Muutto pois mieheni luota alkaa olemaan lähellä. Taustalla on minun henkilökohtaiset rahasotkut, olen jopa lyönyt miestäni jne. Pari kuukautta sitten mies ilmoitti että tämä saa riittää ja hän haluaa eron. Itkin, huusin ja paruin että en tätä halua. Vastaus voi, voi. Nyt en voi lakata miettimästä että voiko minulla olla mahdollisuuksia saada hänet takaisin. Koko tämän ajan meillä on ollut jopa hauskaa. Tosin en ole tämän 11 vuoden avioliiton aikana oikein muuta kuullut kuin pelkkää sarkasmia ja kuttuilua ja sitä mitä kaikkea olen tehnyt väärin. Mutta samalla hän on ollut hellä ja rakastava aviomies. Nyt minua kaduttaa kaikki ja mietin että mitä minä voin vielä tehdä? Vai voinko mitään muuta kuin etsiä elämän perheen ja kodin ulkopuolelta, yksin.
Kaduttaa, v** jne.
3
363
Vastaukset
- Kuminauhakin
katkeaa, kun sitä tarpeeksi kauan venyttää.
- Omaa on sotkusi
Taidat saada niitä, itku, potku raivareita edelleen, joten olisiko kasvun paikka.
Kukaan ei kiukuttelevaa "karakaraa" viitsi nähdä jatkuvasti nurkissaan ja kun on jo iältään aikuinen.
Ainut tie lienee, että ilmoitat puolisollesi meneväsi terapiaan ja todella menet ja yrität kasvaa vastuuseen, aikuisuuteen.
Jääkö hän odottamaan kasvamistasi vai ei riippuu varmasti siitä, miten pahoin olet asiasi sotkenut.- mens world???
mutta entäs se toisen osapuolen suunsoitto, kakaramaista miestäkö ei saa vetää turpaan tarvittaessa, vaan kuunnella loukkauksia ja kritisointia vuodesta toiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437