Elikkä tänään sain tilaukseni, Nutrilett laihdutuspaketin, joka kestää siis sen 12 päivää. Lievää ylipainoa löytyy ja jos saisi edes sen 2-3 kg tuolla dieetillä pudotettua, niin saisin siitä paljon lisämotivaatiota taas terveelliseen syömiseen ja liikkumiseen ja varmasti kilot eivät takaisin tulisi! Muutamia kuukausia sitten muutin vähän elämäntapojani, kaikki lähti loistavasti ja asetin itselleni kesäksi tavoitepainon (8-10kg pois), kiloja putosi se 4 kg, siis terveellisellä ruualla ja liikunnalla, mutta sitten tulin raskaaksi ja pahoinvointia ja väsymystä oli niin paljon, että syöminen menin miten meni ja liikuntaa ei tullut juurikaan.. kiloja tuli takaisin.. Ja niin sitten tuli keskenmenokin.. Nyt kun keskenmenosta on jotakuinkin selvitty, niin ajattelin aloittaa kaiken ns. uudestaan ja koska kesä on jo näin lähellä, haluan helpottaa tilannetta sen verran, että nutraan sen 12 päivää ja sitten muutamaa kiloa kevyempänä ja lisämotivaatiota saaneena jaksan taas kevyellä ja terveellisellä ruokavaliolla eteenpäin, en välttämättä tavoitteeseen pääse, mutta lähelle sitä!
Eli
Onko sinulla kokemuksia nutrilett kuurista ja jos on niin minkälaisia?
Kokemuksia siis, mieluiten positiivisia! ;)
Kiitos.
Nutrilett- 12 päivän laihdutuspaketti! Kokemuksia?
2
1137
Vastaukset
- läskiläsäsotanorsu
Mä olen pari vuotta sitten kokeillut pari viikkoa nutrailla, eikä paino tippunut kun pari kiloa. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta johon lääkitys (Thyroxin 200-250 µg/vrk) ja ennen sairauden löytymistä ehdinkin lihoa näihin lukemiini.
Olen jo vuosia noudattanut 1000 kalorin diettiä ja paino vaan korkeintaan nousee. Tänään aloitin taas nutrauksen kuitenkin. en ole pelkillä pusseilla, vaan syön niiden lisäksi marjoja 100-200 g /vrk, kurkkua, tomaattia, lehtisalaattia, porkkanaa.
Kyllähän nutraus ainakin vähän nesteitä poistaa ja edes sillä saan hetkellisesti hieman keveämmän olotilan. - MustaTuleeNormaali
Mun mielestä Nuttriletit on noista ikävimmän makuisia. Ite oon käyttänyt 10 viikkoa muita, Easydiettiä, Fitfeelgoodia ja Allevoa (vlcd), tulos on mainio. Lääkärin ohje oli tuon noista tulevien kaloreiden lisäksi 100kcal jotain proteiinia (rasvaton raejuusto tai kalkkuna) ja 100kcal vähäkalorisia vihanneksia, tyyliin 3 kurkkua. Lähtöpaino oli 117 ja nyt vaaka näyttää 99kg. Oon ERITTÄIN tyytyväinen. ...ja hiukan liikuntaa kaveriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846