mies ei tee kaukosuhteen hyväksi lähes mitään =D

hirtetty olo87

jätkä asuu 200 km päässä ja minä 200 km päässä hänestä. Kuitenkin on niin että hän ei tee tämän suhteen hyväksi melkeinpä mitään. Minä jopa ehdotin kihloihin menemistä ja hän kyllä suostui. Mutta hän ei tee elettäkään tän suhteen eteen silti.
Pohdinkin tässä, olettaako mies että nainen tekee kaikkensa suhteen eteen (uhraukset) ja miehen ei tarvitse tehä omassa kotikaupungissaan mitään.

Miten suhde voi toimia jos mä hoidan suhteessa kaiken? Jopa tapaamisten järjestelyt..hoh.. :/

8

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomboy_84

      No oletko kysynyt mitä kihlautuminen miehelle tarkoittaa?
      Eihän se tarkoita miehelle ja naiselle samaa asiaa. Tai siis noh, riippuu niin miehestä. Mulle se tarkoittaisi seksiä joka päivä, jos olisin kihloissa.

    • riia_82

      No eiköhän se mies järkiinny..ja ala ajattelee tota välimatkaakin teiän välil..
      Ja panostaa suhun jos sil on yhtään järkee pääs..jos ei oo, eli ei tee mitään ton suhtee eteen niin äijä ei ota sua tosissansa.. tai ehkä JOLLAIN TASOLLA joo, mutta ei ite tee uhrauksia samal tavalla sun eteen kuin sä hänen eteensä.

    • Etäisenä pysyy

      Ei kannata alkaa siihen suhteeseen enää syvemmälti panostamaan, jos toinen ei vastavuoroisesti tee suhteen eteen yhtään mitään ja tule edes käymään luonasi. Jos hän tykkää susta ja ajattelee sitä yhteistä tulevaisuutta, niin varmasti tekisi kaikkensa, että suhteenne tulisi toimimaan etäisyydestä huolimatta.

    • pelkkää_seksiä

      No voin äijänä sanoa että miehelle kihlaus voi tarkoittaa pelkkää seksiä.
      Ei kaikki jätkät todellakaan kihlaudu avioliitto tarkoitukses :D Mut toki poikkeus äijiä löytyy.
      Kauas teillä on ollut tää suhde? :) :)

    • hirtetty_olo87

      suhde alkoi maaliskuun alussa :) eli 3 viikkoa.

    • tiialiini_83

      Jätä se mies. Jos se ei panosta suhun sori se ei välitä susta.

    • teea_79

      Etäsuhteet voi toimia vaan jos molemmat tekee suhteen eteen jotain.
      Ja sit annan semmosen vinkin että kannattaa muuttaa aika pian yhteen..jos siis tuntuu että kaikki loksahtaa kohdilleen.
      Itsestä tuntuu että yli 30 vuotiaat miehet ei halua sitoutua : ( : (

    • Äitee75

      Ei hän välitä sinusta tai sitten on laiskamadon sukua jompi kumpi... Itse henkkoht epäilen että kyse on tosta ensimmäisestä ja mistäs tiedät ettei ole monta rautaa tulessa samaan aikaan?

      Sano sille että Shape up or ship out et älä ota yhteyttä älä soita/ textaa älä mesetä tai skypetä ja kato ottaako yhteyttä jos ei ota mitään yhteyttä homma on selvä.

      Älä anna kohdella kuin paskaa koska olet enemmän arvoinen jos toinen ei ole valmis tekemään mitään niin miten kuvittelet että yhteis elämä sujuu?

      Sinä siivoat sinä kokkaat sinä käyt kaupassa ja jos mukuloit tulee niin olet kuin Yh-äiti mutta suhteessa.

      Joten rakas lapsi nyt kuuntelet vanhempaa immeistä tee näin niin sitten ainakin tiedät 100% missä mennään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe