Seurustelu+ystävien hylkääminen

Psycho Love

Kuinka yleistä on se, että kun hlö alkaa seurustelemaan, hän ei enää juurikaan noteeraa vanhoja ystäviään?Mun hyvä ystävä löysi uuden miesystävän,asuvat yhdessä ja nykyisin kun laitan tälle kaverilleni viestejä, hän vastaa niihin ehkä 1-5 päivän viiveellä, puheluihin vastaa ehkä joka 2.kerta. Tapaaminen onnistuu harvoin (ennen näimme n.kerran viikossa).Nykyisin n.kerran kuussa. Ihan tuore suhde ei ole kyseessä, vaan 4v.kestänyt.Ja pitäneekö mainita, että suhteen alussa ystäväni sai turpiin mieheltä pari kertaa (humalassa), antoi kuitenkin uuden mahdollisuuden. Ja puhun siis ihan aikuisista 30 ihmisistä, ei mikään teiniromanssi ole siis kyseessä. Mies on erittäin mustasukkainen, koska joskus yhdessä ollessamme ravintolassa, kukaan toinen mies ei saa tulla seurueeseen. Mun mielestä ihan sairas suhde, mietin,että hakkaako se mies kuitenkin vielä sitä mun ystävää, hän ei vaan uskalla sanoa siitä tai häpeää, koska varmaan kuitenkin rakastaa miestä? Ja eivät yleensä dokaa yhdessä, koska silloin mies taas saa hulluja raivokohtauksia ja on aika monta kertaa lentänyt mm. ravintolasta ulos. Onko kellään kokemuksia? Enää en itsekään jaksa yrittää, keskityn sitten muihin ystäviin, joita kiinnostaa mun elämä ja jotka haluaa viettää aikaa yhdessä. Itse seurustelen myös, mutta saan tosiaan nähdä ystäviäni ja miehen otan välillä mukaan, hän osaa käyttäytyä kyllä! Mietin vaan, että onko tämä yleistä?

3

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet hirveä "ystävä"

Vuosia sitten elin samantyylisessä suhteessa. Mies yltiömustasukkainen ja väkivaltainen, turpaan tuli milloin milläkin syyllä.

Tämä mies esti minua pitämästä yhteyttä.ystäviini, esti myös perheeseeni yhteyden pidon.

Luojan kiitos, rinnallani seisoi yksi ystävä koko sen suhteen ajan! Ei hylännyt, kun en saanut pitää yhteyttä!! Vaan yritti kaikkensa saada silmäni auki!

Oletko koskaan miettinyt, että mies todellakin estää ystävääsi pitämästä yhteyttä kehenkään? Onko se sinusta normaalia? Onko sinusta myös normaalia parisuhteessa saada turpiinsa?

Lue tekstisi ystäväsi silmin ja mieti mitä tunteita aiheuttaa!!!!!!!

• Psycho Love

No kun olen puhunut tästä tosiaan ystäväni kanssa ja hän sanoo ettei se ole niin etteikö hän saisi tavata ystäviään yms. ja todellakin olen kysynyt hakkaamisesta, ei kuulemma enää tapahdu sitä.Hän ei halua, että kysyn mieheltä ko.asiasta..sen takia olen vähän ulalla, että pitäiskö kuitenkin joskus yrittää kysyä, miten? Mies ei kauheasti ole välittänyt minuun tutustua tai muihinkaan ystäviin. 2 aikuista lasta asuu samassa asunnossa, joten eivät asu kaksin. Ja ei tosiaan ole normaalia mikään väkivalta, ei suhteessa eikä muutenkaan. Todellakin olen sanonut ystävälleni, että miksi emme tapaa niin usein/miksi on vaikea saada kiinni, ei vaan tule oikein selvää vastausta...tuntuu et jokin on kuitenkin vialla. Itse en ole koskaan kokenut väkivaltaa, mutta 1 lyönti riittäis, en jatkaisi enää suhdetta.

• Onko ne lapset ystäväsi vai miehen? Mikäli miehen, on ystäväsi kolmen henkilön kontrollin alla.

Pelko monesti estää totuuden puhumisen ja "Älä kysy häneltä" kertoo monasti ettei ole totta. Viimeistään seuraavalla kerralla kun mies vetää kännit, nousisi kyselysi esiin ja nyrkki heiluisi.
        Toisekseen, ei mies tunnustaisi edelleen hakkaavansa ystävääsi ja monesti ero estetään "Tapan sinut jos eroamme" uhkailuilla.
        Mikäli tunnet ystäväsi muita ystäviä, voisit jutella heidän kanssa onko tietoa ystävänne oloista. Muistuta kuitenkin, etteivät ota yhteyttä ystävänne mieheen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe