Vaimon yllättävä eroilmoitus

Pihalla ollaan

Takana yli 20 vuotta hyvin sujunutta perhe-elämää, yhdessä on tehty asioita, on jaettu arjenvastuut, kasvatettu yhdessä lapset , on matkustettu, käyty teatterissa ja kyläilty ystävien luona jne. Vaimo ilmoitti jokin aika sitten erosta, ei mitään erityistä syytä. Hän vain haluaa erota. Myöhemmin selvisi, että taustalla hänellä on ollut vajaan kahden kuukauden ajan ollut toinen mies, jota hän on tapaillut intiimeissä merkeissä ( siis seksiä ) ja jonka kanssa viestejä on vaihdettu tiuhaan. Tiedot tästä löytyi matkapuhelimesta, tiedän – ei saisi katsoa lokitietoja, mutta katsoin. Onko mahdollista, että nainen 47 v. voi kokea niin täydellisen äkillisen hullaantumisen, että lähtee näinkin lyhyen heilastelun jälkeen kotoa pois. ? Epäilen, että suhde saattaa olla pitempiaikainenkin kuin kaksi kuukautta ja tässä on vain haluttu kaunistella totuutta. Kotiin jää niin mies kuin lapset, jotka ovat jo onneksi isoja. Mikä ajaa naisen tällaiseen toimintaan, onko elämä ollut liian tasaista, 50 –kriisi vai onko kyseessä vain yksinkertaisesti raju ja äkillinen rakastuminen, joka pistää psyykeen ja vietit sekaisin. No ainakin meillä on perhe nyt sekaisin. Vaimo väittää, että tällä miehellä ei ole mitään tekemistä eron kanssa !? Ajallinen yhteys tähän heilasteluun toisen kanssa ja vaimon mielenmuutos puhuu toista kieltä vai onko vain niin, että pettäjä tässä tapauksessa nainen ei kehtaa tunnustaa, että eron syy on hullaantuminen toiseen henkilöön ?

27

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan näitä tarinoit

Ikävä kyllä asia on niin, että ihmiset hullaantuvat ihan sekopäisesti ja sokaistuvat kuvitellen, että elämä voisi muuttua joksikin saduksi.
      Taitaa tuo sokaistuminen olla aika yleistä ikäluokassa 40-50v.

Lähipiirissäni on tapaus, jossa fiksu varattu mies ja hyvä perheenisä sekosi työympäristön virkistysmatkalla varattuun naiseen ja aloitti salasuhteen. Kärähtäminen tapahtui alla aikayksikön eli 2viikon päästä virkistysviikonlopusta. Silloin tuli myös ilmi, että ko. naisella oli jo toinen viritys lyhyen ajan sisällä.(miehensä kertomana)

Ensin mainittu pari päätti yrittää pitää perheen koossa, jossa ei ollutkaan suurempia ongelmia ollut. Ainoastaan pieni miinus tuli miehen hiukan lisääntyneessä alkoholin käytössä.

Kuinka ollakaan uusi kärähtäminen tapahtui 2kk päästä, joten salasuhde oli päätöksistä ja lupauksista huolimatta jatkunut. Erohan siitä sitten tuli..
      Kuten myös salasuhteen toisella osapuolella.

Petetty vaimo haksahti kuitenkin välittömästi varattuun mieheen, joka tarjosi olkapäätään liiankin auliisti. Mies sitten kärähti nopeasti kotonaan ja eroonhan sekin johti, tosin shokkina vaimolle ja lapsille.

Nyt nämä kaksi uutta paria elävät uusiosuhdetta, mutta helppoa ei ole ollut kummankaan parin elämä johtuen liian monista kärsimään jääneistä lapsista.
      Ongelmia ongelmien jälkeen, joten tulee varmasti usein mieleen, että tulipa ryhdyttyä ja lähdettyä....

Elämä uusioperheissä on harvoin niin tasapainoista ja auvoista kuin ulospäin yritetään todistaa ja näyttää!

• Kasvomaali

Ei sillä toisella olekkaan mitään tekemistä eron kanssa. Ei hän olisi lähtenyt suhteesen jos teillä kaikki hyvin. Monesti miehet luulevat kun normi arkiasiat ok, suhdekin on ok. Vaimo voi olla täysin eri mieltä.
      Vaimo on rakastunut, mutta huumaa kestää se pari vuotta että mahdollisesti haluaa palata takaisin jossain vaiheessa.

• eronnut ja onnellinenNYT

Olen samaa mieltä kanssi. Itse jätin lapset, miehen ja kaiken omaisuuden nelikymppisenä. Mietin asiaa useamman vuoden, koska meilläkään ei ollut kaikki hyvin. Kukaan läheiseni tai ystäväni eivät osanneet aavistaa, vanhimpia lapsiamme lukuunottamatta, jotka olivat nähneet elämääni ja ymmärsivät sen aiheuttaman ahdistuksen. Kaikki ystävät ja sukulaiset haukkuivat minua, kuinka olin voinut jättää niin hyvän aviomiehen, perheen ja kodin. Nyt kun en ole enää ollut yhtään jarruttamassa miestä, niin jotkut ovat ymmärtäneet, jotkut ihmettelevät vielä enemmän.

Itse olin tyhmä kun alun perinkään menin naimisiin ihmisen kanssa, joka oli vain sukulaisten mieleinen, enkä rakastanut itse. Toisaalta, saimme ihanat lapset, joten en kadu lainkaan. Olin tyhmä ja kuuntelin vain toisia enkä itseäni nuorena.

Vaimolla voi olla jokin saman tyyppinen tilanne, että perhe on perustettu alun perin hassusti ja joskus jokaisen kuppi vaan tulee täyteen, jos suhde on itsestään väärin perustein alkanutkin. Tulee omaa itseluottamusta ja ymmärrystä, että en minä oikeastaan tätä näin halunnut.

Ja pitkän suhteen jälkeen voi helposti tulla tarve tarkistuttaa markkina-arvonsa parisuhdemarkkinoilla ja sitä olkapäätä kaipaa kun tietenkin aina uusi elämäntilanne pelottaa vaikka itse päätöksen tekeekin. Kuitenkin vaimo on kokenut liittonsa jostain suuresta syystä tai monesta pienestä syystä huonoksi ja häntä on ahdistanut.

Itse en usko siihen, että kukaan jättää tai lähtee vieraisiin, jos on onnellinen ja hänen on hyvä olla!

• Eräsmies
        eronnut ja onnellinenNYT kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssi. Itse jätin lapset, miehen ja kaiken omaisuuden nelikymppisenä. Mietin asiaa useamman vuoden, koska meilläkään ei ollut kaikki hyvin. Kukaan läheiseni tai ystäväni eivät osanneet aavistaa, vanhimpia lapsiamme lukuunottamatta, jotka olivat nähneet elämääni ja ymmärsivät sen aiheuttaman ahdistuksen. Kaikki ystävät ja sukulaiset haukkuivat minua, kuinka olin voinut jättää niin hyvän aviomiehen, perheen ja kodin. Nyt kun en ole enää ollut yhtään jarruttamassa miestä, niin jotkut ovat ymmärtäneet, jotkut ihmettelevät vielä enemmän.

Itse olin tyhmä kun alun perinkään menin naimisiin ihmisen kanssa, joka oli vain sukulaisten mieleinen, enkä rakastanut itse. Toisaalta, saimme ihanat lapset, joten en kadu lainkaan. Olin tyhmä ja kuuntelin vain toisia enkä itseäni nuorena.

Vaimolla voi olla jokin saman tyyppinen tilanne, että perhe on perustettu alun perin hassusti ja joskus jokaisen kuppi vaan tulee täyteen, jos suhde on itsestään väärin perustein alkanutkin. Tulee omaa itseluottamusta ja ymmärrystä, että en minä oikeastaan tätä näin halunnut.

Ja pitkän suhteen jälkeen voi helposti tulla tarve tarkistuttaa markkina-arvonsa parisuhdemarkkinoilla ja sitä olkapäätä kaipaa kun tietenkin aina uusi elämäntilanne pelottaa vaikka itse päätöksen tekeekin. Kuitenkin vaimo on kokenut liittonsa jostain suuresta syystä tai monesta pienestä syystä huonoksi ja häntä on ahdistanut.

Itse en usko siihen, että kukaan jättää tai lähtee vieraisiin, jos on onnellinen ja hänen on hyvä olla!

Ymmärrän tarinasi ja valintasi, mutta,mutta...
        Onnellisuus on aina korvien välissä ja usein ihminen ei tajua olevansa onnellinen ennen kuin se otetaan pois esim. toinen kuolee, sairastut vakavasti ym. vakava koittelemus. Se, että hakee onnellisuutta toisesta sängystä ja priorisoi oman hyvän olon parisuhteen ja perheen edelle on mielestäni vastuutonta.

• Huomaan kyllä
        eronnut ja onnellinenNYT kirjoitti:

Ja pettämissivullaNYT! Teet väärin. Älä sekaannu muiden parisuhdetta sotkemaan.

• jepulis jee ejee

Jep. Ja vaimo kokee tekevänsä nyt ainoalla oikealla tavalla, kun ilmoitti haluavansa erota. Sorry vaan, mutta naisten tapa toimia on usein tuo - toisin kuin miesten, jotka ajattelevat, että no eipä tässä mitään, pidetään nyt hetki hauskaa ja jatketaan sitten taas kuin ei mitään. Nainen ajattelee yläpäällään, mies alapäällään, that's the difference.

• Elämä

Mitä muuta tuohon voisi sanoa, selvästikin vaimosi valehtelee. Hänkin olisi voinut puhua ajoissa jos halusi suhteeltanne jotakin enemmän. Aina se ei onnistu vaikka puhuisi. Hän käy läpi omaa elämän kriisiään muutosten muodossa.

• Tai sitten

Tai sitten vaimosi on miettinyt asiaa pidempään, mutta ei ole ollut vain mitään kunnon syytä lähteä aiemmin. Nyt käyttää tuota toista miestä laastarina irrottautuakseen sinusta. Tämähän on hyvin tavallista.
      Voi olla että vaimosi on ollut hiljaa tyytymätön pitkään tai alkanut miettiä, että tässäkö tämä elämä sitten on ja halunnut vielä repäistä. Tämä on todella tavallista tuossa iässä, ei välttämättä aina johda tekoihin mutta varmasti suurinosa ihmisistä noita asioita miettii.
      Anna vaimollesi aikaa ja puhukaa avoimesti. Et vaimoasi ainakaan haukkumalla saa takaisin. Kuuntele häntä ja ole rakentava. Tuo toinen mies voi tosiaan olla vain hetken huuma/laastari ja kun arki tulee, vaimosi punnitsee asioita uudestaan.

• Aloittanut

Näinkin se saattaa olla, tätä olen miettinyt. Voisiko joku vielä valaista, mitä se laastarisuhde ihan suomenkielellä tarkoittaa, suhdetta mikä ei ole vakavalla pohjalla?!vai jotain muuta?

• Aloittaja....

Näinkin se saattaa olla, mutta selitätkö vielä, mikä se laastarisuhde tarkoittaa ihan Suomen kielellä ?!

• 2+3

laastari suhde on silta kävellä pois joen toiselta puolelta toiselle puolelle. Niin se silta kuin joen toinen ranta jää taakse, kun kävellään elämässä eteenpäin. = siltasuhde, jonka ansiosta on helpompi päästää vanhasta eroon, ottamatta kuitenkaan sitä silta suhdetta elämäänsä mukaan

• Aloittaja.....

