Tuntuu että nykyään ei muuta töissä olekkaan kuin lomaa ! Kaikki lomat pitäisi lopettaa tai jos pitää niin palkatta viikonloput pitäisi riittää. Eikä ylitöistä pidä maksaa mitään kaksin tai kolminkertaista palkkaa sehän on ryöstämistä. Työtkin on nykyään jo pelkkää lomaa kun ei kuulemma töissä saa tulla hiki eikä rasittua ...laiskaa sakkia sanon minä !
Lomaa
2
303
Vastaukset
- hyväämatkaa
Kokeile kerrankin nauttia lomastasi kun sitä kerran on, Thaimaa voisi sopia sinulle.
http://www.thaimaahan.net - 70-luku kunniaan
Toista se oli ennen vanhaan. Maanantaina oltiin työmaalla krapulaa hoitamassa, ja ilta päivällä sitten loiventamassa oloa paikallisessa. Siinä olikin sitten tiistai ja keskiviikko päivä aikaa saada jotakin aikaiseksi, koska keskiviikkona olikin jo "pikku lauantai" ja piti saada pää täyteen. Torstai meni taas loivenellessa oloa. Perjantaina tietenkin lähdettiin viimeistään puolilta päivin viettämään viikonloppua, koska takana olikin rankka viikko ja viikonloppuna pitää sitten rentoutua, jotta jaksaa seuraavalla viikolla taas painaa töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456