainen? Sehän oli vain yksi juttu muiden muassa. Lisäksi sillä ei ole mitään tekemistä väkivallan tai raiskauksen kanssa, vain todella umpimielinen ihminen voi kuvitella niin. Moni nainen kuitenkin haluaa, että mies on sängyssä dominoivampi ja haluaa tuntea miehen painon päällään, tuntea olevansa kokonaan miehen sylissä ja otteessa. Ei siitä kaikkien tarvitse mitää mutta moni nauttii.

        Sanoohan tuolla alempana ketjussa eräs nainenkin, että hänelle tulee naisellisempi olo miehen ja naisen kokoerosta. Joillekuille se on totta, kaikille ei tarvitse olla.

        En oikeasti tajua, miksi tästä nyt tehdään taas kerran ongelmaa, että mies haluaa lyhyemmän naisen. Kun nainen vaatii mieheltä pituutta, se on vain luonnollista eikä kukaan tule huutamaan, että pitkistä naisista pitävät miehet haaveilevat raiskauksesta tai ovat itsensä pikkutytöiksi tuntevia perverssejä joilla on isäkompleksi. Mutta jos mies pitää lyhyistä naisista, hän on typerys ja väkivaltainen raiskaaja. :D

        Lyhyet miehet ovat usein katkeria naisille siksi, että pitkillä miehillä käy yleisesti ottaen parempi flaksi (ja joo, poikkeuksia on). Turhaa siis pitkien naisten on halveksia miehiä siitä, jos pituus ei olekaan kaikkien mielestä jumalainen piirre naisessa. Jotkut pitkät naiset valittavat, etteivät millään tahdo löytää miestä, mutta tämähän ei kerro naisen "pelottavuudesta" mitään vaan naisen nirsoudesta. Niille oikeasti pitkille naisille (ei siis millekään 170-175-senttisille) kun harvemmin kelpaa lyhyt mies.

        Kuka pitkä nainen on halveksinut miehiä tässäkään ketjussa? Minusta tässä ei ole muita halveksittu kuin vain pitkiä naisia, ja erityisesti sinun toimesta.

        Onko se sitten sinulta jotenkin pois, jos pitkä nainen tykkääkin itsestään sellaisena kuin on, eikä edes tahdo olla muunlainen, kuohitseeko jo ajatus sellaisesta sinut, että et olisikaan tarpeellinen jollekin?

        Onko se sinulta pois jos pitkästä naisesta on kivaa, kun on sellainen kroppa jolla voi tehdä asioita, jaksaa kulkea pitkiä matkoja nopeasti kävellen pitkillä ja vahvoilla säärillä, jaksaa kantaa raskaita kantamuksia, yltää ylähyllyille, eikä ylipäänsä ole aina tarvitsemassa soittaa jotain apuun kun tarvii saada asioita tehdyksi?

        Minusta on mahtavaa pystyä ns. selviämään itse, en tarvi jotain toista avuksi normaaliin arkeen. Tosin luulen että lyhyet sinkkunaisetkin jotenkin kummasti selviytyvät ihan itse arjestaan, eikä heitäkään tarvi olla jonkun suojelemassa, passaamassa ja paapomassa joka hetki... Ylipäänsä tuo suojeluntarve ja kaikki lyhyen naisen avuttomuus on vain kaltaisesi itsestään liikoja luulevan holhoavan typeryksen korvien välissä. Kaiken mittaiset naiset kykenevät esim. kantamaan lapsen kohdussaan ja synnyttämään ja jotenkin luulen, että sen raskaampaa fyysistä suoritusta ei ole olemassakaan.

        Pitkät naiset harvemmin halveksii yhtään minkään mittaisia ihmisiä, meille se pituus ei ole mikään "juttu" ylipäänsä, emmekä me romahda jos joku ei pituuttamme pidäkään jumalaisena.


    • Makuja on monia

      Pieni ja siro nainen herättää miehessä vaistomaisesti suojelunhalua, se on biologinen juttu. Isokokoinen nainen ei herätä tällaisia tuntemuksia ja voi olla että jotkut eivät koe pitkiä naisia naisellisina. Mutta kyllä heillekin ottajia löytyy aivan varmasti.

      • 177cm ja ylpeä siitä

        Suomalainen perusnainen on todellakin lyhyt, leveäperäinen ja lyhytjalkainen.
        Ei siis kovin "germaaninen" näky. Useimmilla lyhyillä vielä ylipaino vie lopunkin
        viehättävyyden. Tällaisenko tukkansa lyhyensä leikanneen ja pyöreät rillit omaavan
        keskivertonaisen miehet kokevat seksikkääksi?


    • .......

      Ainut nainen johon olen ollut todella rakastunut oli itseäni jonkin verran pidempi. Komeaksi sanoi ja muuta, mutta kaipa en ollut ihan miehen mittainen, jotta olisin kelvannut.

    • 180naikkonen

      Minä olen nainen 180cm tasan ja mieheni minua n.7cm lyhempi, kyllä se vähän hassulta tuntuu kun joutuu vähän kumartumaan kun pusua antaa, mutta muuten kaikki kyllä toimii. Aika näky ollaan, kun mulla on korkkarit jalassa, korostuu oikein pituus ero, muttei se mua mitenkään haittaa. :)

      • 175cm nainen

        Munkin mies on mua reippaasti lyhyempi. Itse olen 175cm ja mies on 165. Meitä kumpaakaan ei pituusero haittaa, mut on se kieltämättä hauskaa kun moni muu katsoo oudoksuen :D


    • Pitkuliini

      Mitä tekemistä pituudella on feminiinisyyden tai maskuliinisuuden kanssa...? Huono itsetunto nostaa päätään, jos naista ei koe feminiiniseksi ku 10-30cm itseään lyhyempänä ja huonosti on naisellakin asiat, jos miehen maskuliinisuus on sidottu pituuteen.... "sen" pituuteen en tässä puutu, vain miehen pituuteen... :D

      Tää on tällanen perisuomalainen juttu. Käyn ulkomailla paljon työni vuoksi. Siellä hoikka, 175 senttinen varteni on; gorgeous, beautiful jne. Suomessa mulle sanotaan, että kannattaako sun pitää korkkareita kun oot noin pitkä, ruman näköstä eikä miehetkään tykkää... ;)

      • Lyhyliini

        Monenko itseäsi lyhyemmän miehen kanssa olet seurustellut? Monestiko olet itse lähestynyt lyhyttä miestä? Monestiko ihailet kaupungilla lyhyitä miehiä? Monestiko olet fantasioinut, että oikein lyhyt mies tulisi ja panisi sua kunnolla?


      • he heh he

        Tuskinpa sinä missään töissä olet.


    • Eivät ole pelottavia, vaan varsin ihania. Mutta vain jos ei ole hoikka, vaan pyöreä :)
      Ja kyllähän noita pitempiä naisia aina välillä näkee kun käyn eri paikoissa, mutta tuo asia yleensä aina korostuu että ovat hoikkia. Ite kun en semmosesta innostu...

      • 166cm mies

        Voi kun itselleni saisin sellaisen pitkän kaunottaren...Onhan lyhyetkin naiset ihan söpöjä, mutta pitkät jotenkin upeita pitkine säärineen.
        Mutta ei tällainen tappi tunnu kelpaavan lyhyille eikä pitkille.


    • Hyvä ihminen

      Pitkiillä naisiilla on monaasti tood sexyt sääret! Lyhyitä söpöliinejä kaihtamatta.

    • kivaa olla lyhyt :)

      Ite oon 163, mies 195. Ja en kyllä haluais olla senttiäkään pidempi! Oishan se toisaalta kiva tepastella minihameessa ku ois pitkät sääret, mut rakastan korkkareita ja 180senttisenä tuskin käyttäsin korkkareita vaan "lättäkenkiä".

      Ja onhan se totta että tän pitusena pitkän miehen kainalossa tuntee olevansa pieni, heiveröinen nainen :) Jos oisin joku amatsoni, tuskin tuntisin oloani kovinkaan naiselliseksi..

      • amatsoni?

        Itse olen 176cm nainen, ja en kyllä haluaisi tuntea itseäni "pieneksi ja heiveröiseksi". Olen pitkä ja naisellinen :)


      • 189cm mies
        amatsoni? kirjoitti:

        Itse olen 176cm nainen, ja en kyllä haluaisi tuntea itseäni "pieneksi ja heiveröiseksi". Olen pitkä ja naisellinen :)

        Jotkut haluavat tuntea itsensä pieniksi ja heiveröiseksi. Miten se on sinulta pois? Miksi kaikkien tässä maailmassa pitäisi tuntea itsensä suureksi ja voimakkaaksi? Minusta on melko kylmää ajattelua, että vain vahvuus on hyväksyttävä piirre ihmisessä. Hienoa, jos tunnet itsesi voimakkaaksi ja nautit siitä, mutta toiset eivät halua olla sellaisia, eivätkä nauti sellaisten ihmisten seurasta. Minusta ei ole mitään vikaa, jos ihminen on hauras. Ei mieskään jaksa aina olla vahva ja voimakas, miksi jokaisen naisen pitäisi? Tuntuu että joillekuille vahvoille naisille on jostain syystä suunnaton uhka, jos joku toinen nainen valitseekin pehmeämmän ja konservatiivisesti feminiinisemmän identiteetin.


      • nnooh jaah

        Missiksi et pääsee ja rapakunnollasi tuskin on asiaa urheilijaksi. Muuten ihan hyvin.


      • Pitkä nainen
        189cm mies kirjoitti:

        Jotkut haluavat tuntea itsensä pieniksi ja heiveröiseksi. Miten se on sinulta pois? Miksi kaikkien tässä maailmassa pitäisi tuntea itsensä suureksi ja voimakkaaksi? Minusta on melko kylmää ajattelua, että vain vahvuus on hyväksyttävä piirre ihmisessä. Hienoa, jos tunnet itsesi voimakkaaksi ja nautit siitä, mutta toiset eivät halua olla sellaisia, eivätkä nauti sellaisten ihmisten seurasta. Minusta ei ole mitään vikaa, jos ihminen on hauras. Ei mieskään jaksa aina olla vahva ja voimakas, miksi jokaisen naisen pitäisi? Tuntuu että joillekuille vahvoille naisille on jostain syystä suunnaton uhka, jos joku toinen nainen valitseekin pehmeämmän ja konservatiivisesti feminiinisemmän identiteetin.

        Mitä kylmää on olla vahva - oli sitten kyse henkisestä tai fyysisestä vahvuudesta? Miten vahvan ihmisen seurakin on jo niin kamalaa, ettei siitä voisi nauttia? Eikö vahva ihminen voi olla lempeä ja lämmin, huumorintajuinen, empaattinen ja mukava, onko vahvuus mielestäsi jotenkin yhteydessä väkivaltaisuuteen... Oletko itse väkivaltainen - sinähän korostat koko ajan olevasi niin vahva... Siitäkö onkin kysymys? On sinulla kummalliset käsitykset. Pitääkö naisen olla joku surkea ja inisevä tossukka joka ei itse selviä ja kykene tekemään yhtään mitään, vaan tarvii kaikkeen aina sinua? Etkö tunne olevasi olemassa, jos nainen selviääkin ilman sinua?

        Mitä jos lyhyt nainen onkin henkisesti vahva, eikä koe tarvitsevansa toisia ihmisiä - koko kun ei kerro luonteesta yhtään mitään? Mitä jos lyhyt nainen on väkivaltainen - sellaisiakin on... Vai tarvitsetko sinä kaikin tavoin heikon ja altavastaajan asemassa olevan naisen siksi, että olet itse henkisesti surkea ja inisevä pikkupoika kokeaksesi olevasi mies?

        Ja omaa identiteettiä tuskin valitaan "kaupan hyllyltä" tai ehkä kaltaisesi feikki -ihmiset valitsevat että mitähän he ovatkaan tänä vuonna, ja ensi vuonna sitten jotain muuta... Ja pituudella tai ylipäänsä fyysisillä muodoilla ja koollahan ei ole yhtään mitään tekemistä sen kanssa onko luonteeltaan pehmeä. Kaikki lyhyetkään naiset eivät ole mitään pehmeitä. Ja kukaan muu ei ole kokenut ketään toisenlaista ihmistä uhkana kuin vain sinä pitkät naiset... Mistähän syystä, oletko saanut selkääsi joskus joltain "isolta iitalta" vai rökittikö sinut joku amatsooni henkisesti ja vieläkin sinä surkea ressukka herkkinä hetkinäsi yksin tyynyysi kyynelehdit sen vuoksi? Mitä jos joku lyhyt nainen rökittää sinut joskus henkisesti - se kun ei tuollaisen sääliön kohdalla ole edes homma eikä mikään...


      • Tri Moriarty
        Pitkä nainen kirjoitti:

        Mitä kylmää on olla vahva - oli sitten kyse henkisestä tai fyysisestä vahvuudesta? Miten vahvan ihmisen seurakin on jo niin kamalaa, ettei siitä voisi nauttia? Eikö vahva ihminen voi olla lempeä ja lämmin, huumorintajuinen, empaattinen ja mukava, onko vahvuus mielestäsi jotenkin yhteydessä väkivaltaisuuteen... Oletko itse väkivaltainen - sinähän korostat koko ajan olevasi niin vahva... Siitäkö onkin kysymys? On sinulla kummalliset käsitykset. Pitääkö naisen olla joku surkea ja inisevä tossukka joka ei itse selviä ja kykene tekemään yhtään mitään, vaan tarvii kaikkeen aina sinua? Etkö tunne olevasi olemassa, jos nainen selviääkin ilman sinua?

        Mitä jos lyhyt nainen onkin henkisesti vahva, eikä koe tarvitsevansa toisia ihmisiä - koko kun ei kerro luonteesta yhtään mitään? Mitä jos lyhyt nainen on väkivaltainen - sellaisiakin on... Vai tarvitsetko sinä kaikin tavoin heikon ja altavastaajan asemassa olevan naisen siksi, että olet itse henkisesti surkea ja inisevä pikkupoika kokeaksesi olevasi mies?

        Ja omaa identiteettiä tuskin valitaan "kaupan hyllyltä" tai ehkä kaltaisesi feikki -ihmiset valitsevat että mitähän he ovatkaan tänä vuonna, ja ensi vuonna sitten jotain muuta... Ja pituudella tai ylipäänsä fyysisillä muodoilla ja koollahan ei ole yhtään mitään tekemistä sen kanssa onko luonteeltaan pehmeä. Kaikki lyhyetkään naiset eivät ole mitään pehmeitä. Ja kukaan muu ei ole kokenut ketään toisenlaista ihmistä uhkana kuin vain sinä pitkät naiset... Mistähän syystä, oletko saanut selkääsi joskus joltain "isolta iitalta" vai rökittikö sinut joku amatsooni henkisesti ja vieläkin sinä surkea ressukka herkkinä hetkinäsi yksin tyynyysi kyynelehdit sen vuoksi? Mitä jos joku lyhyt nainen rökittää sinut joskus henkisesti - se kun ei tuollaisen sääliön kohdalla ole edes homma eikä mikään...

        Olet katkera, fanaattinen ja tyhmä ihminen, jolle suosittelen pikaista terapiaa. En ihmettele yksinäisyyttäsi, enkä voi olla iloitsematta siitä.


      • Pitkä nainen
        Tri Moriarty kirjoitti:

        Olet katkera, fanaattinen ja tyhmä ihminen, jolle suosittelen pikaista terapiaa. En ihmettele yksinäisyyttäsi, enkä voi olla iloitsematta siitä.

        Osuin siis oikeaan kohdallasi. Luuletko pystyväsi loukkaamaan minua? Et pysty, sillä et tiedä minusta muuta kuin sukupuolen ja sen että olen pitkä ja täysin tyytyväinen itseeni. Kaikki muu on vain omaa mielikuvitustasi ja surkeita fantasioitasi - mutta pidä tuo, jos se sinua jollain tapaa tyydyttää ja lohtua suo herkkinä hetkinäsi yksinäiseen ja säälittävään elämääsi... Voin kuitenkin kertoa, että metsään meni niin että pölähti. :)

        Voi sinua surkeaa inisevää pikkupoikaa... Sellainenhan sinä oikeasti olet sekä korvien että haarojen välistä. Todistit sen juuri kommentillasi. Hanki apua itsellesi, sillä sinä surkea inisijä sitä selvästi tarvitset. Ei minkäänlainen nainen tuollaista surkimusta jaksa katsella kovin kauaa, ja kaikki naiset pituudestaan ja luonteestaan riippumatta ansaitsevat jotain paljon, paljon parempaa kuin sinun kaltaisesi säälittävän idiootin. ;)


      • 189cm mies
        Pitkä nainen kirjoitti:

        Osuin siis oikeaan kohdallasi. Luuletko pystyväsi loukkaamaan minua? Et pysty, sillä et tiedä minusta muuta kuin sukupuolen ja sen että olen pitkä ja täysin tyytyväinen itseeni. Kaikki muu on vain omaa mielikuvitustasi ja surkeita fantasioitasi - mutta pidä tuo, jos se sinua jollain tapaa tyydyttää ja lohtua suo herkkinä hetkinäsi yksinäiseen ja säälittävään elämääsi... Voin kuitenkin kertoa, että metsään meni niin että pölähti. :)

        Voi sinua surkeaa inisevää pikkupoikaa... Sellainenhan sinä oikeasti olet sekä korvien että haarojen välistä. Todistit sen juuri kommentillasi. Hanki apua itsellesi, sillä sinä surkea inisijä sitä selvästi tarvitset. Ei minkäänlainen nainen tuollaista surkimusta jaksa katsella kovin kauaa, ja kaikki naiset pituudestaan ja luonteestaan riippumatta ansaitsevat jotain paljon, paljon parempaa kuin sinun kaltaisesi säälittävän idiootin. ;)

        Luetko lainkaan omia kirjoituksiasi? Sinähän tässä teet valtavia oletuksia ja kuvittelet täysin omiasi, löydät tekstistä sellaisia asioita, jotka eivät ole siellä ja teet aivan käsittämättömiä tulkintoja. Lisäksi kuvittelet ilmeisesti minun olleen edellinen kommentoija. Sellaista pidetään yleisesti paranoidina ajatteluna.

        Otat yleisellä tasolla käydyn keskustelun henkilökohtaisesti ja vastaat suoraan henkilöön käyvillä solvausyrityksillä. Jos sellainen on vahva ihminen, suo anteeksi, jos en tahdo olla vahvojen ihmisten kanssa tekemisissä.

        Sinä et ainakaan ole luettelemiasi asioita: lempeä, lämmin, empaattinen ja mukava. Sen kertoo selväsanaisesti se, että hyökkäät aggressiivisesti ja yrität solvata tuntematonta ihmistä, joka ei ole sinua henkilökohtaisesti haukkunut millään tavalla. Vahvoina itseään pitävät ihmiset eivät kokemukseni mukaan tapaa sietää minkäänlaista heikkoutta ihmisessä.

        Ja ei, toisin kuin väität, minä en ole missään vaiheessa sanonut olevani vahva. Kun puhuin, että myös hauraalla ja heikolla ihmisellä on oikeus olla olemassa ja tulla rakastetuksi sellaisena kuin on, ilman pakottamista "vahvan" ja riippumattoman ihmisen rooliin, en puhunut vain naisista.

        Olet haukkunut minua säälittäväksi idiootiksi, ressukaksi, ääliöksi, henkiseksi pikkupojaksi sekä aivojen että haarojen osalta sekä väkivaltaiseksi. Vahva, kypsä - tai ainakaan henkisesti tasapainoinen - ihminen ei tee sellaista, etenkään ellei hän ole joutunut solvatuksi ensin, ja pienimmästäkin ärsykkeestä muita kohtaan aggressiivisesti netissä käyttäytyvällä on aina tietynlainen haava, sellaisen ihmisen psykopatologia on yleensä aika selkeä. Jos vahvuus on sinusta sama asia kuin ilkeys, aggressiivisuus ja pilkallisuus, meillä on hyvin erilaiset käsitykset vahvuudesta, oikeasta vahvuudesta siis.


      • Pitkä nainen
        189cm mies kirjoitti:

        Luetko lainkaan omia kirjoituksiasi? Sinähän tässä teet valtavia oletuksia ja kuvittelet täysin omiasi, löydät tekstistä sellaisia asioita, jotka eivät ole siellä ja teet aivan käsittämättömiä tulkintoja. Lisäksi kuvittelet ilmeisesti minun olleen edellinen kommentoija. Sellaista pidetään yleisesti paranoidina ajatteluna.

        Otat yleisellä tasolla käydyn keskustelun henkilökohtaisesti ja vastaat suoraan henkilöön käyvillä solvausyrityksillä. Jos sellainen on vahva ihminen, suo anteeksi, jos en tahdo olla vahvojen ihmisten kanssa tekemisissä.

        Sinä et ainakaan ole luettelemiasi asioita: lempeä, lämmin, empaattinen ja mukava. Sen kertoo selväsanaisesti se, että hyökkäät aggressiivisesti ja yrität solvata tuntematonta ihmistä, joka ei ole sinua henkilökohtaisesti haukkunut millään tavalla. Vahvoina itseään pitävät ihmiset eivät kokemukseni mukaan tapaa sietää minkäänlaista heikkoutta ihmisessä.

        Ja ei, toisin kuin väität, minä en ole missään vaiheessa sanonut olevani vahva. Kun puhuin, että myös hauraalla ja heikolla ihmisellä on oikeus olla olemassa ja tulla rakastetuksi sellaisena kuin on, ilman pakottamista "vahvan" ja riippumattoman ihmisen rooliin, en puhunut vain naisista.

        Olet haukkunut minua säälittäväksi idiootiksi, ressukaksi, ääliöksi, henkiseksi pikkupojaksi sekä aivojen että haarojen osalta sekä väkivaltaiseksi. Vahva, kypsä - tai ainakaan henkisesti tasapainoinen - ihminen ei tee sellaista, etenkään ellei hän ole joutunut solvatuksi ensin, ja pienimmästäkin ärsykkeestä muita kohtaan aggressiivisesti netissä käyttäytyvällä on aina tietynlainen haava, sellaisen ihmisen psykopatologia on yleensä aika selkeä. Jos vahvuus on sinusta sama asia kuin ilkeys, aggressiivisuus ja pilkallisuus, meillä on hyvin erilaiset käsitykset vahvuudesta, oikeasta vahvuudesta siis.

        Joo, joo - leikitään ettet ollut edellinen kirjoittaja (ehkä se oli sivupersoonasi?) ja minä olen paranoidi. ;)

        Minä olen hyvin lempeä, lämmin ja ihana läheisilleni, kaikille randomeille netti -pölvästeille ei huvita olla... Yritä nyt koota itsesi kuitenkin, vaikka täti sanoikin pahasti.

        En pysty ymmärtämään, että joku yhdistää luonteenpiirteet fyysiseen kokoon - pitkä on maskuliininen ja kova, lyhyt feminiininen ja pehmeä. Yläasteella ollessani kimppuuni kävi joukko lyhyitä tyttöjä, koska - no eihän tätä saisi sanoa, mutta sanonpa kuitenkin - olivat ilmeisesti kateellisia ah - niin jumalaisesta pitkästä ja hoikasta varrestani! En muuten edes lyönyt takaisin, yritin vain suojella itseäni ja pakenin paikalta, kun sain sutturalauman irti tukastani - joka muuten sekin on ah - niin jumalainen ja pitkä ja paksu... Silti en pidä kaikkia lyhyitä naisia väkivaltaisina ja kateellisina hulluina, vaikka olen sellaisten kynsittäväksi joutunut - miksi sinä siis näet niin negatiivisessa valossa pitkät naiset? Mitä mieltä muuten olet itseäsi pitemmistä miehistä, ovatko he "liian pitkiä"?

        Jollain tasolla voin ymmärtää sen, että ihmisillä on kauneusihanteita ja pitää jostain tietystä piirteestä, olkoot se sitten pituus, rintojen koko tai vaikka hiusten väri - mutta en ymmärrä jos oikein inhoaa eri tyyppiä edustavia, ja tulee houraamaan vielä jotain naurettavaa paskaa identiteetin valitsemisesta. Itselläni tosin ei ole koskaan ollut mitään "raameja" minkä sisälle ihannemieheni tai -naiseni pitää mahtua. Minun mielestäni kaiken kokoisissa, muotoisissa ja värisissä ihmisissä on kauniita.

        Ai niin - itsekin kovin kärkkäästi solvaat eri mieltä olevia ihmisiä, että kannattaisiko sinunkin katsoa peiliin...


      • 189cm mies
        Pitkä nainen kirjoitti:

        Joo, joo - leikitään ettet ollut edellinen kirjoittaja (ehkä se oli sivupersoonasi?) ja minä olen paranoidi. ;)

        Minä olen hyvin lempeä, lämmin ja ihana läheisilleni, kaikille randomeille netti -pölvästeille ei huvita olla... Yritä nyt koota itsesi kuitenkin, vaikka täti sanoikin pahasti.

        En pysty ymmärtämään, että joku yhdistää luonteenpiirteet fyysiseen kokoon - pitkä on maskuliininen ja kova, lyhyt feminiininen ja pehmeä. Yläasteella ollessani kimppuuni kävi joukko lyhyitä tyttöjä, koska - no eihän tätä saisi sanoa, mutta sanonpa kuitenkin - olivat ilmeisesti kateellisia ah - niin jumalaisesta pitkästä ja hoikasta varrestani! En muuten edes lyönyt takaisin, yritin vain suojella itseäni ja pakenin paikalta, kun sain sutturalauman irti tukastani - joka muuten sekin on ah - niin jumalainen ja pitkä ja paksu... Silti en pidä kaikkia lyhyitä naisia väkivaltaisina ja kateellisina hulluina, vaikka olen sellaisten kynsittäväksi joutunut - miksi sinä siis näet niin negatiivisessa valossa pitkät naiset? Mitä mieltä muuten olet itseäsi pitemmistä miehistä, ovatko he "liian pitkiä"?

        Jollain tasolla voin ymmärtää sen, että ihmisillä on kauneusihanteita ja pitää jostain tietystä piirteestä, olkoot se sitten pituus, rintojen koko tai vaikka hiusten väri - mutta en ymmärrä jos oikein inhoaa eri tyyppiä edustavia, ja tulee houraamaan vielä jotain naurettavaa paskaa identiteetin valitsemisesta. Itselläni tosin ei ole koskaan ollut mitään "raameja" minkä sisälle ihannemieheni tai -naiseni pitää mahtua. Minun mielestäni kaiken kokoisissa, muotoisissa ja värisissä ihmisissä on kauniita.

        Ai niin - itsekin kovin kärkkäästi solvaat eri mieltä olevia ihmisiä, että kannattaisiko sinunkin katsoa peiliin...

        Kusipään kanssa keskustelu on turhaa, joten lopetan omalta osaltani tähän. Riehu toki sinä rauhassa mielin määrin, jos se turhautunutta pientä mieltäsi helpottaa. Oikein pahaa jatkoa sinulle.


      • Pitkä nainen
        189cm mies kirjoitti:

        Kusipään kanssa keskustelu on turhaa, joten lopetan omalta osaltani tähän. Riehu toki sinä rauhassa mielin määrin, jos se turhautunutta pientä mieltäsi helpottaa. Oikein pahaa jatkoa sinulle.

        :)

        .......... Tosikko! :D


      • Aabeezee
        Pitkä nainen kirjoitti:

        :)

        .......... Tosikko! :D

        Verinen ripuliperse suu täynnä puliukon oksennusta, smegmaa ja hampaanväleissä krapulapaskaa.


      • Aabeezee
        Pitkä nainen kirjoitti:

        :)

        .......... Tosikko! :D

        Onneksi sua kiusattiin yläasteella. Henkinen kipusi tuottaa minulle erektion.


    • Jagdpanther

      Tunsin joskus itteäni sentin verran pidemmän naisen. Ite oon 190 pitkä ja harmittaa aika lailla ettei napannu :(

    • riippuu mistä

      Yleensä pitkillä naisilla on lattarinnat tai sillarit. Sääret ei paljoa paina jos ei muita muotoja löydy. Vihaan A-kuppeja.

      • pitkä ja C kupit

        Jaa jaa jaa. Olen 179cm nainen ja kuppini ovat C. Mieheni on 191cm joten se saa minut näyttämään hiukan lyhyemmältä. Olen saanut yllättävän paljon kehuja suloisista kasvoista ja suurista kurveista. Mutta näin kuvan maailman pisimmästä elävästä naisesta ja hänellä ei ollut rintoja tai kurveja ollenkaan. Minusta tärkeintä puolisossa on se onko hän minulle sopiva eikä että onko hän pitkä tai lyhyt. No toki se voi näyttää vähän tyhmältä jos mies on pätkä ja nainen jätti.


    • Naurettavaa...

      Palstan typerin anti tässä ketjussa. Kaikki naurettavimmat vajukit kaivautuneet koloistaan länkyttämään "mielipiteitään".

      • 1 + 15

        Hah, ei läheskään kaikilla pitkillä naisilla ole lattarintoja. Tunnen monia pitkiä ja normaalipainoisia naisia (siis oikeasti normaalipainoisia, ei näitä painoindeksin normaalin/ylipainon rajalla olevia), joilla on C-E kokoisia luomurintoja.


      • osui ja upposi
        1 + 15 kirjoitti:

        Hah, ei läheskään kaikilla pitkillä naisilla ole lattarintoja. Tunnen monia pitkiä ja normaalipainoisia naisia (siis oikeasti normaalipainoisia, ei näitä painoindeksin normaalin/ylipainon rajalla olevia), joilla on C-E kokoisia luomurintoja.

        Se riipputissi Hilkka sieltä naapurista on aina tuntemasi "povipommi".


    • trallalla

      mitähän kukakin edes meinaa tuolla "pitkällä naisella". edes 180 cm nainen ei ole mitenkään pitkä, koska suurin osa miehistä, ehem ainakin toivottavasti, on sen pituisia ja pidempiä.
      jos alkaa olla reippaasti yli sen 180 cm niin se näyttääkin jo hieman erikoiselta, ja vois sanoa että on pitkä naiseksi.
      olisi kamalaa olla liian lyhyt tai liian pitkä tässä keskipituisille suunnitellussa maailmassa. jos olet alle 165 cm elämä hankaloituu, jos yli 190 cm, elämä hankaloituu silloinkin.

      • olipa tyhmä vastaus

        Tietysti 180 senttiä on pitkä naisen mitoissa idiootti.


      • jhahöfUOä
        olipa tyhmä vastaus kirjoitti:

        Tietysti 180 senttiä on pitkä naisen mitoissa idiootti.

        ai mitenniin tietysti?? TIETYSTI! ;D oletko itse ihan idiootti. puhuin lähinnä pituudeltaan NORMAALEISTA ihmisistä. 180 cm on normaali pituus miehelle tai naiselle. ei ole millään tavalla yli pitkää. paitsi ehkä kaltaisellesi tapille?


      • hohohohoh
        jhahöfUOä kirjoitti:

        ai mitenniin tietysti?? TIETYSTI! ;D oletko itse ihan idiootti. puhuin lähinnä pituudeltaan NORMAALEISTA ihmisistä. 180 cm on normaali pituus miehelle tai naiselle. ei ole millään tavalla yli pitkää. paitsi ehkä kaltaisellesi tapille?

        Läski Jormuko se siinä. Sun venäläinen postimorsiosi on 160. Kilju hämmentää näkökenttääsi.


      • mittoja
        jhahöfUOä kirjoitti:

        ai mitenniin tietysti?? TIETYSTI! ;D oletko itse ihan idiootti. puhuin lähinnä pituudeltaan NORMAALEISTA ihmisistä. 180 cm on normaali pituus miehelle tai naiselle. ei ole millään tavalla yli pitkää. paitsi ehkä kaltaisellesi tapille?

        180 cm on paljon naiselle koska naiset ovat luonnostaan lyhyempiä kuin miehet. Naisten keskivertopituus on Suomessa 165 cm joten tuo poikkeaa aika rajusti keskiverrosta. 180 cm pituus on miehille ihan normi.


      • tiedä tämä
        mittoja kirjoitti:

        180 cm on paljon naiselle koska naiset ovat luonnostaan lyhyempiä kuin miehet. Naisten keskivertopituus on Suomessa 165 cm joten tuo poikkeaa aika rajusti keskiverrosta. 180 cm pituus on miehille ihan normi.

        Se on kyllä ihan muuallakin Euroopassa se normipituus. Venäjällä toki pari senttiä lyhyempi.


    • 205 cm äijänpätkä

      Liian pitkiä naisia ei olekaan.

      Terv. Oikean miehen kokoinen mies kaikkialta.

    • longlegs 179cm

      A"m SEXY and i know it!!!

      • Näin se kai on

        Tuskin kyse on pelottavuudesta. Enemmänkin siitä ettei pitkä hujoppi herätä vaistomaista suojelunhalua miehessä. Tämä taas ei tarkoita sitä että lyhyet naiset olisivat jotenkin heikompia kun muut ja tarvitsisivat suojelua vaan kyse on biologiasta. Lyhyet naiset ovat myös sirompia kuin todella pitkät.


      • Alfa Uros
        Näin se kai on kirjoitti:

        Tuskin kyse on pelottavuudesta. Enemmänkin siitä ettei pitkä hujoppi herätä vaistomaista suojelunhalua miehessä. Tämä taas ei tarkoita sitä että lyhyet naiset olisivat jotenkin heikompia kun muut ja tarvitsisivat suojelua vaan kyse on biologiasta. Lyhyet naiset ovat myös sirompia kuin todella pitkät.

        Pyh sun vaistomaiselle suojeluhalullesi. Tottakai jokainen suojelee ja haluaa hyvää omalle kumppanilleen oli se sitten minkä mittainen nainen tai mies.


      • sanonpahan vaan
        Alfa Uros kirjoitti:

        Pyh sun vaistomaiselle suojeluhalullesi. Tottakai jokainen suojelee ja haluaa hyvää omalle kumppanilleen oli se sitten minkä mittainen nainen tai mies.

        Et käsittänyt mitä hän sanoi, se on alitajuinen vietti miehillä. Sitä ei aina itsekään tiedosta, kummasti ne lyhyemmät vain viehättävät enemmän silmää. Pitkät eivät pelota eikä kiinnosta. Millään henkilökohtaisella mielipiteellä ei voi vesittää biologista faktaa ja tätä on pitkien naisten vaikea hyväksyä. Heillä on aina jokin ihme kompleksi pituudestaan ja koostaan.


      • he he he
        Alfa Uros kirjoitti:

        Pyh sun vaistomaiselle suojeluhalullesi. Tottakai jokainen suojelee ja haluaa hyvää omalle kumppanilleen oli se sitten minkä mittainen nainen tai mies.

        Luuseri sinä olet. Ja se kirjoitetaan muuten "alfauros".


    • Alfa Uros

      Jos mies sanoo että syyksi uhkaavuden niin se on valkoinen valhe. Todellisuudessa se syy on jokin ihan muu kuin naisen pituus ja sen muka mukanaan tuoma uhkaavuus :)

    • Aika raadollista

      Ei se uhkaavaa ole, mutta ei vaan jotenki kantti kestä olla itseä pitemmän tai saman mittaisen naisen kanssa, vaikka aina sellaisista haaveilen. Tuntuu että se on liian hyvä itselle tai ei ole itse samaa tasoa.

      Liekö syynä sama mikä yleensä ainakin puolison valinnassa, että jotenkin valitaan vaimoksi se tavallisempi vaikka olis seurusteltu aikoinaan tosi hyvän näköisten muijien kanssa joilla vielä luonnepuolikin kunnossa. Ainakin moni kaveri on mennyt naimisiin selkeästi tasoaan alemman kanssa.

      Onko se sitten joku alitajuinen pelko, että jos on keskivertoa paremman näköinen nainen, niin sen voi menettää tai mikä vielä pahempaa, sille voi joku siittää lapsen, jonka sitten itse elättää eikä edes tajua että se ei olekaan oma lapsi. Tavisnaisen kanssa on turvallisempaa, kun ei sitä niin muut miehet halua.

      Loppujen lopuksihan kyse on kuitenkin alitajunnasta kumpuavista asioista, jotka liittyy hyvin vahvasti suvun jatkamiseen, eli millaisen naisen kanssa todennäköisimmin pystyy tuottamaan jälkeläisiä jotka on oikeasti omia, ja millainen nainen ei lähde toisen miehen matkaan, koska kukaan ei sitä vokottele. Jos nainen on niin hyvän näköinen että sitä joku muukin vois panna ja saattaa raskaaksi, niin sitä sitten elättäis pahimmillaan naapuruston äijien tenavat ominaan, tai nainen vois lähteä jonkun komeamman matkaan ja veisi lapsetkin mennessään. Siinä mielessä todella hyvän näköinen nainen on uhka, ainakin sille omien geenien levittämiselle, josta loppujen lopuksi kyse on.

      Aina jos lyhyehköllä miehellä on pitkä nainen, niin se on joku rikas tai julkkis jolla on mahikset pitää se, sillä naisillehan alitajuisesti merkitsee turvattu talous parin valinnassa enemmän kuin mikään muu. Mikä tahansa rupisammakko kelpaa jos sillä on massia. Sitten toiseksi paras mies on fyysisesti hyvä, eli iso ja vahva ja komea, mutta sellainen on naisenkin kannalta epävarma valinta, sillä sen tahtoo muutkin naiset ja se todennäköisesti pettää tai jättää ja lähtee nuoremman ja kauniimman matkaan.

      Ainahan sitä haaveillaan niistä "huippu yksilöistä" mutta tyydytään alempi tasoiseen, toisinaan jopa omaa tasoa alempana oleviin, jotta perhe ja suvunjatkaminen on turvattu.

    • näin se menee

      Oletko miettinyt sitä että ne kavereidesi tavalliset puolisot ovat heidän silmissään kauniita? Kyllä monilla on objektiivisesti kauniit vaimot, mies ottaa niin kauniin kuin vain pystyy samaan. En tiedä yhtäkään miestä joka olisi tyytynyt itseään alempaan.

      • Aika raadollista

        No mutta sä ootkin nainen, niin et tajua. En minä ainut ole joka on sitä mieltä, että ovat vieneet vihille taviksen kun aiemmin seurustelleet tosi hyvän näköisten naisten kanssa.


    • 26v mies

      Monesti ihmetellyt tuota lyhyiden naisten suosimista, mitä löytyy ihan omasta kaveripiiristäkin. Noh, kaikilla on oma makunsa. Itse siis keskimittainen 180cm mies, ja mielummin ottaisin 175 senttisen pitkäsäärisen kaunottaren kuin jonkun 160cm taskuvenuksen. Lyhyen naisen seurassa tulee itselle lähinnä lapsenvahtina olemisen fiilis.

      • niih nooh

        Tuskin hyvä kumppani pelkän pituuden perusteella määräytyy. Menestyneet pitkät naiset ovat joko showbisneksessä tai urheilussa. Yleensä kaikki rikkaat menestyneet pitkät naikkoset jotain Marissa Mayeria lukuunottamatta ovat äärimmäisen rumia.


      • lisäisin vielä

        Urheilu ei tietenkään toisaalta tarkoita välttämättä mitään hyvän kumppanin varmaa jättipottia. Omasta mielestäni jalkapalloa, tennistä tai koripalloa pelaavat naiset ovat miesmäisiä. Mäkäräisen kaltaisissa hiihtäjissä toki on sitä uljautta ja solakkuutta, mutta sielläkin tahtovat naiset olla varsin rumia.


      • 14 + 15
        lisäisin vielä kirjoitti:

        Urheilu ei tietenkään toisaalta tarkoita välttämättä mitään hyvän kumppanin varmaa jättipottia. Omasta mielestäni jalkapalloa, tennistä tai koripalloa pelaavat naiset ovat miesmäisiä. Mäkäräisen kaltaisissa hiihtäjissä toki on sitä uljautta ja solakkuutta, mutta sielläkin tahtovat naiset olla varsin rumia.

