Mikä ihme vaivaa 50 miehiä. Esimerkkinä T. Hakkarainen,
kun sitä jalkoväliä pitää esitellä. Itsekkin sain alapääkuvan
60 vuotiaalta mieheltä ja jos olisin tosi inhoittava, niin
tämä kyseinen kuvan lähettäjä joutuisi ikävään valoon, kun
on julkisuuden henkilö.
Luuletteko, että tietyllä asemalla tässä maailmassa, saa
oikeuksia rietastella. En hae seksiseuraa ja sen olen
tehnyt selväksi profiiliisani, enkä puolta vanhempaa
pukkia.
Inhottaa pkl.
7
155
Vastaukset
- suhteellisuudentaju
Suomessa on 996000 miestä jotka mahtuvat ikähaarukkaan 50 . Olet saanut kuvan yhdeltä ja päättelet että niitä miljoonaa vaivaa jokin?
Sen lisäksi vielä lähettäjäkin voi olla kuka vain, mies, nainen, vanha, nuori - kuvia nyt saa millaisia tahansa kuka tahansa. Julkisuuden henkilöt niitä tuskin lähettelevät ilman että ovat seuraavana päivänä kaikissa lööpeissä.- pitäkää pallinne
Väärin ystäväiseni, tämä henkilö on tosi. Guugletin ja
siellä hän on. - suhteellisuudentaju
pitäkää pallinne kirjoitti:
Väärin ystäväiseni, tämä henkilö on tosi. Guugletin ja
siellä hän on.No jos tarina on tosi niin myy se ihmeessä iltapäivälehdille ja/tai seiskalle tai mitä näitä nyt onkaan.
- pitäkää pallinne
suhteellisuudentaju kirjoitti:
No jos tarina on tosi niin myy se ihmeessä iltapäivälehdille ja/tai seiskalle tai mitä näitä nyt onkaan.
Jep, en itse lähde tähän mukaan, että vaikka voisinkin
saada 77euroa moisesta, niin antaa olla. tämä henkilö
on muuten muusikko ja vielä ottaa pokkana yhteyttä.
- ei traumoja
Tästä jokunen aika sitten viestittelin erään mukavanoloisen miehen kanssa ja kuvankin lupasi lähettää.No siinä sitten jänskitti minkä näköinen tämä mies on..kuva kun ilmaantu niin tämä nainen meinas tippua penkiltä ja häkeltyi niin että..kuvassa seisoi iso ja pitkä "jortikka" kohti kattoa.Tuli vaan niin yllärinä koko kuva että vähem.pelästyy,hah Eipä tuo minua niin haitannut,sainpa hyvät naurut.
- 1317 ja+
Ihmettyää, että juksiset alentuu moiseen, mutta
kummastuttaa ,eikö oma moraali merkkaa mitään ?
Sitten nämä persut muuteninkin, yököttää, kun homma on
karannut lapasesta. - 18+12
näitä mulkulla ajattelivia riittää ja minä kuvittelen iän
tuoman viiausta, mutta anteeksi kun ole väärässä, koska
olen kokenut saman ja useammankin kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583