väkivaltaa(ko)?

senkku

mikä lasketaan perheväkivallaksi?
mun poikaystävä osaa olla maailman ihanin, kiltein, hurmaavin ja todella huolehtiva ja välittävä, mut sil on sitten se toinenki puoli.. joka on niin kylmä/tunteeton, aggressiivinen ja se ei oikeen osaa hillitä sitä.

se ei oo koskaan lyöny mua, mut se on huutanu, räyhänny, haukkunu ja hajottanu tavaroita suutuspäissään.. (joka kyl on ns. normaalia tunteen purkausta.. kelle vaan) mut toisinaan se sit purkaa sen minuun esim. ravistelemalla, vääntelemällä käsivarsia/ranteita ns. "poliisi ottein", tönimällä jonka seurauksena oon saattanu kaatua lattialle tai "syöksyä" seinään, repiny vaatteista, nostan
u esim. hupusta ilmaan jne.
mut sillonku se on tehny nuo teot niin se ei oo ollu yhtään oma ittensä ja on ollu
tosi katuvainen sen jälkeen, pahintahan on et mie rakastan sitä kaikest huolimatta.
mut en jaksa elää peläten et millon se taas saa "kohtauksen" ja menettää malttinsa.

voiko tämä tilanne muuttua paremmaks ja miten?
ps. oon itekki tempperamenttinen ja yrittäny lyyä tai potkia takas.
mut huomannu ettei se ainakaan auta.. pahentanu vaan koko tilannetta.
(se on n. 10-15cm pitempi, n. 40kg painavampi, lihaksikas ja todella vahva mies)

5

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

"mut se on huutanu, räyhänny, haukkunu ja hajottanu tavaroita suutuspäissään.. (joka kyl on ns. normaalia tunteen purkausta.. kelle vaan) "

Voi tytto pieni, olet täysin väärässä!

Tuollainen käytos EI EI EI EI ole normaalia. Kenellekään!!!!! Mitä sinä tunnet tuota pahoinpitelijää kohtaa EI ole rakkautta. Se on jonkinlaista tyydytyksen tunnetta että joku (sinun tapauksessa ihan kuka vaan, Pahoinpitelijäkin kelpaa!) kiinnittää sinuun huomiota. Samalla käyttäen sinua väkivaltahalujensa kohteena.

Mies polttavan kipeästi tarvitsee itsehillintä treenausta. Sitää saa ammattiauttajalta.
      Sinä et ole se. Sinun tietosi ja taitosi eivät kykene "parantamaan" miestä.

Tietenkin voit ja saat elää pelossa tuon hirvion kanssa. Olethan täysi-ikäinen ja Suomi on vapaa maa.Yhtenä päivänä se kuitenkin loppuu, joko liian lujasta ravistelusta, puukon iskusta tai luodista. Sitä ennen sinä saat varmasti nauttia hyvin monesta mustelmasta, katkotuista luista ja sisäisistä repeytymisistä

Kuinka tahaansa miehenkipeä oletkin, kuinka tahaansa halukas oletkin kelpuuttamaan kenet tahaansa pahoinpitelijähirvion elämäsi jakajaksi, mitä sinä nyt teet on niin väärin kuin olla ja voi.

Sinä huolellisesti ja harkiten annat kaikesta kalleimman lahjan: oman elämäsi pedon tuhottavaksi. Mitä muuta loputon pelko ja varuillaan olo saa aikaan? Sinun tuhon!
      Jäämällä tuon hirvion läheisyyteen sinä teet anteeksiantamatonta vääryyttä sekä itsellesi että , Luoja paratkoon, mahdollisille lapsillesi!

Tajuatko asian vakavuuden?!

• senkku

en taida ite oikeen tiedostaa tilannetta, kaikki tuntuu niin vaikeelta ku mulla on vieläki tunteita poikaystävääni kohtaan.. hänen sisko otti minuun yhteyttä ja kehotti minua oikeesti atteleen itteäni.. viime riidan vuoksi polisit jne. jouduttiin hälyttään paikalle ja olen nyt muutaman päivän ollut "piilossa" poikaystävältäni, hän vaikuttaa psykoottiselta ja tarvitsee hoitoa ja poliisit ja kaikki kehottavat minua hakemaan lähestymis kieltoa.. mutta en tiedä mitä teen.. haluaisin nähdä poikaystäväni ja puhua hänen kanssaan asiat halki jotta ehkä voisin jatkaa elämääni eteenpäin.

mutta tällä hetkellä se on mahdotonta, koska häntä pidetään vaarallisena ja arvaamattomana. toivon kuitenki että hän sais kaiken sen avun ja huolenpidon mitä tarvitsee ja ehkä joskus..?

• elämää nähnyt

V A R O !!! Se kostaa poliisien käsiin joutumisen!
        Poliisit ja sisko ovat oikeassa: varo ja karta, älä vaan hankkiudu tuon äijän lähimaillekaan!!! Piiloudu, pakene!!! Sun terveytesi ja jopa henkesi on vaarassa! Siihen ei keskustelut auta! Kosto tekee sokeaksi. Se äijä ei tasan varmasti rakasta Sua, vaan vihaa ja kostaa! Älä anna elämäsi tuhoutua väkivaltaisen äijän takia!!! Parempiakin on olemassa. Tajuat kaiken, kun pääset tuosta eroon ja aikaa kuluu, että näet asiat oikein. Nyt oot sekavin tuntein, joten sitäkin suuremmalla syyllä: V A R O!!!
        Väkivaltainen mies ei muutu paremmaksi, vaan pahemmaksi!!! Poliisien käsiin joutuminen on heille asia, jonka pyrkivät kostamaan, eikä siinä Sinun keskustelut ja puheet auta! Hae se lähestymiskielto ja pysyttele kaukana tuosta äijästä! Oikeesti!

• senkku

Olet varmaan oikeassa, menin tänään mukaan siihen lähestymis kielto hommaan, tosin vain 3kk näin alkuun, sekin tuntui jo itsestä aika pitkältä ajalta..
      Toivos vaan et se sais hoitoa, sillä psykiatria se todellaki tarvii, mut hänen perhe olen ollut muihinkin yhteyksissä, niin kaikki kehottavat pysymään loitolla nyt ja huolehtiin itteni kuntoon et hänen isä yrittää saaha sen hakeutuun hoitoon ja jos ei muuta niin yrittää saaha pakkohoito päätös.. ilmeni nytten tässä ryttäkässä kun kaikki tuli tietoisuuteen, että hän oirehtii psyykkisesti kevät aikaan pahiten. ja voi oikeesti olla vaaraksi.

silti herättelen itelleni toiveita et se saa hoitoa ja sen jälkeen kaikki muuttuu hyväksi, niinku alkuaikoina. mut eiköhän tämä tästä.
      itellä ajatukset harhailee ja on vähän sumusia ja mielialat ja tuntemukset vaihtelee useamman kerran päivässä.. nyt oon kuitenki jotenki sisäistäny et se on oikeesti vaarallinen, mutta silti en täysin.. tai miten tämän nyt hyvin selittäs.. nooh, etteköhän te ymmärrä mitä yritän täs epätoivosena selittää.

• elämää nähny

Ei kannata jäädä miettimään suhteen jatkamista! Se on mahdottomuus! Vaikka se olis jonkun hoidon jälkeen hetken ok, niin se sama väkivalta ja oireilu tulee takas, ja nyt sitä ruokkii tuo poliisien käsiin jotuminen, joka nostattaa koston himon, ja se on yleensä niin voimakas, että Sun on nyt oikeesti syytä varoo, oman terveytes ja henkes takia! Lopeta elättelemästä haaveita jatkaa suhdetta! Se ei onnistu! Se ei tule onnistumaan! Ei oo viisasta pyrkiä suhteeseen, joka on oikeesti vaarallinen. Tuo sun sekavuutes ja riippuvuutes on jo osoitus, mitä se suhde sinussa tekee. Ulkopuoliset sen näkee ja varoittaa sua. Jopa kundin perhe!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11467
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9940
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5619
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2623
    Aihe