Nutrilett- 12 päivän laihdutuspaketti! Kokemuksia?

emma2

Elikkä tänään sain tilaukseni, Nutrilett laihdutuspaketin, joka kestää siis sen 12 päivää. Lievää ylipainoa löytyy ja jos saisi edes sen 2-3 kg tuolla dieetillä pudotettua, niin saisin siitä paljon lisämotivaatiota taas terveelliseen syömiseen ja liikkumiseen ja varmasti kilot eivät takaisin tulisi! Muutamia kuukausia sitten muutin vähän elämäntapojani, kaikki lähti loistavasti ja asetin itselleni kesäksi tavoitepainon (8-10kg pois), kiloja putosi se 4 kg, siis terveellisellä ruualla ja liikunnalla, mutta sitten tulin raskaaksi ja pahoinvointia ja väsymystä oli niin paljon, että syöminen menin miten meni ja liikuntaa ei tullut juurikaan.. kiloja tuli takaisin.. Ja niin sitten tuli keskenmenokin.. Nyt kun keskenmenosta on jotakuinkin selvitty, niin ajattelin aloittaa kaiken ns. uudestaan ja koska kesä on jo näin lähellä, haluan helpottaa tilannetta sen verran, että nutraan sen 12 päivää ja sitten muutamaa kiloa kevyempänä ja lisämotivaatiota saaneena jaksan taas kevyellä ja terveellisellä ruokavaliolla eteenpäin, en välttämättä tavoitteeseen pääse, mutta lähelle sitä!

Eli
Onko sinulla kokemuksia nutrilett kuurista ja jos on niin minkälaisia?
Kokemuksia siis, mieluiten positiivisia! ;)
Kiitos.

2

1192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskiläsäsotanorsu

Mä olen pari vuotta sitten kokeillut pari viikkoa nutrailla, eikä paino tippunut kun pari kiloa. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta johon lääkitys (Thyroxin 200-250 µg/vrk) ja ennen sairauden löytymistä ehdinkin lihoa näihin lukemiini.

Olen jo vuosia noudattanut 1000 kalorin diettiä ja paino vaan korkeintaan nousee. Tänään aloitin taas nutrauksen kuitenkin. en ole pelkillä pusseilla, vaan syön niiden lisäksi marjoja 100-200 g /vrk, kurkkua, tomaattia, lehtisalaattia, porkkanaa.

Kyllähän nutraus ainakin vähän nesteitä poistaa ja edes sillä saan hetkellisesti hieman keveämmän olotilan.

• MustaTuleeNormaali

Mun mielestä Nuttriletit on noista ikävimmän makuisia. Ite oon käyttänyt 10 viikkoa muita, Easydiettiä, Fitfeelgoodia ja Allevoa (vlcd), tulos on mainio. Lääkärin ohje oli tuon noista tulevien kaloreiden lisäksi 100kcal jotain proteiinia (rasvaton raejuusto tai kalkkuna) ja 100kcal vähäkalorisia vihanneksia, tyyliin 3 kurkkua. Lähtöpaino oli 117 ja nyt vaaka näyttää 99kg. Oon ERITTÄIN tyytyväinen. ...ja hiukan liikuntaa kaveriksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      4529
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      28
      3220
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      108
      2413
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      2014
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      186
      1728
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      34
      1695
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1403
    8. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      6
      1309
    9. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1276
    10. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      42
      1262
    Aihe