kyllä se kaveri takkinsa kääntää!

sitä saa mitä tilaa

Mitäs mitäs.. Olen tossa kaveria auttanu muutaman vuoden ja sanonu aina että ei tässä kato mitään.. autat sitten mua jos mä tarvitsen jossain apua!! Nyt on tullut sen aika että sitä jeesiä tarttisin niin arvatkaa että onko sitä sit tarjolla! Ja vaikka ihan suoraan kysyy niin ei! Siis mitä vittua! Mikä helvetin kusipäisyys iskee ihmiseen siinä vaiheessa kun pitäis omastaan vähän myöntää! Vastaan otetaan kyllä vaikka saatana kottikärryllä ja sitten kun itse pitäis myöntää niin niin ei! Saatanan saatanan saatana!! Että vituttaa tolaiset omahyväiset kusiaiset! Ja tämä on vielä ihan yleistä toimintaa! En enään ihmettele että miksi kukaan ei luota keneenkään ja että aina ollaan niin vitun skeptisiä heti alkuunsa! Otetaan opiksi ja pidetään huoli vain omista! Ei muuta ku purkoon katukivetystä ja kaksinjaloin takaraivoon! Ei mulla muuta! Tämä on terapeuttista!

1

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjdsdflsdl

Juu ja nämä jotka sitä apua hanakimmin ovat aina pyytämässä, ovat usein niitä, jotka eivät sitä vastavuoroisesti takaisin anna. Monesti vahingoniloisia ovat vain, jos apua takaisin pyytää, asenteella että "sainpas kusetettua tuosta kaiken hyödyn irti ja NYT se tajuaa tulleensa vain hyväksikäytetyksi ja saa vain vittuilut päälle!"

Malliesimerkki tästä oli luokkakaveri, joka pyysi hieromaan hartioitaan, ja kun hieronnan päätteeksi pyysin, että voisitko nyt hieroa minunkin hartioitani niin "en! En mä jaksa!" naamallaan pirullinen ja ivallinen hymy.

Itse ennen autoin aina kun pyydettiin, mutta näistä viisastuneena olen päättänyt, että jatkuvan avun tarvitsijoita en enää auta aina vaikka voisin. Tuollaiset nimittäin alkavat pitää itsestäänselvyytenä apua, eivät enää arvosta sitä ja sen antajaa ja käytös muuttuu suorastaan halveksivaksi, mitä enemmän niitä auttaa.
      Tee sinä samoin. Auta joskus, mutta jos huomaat oiretta tähän avun jatkuvaan hyväksikäyttöön, vihellä peli heti poikki ja lopeta auttaminen. On niitä oikeita ja kiitollisia vastavuoroisuuteen kykeneviäkin apua tarvitsevia kunnon ihmisiä vielä olemassa!
      Narsisteja ovat tuollaiset hyväksikäyttäjät!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      202
      960
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60