huomiota kaipaat palstalla?
Oletko iloinen kun saat positiista palautetta kirjoituksistasi?
Niin?
Millaista
19
68
Vastaukset
En minä tiedä. Tiedän minkälaista en kaipaa. En kaipaa sitä inisevien perskärpästen minulle annettua huomiota. Mut annetaan nyt silti kaikkien kukkien kukkia ja blääblää...
Olen huomaamaton. Minulle riittää, että saan keskustella muutaman sanan ja häivyn.
Genio.Mente kirjoitti:
Täh? Etkö muka kaipaa betoniraudoittajien huomiota? :D
Tätä asiaa on syytä ajatella käänteisesti, ehkä he kaipaavat minun huomiotani? :)
tosi..typy kirjoitti:
Tätä asiaa on syytä ajatella käänteisesti, ehkä he kaipaavat minun huomiotani? :)
Nääh... Ne kaipaavat vaan huomiota. Se on heille aivan sama minkälaista, kunhan on jonkinlaista huomiota.
Genio.Mente kirjoitti:
Nääh... Ne kaipaavat vaan huomiota. Se on heille aivan sama minkälaista, kunhan on jonkinlaista huomiota.
Siinä se ongelma onkin. En ole kovin huomioiva. Tympäännyn nopeasti tyhjänpäiväisyyksiin, etsin itselleni muuta tekemistä.
- ;-)))))
Genio.Mente kirjoitti:
Samanlainen olet itsekin. Varmistaaksesi huomion haukut mennen tullen eri mieltä ja kehut omien näkemystesi erinomaisuutta.etkös sinä ole jopa karismaattinen omasta mielestäsi :P Harvoin naurattanut yhtä makeasti kuin silloin kun kirjoitit palstalle olevasi karismaattinen.Kakkosena nauru tilastossa on väitteesi siitä,että jo 5 vuotta sitten kaikki palstan naiset olivat kiinnostuneita vain Geniosta :-))
;-))))) kirjoitti:
Samanlainen olet itsekin. Varmistaaksesi huomion haukut mennen tullen eri mieltä ja kehut omien näkemystesi erinomaisuutta.etkös sinä ole jopa karismaattinen omasta mielestäsi :P Harvoin naurattanut yhtä makeasti kuin silloin kun kirjoitit palstalle olevasi karismaattinen.Kakkosena nauru tilastossa on väitteesi siitä,että jo 5 vuotta sitten kaikki palstan naiset olivat kiinnostuneita vain Geniosta :-))
*huokaus*
Tässä nyt tuli esimerkki siitä minkälaista huomiota en kaipaa. Mut annetaan nyt silti kaikkien kukkien kukkia ja blääblää...
Ps. Tämänkaltainen palstahuomio on saanut minut pitämään joitakin teistä ja nimittämäänkin joitakin teistä esimerkiksi palsta-apinoiksi. Eikä tätä mielipidettäni edes rahalla toisenlaiseksi osteta...Genio.Mente kirjoitti:
*huokaus*
Tässä nyt tuli esimerkki siitä minkälaista huomiota en kaipaa. Mut annetaan nyt silti kaikkien kukkien kukkia ja blääblää...
Ps. Tämänkaltainen palstahuomio on saanut minut pitämään joitakin teistä ja nimittämäänkin joitakin teistä esimerkiksi palsta-apinoiksi. Eikä tätä mielipidettäni edes rahalla toisenlaiseksi osteta...Heh, ja sinua sekä sinunkaltaisia on muuten aika hauskaa ärsyttääkin täällä...
Oletko muuten miettinyt sitä miksi ärsyynyt joistakin lausunnoistani täällä? Minä en sellaisista ärsyyntyisi...- :-)))))))
Genio.Mente kirjoitti:
*huokaus*
Ps. Tämänkaltainen palstahuomio on saanut minut pitämään joitakin teistä ja nimittämäänkin joitakin teistä esimerkiksi palsta-apinoiksi. Eikä tätä mielipidettäni edes rahalla toisenlaiseksi osteta...Se on hassun hauskaa kun joku puhuu itsestään kuin Pohjois Korean viralliset uutiset johtajastaan.jatka toki :-))
:-))))))) kirjoitti:
Se on hassun hauskaa kun joku puhuu itsestään kuin Pohjois Korean viralliset uutiset johtajastaan.jatka toki :-))
Minä en esimerkiksi vaivautuisi kommentoimaan niin kuin sinä...
Se on hassun hauskaa kun joku puhuu itsestään kuin Pohjois Korean viralliset uutiset johtajastaan.jatka toki :-))
:D...
Muthei! Onhan tämäkin yksi tapa saada hetkeksi mun huomio...- japsikka papsikka
Kempsu ottaa itsensä kuoleman vakavasti. Ei saa naureskella. :)
- Ikisinkku M
Minusta tärkeämpää kuin se että oltaisiin aina samaa mieltä jostakin on se että keskustellaan vaikka ei mieltäkin ollen niin ehkäpä siitä syntyy sitten jokaiselle vähän laajempaa käsitystä asioihin kuin pelkästään se mitä meille tiedotusvälineistä syötetään.
Huomiohuoraavana luonteena kaikenlainen palaute on tervetullutta. Aivan kuin politikot konsanaan: Ei niin väliä, onko julkisuus positiivista vai negatiivista, kunhan sitä on.
Ja näyttäähän tuossa etusivulla jälleen olevan pari aloitusta nimimerkilläni. ;-)En kaipaa minkäänlaista huomiota, se on vain pahasta.
En kaipaa palstalla mitään erityishuomiota persoonana. Ei huomio toisaalta haittaakaan, suhtaudun siihen aika neutraalisti nykyään.
Täällä on mukava vain jutustella, mielellään positiivisessa hengessä. Positiivinen henki ei tarkoita samaa mieltä olemista, vaan asiallista ja kunnioittavaa suhtautumista kanssapalstailijoihin.- aIbatrossi
Oasix on ehäpä saanut jopa ansaisematonta huomiota
jo nimimerkillänsä minulta, koska voitin ajajnkuluxeni nettipelin
nimeltä Oasis.....seilorina tunnen maailman suurimpana
pasiserilaivana Oasis luokan aluxena, jonka seuraava tilauskin
meni Turusta Ranskaan, ku Jykä ja Jutta olivat peppa auki
tukiessaan kreikkujen rahapulaa---------Aristoteles Onassis
eli elämnä liian aikaisin----------pikkupokana pelkkä puotipuksu ja onnistui oastamaan jenkkien kertamatkaa suunnitellun Libertyluokan kauppalaivaston
Kuulemma nopeimmin liberty rakannettiin viidessä päivässä
Viikossa ei Oasisluokan laiva on vast paperiskitsi
Oasis on myös keidas Egytissä....sieltä alakaa sivujki Niiliin
ämmä kertoo olevansa turkkilaisen näköinen
joka tajunnan virrassani metamorfoituu haaremitanssijaatarexi--------ja väittää vielä olevansa huolenharmaa riihipiru näöltänsä, kun ei pystyy äojäxi humaamaa muita, kuin dromedaarikuskinsa Braw Bruunon aIbatrossi kirjoitti:
Oasix on ehäpä saanut jopa ansaisematonta huomiota
jo nimimerkillänsä minulta, koska voitin ajajnkuluxeni nettipelin
nimeltä Oasis.....seilorina tunnen maailman suurimpana
pasiserilaivana Oasis luokan aluxena, jonka seuraava tilauskin
meni Turusta Ranskaan, ku Jykä ja Jutta olivat peppa auki
tukiessaan kreikkujen rahapulaa---------Aristoteles Onassis
eli elämnä liian aikaisin----------pikkupokana pelkkä puotipuksu ja onnistui oastamaan jenkkien kertamatkaa suunnitellun Libertyluokan kauppalaivaston
Kuulemma nopeimmin liberty rakannettiin viidessä päivässä
Viikossa ei Oasisluokan laiva on vast paperiskitsi
Oasis on myös keidas Egytissä....sieltä alakaa sivujki Niiliin
ämmä kertoo olevansa turkkilaisen näköinen
joka tajunnan virrassani metamorfoituu haaremitanssijaatarexi--------ja väittää vielä olevansa huolenharmaa riihipiru näöltänsä, kun ei pystyy äojäxi humaamaa muita, kuin dromedaarikuskinsa Braw BruunonTuo turkkilaisuus on kyllä lähtenyt elämään ihan omaa elämäänsä päässäsi. Taisin yhden ainoan kerran tuosta mainita kun oli aloitus siitä, minkämaalaiseksi ollaan ulkomailla luultu ja turkkilainen on ollut yksi yleisimmistä veikkauksista...
Omasta mielestäni tuo "huolenharmaa riihipiru" on oikein osuva kuvaus :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458