Elikkä tänään sain tilaukseni, Nutrilett laihdutuspaketin, joka kestää siis sen 12 päivää. Lievää ylipainoa löytyy ja jos saisi edes sen 2-3 kg tuolla dieetillä pudotettua, niin saisin siitä paljon lisämotivaatiota taas terveelliseen syömiseen ja liikkumiseen ja varmasti kilot eivät takaisin tulisi! Muutamia kuukausia sitten muutin vähän elämäntapojani, kaikki lähti loistavasti ja asetin itselleni kesäksi tavoitepainon (8-10kg pois), kiloja putosi se 4 kg, siis terveellisellä ruualla ja liikunnalla, mutta sitten tulin raskaaksi ja pahoinvointia ja väsymystä oli niin paljon, että syöminen menin miten meni ja liikuntaa ei tullut juurikaan.. kiloja tuli takaisin.. Ja niin sitten tuli keskenmenokin.. Nyt kun keskenmenosta on jotakuinkin selvitty, niin ajattelin aloittaa kaiken ns. uudestaan ja koska kesä on jo näin lähellä, haluan helpottaa tilannetta sen verran, että nutraan sen 12 päivää ja sitten muutamaa kiloa kevyempänä ja lisämotivaatiota saaneena jaksan taas kevyellä ja terveellisellä ruokavaliolla eteenpäin, en välttämättä tavoitteeseen pääse, mutta lähelle sitä!
Eli
Onko sinulla kokemuksia nutrilett kuurista ja jos on niin minkälaisia?
Kokemuksia siis, mieluiten positiivisia! ;)
Kiitos.
Nutrilett- 12 päivän laihdutuspaketti! Kokemuksia?
2
1427
Vastaukset
- läskiläsäsotanorsu
Mä olen pari vuotta sitten kokeillut pari viikkoa nutrailla, eikä paino tippunut kun pari kiloa. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta johon lääkitys (Thyroxin 200-250 µg/vrk) ja ennen sairauden löytymistä ehdinkin lihoa näihin lukemiini.
Olen jo vuosia noudattanut 1000 kalorin diettiä ja paino vaan korkeintaan nousee. Tänään aloitin taas nutrauksen kuitenkin. en ole pelkillä pusseilla, vaan syön niiden lisäksi marjoja 100-200 g /vrk, kurkkua, tomaattia, lehtisalaattia, porkkanaa.
Kyllähän nutraus ainakin vähän nesteitä poistaa ja edes sillä saan hetkellisesti hieman keveämmän olotilan. - MustaTuleeNormaali
Mun mielestä Nuttriletit on noista ikävimmän makuisia. Ite oon käyttänyt 10 viikkoa muita, Easydiettiä, Fitfeelgoodia ja Allevoa (vlcd), tulos on mainio. Lääkärin ohje oli tuon noista tulevien kaloreiden lisäksi 100kcal jotain proteiinia (rasvaton raejuusto tai kalkkuna) ja 100kcal vähäkalorisia vihanneksia, tyyliin 3 kurkkua. Lähtöpaino oli 117 ja nyt vaaka näyttää 99kg. Oon ERITTÄIN tyytyväinen. ...ja hiukan liikuntaa kaveriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845