Olen vajaa kolmekymppinen sinkkumies ja olen pyörinyt jonkin aikaa Suomi24 treffipalstalla tuloksetta. Olen kyllästynyt ko. sivustoon, koska siellä on niin paljon ihmisiä, jotka eivät oikeasti ole hakemassa mitään, sitten on niitä, jotka hakevat jotain mitä ei ole edes olemassa eli vaatimukset ovat pilvissä sekä niitä, jotka vain leikkivät toisten kustannuksella. Olen tuolta muutamia hyviä naisia tavannut, mutta nyt viimeisen kahden vuoden aikana Suomi24:n treffipalsta on mennyt mielestäni tosi paljon huonompaan suuntaan.
Millaisia kokemuksia teillä on E-kontaktista? Olen aika epäluuloinen näitä maksullisia deittipalveluita kohtaan, koska niihin on liittynyt aika paljon huijaamista ja muuta enemmän tai vähemmän epärehellistä toimintaa. Myös sitä on ilmeisesti maksullisissa palveluissa ollut paljon, että jäsenyydestä ei meinaa päästä irti ja laskuja tulee, vaikka ei haluaisi enää käyttää palvelua.
E-kontakti on kyllä Alma Median omistama, joten pitäisi periaatteessa olla luotettava ja sellainen, jossa ei menetä rahojaan. Uskaltaako palvelua käyttää? Jäsenehdot eivät näytä sivuilla olevan kovin luettavassa muodossa. Näkyy ainakin minulla yhtenä sekasotkuna. Pääseekö jäsenyydestä helposti eroon ja onko riskiä siitä, että joutuu maksamaan enemmän kuin on ollut tarkoitus?
Millainen on E-kontakti?
5
180
Vastaukset
- jeps kukkuu
Kusetusta..Rahat pois tyhmiltä.
Sama kun suomi24:jän treffit tai match.com - Mun käsityksen
mukaan e-kontaktissa ei pitäisi tulla ongelmia ylläpidon suhteen. Eli sivustoa pyörittävät ovat suht rehellisiä liiketoimintansa suhteen, eikä E-kontaktissa tule noita pulmia, jotka maksullisilla sivustoilla ovat niin kovin yleisiä.
Sitä en sitten tiedä, ratkaiseeko se noita muita mainitsemiasi ongelmia, jotka liittyvät sivustoilla pyöriviin kanssadeittaajiin... - miisa2
Ihan maksujen ym. suhteen luotettava, mutta....ainakin äijien suhteen samat naamat siellä pyörivät kuin täälläkin..:). Ja yhtä kauan ja hartaasti....mitälie hakevat vai hakevatko mitään.
- Jagdpanther
Tai sitte eivät löydä... Miehiä ku yleensä on 5 kertaa enemmän ku naisia eikä oikeastaan riipu ees sivustosta...
Hei,
E-kontakti.fi on luotettava, turvallinen ja rehellinen sivusto. Olemme tosiaan osa Alma Mediaa.
Meillä on suomenkielinen asiakaspalvelu, kaikki profiilit ja profiilitekstit tarkistetaan ja noudatamme kaikki Kuluttajaviraston ohjeistuksia. Meillä ei koskaan uudelleenlaskuteta, jokainen maksaa vain siitä jäsenkaudesta jonka itse haluaa tilata.
Jäsentiedot ovat tosiaan täällä: http://www.e-kontakti.fi/asiakaspalvelu/jasenehdot/
Jos sinulla on niistä mitä tahansa kysyttävää, voit laittaa meille viestiä [email protected]
Lisää eroistamme muihin sivustoihin voit lukea blogistamme: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nain-e-kontakti-fi-eroaa-kilpailijoistaan-ei-uudelleen-laskutusta/
Tervetuloa deittailemaan turvallisesti,
Heli E-kontakti.fistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558