Mistä saisin em. maista ahkeran ja luotettavan muurari/kirvesmiehen . Mökit 3 kpl sisustusvaiheessa siis vesikatto tehty
Latvialaista tai virolaista muurari/timpuria 3 kk kesämökkityöma
5
155
Vastaukset
- vbv
kannataisko kysellä sieltä latviasta ja virosta
- tahtoosen
Mulla olis puolalaisia 2kpl. Vapautuis toukokuun alkupäivinä, kunhan saavat urakan päätökseen. Toinen osaa vähän englantia, toinen pelkkää puolaa. Halpoja, ahkeria, nöyriä, eivät valita. Asuvat missä vaan, kunhan ilmaista, varasto tms käy jos patjoja ylimääräisiä. Tarvitsevat pari ryyppypäivää viikossa, ovat kovia poikia ottamaan. Tuovat sinullekin puolasta halpaa (lähes ilmaista) viinaa.
- On halpaa
Romanikerjäläisethän on tulleet jo etelästä, ne vois olla ihan käypää edullista työvoimaa sun ja miksei monen muunki tarpeisiin!
Missa mökit asuvat,olen Virolaisten rakennusmiesten nokka.Saa auta jos haluan.
Soita-0466108935
Andres- kusipää
Mulla ois, 67€\h toki voisit vaikka muuttaa Latviaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705747Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274827Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1782398
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1822064- 172036
- 1031501
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3071118