Muutto pois mieheni luota alkaa olemaan lähellä. Taustalla on minun henkilökohtaiset rahasotkut, olen jopa lyönyt miestäni jne. Pari kuukautta sitten mies ilmoitti että tämä saa riittää ja hän haluaa eron. Itkin, huusin ja paruin että en tätä halua. Vastaus voi, voi. Nyt en voi lakata miettimästä että voiko minulla olla mahdollisuuksia saada hänet takaisin. Koko tämän ajan meillä on ollut jopa hauskaa. Tosin en ole tämän 11 vuoden avioliiton aikana oikein muuta kuullut kuin pelkkää sarkasmia ja kuttuilua ja sitä mitä kaikkea olen tehnyt väärin. Mutta samalla hän on ollut hellä ja rakastava aviomies. Nyt minua kaduttaa kaikki ja mietin että mitä minä voin vielä tehdä? Vai voinko mitään muuta kuin etsiä elämän perheen ja kodin ulkopuolelta, yksin.
Kaduttaa, v** jne.
3
318
Vastaukset
- Kuminauhakin
katkeaa, kun sitä tarpeeksi kauan venyttää.
- Omaa on sotkusi
Taidat saada niitä, itku, potku raivareita edelleen, joten olisiko kasvun paikka.
Kukaan ei kiukuttelevaa "karakaraa" viitsi nähdä jatkuvasti nurkissaan ja kun on jo iältään aikuinen.
Ainut tie lienee, että ilmoitat puolisollesi meneväsi terapiaan ja todella menet ja yrität kasvaa vastuuseen, aikuisuuteen.
Jääkö hän odottamaan kasvamistasi vai ei riippuu varmasti siitä, miten pahoin olet asiasi sotkenut.- mens world???
mutta entäs se toisen osapuolen suunsoitto, kakaramaista miestäkö ei saa vetää turpaan tarvittaessa, vaan kuunnella loukkauksia ja kritisointia vuodesta toiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708