Miksi meille kävi näin?

Puutteessa

Miksi meidän suhteesta loppui seksi? Suhteen alussa meillä oli todella intohimoista seksiä ja rakastelimme monta kertaa putkeen missä milloinkin. Sain tyttöystäväni helposti sille päälle ei tarvinnut, kuin sanoa muutama tuhma sana ja koskea häntä.

Nykyään en saa häntä mitenkään syttymään. Meillä on seksiä korkeinkaan kerran viikossa ja sekin lähinnä sen takia, että minä olen pyytänyt etukäteen, että voidaanko tänään rakastella tai sitten "sovinto" seksiä. En ymmärrä miksi hän ei halua. Yritän kumminkin täyttää aina seksissä hänen tarpeensa, nuolen/ hyväilen sormilla jne. Monta kertaa olen häneltä kysynyt, että onko häntä tyytyväinen meidän seksiin vai haluaako kokeilla jotain niin vastaus on ollut aina, että on erittäin tyytyväinen.

Hän on sanonut minulle ettei ole koskaan saanut parempaa seksiä kenenkään muun kanssa. Yleensä saan annettua hänelle orgasmin seksin aikana, mutta nykyään hän ei edes tahdo orgasmia.

Illalla, kun olemme menneet sänkyyn niin ehdotan hänelle, että jos tehtäisiin jotain kivaa niin vastaus on aina sama, että hän on ihan poikki eikä nyt jaksa, mutta silti jaksaa jutella monta tuntia ennen varsinaista nukkumaan menoa.

Mitä minun oikein tulisi tehdä? En halua jättää häntä tämmöisen asian takia, koska rakastan häntä. Puhuminenkaan tuskin auttaisi? Elänkö loppuelämän tässä tilanteessa? Joka päivä pelkään, että hän tulee pettämään minua, koska ei enään halua minua niin lähtee etsimään seksiä jostain muualta... Vai voinko halujen loppumiselle olla jokin muukin syy, kuin se että hän ei enään haluaisi minua?

8

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koikoi

Ei ne halut voi olla koko ajan huipussaan, joskus elämässä tulee vaiheita ettei tee niin paljon mieli. Pitkässä parisuhteessa tulee lähes aina vähän kuivempia kausia :) Älä heti ala kuvittelemaan pahinta (siis pettämistä). Joskus esim. masennus tai stressi voi tappaa halut. Muista antaa sitä läheisyyttä ja hellyyttä muutenkin kuin vällyjen välissä!

Jos asia häiritsee, yritä jutella tyttöystäväsi kanssa. Syyttelemättä! Esim. painaako joku asia, osaako sanoa miksi ei tee mieli... Aina ei itsekään ymmärrä mistä kaikki johtuu.

• Nainen olen

Itseltä on kevään aikana halut hävinneet juuri stressin takia, ja e-pillereiden aloittaminen on häirinnyt myös. Olenkin monta kertaa vedonnut väsymykseen, kuten omakin tyttöystäväsi, kun ei ole millään huvittanut.

Poikakaverini on koittanutkin saada minut kertomaan että miksi yhtäkkiä olen tällaiseksi muuttunut, mutta en keksi muuta syytä kuin stressin ja pillereiden aiheuttaman pahan olon, ja tiedän itsekin niiden kuulostavan tekosyyltä mutta en vain oikeasti keksi muutakaan syytä.

En silti pettää aio, koska vika ei todellakaan ole siinä ettenkö pitäisi poikaystävästäni, tai ettei hän saisi minua tyydytettyä, en todellakaan ole häntä vaihtamassa pois kuten voisin hänen luulla murehtivan tällä hetkellä. Uskon että tilanne helpottaa kun saan stressitekijät nimeltä 'pääsykokeet' ja 'rahahuolet' pois päiväjärjestyksestä :P

• 16 + 19

"Mitä minun oikein tulisi tehdä? En halua jättää häntä tämmöisen asian takia, koska rakastan häntä."

Kyllä sinun nimenomaan kuuluu jättää hänet tämmöisen asian takia, koska rakastat häntä.

Jos teillä olisi yhteisiä lapsia, asia olisi toinen. Olet onnekkaampi kuin monet muut, joille tilanne tulee päälle, kun on liian myöhäistä ottaa uutta suuntaa.

• Naisnäkökulmaa

Ehkä teidän halut vaan kulkee hieman eri ratojaan. Nainen haluaa keskittyä suhteessanne enemmänkin sinne henkiselle puolelle ensin ja onhan varmaan sullekin tärkeää, että suhteenne toimii muutenkin eli kaikki on kunnossa luottamuksesta lähtien. Voihan myös olla, että naisesi on todellakin fyysisesti väsynyt ja ei jaksa harrastaa seksiä, joka myös kysyy fyysistä kestävyyttä. Ehkä kannattaisikin paneutua siihen, että miksi ei jaksa. Mitä sinä voisit tehdä tilanteen hyväksi ja seksielämänne piristämiseksi? Lähtisittekö vaikka matkoille seuraavalla lomalla? Tekisitkö romanttisen illlallisen? Jospa käväisisit ostamassa hänelle kimpun kukkia? Tai vaikka vain kehuisit häntä ja hänen ulkonäköään? Mielestäni tuo kerran viikossakin on jo tosi hyvin, ja totuushan on se, että alkuaikojen huumaa ette takaisin saa, kuitenkin keinoja seksielämän piristämiseen on monia ettei siitä tule pelkkää tylsää rutiinia, jolla myös saa aikaiseksi haluttomuuden.

• aloittajahh77

Olen yrittänyt piristää meidän seksi elämää ostamalla muutaman lelun, mutta ei tyttöystävä niistä oikein pidä. Teen kyllä hänelle joka päivä pieniä ihania asioita esim. Hieron hänen jalkojaan jos katsomme telkkaria, teen hänelle yleensä välipalaa/ aamupalaa, autan häntä hänen työasioissa ja kerron hänelle joka ilta, kuinka paljon rakastan häntä enkä haluaisin koskaan luopua hänestä.

Aina, kun nukumme eri kattojen alla (emme asu yhdessä), niin heti herättyäni lähetän hänelle suloisen "Huomenta kulta" viestin. Ja muutenkin autan häntä aivan joka asiassa ilman, että hän joutuu itse tulla pyytämään minulta apua, mitä silti minusta tuntuu, kuin hän ei edes arvostaisi minua ollenkaan tai apuani ja se lisäksi siihen, että hän ei oikein tee mitää minua miellyttääkseen.

• antamalla saa

Oletko sanonut kauniita sanoja, kuten rakastan sinua kulta?

Lämmittelyä kannattaa tehdä pitkin päivää, eikä vain illan päätteeksi kylmiltään töksäyttämällä ilmaista halujaan.

Ilmeisesti et enää tee samoja asioita hänelle kuin suhteen alussa, vaan pidät häntä itsestään selvyytenä, jonka kuulusi automaattisesti antaa sinulle, kun sanot vaan.

Tee itsestäsi haluttava, niin hän halua sinua!!!

• Vaimo.

Katastrofi on vasta edessä. Noin se meilläkin alkoi. Alussa kiihkeää seksiä. Sitten tuskin kerran viikossa, sitten kerran kuukaudessa ja nyt 3-4 kertaa vuodessa.

Pisin väli taisi olla 9-10 kk. Puhuimme asiasta tuloksetta. Lopulta hermostuin ja sanoin että jostain haen seksini kuitenkin, Pian tuon jälkeen alkoi satunnainen rinnakkaissuhde. Se on ollut helpottavaa ja elän seksuaalista vajausta lukuunottamatta ihan kivaa elämää mieheni kanssa.

• tsektsek

Et tajua tätä nyt, mutta ehkä tajuat
      vuosien päästä.
      Mitä perkelettä kuvittelit.
      Kertoo sinusta sinänsä paljon.
      Alussahan tämä nainen kuvitteli,
      että sinussa olisi jotain hyvää
      tuon typerän "tuhmien sanojen"
      takana.
      Kun siten osoittautui, että
      et tajunnut naisesta mitään,
      niin homma kaikki tuli selkeäksi.
      Se hyvyys, jota olit näytellyt,
      osoittautui valheeksi.

Sinähän olet saatanan typerys.
      Sen osoittaa tekstisi.
      Saatana miten tuollainen
      homoseksuaali, joka palvoo omaa
      penistään, kirjoittaa tänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1496
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      983
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      947
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      78
      764
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      730
    Aihe