Naiset ja miehet

Olio69

Satuin tälle palstalle ja huomasin että miehet on sitä ja tätä.
Kun mennään kauppakeskukseen, miehit suunnistaa elektroniikka osastolle
ja naiset vaateosastolle. Jos näin ei ole,elät homosuhteessa.
Tasa-arvo? Mieti mitä haluat, kaverin vaiko miehen / naisen puolisoksesi
Siitä alkaa nää voi voi palstat.
Miehet on tehnyt kaikki tärkeet keksinnöt kun naiset miettii "verhoja "

8

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+11

Mies. joka la-su välisenä yönä roikkuu netin keskustelupalstalla halveksimassa naisia ei mitä ilmeisimmin ole parisuhteessa, ainakaan onnellisessa.

• Siivellä

Nainen on mm. keksiny sädehoidon ja löytyy sieltä paljon muitakin tieteen saavutuksia kuten hajaspektri ja entsyymikatalyysi. Sellaisetkin "miesten jutut" kuten tuulilasinpyyhkijät ja pyörösaha ovat naisen keksintöjä.

Lisäksi nainen on myös keksinyt paljon kodin arkea helpottavia keksintöjä (luonnollisesti). Uskon että monikin mies osaa arvostaa sellaisia asioita kuten kertakäyttövaipat, astianpesukone ja astiankuivauskaappi.

Mitäs keksintöjä muuten olet itse tehnyt tai mitä niin tärkeää olet omassa elämässäsi saavuttanut? Totta miehet ovat keksineet monia keksintöjä, mutta yksikään niistä ei ole sinun. Valitan mutta et voi ottaa itsellesi kunniaa siitä että joku keksi pyörän ja dynamiitin.

Olet samanlainen nolla kuten me naisetkin, jotka katselemme vain verhoja.

• sitähänsäkysyit?

Tuntuu jotenkin ihan irralliselta koko viimeinen lauseesi muuhun kirjoitukseesi nähden. Mikä tässä oli se keksintö, ja kumpi sen keksi? Miehen voi tiputtaa sinne elektroniikkaosastolle leikkimään jotta saa itse asioita hoidettua sen sijaan että mies kitisisi vieressä...? :-D Se on joka tapauksessa tosi hyvä keksintö ja annan mielelläni kunnian ihan mille taholle tahansa noista hoitopaikoista joihin voi huollettavia jättää. Helpottaa kummasti.

Muutoin tulee mieleen kuinka suurta ja mahtavaa ja tärkeää mies löytää ja ostakaan sieltä elektroniikkaosastolta. Kylän suurin tauluteevee ennen jääkiekon mm-kisoja, vähänks makeeta? Näin ilmojen kylmettyä taas onkin ihan sivuseikka että myös mies ja miehen jälkeläiset on puettu lämpimästi joten naisen viihtyminen rättiosastolla ei oikein palvele samalla tavalla suureempaa hyvää. Kusessa oltais kaikki ilman tauluteeveetä.

• scuderiakoti

Eikö ole parempi, että se osapuoli jolla on ymmärrys elektroniikasta tekee ne ostokset. Meille ilmestyy jotain sieltä jos on tarve. Enkä naisena tunge mukaan, kun ei kiinnosta, enkä ymmärrä.

Eikä miestä hevin saa vaateostoksille. Pakko joskus raahata mukaan, että tietää sopiiko takki/paita/kenkä. Meillä ymmärrys vaateiden päälle on minulla, en päästäisi miestä yksin vaatekauppaan koska sillä ei ole minkäänlaista värin tai kankaanlaadun tajua. Tietää sen itsekin. Päästää on vähän hassu ilmaisu, hän ei mene taatusti oma-aloitteisesti. Tiedän pariskuntia jossa kumpikin tekee omat vaateostoksensa ja miehellä näyttää olevan enemmän tyylitajua.

Ei tule mieleen lähipiiristä elektronikkapuolelle suunnistavaa naista jonka mies jää pyörimään vaatepuolelle.

Enpä oikein ymmärrä tätä nykymaailmaa. Eikö miehet ja naiset saa olla sitä mitä ovat. Ja jos joku on jotain liikaa tai liian vähän, on ikävää yleistystä.

Tossa alkaa muutaman tunnin päästä Australiassa kauden ensimmäiset F -ykköset. Olen odottanut niitä yhtä innolla kuin mieskin. Eli tässä yksi yleistyksen virhe: tässä F1:s fani ja nainen.

Miksei me ihmiset saada olla sitä mitä me ollaan ilman ikävää yleistystä.

• 70 / 66

On jotenkin tutun tuntuista!

Kodinkonehankinnat päättää vaimoni mutta haluaa minut mukaan.

Auto-ostokset olen minä tehnyt. Yhden kerran on vaimoni arvostellut väriä ajaessani ensimmäisen kerran pihaan.

Räteissä meillä homma kulkee tasan tarkkaan samalla tavalla kuin teilläkin.
        Olen muuten värisokea.

Elektronisten laitteiden säädöt, päivitykset ja ohjelmoinnin hoitaa vaimoni kärsivällisempänä sieluna.
        Tietsikat muodostavat poikkeuksen.

Urheilun seuraamisessa vaimoni on minua fanaattisempi vaikka minäkin olen melko aktiivinen.

• Vieraileva sovinisti

Tasa-arvohan on hyvä juttu. Ideaalisesti kahden itsenäisen aikuisen suhde on paras. Keskiverrosti miehet ovat keskimäärin itsenäisempiä ja naisilla on tästä opittavaa, mikäli haluavat olla oikeasti tasa-arvoisia.

On myös selvä, että miehet ovat keksineet enemmän kuin naiset, mutta sillä ei ole lopulta merkitystä. Historiaan vetoaminen ei oikein vaikuta siihen miten juuri sinä elät elämääsi tänään. Jos oletetaan että sellaiset ihmiset joiden etunimi alkaa K-kirjaimella ovat olleet parempia juoksijoita, niin tekisikö minusta K-kirjaimisuus paremman ihmisen vaikka olisin huono juoksija ja mieluummin kävelisin? Ja edelleen, montako merkittävää keksintöä olet itse luonut tähän maailmaan?

Tätä sukupuolten sotaa käydään niin kauan kuin miehet eivät ymmärrä naisia ja naiset eivät ymmärrä miehiä, eivätkä yksilöt toisiaan.

• NimiErkki7000

Veikkaampa, että mies vs naiset -sotaa käydään hamaan tulevaan saakka.

Irvokasta vielä, että tasa-arvo kahinat nostaa päätään svistyneissä yhteiskunnissa. Syy on silti ymmärrettä.

Alkeellisissa oloissa roolit on selkeät, kun ei ehditä/jakseta ja oikeastaan voidakkaan tasa-arvoilla ja taas totaalitäärisissä yhteiskunnissa valtion rooli on suuri ja määrää pitkälti miehen ja naisen paikan perhehierarkiassa.

• 70 / 66

Vakiosuunnistukseni.

Hedelmät, vihannekset, leipä, liha/kala, maitojalosteet.
      Tusta eteen päin on vaihtelua.

Kauppahalleissa suunnistan kala-/ äyriäisosastolle. Sen jälkeen muualle.
      Vaimoni välttelee kauppahalleja, varsinkin siellä minun suosikkejani.

Edes se, että valmistan sapuskat ja katan pöydän, teen siivouksessa raskaimmat osuudet ja ennen vaimoni paluuta tyttöjen matkoilta, siivoan perusteellisesti, ei ole saanut minua kiinnostumaan omasta sukupuolestani.

Aloitushan on provo ja minun todenperäisen kommenttini tarkoitus on hieman härnätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11447
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9900
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      149
      5597
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2815
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe