Kaduttaa, v** jne.

tintsu3

Muutto pois mieheni luota alkaa olemaan lähellä. Taustalla on minun henkilökohtaiset rahasotkut, olen jopa lyönyt miestäni jne. Pari kuukautta sitten mies ilmoitti että tämä saa riittää ja hän haluaa eron. Itkin, huusin ja paruin että en tätä halua. Vastaus voi, voi. Nyt en voi lakata miettimästä että voiko minulla olla mahdollisuuksia saada hänet takaisin. Koko tämän ajan meillä on ollut jopa hauskaa. Tosin en ole tämän 11 vuoden avioliiton aikana oikein muuta kuullut kuin pelkkää sarkasmia ja kuttuilua ja sitä mitä kaikkea olen tehnyt väärin. Mutta samalla hän on ollut hellä ja rakastava aviomies. Nyt minua kaduttaa kaikki ja mietin että mitä minä voin vielä tehdä? Vai voinko mitään muuta kuin etsiä elämän perheen ja kodin ulkopuolelta, yksin.

3

364

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuminauhakin

katkeaa, kun sitä tarpeeksi kauan venyttää.

• Omaa on sotkusi

Taidat saada niitä, itku, potku raivareita edelleen, joten olisiko kasvun paikka.
      Kukaan ei kiukuttelevaa "karakaraa" viitsi nähdä jatkuvasti nurkissaan ja kun on jo iältään aikuinen.

Ainut tie lienee, että ilmoitat puolisollesi meneväsi terapiaan ja todella menet ja yrität kasvaa vastuuseen, aikuisuuteen.
      Jääkö hän odottamaan kasvamistasi vai ei riippuu varmasti siitä, miten pahoin olet asiasi sotkenut.

• mens world???

mutta entäs se toisen osapuolen suunsoitto, kakaramaista miestäkö ei saa vetää turpaan tarvittaessa, vaan kuunnella loukkauksia ja kritisointia vuodesta toiseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 153
      2026
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      357
      1489
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1042
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      744
    5. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      271
      639
    6. 33
      631
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      631
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      573
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      22
      537
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      42
      512
    Aihe