Kaduttaa, v** jne.

tintsu3

Muutto pois mieheni luota alkaa olemaan lähellä. Taustalla on minun henkilökohtaiset rahasotkut, olen jopa lyönyt miestäni jne. Pari kuukautta sitten mies ilmoitti että tämä saa riittää ja hän haluaa eron. Itkin, huusin ja paruin että en tätä halua. Vastaus voi, voi. Nyt en voi lakata miettimästä että voiko minulla olla mahdollisuuksia saada hänet takaisin. Koko tämän ajan meillä on ollut jopa hauskaa. Tosin en ole tämän 11 vuoden avioliiton aikana oikein muuta kuullut kuin pelkkää sarkasmia ja kuttuilua ja sitä mitä kaikkea olen tehnyt väärin. Mutta samalla hän on ollut hellä ja rakastava aviomies. Nyt minua kaduttaa kaikki ja mietin että mitä minä voin vielä tehdä? Vai voinko mitään muuta kuin etsiä elämän perheen ja kodin ulkopuolelta, yksin.

3

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuminauhakin

katkeaa, kun sitä tarpeeksi kauan venyttää.

• Omaa on sotkusi

Taidat saada niitä, itku, potku raivareita edelleen, joten olisiko kasvun paikka.
      Kukaan ei kiukuttelevaa "karakaraa" viitsi nähdä jatkuvasti nurkissaan ja kun on jo iältään aikuinen.

Ainut tie lienee, että ilmoitat puolisollesi meneväsi terapiaan ja todella menet ja yrität kasvaa vastuuseen, aikuisuuteen.
      Jääkö hän odottamaan kasvamistasi vai ei riippuu varmasti siitä, miten pahoin olet asiasi sotkenut.

• mens world???

mutta entäs se toisen osapuolen suunsoitto, kakaramaista miestäkö ei saa vetää turpaan tarvittaessa, vaan kuunnella loukkauksia ja kritisointia vuodesta toiseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      55
      4399
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      82
      4089
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3558
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3480
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      109
      2511
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2358
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2232
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2229
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2209
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2094
    Aihe