Kaduttaa, v** jne.

tintsu3

Muutto pois mieheni luota alkaa olemaan lähellä. Taustalla on minun henkilökohtaiset rahasotkut, olen jopa lyönyt miestäni jne. Pari kuukautta sitten mies ilmoitti että tämä saa riittää ja hän haluaa eron. Itkin, huusin ja paruin että en tätä halua. Vastaus voi, voi. Nyt en voi lakata miettimästä että voiko minulla olla mahdollisuuksia saada hänet takaisin. Koko tämän ajan meillä on ollut jopa hauskaa. Tosin en ole tämän 11 vuoden avioliiton aikana oikein muuta kuullut kuin pelkkää sarkasmia ja kuttuilua ja sitä mitä kaikkea olen tehnyt väärin. Mutta samalla hän on ollut hellä ja rakastava aviomies. Nyt minua kaduttaa kaikki ja mietin että mitä minä voin vielä tehdä? Vai voinko mitään muuta kuin etsiä elämän perheen ja kodin ulkopuolelta, yksin.

3

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuminauhakin

katkeaa, kun sitä tarpeeksi kauan venyttää.

• Omaa on sotkusi

Taidat saada niitä, itku, potku raivareita edelleen, joten olisiko kasvun paikka.
      Kukaan ei kiukuttelevaa "karakaraa" viitsi nähdä jatkuvasti nurkissaan ja kun on jo iältään aikuinen.

Ainut tie lienee, että ilmoitat puolisollesi meneväsi terapiaan ja todella menet ja yrität kasvaa vastuuseen, aikuisuuteen.
      Jääkö hän odottamaan kasvamistasi vai ei riippuu varmasti siitä, miten pahoin olet asiasi sotkenut.

• mens world???

mutta entäs se toisen osapuolen suunsoitto, kakaramaista miestäkö ei saa vetää turpaan tarvittaessa, vaan kuunnella loukkauksia ja kritisointia vuodesta toiseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1728
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1648
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1144
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1097
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe