Perhe ja lapsia

m37uiuiuiuiu

Mitä mieltä olette alle 40v sinkkumiehestä joka etsii netistä itselleen vaimoa, tulevien lastensa äitiä, sekä kumppania, jonka kanssa perustaisi perheen?

Naiset tuntuvat pelästyvän, kun mies esittää asiat näin suoraan. Lässytetään vain jostain kemioista ja "lapsia tulee jos on tullakseen" ja cela vie.

Minä sanon ainakin asiat suoraan mitä ajattelen, enkä suostu mihinkään peleihin.

23

340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiertäisin kaukaa

Ei naisten puheet ole lässytyksiä, vaan totista elämää. Lapsia ei tehdä eikä hankita, niitä saadaan, jos edes saadaan..

Monelle nettideitti onkin kuin jotain tavaran hankintaa postimyynnistä, niin kuin sinulle näköjään.

• m37uiuiuiuiu

No jos noin ajattelee, niin silloinhan kaikki deitit on jonkinlaista tavaran tai oman hyödyn tavoittelua. Jotkut haluaa ihmissuhteen jotkut perheen, jotkut kavereita ja jotkut celavien.

Ja hyvä että kierrät kaukaa niin ei tuhlata toistemme aikaa ;)

• kiertäisin kaukaa
        m37uiuiuiuiu kirjoitti:

No jos noin ajattelee, niin silloinhan kaikki deitit on jonkinlaista tavaran tai oman hyödyn tavoittelua. Jotkut haluaa ihmissuhteen jotkut perheen, jotkut kavereita ja jotkut celavien.

Ja hyvä että kierrät kaukaa niin ei tuhlata toistemme aikaa ;)

Kuules kultaseni, mistä sitä tietää vaikka sinä itse et kykenisi saamaan lapsia?

On karua alkaa esittämään vaatimuksia, että naisen kuuluisi synnyttää sinulle jälkeläinen. Mitä jos lapsia ei alakaan kuulumaan, vaihdatko silloin naista?

Asiat tärkeysjärjestyksessä.. Ensin ihastutaan ja rakastutaan molemmin puolisesti, tunnustellaan kemioita, syvennetään suhdetta, tapaillaan, seurustellaan, muutetaan yhteen, matkustellaan yms. kahden kesken, siten tulee vasta lasten aika, jos on tullakseen.

Ei hyvä ihminen heti aleta tivaamaan toiselta, että sinun kuuluu sitten tehdä minulle lapsia!

Nettideitissä haetaan kumppania, mutta ei sentään kylmäkiskoisesti synnyttäjää!

• m37uiuiuiuiu
        kiertäisin kaukaa kirjoitti:

Kuules kultaseni, mistä sitä tietää vaikka sinä itse et kykenisi saamaan lapsia?

On karua alkaa esittämään vaatimuksia, että naisen kuuluisi synnyttää sinulle jälkeläinen. Mitä jos lapsia ei alakaan kuulumaan, vaihdatko silloin naista?

Asiat tärkeysjärjestyksessä.. Ensin ihastutaan ja rakastutaan molemmin puolisesti, tunnustellaan kemioita, syvennetään suhdetta, tapaillaan, seurustellaan, muutetaan yhteen, matkustellaan yms. kahden kesken, siten tulee vasta lasten aika, jos on tullakseen.

Ei hyvä ihminen heti aleta tivaamaan toiselta, että sinun kuuluu sitten tehdä minulle lapsia!

Käsität tahallasi väärin. En minä ole mikään urpo jolle pitää vääntää rautalangasta. Tottakai ihastutaan ja rakastutaan ja sitten tehdään lapsia JOS nainen niin haluaa. Toisaalta jos nainen ei haluakaan lapsia silloin hän ohittaa profiilini tai ei edes välttämättä halua tutustua. Monet ikäiseni miehet eivät halua lapsia, joten eikä olekin parempi ilmoittaa mitä toivoisi tulevaisuudelta?

• kiertäisin kaukaa
        m37uiuiuiuiu kirjoitti:

Käsität tahallasi väärin. En minä ole mikään urpo jolle pitää vääntää rautalangasta. Tottakai ihastutaan ja rakastutaan ja sitten tehdään lapsia JOS nainen niin haluaa. Toisaalta jos nainen ei haluakaan lapsia silloin hän ohittaa profiilini tai ei edes välttämättä halua tutustua. Monet ikäiseni miehet eivät halua lapsia, joten eikä olekin parempi ilmoittaa mitä toivoisi tulevaisuudelta?

Jaha, nyt muuttui tyyli toisenlaiseksi ;D Aloituksessa vaikutti ihan siltä, että naisen pitää ehdottomasti haluta lapsia, ja nyt se ei niin välttämätöntä olekaan :D

S24:n deitissä on profiilissa lapsia koskevat kohdat "kyllä, ehkä joskus, ei", joista kyllä selviää missä mennään. Ei siitä sen kummemmin tarvitse toitottaa.

Lapsiasia on toki tärkeä suhdetta perustettaessa. Itse olen katsonut aina ensimmäisenä ylhäältä alas aviosäädyn, tupakoinnin ja haluaako lapsia. Nimittäin parisuhteessa olevat salaseksisuhteita haluavat eivät kiinnosta, eikä tupakoitsijat, eivätkä lapsia haluavat miehet. Kaikki muu on läpi sormien katsottavaa..

Kyllä sinun ikäisiä lapsia haluavia miehiä on todella paljon deitissä tyrkyllä. Voisi jopa sanoa, että aika vaikea on löytää 35-40 vuotiasta miestä, joka ei halua lapsia. Saman ikäisen lapsikiintiössään täyden naisen on "tyydyttävä" itseään paljon vanhempaan mieheen, joilla on lapset hankittuna tai jotka eivät edes koskaan halua lapsia.

• ap,.m,.m,.m,

Jaha, nyt muuttui tyyli toisenlaiseksi ;D Aloituksessa vaikutti ihan siltä, että naisen pitää ehdottomasti haluta lapsia, ja nyt se ei niin välttämätöntä olekaan :D

S24:n deitissä on profiilissa lapsia koskevat kohdat "kyllä, ehkä joskus, ei", joista kyllä selviää missä mennään. Ei siitä sen kummemmin tarvitse toitottaa.

Lapsiasia on toki tärkeä suhdetta perustettaessa. Itse olen katsonut aina ensimmäisenä ylhäältä alas aviosäädyn, tupakoinnin ja haluaako lapsia. Nimittäin parisuhteessa olevat salaseksisuhteita haluavat eivät kiinnosta, eikä tupakoitsijat, eivätkä lapsia haluavat miehet. Kaikki muu on läpi sormien katsottavaa..

Kyllä sinun ikäisiä lapsia haluavia miehiä on todella paljon deitissä tyrkyllä. Voisi jopa sanoa, että aika vaikea on löytää 35-40 vuotiasta miestä, joka ei halua lapsia. Saman ikäisen lapsikiintiössään täyden naisen on "tyydyttävä" itseään paljon vanhempaan mieheen, joilla on lapset hankittuna tai jotka eivät edes koskaan halua lapsia.

trolli!!

• toinenkanta

"Asiat tärkeysjärjestyksessä.. Ensin ihastutaan ja rakastutaan molemmin puolisesti, tunnustellaan kemioita, syvennetään suhdetta, tapaillaan, seurustellaan, muutetaan yhteen, matkustellaan yms. kahden kesken, siten tulee vasta lasten aika, jos on tullakseen."

En tiedä voinko saada lapsia jollen käy spermatestissä mutta en hala tuhlata aikaa naiseen joka kertookin vuoden seurustelun jälkeen ettei halua lapsia. Kolmekymppisen naisen joka on sitä ikäluokkaa mitä etsin on jo tiedettävä haluaako lapsia vai ei. Itse haluan perheen ja se on asia josta en suostu tinkimään vaan minun puolestani nainen joka ei halua lapsia saa jatkaa etsintäänsä.

• Littlerose

40v on liian vanha ikä alotella suhdetta jos on lapsihaaveita, ei niitä lapsia ruveta yrittämään ekana eikä edes tokana seurusteluvuonna kuitenkaan.

Ihmiset on saatanan itsekkäitä nykyään, pitäis vähän ajatella lapsiakin. Homoliittoja vastustetaan aina sanomalla, että homojen lapsia kiusataan koulussa, no tässäpä uutinen; vanhojen vanhempien lapsia kiusataan myös! Eikä kukaan alle parikymppinen varmaankaan halua vanhempiensa olevan dementoituneita homekorvia joista ei ole antamaan elämänohjeita kun itse on lastensaanti-iässä.

• m37uiuiuiuiu

"40v on liian vanha ikä alotella suhdetta jos on lapsihaaveita"

Ei miehelle. Yksikin työkaveri sai toisen lapsensa ollessaa 41v

Että en ajatellut vielä heittää haaveita omista lapsistani 37 vuotiaana. Sitäpaitsi on paljon myös päälle 30 vuotiaita naisia joilla ei ole vielä lapsia, tai jos onkin niin on mahdollista tehdä niitä lisää.

• mies 28v

Itse huomannut saman monen 25v - 29v naisen kohdalla, jos puhuu sanallakaan lapsista tai että haluaisiko niitä sitten kun parisuhde on siinä kunnossa, jää nopeasti nuolemaan näppejään tai saa vähintään naisen kiusaantuneen oloiseksi.
      Tänäpäivänä siis ei ole todellakaan niin sanotun varmaa että nainen haluaa lapsia lainkaan.Monet eivät myöskään ihan haaveilemalla haaveile eivätkä myöskään ajattele asiaa.Melko vähäinen määrä on se jotka tietää esim.28v:nä että haluaa lapsia varmasti ja on laittanutkin ruksin "kyllä" kohtaan nettideitissäkin.Omasta mielestäni taas tuon ikäisellä pitääkin olla selvä kanta, mitä haluaa elämältään ja kuuluuko toiveisiin lapset vai ei.

• N42, jo lapsia

Jos olisin mies ja samassa tilanteessa, niin kirjoittaisin asian juurikin noin selkeästi.
      Perään voisi kirjoittaa joku pehmennys, että tutustutaan rauhassa, mutta tuo yllä mainittu on se mitä haluat.

• m37uiuiuiuiu

"Perään voisi kirjoittaa joku pehmennys"

No en minä nyt ajatellut pelkästään tuota perhe ja lapset asiaa ilmoittaa, vaan tuoda sen osaksi viestiäni :)

Ilmaisin itseäni hieman huonosti tuolla aloituksessa, ajatus oli tärkein.

• tiedoksivaan3

Noin voisin minäki kirjoitta jos tosiaan olisin mies ja eikä lapsia olis mutta tosiaan yksi on jo ja enkä ole mies. Ja 40 ei ole vielä niin iso ikä lasten hankinalla koska on monia jotka hankkii vasta myöhäisellä iällä lapset, vastaaja joka arvosteli vanhoja vanhempia on tainnut pudota yhteiskunasta kärryiltä ja varsinkin kun ensisynyttäjienki kesimääränei ikä nykyisin on 30v ja on nousussa

• m37uiuiuiuiu

No nimimerkit littlerose ja kiertäisin kaukaa tarkoitus nyt on vain aukoa päätään palstalla. Katsokaa muita keskusteluja sama kaava :)

• sfdsgs

Monia miestapauksia tiedän jotka näyttää 50-60v välillä jo vanhoilta papoilta, tukka lähtenyt päälaelta ja harmaat jämät sivuilla, sydänongelmia alkaa olemaan yms. ja tällasilla on sitten jotain 15-vuotiaita teinilapsia kun siinä 4-kybäisenä pöksäytetty. Varmaan kiva lapselle tuossa iässä kun iskä vetelee jo viimeisiään ja isovanhemmat on kuolleet aikoja sitten.

• khhjjhgjhghh
        sfdsgs kirjoitti:

Monia miestapauksia tiedän jotka näyttää 50-60v välillä jo vanhoilta papoilta, tukka lähtenyt päälaelta ja harmaat jämät sivuilla, sydänongelmia alkaa olemaan yms. ja tällasilla on sitten jotain 15-vuotiaita teinilapsia kun siinä 4-kybäisenä pöksäytetty. Varmaan kiva lapselle tuossa iässä kun iskä vetelee jo viimeisiään ja isovanhemmat on kuolleet aikoja sitten.

Se on vain ja ainoastaan sinun ongelmasi, ei kenenkään muun. Varmaan lapsista kivaa jos vanhemmat ovat köyhiä lihavia liian laihoja perinnöllisiä sairauksia yms niinkö?

• 40 lähenee

Olen yhtä suorasukanen ja naisella ei tällä ikää enää olekaan aikaa jahkailuihin, vaan oisin tosiaan valmis käymään viipymättä asiaan. Teen asian selväks ilmotuksessa mutta en mitenkään ota puheeksi heti nähdessä, en jankuta ja utele koska alettaisiin yrittää jne. Miehiä vaan ei tunnu kiinnostavan oikeesti mikään suhteen rakentaminen että mikään jatkuis enää ensimmisen ja ainoan näkemisen jälkeen.... Joskus toki niinkin päin ettei tyyppi muuten vaan ollu ollenkaan semmonen mikä itseä kiinnostaisi. Usein myös yhteydenottoja tulee vaan joltain 10 vuotta vanhemmilta jotka vasta nyt on heränneet siihen että ehkä se perhekin pitäs vielä ehtiä hankkia.. ilmeisesti suuri osa miehistä on juuri tällä ikää 30-40 ukkomiehiä elämässä sitä perheenisän elämää....

• 17+12

Riippuisi siitä, miksi mies (vasta) tuossa iässä sitä perhettä havittelee. Jos hänellä olisi takanaan pitkä suhde/liitto, mikä olisi kaatunut johonkin muuhun kuin puolison lapsettomuuteen, niin ymmärtäisin luultavasti tilanteen. Nelikymppisen vanhanpojan kanssa sen sijaan en lähtisi virittelemään yhtään mitään.

• m37uiuiuiuiu

37v on hyvä perheen perustamis ikä. Nuoruuden juoksut on juostu, talous kunnossa ja muutenkin voi keskittyä eri lailla elämään kuin nuorempana.

Joo suhteita on takana mutta ei sellaisia joissa olisi perusteltu perhettä. 3 vuoden suhde oli riitelyä, eikä koskaan kehittynyt sille tasolle että olisin 30-vuotiaana halunnut lapsia. Eli kaikki ei mene kuin oppikirjoissa.

Alle 40 vuotias sinkkumies ei ole mikään vanhapoika, katsoisin että sellainen on 50v lähestyvä mies jolla ei ole koskaan olllut naisia.

• miehet aina poikia

Miehillä ei juoksut ikää katso.

Yleisesti käy niin, että kun vaimo tulee raskaaksi, niin juoksut tihenee. Vauvan huutoa ja paskanhajua vasta kiireesti juostaankin pakoon ja pysytään mahdollisimman pitkään kotoa poissa. Oli isän ikä siis mikä vain.

Talouden kuntokaan ei ole iästä kiinni.

Ihan minkä ikäiset miehet tahansa elelevät kuin sinkut, oli vaimo ja lapsia tai ei. Oikeastaan sinun ikääsi ehtineet lapsettomat sinkkumiehet ovat kasanneet elämänsä täyteen jo kaikkea, ettei siihen mitään muuta enää mahdukaan.

Kävisikö sinulle yh-äiti, jolla on jo lapsia? Onko ihan pakko päästä siittämään omia jälkeläisiä?

• nainen35

Minusta on hyvä, jos ihminen osaa sanoa deittiprofiilissa selvästi ja suoraan, mitä etsii. Niin teen itsekin.

Muutaman kerran on käynyt niin, että mies on ruvennut ensimmäisessä viestissään selittämään, ettei oikein osaa sanoa tuosta lapsiasiasta, että haluaako lapsia vai ei. Että ensin pitää tutustua ja kemioiden osua kohdalleen ja blaa blaa. Tuollaisesta tulee vaivautunut ja jotenkin nolattu olo (ja olenkin lopettanut kirjoittelun siihen). Aivan kuin mies luulisi, että minä haluan ilman muuta lähteä saman tien lisääntymään juuri hänen, ventovieraan tyypin kanssa!

Totta ihmeessä ensin tutustutaan ja ne kemiat ja sen sellaiset. Mutta ei sellaisen, joka haluaa perheen, ole mielekästä ruveta tutustumaan sellaiseen, joka haluaa jotain ihan muuta. Siksi asia on järkevää selvittää heti.

• ;;;;;;;;;;,

Olet tismalleen oikeassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe