mies ei tee kaukosuhteen hyväksi lähes mitään =D

hirtetty olo87

jätkä asuu 200 km päässä ja minä 200 km päässä hänestä. Kuitenkin on niin että hän ei tee tämän suhteen hyväksi melkeinpä mitään. Minä jopa ehdotin kihloihin menemistä ja hän kyllä suostui. Mutta hän ei tee elettäkään tän suhteen eteen silti.
Pohdinkin tässä, olettaako mies että nainen tekee kaikkensa suhteen eteen (uhraukset) ja miehen ei tarvitse tehä omassa kotikaupungissaan mitään.

Miten suhde voi toimia jos mä hoidan suhteessa kaiken? Jopa tapaamisten järjestelyt..hoh.. :/

8

939

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomboy_84

No oletko kysynyt mitä kihlautuminen miehelle tarkoittaa?
      Eihän se tarkoita miehelle ja naiselle samaa asiaa. Tai siis noh, riippuu niin miehestä. Mulle se tarkoittaisi seksiä joka päivä, jos olisin kihloissa.

• riia_82

No eiköhän se mies järkiinny..ja ala ajattelee tota välimatkaakin teiän välil..
      Ja panostaa suhun jos sil on yhtään järkee pääs..jos ei oo, eli ei tee mitään ton suhtee eteen niin äijä ei ota sua tosissansa.. tai ehkä JOLLAIN TASOLLA joo, mutta ei ite tee uhrauksia samal tavalla sun eteen kuin sä hänen eteensä.

• Etäisenä pysyy

Ei kannata alkaa siihen suhteeseen enää syvemmälti panostamaan, jos toinen ei vastavuoroisesti tee suhteen eteen yhtään mitään ja tule edes käymään luonasi. Jos hän tykkää susta ja ajattelee sitä yhteistä tulevaisuutta, niin varmasti tekisi kaikkensa, että suhteenne tulisi toimimaan etäisyydestä huolimatta.

• pelkkää_seksiä

No voin äijänä sanoa että miehelle kihlaus voi tarkoittaa pelkkää seksiä.
      Ei kaikki jätkät todellakaan kihlaudu avioliitto tarkoitukses :D Mut toki poikkeus äijiä löytyy.
      Kauas teillä on ollut tää suhde? :) :)

• hirtetty_olo87

suhde alkoi maaliskuun alussa :) eli 3 viikkoa.

• tiialiini_83

Jätä se mies. Jos se ei panosta suhun sori se ei välitä susta.

• teea_79

Etäsuhteet voi toimia vaan jos molemmat tekee suhteen eteen jotain.
      Ja sit annan semmosen vinkin että kannattaa muuttaa aika pian yhteen..jos siis tuntuu että kaikki loksahtaa kohdilleen.
      Itsestä tuntuu että yli 30 vuotiaat miehet ei halua sitoutua : ( : (

• Äitee75

Ei hän välitä sinusta tai sitten on laiskamadon sukua jompi kumpi... Itse henkkoht epäilen että kyse on tosta ensimmäisestä ja mistäs tiedät ettei ole monta rautaa tulessa samaan aikaan?

Sano sille että Shape up or ship out et älä ota yhteyttä älä soita/ textaa älä mesetä tai skypetä ja kato ottaako yhteyttä jos ei ota mitään yhteyttä homma on selvä.

Älä anna kohdella kuin paskaa koska olet enemmän arvoinen jos toinen ei ole valmis tekemään mitään niin miten kuvittelet että yhteis elämä sujuu?

Sinä siivoat sinä kokkaat sinä käyt kaupassa ja jos mukuloit tulee niin olet kuin Yh-äiti mutta suhteessa.

Joten rakas lapsi nyt kuuntelet vanhempaa immeistä tee näin niin sitten ainakin tiedät 100% missä mennään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2603
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1280
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1257
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      732
    Aihe