Tapaillaan niin nähdään

mitä tuleman pitää

Olen tuntenut miehen 3 kuukautta ja olemme tavanneet sinä aikana säännöllisesti. En usko, että muita osapuolia olisi kuvioissa. Mies sanoo, että tapaillaan ja katsotaan, mitä tuleman pitää. Periaatteessa ok näin, mutta... Mietin, että kannattaako? Ja miten kauan pitäisi katsella? Onko mies etenemässä suhteessa vai eikö hän tiedä? Jos ei tiedä kolmen kuukauden jälkeen, voiko tietää myöhemminkään? Olemme aikuisia, vapaita, omillamme toimeen tulevia ihmisiä, eikä ole paineita perheen perustamisiin tms.

3

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyssäreitä

Miksi aikuiset ihmiset ei voisi vaan tapailla? Mihin sulla on kiire? Mihin suhteen pitäisi edetä? Avioliittoon vai saman katon alle? Mies ei ole varma tunteistaan sua kohtaan vielä. Haluaa tutustua ennen vakavampaa sitoutumista. Miettiä, oletko sä se ainoa oikea hänelle mahdollisesti loppuiäksi.
      Aina sanoataan, että miehet on nopeita suhteilussa. Kyllä taitaa vaan olla niin, että me naiset ollaan niitä, jotka haluaa kaiken ihan heti.

• Kokemusta

Kokemusta on aiemminkin tällaisista tapailujutuista. Tässä on tunnistettavissa samanlaisia piirteitä kuin aiemmin. Tapaamiset tapahtuvat miehen ehdoilla spontaanisti vain silloin kun hänelle sopii. Tapaamisia ei suunnitella tai sovita etukäteen. Jos yrittää sopia tapaamista jonkun tietyn ajan kuluttua, esim. 2 viikon kuluttua, mies ei pysty sellaista sopimaan. Ja muuta samanlaista vastaavaa. En mieti asiaa kiireen kannalta, vaan sen kannalta, onko esimerkiksi em. seikkoihin ennakoitavissa muutosta, vai ennakoika miehen nykyinen käyttäytyminen ja toiminta tapailun jatkumista samnlaisena tulevaisuudessakin, eli vain hänen ehdoillaan toimivana juttuna.

• on kokemusta

Elämä on oikeasti yllätyksiä täynnä. Vaikka jotain sovitaan, aina voi tulla muutoksia sovittuun.

Itse olen käyttäytynyt vastaavalla tavalla, kun olen ollut epävarma suhteen jatkosta. On helpompi irrottautua, kun ei ole mitään etukäteen sovittua. Mutta epävarmalla pohjalla olleet suhteet eivät ole kantaneetkaan kovin pitkälle, että kyllä sitä alusta asti pitää olla sitoutunut viemään suhdetta eteen päin, että oikeasti suhde vahvistuisi ja jatkuisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe