"Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."
1Joh.1:9
Syntien anteeksisaaminen on välttämätöntä, jos mielii perille Isän luo taivaan kotiin.
Johannes syntien tunnustamisesta
13
60
Vastaukset
- Tärkeää.
Puhdistaa nimenomaan verellään.
- Jeesuksen oma
Aivan. Jeesus puhdistaa vetellään, mutta ihmisen osa on tunnustaa syntinsä.
- Jeesuksen oma
Jeesuksen oma kirjoitti:
Aivan. Jeesus puhdistaa vetellään, mutta ihmisen osa on tunnustaa syntinsä.
Siis: verellään tietenkin puhdistaa.
- Neuvoa kaipaava
Jeesuksen oma kirjoitti:
Siis: verellään tietenkin puhdistaa.
Oiskohan oleellisempaa sunkin neuvoa miten veritahrat saa puhdistettua.
- Jeesuksen oma
Neuvoa kaipaava kirjoitti:
Oiskohan oleellisempaa sunkin neuvoa miten veritahrat saa puhdistettua.
Ajallisesti ottaen sekin on hyvä tietää, mutta sielun tahrat, eli synti kaikkinensa on sinun suurin ongelmasi, tahdoit tai et.
Ei kannattaisi leikitellä näillä asioilla, kuten sinä teet. - Neuvoa kaipaava
Jeesuksen oma kirjoitti:
Ajallisesti ottaen sekin on hyvä tietää, mutta sielun tahrat, eli synti kaikkinensa on sinun suurin ongelmasi, tahdoit tai et.
Ei kannattaisi leikitellä näillä asioilla, kuten sinä teet.Mikäs sinä olet minun syntejä määrittelemään? Minä olen tehnyt niin vähän syntiä, että mulla ei ole sen suhteen mitään ongelmia.
Ei kannattaisi leikitellä noin mahtipontisilla nimimerkeillä. että muka "Jeesuksen oma" tämä ns Jeesus valitsee itse omansa. - Jeesuksen oma
Mikäs sinä olet minun syntejä määrittelemään? Minä olen tehnyt niin vähän syntiä, että mulla ei ole sen suhteen mitään ongelmia.
Ei kannattaisi leikitellä noin mahtipontisilla nimimerkeillä. että muka "Jeesuksen oma" tämä ns Jeesus valitsee itse omansa.Me kaikki olemme syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla. Siksi me tarvitsemme puhdistusta ja anteeksiantamusta Jeesukselta, joka kuoli meidän puolestamme ristillä ja ylösnousi kuoleman voittajana, sillä kuolema ei voinut häntä pitää otteessaan.
Sinulla on yhtä suuri oikeus Jumalan lapseuteen kuin minullakin, jos annat Jeesuksen pelastaa itsesi. Silloin sinäkin olet Jeesuksen oma. - Anteeksisaanut
Mikäs sinä olet minun syntejä määrittelemään? Minä olen tehnyt niin vähän syntiä, että mulla ei ole sen suhteen mitään ongelmia.
Ei kannattaisi leikitellä noin mahtipontisilla nimimerkeillä. että muka "Jeesuksen oma" tämä ns Jeesus valitsee itse omansa.Yksikin synti on kadottava synti. Jeesus antaa sinunkin syntisi anteeksi, mutta ei kuitenkaan väkisin.
- Vakava muistutus
Tämä Johanneksen sana on vakava:
1. Joh. 1:8
Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
Ihminen, joka ei tunnusta syntejään, on itsensä eksyttäjä!- Aamen.
Aamen.
- vihertaapero
"Tämä Johanneksen sana on vakava:
1. Joh. 1:8
Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
Ihminen, joka ei tunnusta syntejään, on itsensä eksyttäjä! "
asiakokonaisuudesta otettu jeesuksen ja jumalan vastainen harhaoppi kutenmyös suomen perustuslain vastainen syytös - eli julkista jumalan ja jeesuksen ja suomen kansan pilkkaamista - Valtteri Voltti
1. Johanneksen kirje 1:1-10
1 Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta-
2 ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille-
3 minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
4 Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.
5 Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
-------------------------------------------------------------------
6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
KOMMENTTI 6:sta: Jos sanot että "uskot Jeesukseen" mutta opetat jonkun muun oppien mukaan kuin hän,kaikki tietävät heti että sää valehtelet.
Muilta osin,niinhän se on että sääkin joka asiakokonaisuudesta leikkelet ja liimailet Jeesuksen sanoja opettaen väärin teet syntiä:SINÄ olet syntinen,helvetiin tuomittu,ei kukaan muu-ja kaikki tietävät sen.Sun on tunnustettava, pyydettävä anteeksi, ja korvattava niille jotita vastaan olet rikkonut.
- Sen kokenut
Jeesus on armollinen häneen turvautuville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794