Olen harkinnut tuota industrialia nyt ja asun pikkupaikkakunnalla missä ei ole mitään lävistäjiä mut on siis ihan koruliikkeitä mis voi ottaa korviksia, eli siis tekeekö ne industrialeja koruliikkeissä vai pelkästään lävistäjillä? ja mitähän mahtaa olla hintaluokka suunnilleen?
Industrial
2
<50
Vastaukset
- hmphhh
en usko että industrialia tekee koruliikkeet. muutenki olis hyvä ottaa se lävistäjällä meinaan ampuminen rikkoo ruston
- jekkustadist
suosittelisin ottamaan ihan lävistäjällä sen korun, ampuminen ei tosiaan ole rustolle kovin mukava ja siitä seuraa usein komplikaationa 'rustopatteja' lisäksi industrialia on vaikea saada ampuen tehtyä hyvin, sillä silloin korvaan voidaan tehdä vain kaksi erillistä korua eikä näiden välille tule sitä tanko-osaa.
Lävistysten sitten parantuessa ne eivät olekaan oikeassa kulmassa, ja muutenkin ampumalla tehdyt reiät ovat usein aivan liian pieniä että siihen mitään barbellia saisi edes laitettua.
Kannattaa katsella jos lähipaikkakunnilta löytyisi hyvä lävistäjä :) itse olen suurelta paikkakunnalta ja oman industrialin ottaminen kävi kätevästi vakiolävistäjällä. Ensikoruksi kannattaa tosiaan laittaa mieluiten suoraan se barbell koru eikä niin että on kaksi erillistä korua. Oma industrialini maksoi 45 euroa, pienillä paikkakunnilla luulisi irtoavan vähän edullisemminkin. Hinnasta ei tietty kannata liikaa tinkiä, omani maksoin mielellään koska tiedän lävistäjän olevan hyvä ja ammattitaitoinen, hygienia oli huippuluokkaa, ja ensikoru oli laadukas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558