Mitä Jartsalle seuraavaksi keksitään? Tv-saarnajaksi Tv-Seiskaan?
http://www.iltalehti.fi/viihde/201403170140240_vi.shtml
No voi kyynel ;(
21
169
Vastaukset
- ei muuta
Kirjoitatko myös modelli-nikillä?
- kauppis drop-out:???
.
"Takaisin kauppikseen koulun penkille????????"
har!11
. - 3+7
Moi, kaikille!
Päivän satu on:
Tunsin kerran pikkutyttönä komean nuoren miehen. Olet muuten muuttunut,etkä edukses. Asuit Turussa ja kävit serkkujas katsomassa Varissuolla. Koulussa luit venäjää, viroa opit varmaan kun kävit isäs mukana Virossa kauppaa.
Toivat maahan tuotteita, Maskun keisarillekin myivät.
Sanoit ymmärtäväsi veljeäni, mut ettei sulla enää ole samoja huolia systereiden kans.
Oletko varma? Tosin sulla ei ole varmaan punapäistä irkkugingeriä huolenas.
Mut juttelin yhden akan kanssa syksyll, enkä mä suna olis huoleton.
Sietäis tarkkailla lankoa...ja kun faijas saa asiansa kuntoon... ettei vaan tuuli puhaltais.....kuten aikoinaan myllynsiipiin.
Tyhmä hupakko kun kuulee kaikenlaista, eikä meikäläisen oleteta ymmärtävän.
Tiedän sun noteeravan nykyisin talousasiat, joten exra varoitus sulle.
Nimes alku on kuin Ruotsin kuninkaallisilta lainattu, loppuosa on vanha perinteellinen suomalainen sukunimi. Menikö perille. Ei tarvitse kiittää.
Ps. Me tavattiin viime vuonna, sä vaan et tunnista mua enää...Aika kiva satu, mutta...
Olen käynyt Turuus vaan kerran ja siitäkin on aikaa jotain 15 vuotta. Eikä mulla ole tietääkseni sukua siellä...
Koulussa, minun aikana, jouduttiin kaikki lukemaan venäjää jo ekasta luokasta lähtien. Ja suomen kieltä puhuin ensimmäisenä, sen jälkeen seuras viron ja venäjän kielet perässä...
Minä ymmärrän moniakin ihmisiä(joidenkin mielestä liiankin hyvin), miksen ymmärtäisi veljeäsikään jos hänet tunnen...? Eikä mulla ole kuin ottosystereitä. Sellaisia epävirallisesti adoptoituja pikkusiskoja...
Heh, ja mulla on huolenani(Iso Kysymysmerkki) yks sellainen Magdalan Maria...
Ja sitäpaitsi olen joskus kuullut muuttuneeni vanhemmiten nimenomaan edukseni...Siis ulkoisesti...
Nojoo... Se siitä...Ja olen tavannut viime vuonna muuten aika paljon ihmisiä. Ei niitä kaikkia voi muistaa(tosin kumiankasta ei voisi erehtyä..." Heheh...- tunnistaja
Genio.Mente kirjoitti:
Aika kiva satu, mutta...
Olen käynyt Turuus vaan kerran ja siitäkin on aikaa jotain 15 vuotta. Eikä mulla ole tietääkseni sukua siellä...
Koulussa, minun aikana, jouduttiin kaikki lukemaan venäjää jo ekasta luokasta lähtien. Ja suomen kieltä puhuin ensimmäisenä, sen jälkeen seuras viron ja venäjän kielet perässä...
Minä ymmärrän moniakin ihmisiä(joidenkin mielestä liiankin hyvin), miksen ymmärtäisi veljeäsikään jos hänet tunnen...? Eikä mulla ole kuin ottosystereitä. Sellaisia epävirallisesti adoptoituja pikkusiskoja...
Heh, ja mulla on huolenani(Iso Kysymysmerkki) yks sellainen Magdalan Maria...
Ja sitäpaitsi olen joskus kuullut muuttuneeni vanhemmiten nimenomaan edukseni...Siis ulkoisesti...
Nojoo... Se siitä...Ja olen tavannut viime vuonna muuten aika paljon ihmisiä. Ei niitä kaikkia voi muistaa(tosin kumiankasta ei voisi erehtyä..." Heheh...Ei tuo ole kumiankka vaan villirentukka.
- 3+7
tunnistaja kirjoitti:
Ei tuo ole kumiankka vaan villirentukka.
Oot, oikeassa. Mä olen sit kokonaan erehtynyt henkilöstä.
Mut taitaa olla menossa peli nimeltään; Puhallus!
Jos et tiedä mikä on pelinhenki........niin tämä oli tässä.
Sulla vaan tuntuu olevan oikeat henkilöt ympärilläs.
so never mind..
- määmy
Sitä se "Pipopää avas pelin" tweetti duunas. Palaa kaiketi YLElle.
Nääh... Tehdään siitä Suomen oma Chuck Norris. Jos siitä saataisi nelosen torstain toiminnalle uusi nouseva tähti...
- Uusi sarja:.
Genio.Mente kirjoitti:
Nääh... Tehdään siitä Suomen oma Chuck Norris. Jos siitä saataisi nelosen torstain toiminnalle uusi nouseva tähti...
.
"Suomen kehäraakki"
har!111
. Uusi sarja:. kirjoitti:
.
"Suomen kehäraakki"
har!111
.*pärskis*
ja ohjelmaan voisi joka jaksolla ottaa eri vierailevan tähden, vaikkapa kuvitteelliseen nyrkkeilymatsiin. Kuten avausjaksoon vaikkapa kehäraakki-Keskisen jne.elisakettu kirjoitti:
*pärskis*
ja ohjelmaan voisi joka jaksolla ottaa eri vierailevan tähden, vaikkapa kuvitteelliseen nyrkkeilymatsiin. Kuten avausjaksoon vaikkapa kehäraakki-Keskisen jne.Nääh... Simo Rantalaisen tai mikä sen nimi nykyisin onkaan. Ottais Simpalta kuokkaan toistamiseen...
Genio.Mente kirjoitti:
Nääh... Simo Rantalaisen tai mikä sen nimi nykyisin onkaan. Ottais Simpalta kuokkaan toistamiseen...
Oli Simossa tyyliäkin. Ehkä lievä omahyväisyys teki hänestä(-kin) hieman puisevan, mutta kait ihan ookoo.
elisakettu kirjoitti:
Oli Simossa tyyliäkin. Ehkä lievä omahyväisyys teki hänestä(-kin) hieman puisevan, mutta kait ihan ookoo.
Simo oli ihan ok. Oli muutamassa kantabaarissa pokenakin silloin tälloin joskus 90-luvulla. Ei se ainakaan kusipääpoke ollut. Ihan asiallisesti ja hyvin hommansa hoiti.
Lisää viihdettä...
Lueskelin eilen illalla vähän tätä http://keskustelu.suomi24.fi/node/12112869 Sitähän meni ihan iloisin mielin nukkumaan. Joojoo... Tiedän toisen onglemille(mielenterveysongelmille) ei saisi nauraa, mutta nauratti silti niin perkeleesti...- Ikisinkku M
Mielipiteeni tekopyhästä p..ta toin jo tuolla esille:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12058645#comment-66197404
Eipä muuta lisättävää kuin se että hyvä kun ihmiset sentään on nähneet sen lävitse siinämäärin että ovat boikotoineet, ainakin toivon näin tapahtuneen.Heh, mä sain monen Jartsaa fanittavan vihaiseksi jo HPR:n aikoina kun ihmettelin, että eivätkö ne näe sen paskanjauhannan läpi...?
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, mä sain monen Jartsaa fanittavan vihaiseksi jo HPR:n aikoina kun ihmettelin, että eivätkö ne näe sen paskanjauhannan läpi...?
Tekeeköhän Jartsa kohta Myllylät(rauha hänen sielulleen)?
- Ikisinkku M
Genio.Mente kirjoitti:
Tekeeköhän Jartsa kohta Myllylät(rauha hänen sielulleen)?
Voi olla jos Virpi lähtee, luulisi senkin jo kyllästyneen jauhantaan ja selittelyihin:
http://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/jari-sarasvuo-hehkuttaa-virpi-vaimoaan-twitterissa/3044998
Myllylä vähän käy sääliksi kun oli ainoa edes vähän rehellisempi douppausjupakassa. Ikisinkku M kirjoitti:
Voi olla jos Virpi lähtee, luulisi senkin jo kyllästyneen jauhantaan ja selittelyihin:
http://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/jari-sarasvuo-hehkuttaa-virpi-vaimoaan-twitterissa/3044998
Myllylä vähän käy sääliksi kun oli ainoa edes vähän rehellisempi douppausjupakassa.Niinpä. Myllylän saavutukset kuitenkin jotain muuta kuin Sarasvuon. Huonoa tuuria vaan kun narahtivat.
Mut Jartsa ei tule mun sympatioita saamaan. Kyllä se kohta pulloon tarttuu kun sen korttitalo romahtaa lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474