Kertokaa mulle miehet!

yhden yön nainen

Kaikki te miehet, jotka harrastatte yhden yön juttuja. Kertokaa minulle, mitä tunnette sitä naista kohtaan myöhemmin. Ette paljon mitään, inhoa, ajattelette että hän oli huono nainen, ette halua enää ikinä nähdä häntä, vai mitä?

Kysyn tätä siksi, että minulla oli yhden yön juttu työkaverini kanssa. Tai itse en ollut varma, tulisiko siitä kenties suhde, mutta yksikin yö oli minulle ihan ok. Luulin, että ainakin pysyisimme väleissä sen jälkeen, koska olemme samassa työpaikassa.

Mies kuitenkin pisti välit poikki täydellisesti. Ei suostu puhumaan, ei edes moikkaa, korkeintaan tuijottaa vihaisesti kun hymyilen hänelle. En ole mitenkään roikkunut hänessä, ystävällisesti yritin kysyä mikä hänelle oikein tuli. Ainoa vastaus minkä sain oli "tuntuu pahalle". Oletan, että ilmeisesti kaduttaa, mutta eikö silti toiselle voisi olla ystävällinen, eihän tehtyä saa tekemättömäksi.

44

5344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanthr

      Niin rumaa naista en panis etten panis uudestaan ;)

      • Klaus

        Aloittajan tarina kuulostaa aika pitkälti siltä, että hän yllätti miehen "himojensa keskeltä", jolloin mikä tahansa jolla on tissit näyttää hyvältä. Olen muutaman kerran elämässäni meinannut lähteä pillunhimoissani ei-viehättävän naisen kanssa ulos, mutta vedettyäni käteen olen ns. "tullut järkiini" ja ymmärtänyt, että jos olisin maannut naisen kanssa, niin olisin katunut sitä.


      • jasso2
        Klaus kirjoitti:

        Aloittajan tarina kuulostaa aika pitkälti siltä, että hän yllätti miehen "himojensa keskeltä", jolloin mikä tahansa jolla on tissit näyttää hyvältä. Olen muutaman kerran elämässäni meinannut lähteä pillunhimoissani ei-viehättävän naisen kanssa ulos, mutta vedettyäni käteen olen ns. "tullut järkiini" ja ymmärtänyt, että jos olisin maannut naisen kanssa, niin olisin katunut sitä.

        Mutta jos laittaa paperipussin päähän sille hoidolle ja ajattelee jotain kuumaa mimmiä, niin silloin se toimii


    • Aman

      99 % jää hyvä fiilis, vain 1 % hieman huonompi ja sekin johtuu yleensä naisen sen hetkisestä huonosta hygieenistä tai jostain muusta pienestä säröstä. Harvoin näkee uudelleen, mutta jos näin on sattumalta käynyt, uusinta on voinut tapahtua.

      • Oudonmaanlintu

        Ei se miesten hygieniakaan aina kunnossa ole. Mitä ne miehet oikeen luulee itsestään?

        Luulen, että mies ja erityisesti varattu mies hakee sitä jännityksen tuntua flirttaillessaan. Se varsinainen akti on kaukainen kliimaksi, jonka jälkeen mies tajuaa miettiä aivoillaan, eikä haaravälillään. Se on varmaankin primitiivisen ihmisen periytyneitä ominaisuuksia, että naista liehitellään, kunnes päästään maaliin. Koko prosessi on huumaavaa, maaliin tulo on etappi, jolloin kiinnostus lopahtaa useilla. Itse ajattelisin, että flirttailu on ok asia, kunhan pysyy siinä, eikö lähde kylvämään itseään.

        Tässä tapauksessa uskoisin miehen olevan vaan niin Juro. Huuma on loppunut ja ainoa pakotie on teeskennellä tietämätöntä tai valittaa päätöksistään. Ei kannata murehtia, kuitenkaan. Tapahtunutta ei saa takaisin, joten pidettäköön se kokemuksen rikkautena.


    • kolli63

      Yhden yön jälkeen ei tunne toista eli tunteita ei ole pelissä mukana. Jos pano oli todella hyvä, voi joskus (harvoin) ottaa uusiksi, mutta tyttökaveri ainesta ei helposti avautuvista juurikaan löydy. Hyvä kuitenkin jos molemmat saavat tyydytyksen.

    • mice2

      Hei.
      Olen mies ja naimisissa, 50 ja yleensä tulen ihmisten kanssa toimeen.
      Syrjähyppyjä en varsinaisesti harrasta, mutta kuitenkin olen elämässäni tavannut kivan naisen, juteltu, pidetty silloin tällöin yhteyksiä, oli varattu, käytiin elokuvissa ja sen jälkeen ravintelissa syömässä ja saatellut kauniimman sukupuolen kotiinsa.
      kaksi kertaa on käynyt niin että olemmekin menneet hotelliin ja 3 kertaa mökille yöksi, saunottiin ja laiton ruuat, hän oli kuin kuningatar ;)))
      No niin ja meillä oli ihan hirmukivaa,. kun juteltiin kaikkee ja sovimme että ei alkon tuotteita käytetä, nautitaan toisista ja tunnelmasta.

      aina erottuamme pidän ja pidämme yhteyttä toisiimme niin että pääsemme yli hellyyden ja kosketuksen puutteen tunteesta, ja että arki molemmilla alkaa tahoillaan kulkea normaalisti ;)
      Hän muutti perheineen ulkomaille ja minä jäin tänne ihanine muistoineen :)))
      siitä on jo 5 vuotta kun viimeksi nähtiin, mut olisi kiva löytää uusi sellainen ihminen jonka kanssa voisi heittää arjen hetkeksi ja antautua vain kahden lemmen viemään ;))
      Kyllä pitää huolehtia ettei kumpikaan jää suttaamaan paikoilleen jos syrjähyppyjä tehdään, sillä miehet ja naiset ovat molemmat omine haluneen arvostettavia.

      Tsemppiä sinulle ;)))

      • pelkuri?

        Jätä akkasi ensin. Vai etkö uskalla?


      • KALLE KELLO

        Kannattaisiko nyt kaikkien parasta ajatellen, miehen 50 ja ämmän lyödä hyntteet yhteen. Anna sinä vapaus muijallesi ja se ämmä miehellensä. Oikein odotan että käry käy. Kummankos mökillä sitä käydään naimassa? Käykää vain hotelleissa, motelleissä ja matkustajakodessa. Kehtaattekin mennä naimaan jomman kumman yhteiseen paikkaan. Yhteisellä tarkoitan sinun ja vaimosi tai naimapuusi ja hänen miehensä yhteistä omaisuutta. Käry käy. Hyi v**tu mitä sikoja olette. Sinunlaisesi huorapukkiukot naimahuorineen ei saa minulta yhtään sympatiaa. Päin vastoin räkäsisin päin kummankin pläsiä


    • huoraaja

      Outo tapaus, ei vittu.

      Itse iloisesti vaan moikkailen näille hoidoille kun tulevat vastaan,, paitsi tietenkin jos ovat miesseurassa.

    • rbwbwbwbwbwb

      Eipä ole monta yhden yön juttua ollut, mut en ole niitä naisia kummemmin ajatellut jälkeen päin, en positiivisessa enkä negatiivisessa mielessä, en tosin välttämättä menisi kyllä juttelemaankaan, jos kaupungilla törmäisin.

    • egsagsdghaer

      En lukenut muita vastauksia mutta kuitenkin:

      Riippuu paljon naisesta. Jos on tosi kaunis/söpö ja miellyttävä ja tiedän ettei lähde usein miesten matkaan niin saatan kiinnostua enemmänkin.

      Jos taas nainen kerskuu miten paljon sillä on miehiä ja miten joku ujo kaveripoika yrittää iskeä sitä ostamalla sille lahjoja tms. niin tunnen hirveää inhoa ja yleensä katkaisen kaikki kontaktit vaikka olisi miten hyvä pano.

    • Mies.

      Eipä sitä tahdo parin päivän päästä muistaa, että oliko se Minna vai Mira.

    • henri351

      Itse tapasin salaseuraa.fi sivuston kautta varatun naisen. Kokemus oli ihan hyvä=) Suosittelen!!!

    • Kalkkiksen alku

      Oon jo vanheneva ukko, joten en tiedä nykyajan nuorten suhtautumisesta asiaan, mut silloin nuorena nuo yhdenyön suhteet olivat naisia joihin ei tullut mieleenkään muodostaa sen kummempaa suhdetta, mutta kelpasivat panokavereiks kummiskin, jos ei löytynyt siveellisempää tavoittelunarvoista seuraa.
      Aika kului, nytkin viel nuo satunnaiset panokaverit kelpais satunnaiseen panoon, laittavathan he latexia pintaan meikinpolttamia virheitä poistamaan, joten vielä täysin ajokuntoisilta näyttävät - - ainakin jos katsoja on viinaa ottanut.

      Sanotaanhan- - - että - - " jos naiset ei oo kauniita, niin viina on liian vähän".

      Mut kaltaisellani ikäihmisellä alkaa olla jo releet ruvenneet reistaan, niin täytyy tyytyä tuohon omaan kultamuruun, joka osaa hoitaa hommat niin hyvin, etten usko noiden ikäisteni panokaveri tyttösten enää edes siihen kykynevän eikä haluakaan heillä tunnu olevan, kun korkeintaan upihualassa.

      Heidän kanssa ei panot suurein kinnosta, kun ovat ilmeisesti kok kylän ukkojen rassaamia, koska eivät vieläkään oo pystyneet muodostamaan pitempiaikaisia suhteita,
      Lienee nauttivat 60 vuotiainakin satunnaisista panoistaan puumina tai muumioina, mut saavathan he varmaan aina silloin tällöin kovaakin kyytiä, yön, viikon tai kuukauden - - - -mut he nauttikoon niistä, ainakin fyysisesti, ehkä henkisestikin

    • Kundi 29

      Mieluummin en haluaisi enää nähdä ko. neitosta.

    • jikj8

      Sillä äijällä on vaan omia murheita. Ei miehet ajattele sen kummempia kuin naisetkaan näsitä jutuist.

    • KiimainenJorma

      Kyllähän se niin on, että mies porukoissa nauretaan helpoille naisille, eikä ne muuhun kelpaa kun panoiksi.

      • ......

        Kuin myös helpoille miehille. Panona välttää, ei muuhun.


    • voijestas

      Todella outo aloitus. Miehestä joka harrastaa yhden yön juttuja "tuntuu pahalle". :D
      Olisi ukko pitänyt munan housuissaan kun niin pahalle tuntuu jälkeenpäin. Turha naisen on murehtia asiaa. Yhden yön harrastajamiehet on huoria jotka elävät muna tanassa. Helppoja saaliita kun mieli tekee seksiä.
      Jos nainen on yhden yön nainen niin sitä on myös mies joka tuon naisen kanssa nai.

      • Tasa-arvoa, please

        Veit sanat suustani!!


    • Jyrkik

      Yhden yön nainen on huora ja huoraa käytetään siihen tarkoitukseen mihin huorat on luotu.

    • Uskomaton

      Miksi miehen tunne olisi yön jutusta kummempi kun naisenkaan , eihän tuo nainenkaan voisi arvostaa äijää joka kuolaa jokaisen perään . Miten olisi kyssäri mitä nainen ajattelee kundista joka sortuu uskottomuuteen milloin vain

    • Totta, ei tarua

      Miehet pilkkaavat helppoja naisia ja kaipaavat niitä joita eivät saa?!

    • Metsästäjä_PP

      Miksi pitäisi mitenkään erityisemmin, tuntea mitään??Uusi nainen on aina mukava korkata.
      Eii siinä sen kummempaa,tämä on vain evoluutionkulkua.

    • xhhdhdgg

      nuorena miehenä kun puhkoin impiä kuin suontien muikkuja, ei jäänyt tytöistä kuin hyvää sanottavaa, joskus sai sitten sääli elintä jos ei käynyt kapakissa flaksi
      muta yleensa aina ajlettiin uudella koneella, ravintolassa tehtiin peli selväksi että ajelen ns sisään tytön ja hän pääsee taakastaan eroon. oli makeata nuoruutta joo
      nykyään kun joku entinen tyttö tulee vastaan nykyisen miehensä kanssa niin maireana ollaan kyllä että kyllä se hyvä työ muistetaan

    • jätetty

      Minä pidän teistä ehkä liikaakin jos saan.

    • Itse tykkään jos nainen on helppo - kunhan on siedettävä ulkonäkö/peruspersoona.
      Jääpä se turha kissa ja hiiri -leikki pois, ja päästään suoraan ihanan seksin saloihin!

      Oululaiset helpot naiset (ja miksei haastavammatkin leidit) saa laittaa viestiä f_w_b -profiiliini S24:lla. Kattellaan helpot treffit vaikka jo tälle iltaa. Turha sitä on näin keväällä enää kärvistellä. :)

    • Minulle.

      Jää "helposta naisesta"mukava ja positiivinen muisto.

    • skept

      Mitä väliä, kunhan vain saa pillua silloin kun haluaa. Ei haittaa vaikkam uija kiipeilisi alastomana puussa.

    • MÄÄ RAKASTAN

      Helppoja naisia koska olen reppana enkä muuten saa naista.t.Keijo kerimäeltä

    • Hellämies50v

      Minusta helppo nainen on kiva:) Tykkään oikein kovasti! Yhden illan juttu on ihan ok ja voihan sitä paneskella yhdessä vielä myöhemminkin, jos molemmilla ollut nautinnollista!
      Ei minulla ainakaan tule helpoja naisia kohtaan mitään negatiivisia tuntemuksia. He yleensä hyvin seksuaalisia, haluavat seksiä ja ymmärtävät sen vanhan viisauden, että kun antaa niin saa:)

      • vaikeempi nainen

        Helppo mieskin on ihan kiva.


    • Theo2013

      Tuskin olet lasteni äiti listalla kovin korkealla.

      • niin joo

        En minäkään ota miestä joka harrastaa yhden yön juttuja. Ei sovi isäksi ollenkaan.


    • pannaan

      ei toista voi omistaa. miten niin ei sovi isäksi ? tai äidiksi ?
      kovin on mustavalkoista. jos haluttaa niin haluttaa, ei p****
      naimalla kulu eikä k****. maailman sivu on naitu sinne tänne.
      miten ukkoas/akkaas vahdit 24/7 vuodesta toiseen... ?

    • pahe1

      Jossakin maassa on aviomiehellä virallisesti monta vaimoa mutta Suomessa on avio/avovaimon lisäksi miehellä monta salarakasta ?? Ja siihenhän tarvitaan naisia jotka voi olla myös aviossa miksi ei voi olla uskollinen sille omalle jolle on luvannut rakastaa ikuisesti???aloittaja eikö sinua kaduta?jos oli aviossa oleva mies.

    • urpo urputtaja

      Olis kivaa kun joskus tapais naisen joka uskaltaa tunnustaa tarpeensa eikä pihtaa!

    • Täytyy ol munaa,,

      Tyhmä jätkä, on samas duunis, jos panoa katuu niin pyytäisi anteeksi . Työpaikalla kuuluu olla väleissä se vaikutta jopa työfiilisiin, ja kiusaa sitä naista.

      • KALLE KELLO

        "Täytyy olla munaa".. Voi juma, kuinkahan monta kertaa olen kirjoittanut täällä, että muistakaa että koskaan ei saa sekaantua työkaveriin. Se on tyhmintä mitä voi tehdä. Olette oikeita idiootteja. "Pyytää anteeksi".. Miksi tuon lehmän ei tartte pyytää anteeksi vaan sen jätkän?? V****aanko levittelee, onko se jotenkimn hyväksyttävämpää? Voi heleveetti mitä kusipäitä tää porukka on. No kyllä siellä muutkin jätkät odottaa pukille pääsyä, helppo nakki ja kaikki tietää. Jätkät on varmaan lyöny vetoa..


    • tuhat yötä

      No on kumma ukko. Ei vaan ehkä halua sitoutua kaikkeen kaikkinensa joten on muka dislike koko jutulle..... tai jotain.......

      Jokaisen yökkärin voisi ottaa puolisoksi.

      • sian ajaja

        Oliko se yhden yön jälkeen torjuvasti käyttäytynyt tyyppi Timo Räty? Mikä sika!


    • herrasmies1

      Mies on ääliö,ei naista saa kohdella noin
      Unohda ko ääliö
      Hyviäkin miehiä on jotka osaa avostaa
      sua naisena

    • lskskksll

      Mulla on "yhden yön suhde" työkaverin kanssa, minä 35, toinen n. 5-kymppinen varattu nainen. Hyvä kroppainen, pienehköt terhakat tissit, sporttinen. Tapaillaan silloin tällöin töiden ulkopuolella, esim viime kesänä sovittiin muutaman kerran treffit lenkkipolulle, voin kertoa että märkään kuumaan pilluun takaapäin metsän siimeksessä kun saa kovan kalun upottaa, aaaahhh!! Muuten ollaan naitu ihan makkarissa, autossa, pukukopissa, laivalla jne. Töissä ollaan neutraalisti. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1768
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1492
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      995
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      832
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      728
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      701
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      676
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe