Kokemuksia Tinderistä?

tinder_yllätys

Mitä mieltä ootte? Onko Tinder vain pinnallinen satunnausseksin toivoa herättävä apsi, vai onko joku löytänyt ystäviä/seurustelukumppanin sen kautta? Musta on kiinnostava ajatus, että vanha sanonta "ei se prinssi/prinsessa tule sua kotoa hakemaan" kumoutuu, kun kotisohvalta voisi valikoida kiinnostavimmat treffikumppanit.

3

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marianne89

Olen kuullut että on löytynyt monelle ihan deittipartnereita ja seurustelusuhteitakin. Itse en ole viitsinyt ladata koska päätin etten etsi enää miestä netin kautta (ja Tinder on mulle käytännössä vastaava asia kuin nettikin). Ja sitäpaitsi on ihanampaa vain jossain täysin odottamatta ja turhia paineita ottamatta kohdata muun elämän elämisen ohessa joku ihminen, joka luo sen yhden tavallista merkittävämmän katseen kuin että netistä tai Tinderistä hakemalla hakisi. Ensimmäinen poikaystäväkin löytyi ihan vaan lenkkireitin varrelta, toinen kylläkin netistä. Baari tai bileetkään eivät välttämättä ole mahdottomia paikkoja löytää vakavampaakin suhdetta, itse olen löytänyt niistä useamman ihan fiksun ja mukavan deittipartnerin.

Mutta ihmisestä toki riippuu mikä kellekin sopii, itse tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja koska uskallan taas nykyisin tehdä niin myös livenä en viitsi tuhlata aikaani netissä jonkun sellaisen ihmisen kanssa, josta ei etukäteen ollenkaan tiedä miellytätkö sitä livenä edes sen vertaa että se haluaisi nähdä uudelleen. Sitäpaitsi netissä voi aina valehdella kaikesta kuvaa myöten, mutta sen kiintoisan ihmisen livenä ohimennen tavatessasi saat jo luotua edes jonkinmoisen ensivaikutelman vaivautumatta ainakaan "täysin turhille" treffeille. Itse olen myös törmännyt netissä yhtä moneen valehtelijaan kuin mitä baaristakin löytyy, tosin nämä on usein aika helppo tunnistaa. Reilusti suurempi osa nettitreffeistäni on kuitenkin niiden järkevämmän oloisten ja aitoa suhdetta etsivien tyyppienkin kanssa kariutunut jo ekoihin treffeihin kuin baarissa tavattujen järkevämmän oloisten tyyppien kohdalla, ja sanoisin että aika hakuammuntaa tuo nettideittailu (tai Tinder-deittailu) on.

• tuco.

Ei se tinderi mitään hakuammuntaa ole kun siinähän on tarkoitus vain katsoa sopivalta näyttävä kaveri ja mennä nussimaan. Ei sieltä parisuhdetta ole takoitus etsiäkkään, vaan helppoa seksiä.... Itse en ole siellä sen paremmin kuin facebuukissakaan. Se on kaikkia teitä huomionkipeitä tonttuja varten. Ei kukaan oikee mies oo facebuukissa.

• Näinkin

Vanha ketju, mutta vastaan kuitenkin. Itse löysin yllättäen Tinderistä tyypin, jonka kanssa olen vaihtanut pikaisia katseita hänen työpaikallaan kevättä pitkin ja senkin jäkeen, kun törmättiin tinderissä. Positiivisena yllärinä tuli sitten kummankin tykkääminen toistensa kuvista.
      Jatkoa odotellessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe