Tuntuu että nykyään ei muuta töissä olekkaan kuin lomaa ! Kaikki lomat pitäisi lopettaa tai jos pitää niin palkatta viikonloput pitäisi riittää. Eikä ylitöistä pidä maksaa mitään kaksin tai kolminkertaista palkkaa sehän on ryöstämistä. Työtkin on nykyään jo pelkkää lomaa kun ei kuulemma töissä saa tulla hiki eikä rasittua ...laiskaa sakkia sanon minä !
Lomaa
2
303
Vastaukset
- hyväämatkaa
Kokeile kerrankin nauttia lomastasi kun sitä kerran on, Thaimaa voisi sopia sinulle.
http://www.thaimaahan.net - 70-luku kunniaan
Toista se oli ennen vanhaan. Maanantaina oltiin työmaalla krapulaa hoitamassa, ja ilta päivällä sitten loiventamassa oloa paikallisessa. Siinä olikin sitten tiistai ja keskiviikko päivä aikaa saada jotakin aikaiseksi, koska keskiviikkona olikin jo "pikku lauantai" ja piti saada pää täyteen. Torstai meni taas loivenellessa oloa. Perjantaina tietenkin lähdettiin viimeistään puolilta päivin viettämään viikonloppua, koska takana olikin rankka viikko ja viikonloppuna pitää sitten rentoutua, jotta jaksaa seuraavalla viikolla taas painaa töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743258
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103971
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89698Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625