        Jaa nyt se pituus vaikuttaa jo ihan kasvojen kauneuteen. Johan on mielipide ;D


    • mala fide

      Jenkeissä jonkun viihde-mogulin käsivarressa on aina yleensä itseä huomattavasti pidempi kaunotar. Suomessa taas kaikki on masentavaa ja useimmat miehet
      nettiriippuvaisia siimoja, jotka vielä yli 30-vuotiaana elävät poikien kanssa bailaten.

      Netti on heikentänyt ihmisten sosiaalisia taitoja ja se näkyy silloin,
      kun pokaus pitäisi tehdä livenä jossain ravintolassa.
      Nämä hiirulaismiehet päätyvät yleensä kotiin nukkumaan ja sunnuntaina
      äiskän luokse syömään.

    • smypos

      Ruotsissa naiset paljon pidempiä kuin Suomessa. Muutenkin tätä tykinvetomallia on vähemmän siellä. Sanovat, että köyhän kansamme vuosisatojen kestänyt
      aliravitsemus tai niukka ravinto on pitänyt meidät lyhyinä sukupolvista toiseen.

      • moien nederland

        Minäkin voisin muuttaa Ruotsiin, Saksaan tai Hollantiin, joissa voisi olla naisellisena pidetty pituudesta huolimatta. Noissa maissa tuskin kuulisi noita "miehen kokoinen nainen"-kommentteja. (Ei tulisi muuten mieleen sanoa minkään kokoisesta miehestä hänen olevan "naisen kokoinen", kuulostaa hieman... - vajaalta ja sivistymättömältä?)


      • 189cm mies
        moien nederland kirjoitti:

        Minäkin voisin muuttaa Ruotsiin, Saksaan tai Hollantiin, joissa voisi olla naisellisena pidetty pituudesta huolimatta. Noissa maissa tuskin kuulisi noita "miehen kokoinen nainen"-kommentteja. (Ei tulisi muuten mieleen sanoa minkään kokoisesta miehestä hänen olevan "naisen kokoinen", kuulostaa hieman... - vajaalta ja sivistymättömältä?)

        En sanonut ajattelevani itse niin, että on olemassa jokin "naisen koko" ja "miehen koko". Pohdin ihan yleisellä tasolla. Minusta naisellisuus ei liity mitenkään pituuteen. Satun pitämään lyhyistä naisista mutta se ei liity sinänsä asiaan.

        Kysyn silti sinultakin: monenko lyhyen miehen kanssa olet ollut, monestiko ole fantasioinut oikein lyhyestä miehestä?


      • 175cm naikkonen
        189cm mies kirjoitti:

        En sanonut ajattelevani itse niin, että on olemassa jokin "naisen koko" ja "miehen koko". Pohdin ihan yleisellä tasolla. Minusta naisellisuus ei liity mitenkään pituuteen. Satun pitämään lyhyistä naisista mutta se ei liity sinänsä asiaan.

        Kysyn silti sinultakin: monenko lyhyen miehen kanssa olet ollut, monestiko ole fantasioinut oikein lyhyestä miehestä?

        Tuskin kysyit minulta, mutta vastaanpa minäkin. Kaksi entistä poikaystävääni olivat 165cm ja 170cm, ja ei kyllä haitannut heidän pituutensa.
        Olen kyllä ollut myös 180-190cm kanssa, ja eivät hekään sen parempia tai huonompia olleet.
        Ulkoisesti katselen ja kiinnostun kasvonpiirteistä ja kropasta, pituudella ei ole väliä.
        Ja täytynee tämä kliseekin mainita loppuun, että luonne ratkaisee.


    • analyysiii.

      Onpas kamala angsti siitä että 189cm mies nyt sattuu pitämään lyhyempiä naisia seksikkäämpänä. Mitä ihmeellistä siinä on?

      Me on puhuttukin tästä kavereiden kanssa, että usein pitkät miehen (yli 190cm) haluavat pienikokoisen naisen, ja taas lyhyet miehet (alle 170cm) pidemmän (omia määritelmiäni pituudelle).

      Itse olen 174cm en ikinä haluaisi olla lyhempi! Mieheni on 185cm ja käytän kyllä korkkareita ;) Mies sanoi jo alussa että olen niin kaunis ja hyväkroppainen, tavattiin siis baarissa ja silloin taisi olla 10cm korot. En koe itseäni yhtään amatsoniksi ja tunnen kyllä mieheni vierellä olevani pieni. Joskus oli juttua 192cm miehen kanssa, enkä tiedä mistä johtuu mutta hieman ahdisti niin iso mies :D

      Työkaveri kertoi että poikansa ovat molemmat yli 190cm ja molemmilla vaimo alle 160cm.. Myös oma äitini on 152cm ja isä 185cm.. Sisko on 170cm ja hänen mies 168cm.. Harvoin näkee kahta pitkää tai kahta lyhyttä yhdessä. (Mun mielestä pitkä nainen on yli 178cm ja pitkä mies yli 190cm, lyhyt nainen on alle 165cm, lyhyt mies alle 170cm )

      • buaaaa

        Ehkä jopa evoluutio on muokannut ihmisen haluja niin että pitkät haluavat lyhyitä ja lyhyet pitkiä jottei kokoeroa tulisi niin paljon :D Olis jotenkin pelottavaa nähdä pitkä pari (185&195) ja ne olis vaik kävelyllä lyhyen parin (150&160cm) kanssa :'D Tietty eri asia jos puhutaan vaik aasialaisista tjt..

        Mutta joo pitkän naisen on oltava sinut itsensä kanssa näyttääkseen hyvältä. Pitää siis uskaltaa tanssia ja flirttailla ja seistä ryhdikkäänä ;) Kamalinta on ballerinoissa kävelevä köyryselkä. No tag no fun. No heel no feel :D


    • Anonyymi

      Itsekkin tykkään ja rakastan pitkiä naisia ja haluaisin panee niitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe