Olen kyynistynyt pahasti parisuhdemarkkinoihin. Näin unta, että kaupassa keskustelin tytön n. 20v kanssa. Hän oli naisellinen, viehättävä, ei esittänyt mitään kovista tai huoraa, oli vain itsensä. Juteltiin ja kun hän lähti hän halasi ja suuteli kevyesti minua kaulalle. Ehkä tällaisia naisia on vielä... Tuli toiveikas mieli
Näin unta, että tyttö suuteli minua kaulalle
4
92
Vastaukset
- Ätmos
Kuulostaa ihan vampyyritarinalta. Kannattaa tarkistaa, onko kaulassa reikiä.
- ....................
Niin mäkin olen käynyt unissani mm. pari kertaa avaruudessa, joutunut parin eri sodan keskelle Suomessa, Pohjois-Koreassa ja Kiinassa, paennut ihmissyöjiä Afrikassa, keskustellut kuolleelle omaiselleni rajan tuolle puolen, matkustanut ajassa ja juossut karkuun vampyyrejä useampanakin eri yönä. Kerran yksi pääsi puraisemaankin ja pian löysin itseni vampyyrikoulun penkiltä oppimassa uudenlaisen elämän perusasioita ja huokaillen että "hitto kun en enää koskaan voi elää ihmiselämää". Mutta juu, heti tuli toiveikas mieli - ehkä se minäkin pääsen vielä joskus oikeaan vampyyrikouluun!
- hyvä mies
No voi helevetti teidän kanssa. Se oli hyvä uni. Tosin ei kerro mitään tosielämästä. Unet kertovat lähinnä omista päivän tapahtumista, tulevista asioista yms. alitajuntajuttua, tiedätte kyllä. Haluaisin kiltin, mukavan naisellisen naisen. En halua sellaista jatkuvaa vänkkäämistä jokaisesta asiasta. "Minä tiskasin viimeksi, en tiskaa nyt". Sellaiseksi se menee, kun ei ole kun minä ja minun tulot sekä tasa-arvo.
- Marianne89
No minusta ainakin kuuluu ihan asiaan että kotityöt jaetaan. Perustuu ihan jo siihen että nykyisin naisetkin käyvät töissä, ja silloin ennen vanhaan kun naiset vielä hoitivat kaikki kotityöt eivät he olleet vielä erikseen päivätöissä. Mutta jos tarkoitit että ei tarvitse vängätä niin piirun tarkkaan että kuka tekee mitäkin milloin kunhan suunnilleen tasapuolisesti on hommat jaettu, niin sitten ymmärrän.
Ja riippuu suuresti siitä mitä tasa-arvolla tarkoitetaan. Itse en esimerkiksi usko mantraa että naiset voisivat juoda kuin miehet, koska alkoholi nyt vaan (yleensä) vaikuttaa nopeammin ja vahvemmin naisiin. Ja naiset myös ovat suuremmassa vaarassa ollessaan niin kännissä että hädin tuskin muisti pysyy. Mutta en tietenkään silti kannata mitään nyrkin ja hellan väliin -touhua, sehän olisi näin naisena aika masokistinen ajattelutapa. Lisäksi tykkään tietyssä määrin perinteisen naisellisesta tyylistä, mun olisi esimerkiksi vaikea kuvitella leikkaavani hiuksiani koskaan edes lyhyiksi saati sitten siiliksi/kaljuksi ja tykkään käyttää aika usein korkkareita. Mutta muodista ja vastaavista en käytännössä tajua juuri mitään koska en sitä seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697