20 päivää vesipaastollah!

12121212

Hola! 20 seuraavaa päivää meikäläinen vesipaastolla. Saman verran on myös ylimääräisiä kiloja. Ja saman verran on lomaakin töistä, joten täydellinen ajankohta kitudieetille. Tavote numero yks on laihdutus ja kovana kakkosena tulee aknesta eroon pääseminen. Palsta toimii minun paastopäiväkirjana. Ja hei, älkää edes vaivautuko pätemään, tiedän mitä teen.

19

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos tästä!

Kiinnostaa kun kilo p#skaa!

• rasvakone..

Siitä vaan katotaan miten ahnehdit tuon veden kiskomisen jälkeen kaikki läskit tulee tuplana takasin voi jeesus näitä aivottomia

• HEHEHEHIHIHIHHOHOHOH

HAHAHAhahha

Ja eikun läskiä myllyynXD

• 2+7

Paastolle on oma palstansa.

• Äxyy

Onnea taistoon, olen itsekin kokeillut ja onnistunut: 12 päivää ja kuusi kiloa nuorna ollessani.

• 12121212

Kaksi päivää vihanneksilla ja mehuilla on nyt takana ja huomenna aletaan elämään pelkällä vedellä. Suolihuuhtelu tehty, joten se on menoa nyt!

• dfghjk

Olis kannttanu kattoo eilen lääkärit ohjelma jossa kerrottiin paastoamisen olevan täyttä humpuukia ja jopa hengenvaarallinen.se pistää munuaiset ja maksan koville voi pahimmassa tapauksessa aiheuttaa virtsahappojen leviämisen elimistöön...no omapa on kroppanne!!!

• ..........

Yle teemalta tuli 2-3vk sitten vesipaasto-ohjelma, jossa väitettiin sen olevan terveellistä. Esim. joku oli parantunut astmasta vesipaaston ansionsta.
        Kyseisessä ohjelmassa mainittiin, että paasto saa kestää max.3vk, eikä vesipaastoa saa kokeilla ilman, että olet lääkäreiden valvomassa tilassa.

• vielä viis

Mä, viiskymmppinen äijä purotin 14kg viiresviiskos, vähäruokaisella ruokavaliolla.
      helppoa ja nopeaa.

• Ei kannata paastota

Vaikka paastolla ja ENE-dieeteillä putoaa nopeasti kiloja, viidestä ekasta kilosta 3,5kg on vettä, 1kg rasvaa ja 500g lihasta. Kun paasto tai em. dieetti loppuu ja alkaa syödä, vesikilot palautuvat heti ja koska kehon lihas-rasvakoostumus on heikentynyt, energiaa palaa entistä heikommin ja paastonnut lihoo entistä helpommin. Noilla vippaskonsteilla pudotetut kilot tulevat takaisin korkojen kera liki 100% varmuudella vuodessa parissa.

Paasto on tosi huono, epäterveellinen ja väliaikaisia tuloksia tuottava tapa laihduttaa. Jotkut positiiviset vaikutukset erikoistapauksissa esim. syöpähoitojen tehoon, ovat harvinaisia. Tavalliselle ihmiselle paastosta on enemmän haittaa kuin hyötyä.

• 12121212

1 päivä vesipaastolla ohi. Ihan normaali olo ollu koko päivän. Ei mitään muuta raportoitavaa.

• Korjauksena.

En mä päde. Mä nauran sivusta sun hommallesi.

• mä nauran tälle

No joko kosahti?

• 12121212

2 ja 3 päivät ohi kohta. Vaikeinta ollu itsekurin kans mut ei muuta.

• 12121212

4 päiväki kohta selvitetty. Olo ollu huomattavasti parempi mutta nyt iski hirvee päänsärky..

• suzu

Toivottavasti älyät ottaa edes vitamiineja vaikka purkista muuten uhkaa aika nopsaan puutostaudit :(

• saltyy

kannattaa huomioida myös tarpeelliset suolat yms. koska kun juot vain vettä, ja nälkääsi ehkä juot enemmän kuin normaalisti, on äkkiä suolatasapaino sekaisin

• söisitsä?

syö pari suolakurkkua , ja purkki rasvatonta piimää päivässä. terv -15kg/5vk

• eikannataleikkia

ei tainnut vesipaasto onnistua? tuttu loru.

itse olin viime vuonna 8 päivää pelkällä vedellä.
        kävelin kuin vanhus, en jaksanut puolta kilometriä pidemmälle.
        8 päivää koitti ja menin kauppaan ostamaan kaiken maailman herkkuja.
        siinä sitten elimistö meni tukkoon ja kaksi päivää täyttä helvettiä kun missään asennossa en voinut olla kun sattui niin paljon, oksensin 4 kertaa päivässä nesteitä.
        melkein sairaalaan sain itseni tuollaisen hölmöilyn takia.
        tietenkin sitä vakuuttaa itselleen että hoitaa homman eikä mitään pahaa tapahdu, todellisuus on toinen.
        en ole eläessäni tuntenut niin viiltävän kovaa kipua kuin silloin, enkä ikinä halua kokea samaa.
        kaikki kilot tuli korkojen kanssa takaisin.

vesipaasto ei ole laihdutuskeino.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe