Nutrilett- 12 päivän laihdutuspaketti! Kokemuksia?

emma2

Elikkä tänään sain tilaukseni, Nutrilett laihdutuspaketin, joka kestää siis sen 12 päivää. Lievää ylipainoa löytyy ja jos saisi edes sen 2-3 kg tuolla dieetillä pudotettua, niin saisin siitä paljon lisämotivaatiota taas terveelliseen syömiseen ja liikkumiseen ja varmasti kilot eivät takaisin tulisi! Muutamia kuukausia sitten muutin vähän elämäntapojani, kaikki lähti loistavasti ja asetin itselleni kesäksi tavoitepainon (8-10kg pois), kiloja putosi se 4 kg, siis terveellisellä ruualla ja liikunnalla, mutta sitten tulin raskaaksi ja pahoinvointia ja väsymystä oli niin paljon, että syöminen menin miten meni ja liikuntaa ei tullut juurikaan.. kiloja tuli takaisin.. Ja niin sitten tuli keskenmenokin.. Nyt kun keskenmenosta on jotakuinkin selvitty, niin ajattelin aloittaa kaiken ns. uudestaan ja koska kesä on jo näin lähellä, haluan helpottaa tilannetta sen verran, että nutraan sen 12 päivää ja sitten muutamaa kiloa kevyempänä ja lisämotivaatiota saaneena jaksan taas kevyellä ja terveellisellä ruokavaliolla eteenpäin, en välttämättä tavoitteeseen pääse, mutta lähelle sitä!

Eli
Onko sinulla kokemuksia nutrilett kuurista ja jos on niin minkälaisia?
Kokemuksia siis, mieluiten positiivisia! ;)
Kiitos.

2

1277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskiläsäsotanorsu

Mä olen pari vuotta sitten kokeillut pari viikkoa nutrailla, eikä paino tippunut kun pari kiloa. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta johon lääkitys (Thyroxin 200-250 µg/vrk) ja ennen sairauden löytymistä ehdinkin lihoa näihin lukemiini.

Olen jo vuosia noudattanut 1000 kalorin diettiä ja paino vaan korkeintaan nousee. Tänään aloitin taas nutrauksen kuitenkin. en ole pelkillä pusseilla, vaan syön niiden lisäksi marjoja 100-200 g /vrk, kurkkua, tomaattia, lehtisalaattia, porkkanaa.

Kyllähän nutraus ainakin vähän nesteitä poistaa ja edes sillä saan hetkellisesti hieman keveämmän olotilan.

• MustaTuleeNormaali

Mun mielestä Nuttriletit on noista ikävimmän makuisia. Ite oon käyttänyt 10 viikkoa muita, Easydiettiä, Fitfeelgoodia ja Allevoa (vlcd), tulos on mainio. Lääkärin ohje oli tuon noista tulevien kaloreiden lisäksi 100kcal jotain proteiinia (rasvaton raejuusto tai kalkkuna) ja 100kcal vähäkalorisia vihanneksia, tyyliin 3 kurkkua. Lähtöpaino oli 117 ja nyt vaaka näyttää 99kg. Oon ERITTÄIN tyytyväinen. ...ja hiukan liikuntaa kaveriksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1757
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1601
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1216
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1151
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1093
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      971
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      933
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      819
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      791
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50