Haluaisin vielä kovasti vaimoni takaisin, onko tähän mitään eväitä / ohjeita antaa, miten toimia järkevästi ? Olen todella maassa tämän tilanteen takia ja haluaisin asioiden korjaantuvan.

• Laulavajoutsen
        Aloittaja..... kirjoitti:

Haluaisin vielä kovasti vaimoni takaisin, onko tähän mitään eväitä / ohjeita antaa, miten toimia järkevästi ? Olen todella maassa tämän tilanteen takia ja haluaisin asioiden korjaantuvan.

Varmaan sinusta tuntuu kurjalta :(.

Uskon, että voi olla ihan turhanaikaista hullaantumistakin, jos teillä on mennyt ihan mukavasti.Juuri tuon ikäisenä hormonimyrskyssään voi tehdä ihan älyttömiä vikatikkejä, joita ei sitten enää saakaan ratkotuksi välttämättä.Hullaantuminen voi olla täysin päätöntä.Toivotaan, että vaimosi palaa luoksesi.

• petettyjätyetty

Sinun kannattaa mennä väestöliitonsivuille. Siellä annetaan ohjeita mitä uskottomuuden uhriksi joutuneen kannattaa tehdä. Olen todella pahoilla sinun puolestasi Oma mieheni hullaantui niin kovin, että rikkoi meidän lähes 25 v kestäneen liittomme yhdessä kakkosen kanssa, joka hääri röyhkeän avoimesti jopa liittyen seurueeseen jossa parhain ystäni oli mukana. Tiedän tuon ehdottomuuden. Kun "taustatukea" löytää ja mieli on paatunut, ei läheisten paha olo tunnu missään. Voimia sinulle.

• joomies

"Onko mahdollista, että nainen 47 v. voi kokea niin täydellisen äkillisen hullaantumisen, että lähtee näinkin lyhyen heilastelun jälkeen kotoa pois. ?"

Onhan sekin mahdollista, vaan yhtälailla ja enemmän taitaa olla jonkinlainen pitkän ketjun päätös. Naistenlehtien suurista kaunopuheista huolimatta, suuri osa naisia on näet aivan yhtä kyvyttömiä puhumaan ja tunnistamaan tunnepuolen ongelmiaan kuin miehetkin. Näinpä heille saattaa pikkuhiljaa kertyä uskomaton määrä katkeruutta ja vihamielisyyttä omaa aviopuolisoaankin kohtaan. Jotkut oikein hellivät ja kasvattavat tätä vihamielisyyttä sitten pahimmillaan vuosikausia.

• Aloittaja....

Olen yrittänyt puhua hänelle siitä miten kurjalta tilanne tuntuu ja ehdottanut, että yrittäisimme korjata niitä asioita joissa olemme menneet hänestä väärään suuntaan. Olen myös sanonut rakastavani häntä, mutta tuntuu, että sanat mitkä lausun valuvat kuin vesi hanhen selästä. En saa mitään vastakaikua, ainoastaan toteamuksen ”näin nyt mennään” . En tiedä mikä olisi sitten järkevä tapa toimia, jotta saisin hänet miettimään. Kun olen puhunut hänelle lasten ja omista tunteista avioerossa, hän toteaa tällaisten mietteiden olevan vain hänen syyllistämistään ja kuuluu minun” rooliini” ja hän ymmärtää ajatukseni. Huh, en tiedä miten saisin edes jonkinlaisen ajatusyhteyden tähän naiseen vai onko rakastumisen huuma tai mikä laastarisuhde tämä nyt onkaan tehnyt hänestä niin kovan ja immuunin kaikelle sellaiselle keskustelulle, mikä herättäisi hänet miettimään asioita laajemmin

• Panomiäs savosta
        Aloittaja.... kirjoitti:

Olen yrittänyt puhua hänelle siitä miten kurjalta tilanne tuntuu ja ehdottanut, että yrittäisimme korjata niitä asioita joissa olemme menneet hänestä väärään suuntaan. Olen myös sanonut rakastavani häntä, mutta tuntuu, että sanat mitkä lausun valuvat kuin vesi hanhen selästä. En saa mitään vastakaikua, ainoastaan toteamuksen ”näin nyt mennään” . En tiedä mikä olisi sitten järkevä tapa toimia, jotta saisin hänet miettimään. Kun olen puhunut hänelle lasten ja omista tunteista avioerossa, hän toteaa tällaisten mietteiden olevan vain hänen syyllistämistään ja kuuluu minun” rooliini” ja hän ymmärtää ajatukseni. Huh, en tiedä miten saisin edes jonkinlaisen ajatusyhteyden tähän naiseen vai onko rakastumisen huuma tai mikä laastarisuhde tämä nyt onkaan tehnyt hänestä niin kovan ja immuunin kaikelle sellaiselle keskustelulle, mikä herättäisi hänet miettimään asioita laajemmin

Olisit pannu naestas..

• naes immeinen
        Panomiäs savosta kirjoitti:

Olisit pannu naestas..

Samoin sinä, niin ei tarvihtes olla uskottomuussivulla...

• Tuttu juttu

Et kyllä tällä hetkellä tule saamaan häneen ajatusyhteyttä mitenkään, vaikka miten yrittäisit. Sinun pitää ottaa häneen enemminkin etäisyyttä ja jos asutte vielä saman katon alla niin muuta muualle. Mitä enemmän kyselet yms. sen varmemmin hän eroaa sinusta. Itse olen kokenut kerran saman ja tiedän mistä puhut ja tuntuu niin tutulta tuo kertomasi. Siitä olen kyllä aivan samaa mieltä kuten joku tuolla jo mainitsikin, että naiset ovat kyvyttömiä puhumaan tunnepuolen ongelmista miehilleen. Ajoissa puhumalla tälläisiin tilanteisiin ei edes jouduttaisi.

• Valheet elämäntapana

Tyypillinen yksinkertainen pettäjätapaus, "valehdellen p'äsen elämässäni eteenpäin".

Pettäjien mielestä uskottomuus ei koskaan ole eron syy. Kenellekään ei saisi kertoa, että avioliitossa oli uskottomuutta, yrittävät sii valehdellen salata oman uskottomuuden kaikilta erossa ja sen jälkeen.

Minun ex huusi jopa kurkku suorana samasta, hänen uskottomuuttaan ei olisi saanut kertoa kenellekään avioeron syyksi. Otin sitten asenteen, että kerroin että eron syy minun puoleltani oli uskottomuus. Ex sai itse valehdella muille ja sukulaisilleen ihan mitä haluaa.

• Aloittaja.....

Niin, tämän ulkopuolisen suhteen olemassa olosta minä en saisi kertoa vaimon vaatimuksesta kertoa kenellekään. Ilmeisesti kasvojen menettäminen ystävien ja sukulaisten silmissä on liian kova pala hänelle. Toisaalta mielestäni asiassa tulisi toimia rehellisesti ja kertoa mistä on kyse, koska suhteemme muuttui totaalisesti vaimoni alettu tapaamaan tätä toista miestä. Esimerkiksi vielä loppuvuodesta suunnittelimme asunnon ja auton vaihtoa sekä tulevan kesän yhteisiä kesäloma suunnitelmia. Tammikuun jälkeen asiat muuttuivat kertaheitolla. Sitä jää miettimään, mikä tämän kaiken muutti ? Kun vaimo tuli iltamyöhään ”kaupungilta” kotiin oli hän usein ” pölähtäneen ” oloinen, muutos oli hänet tuntien ilmeinen. Todennäköisesti hän oli käynyt jossain hänelle epätavanomaisessa paikassa sekä tavannut tätä uutta sulhoaan jossain… ?! Kotona kulkee kuin unissa, nukkuu yönsä huonosti, on hajamielinen ja kaiken vanhan on valmis taakseen jättämään myös ison joukon vanhoja, myös minun kautta tulleita ystäviä joiden arvo onkin hänelle nyt täysi nolla.. ” Minulla on vain tämä yksi elämä ” .. näin todennut. Iso muutos tämä on perheelle.

• petteri p

Niin, tämän ulkopuolisen suhteen olemassa olosta minä en saisi kertoa vaimon vaatimuksesta kertoa kenellekään. Ilmeisesti kasvojen menettäminen ystävien ja sukulaisten silmissä on liian kova pala hänelle. Toisaalta mielestäni asiassa tulisi toimia rehellisesti ja kertoa mistä on kyse, koska suhteemme muuttui totaalisesti vaimoni alettu tapaamaan tätä toista miestä. Esimerkiksi vielä loppuvuodesta suunnittelimme asunnon ja auton vaihtoa sekä tulevan kesän yhteisiä kesäloma suunnitelmia. Tammikuun jälkeen asiat muuttuivat kertaheitolla. Sitä jää miettimään, mikä tämän kaiken muutti ? Kun vaimo tuli iltamyöhään ”kaupungilta” kotiin oli hän usein ” pölähtäneen ” oloinen, muutos oli hänet tuntien ilmeinen. Todennäköisesti hän oli käynyt jossain hänelle epätavanomaisessa paikassa sekä tavannut tätä uutta sulhoaan jossain… ?! Kotona kulkee kuin unissa, nukkuu yönsä huonosti, on hajamielinen ja kaiken vanhan on valmis taakseen jättämään myös ison joukon vanhoja, myös minun kautta tulleita ystäviä joiden arvo onkin hänelle nyt täysi nolla.. ” Minulla on vain tämä yksi elämä ” .. näin todennut. Iso muutos tämä on perheelle.

todennäköisesti peli menetetty. kuulostaa pahasti siltä, mutta oletko varma, että hän on joku toinen. onko tunnustanut? jos sillä on toinen niin heitä vaimosi pihalle. turhaan sinä siinä roikut. ei väkisin oikein voi liitoakaan jatkaa ja eikä yksipuolisesta liitosta ole kellekkään iloa. mitä kauemmin roikut löysässä hirressä, sitä enemmän hajotat itseäsi.

• Aloittaja.....
        petteri p kirjoitti:

todennäköisesti peli menetetty. kuulostaa pahasti siltä, mutta oletko varma, että hän on joku toinen. onko tunnustanut? jos sillä on toinen niin heitä vaimosi pihalle. turhaan sinä siinä roikut. ei väkisin oikein voi liitoakaan jatkaa ja eikä yksipuolisesta liitosta ole kellekkään iloa. mitä kauemmin roikut löysässä hirressä, sitä enemmän hajotat itseäsi.

Kyllä vaan, taustalla on ollut toinen, omin silmin nähty. Vaimon väitteen mukaan merkityksetön laastari, mutta en jaksa uskoa tätä.

• Syyttely on turhaa

Epätyydytävä parisuhde ja huono seksielämä ajaa kyllä naisen kuin naisen eroajatuksiin. Toiselle suhteelle ei ole tilaa hyvässä parisuhteessa (teatteri- tai ystäväillat ei valitettavasti korvaa hyvää seksiä ja yhteenkuuluvuutta).

Ulkopuoliselle suhteelle ie kertakaikkiaan ole tilaa, jos on tyytyväinen elämäänsä ja parisuhteeseensa. Uusi suhde mahdollistuu vasta kun oin kaikkensa tehnyt ja huomaa ettei todellakaan ole mitään.

Eli... Elät nyt erotuskassa, mutta älä syytä ketään ulkopuolelta vaikka se on tietysti helpointa. Mutta jos suhde ei tyydytä, niin se ei tyydytä ja sillä sipuli. Löydät vielä oman onnesi.

• Vaimo ja äiti

Ns. huono seksielämä tai sen puute ei yksistään aja naista eroon, ainakaan 50 iässä. Nuoremmat tällä palstalla syyttävät liikaa seksittömyyttä ja kyllä vähän yli kaksikymmentä ensimmäistä avioliittovuotta on yleensä seksikeskeisempää, mutta pikkuhiljaa vanhempana tulee muut asiat hyvässä parisuhteessa tärkeämmiksi.

Läheisyys ja yhteenkuuluvaisuuden tunne on tärkeämpää ja kyllä se seksikin sinne kuuluu, mutta ei ykkösasiana johtuen jo iän tuomista ongelmista toisella tai toisella. Toisen huomioonottaminen, tukeminen ja kannustaminen kuuluvat normaaliin arkielämään. Lapset alkavat lentää pesästä ja kyllä silloin seksielämäkin hiukan vilkastuu, mutta onhan se muuttanut muotoaan nuoruuden ajoista

Olen itse kokenut hyvin seksipitoisen avioliiton ja se oli keskeisin asia suhteessa. Tuntui, että hyvä seksi korvasi kaiken muun ongelman, mutta sitten sekään ei riittänyt. Itse koin, että henkisyys oli jäänyt liikaa taka-alalle ja halusin hetkeksi muuttaa pois kotoa. Lapset olivat lentäneet omiin pesiinsä ja uusia suhteita ei ollut mukana. Mieheni kanssa yhdessä keskustelimme ja etsimme lähikaupungista minulle pienen asunnon.

Aloitimme ns. uuden seurustelusuhteen! Asuin elämässäni ensimmäisen kerran yksin, kun olin suoraan lapsuudenkodistani muuttanut parisuhteeseen. Puolen vuoden seurustelun jälkeen olimme jo menneet aikoinaan naimisiin.

Nyt asuimme muutaman vuoden erillään. Vietimme paljon aikaa yhdessä, mies luonani tai minä entisessä kodissani...
        Tänä päivänä asumme taas onnellisesti yhdessä nauttien toisistamme ihan uudella tavalla. Harrastamme, matkustamme ja hoidamme lapsenlapsia yhdessä.

Aloittajalle sanoisin, että anna vaimollesi tilaa! Älä ahdistele uudesta miehestä, sillä hän on todella vain ihastunut ja hullaantunut, varmaankin paljolti omasta haluttavuudestaan. Se menee kyllä ohi ja hän tulee järkiinsä! Teillä on ollut hyvä ja ihan normaali perhe-elämä ja kyllä sillä on jatkossakin suuri merkitys...
        Hän herää siihen, mutta toivottavasti ei liian myöhään.

• Nyt tarvii toimia

Miksi edes asutte saman katon alla vieläkin. Olet yrittänyt saada vaimoasi keskustelemaan, mutta hän ei ole siihen ollut halukas/kyvykäs. Otat nyt ohjat omiin käsiisi ja heität vaimosi yksinkertaisesti "pihalle". Samalla teet vaimollesi tilanteen hieman hankalammaksi kuin hän sen on päässään suunitellut.
      Samankaltaisen elämänvaiheen joskus kokeneena tiedän, että pyrit tekemään kaikkesi saadaksesi vaimosi takaisin ja elämäsi taas normaaliksi. Se on tottakai se toinen vaihtoehto. Edessäsi tulee olemaan joka tapauksessa "kivinen tie" riippumatta siitä kumpi vaihtoehdoista toteutuu ja tarkoitan tällä nimenomaan sinua sitä petettyä osapuolta.

• Nykyajan juttuja

Vaimosi tulee tipahtamaan korkealta, luulen, jos takana on nykyajan tyyppitapaus. Komeat, usein naista nuoremmat miehet iskevät nykyään seksinsaamisen vuoksi tosi lujaa naista. Naimisissa olevat ovat heille hyviä löytöjä seksikumppaneiksi (ei tarvitse pelätä tauteja, saa säännöllisesti 'osaavalta' naiselta). Nämä vaimot luulevat tavanneensa elämänsä miehen ja rakkauden tässä donjuanissaan, eroavat hyvistä aviomiehistään. Vasta eron jälkeen naisille, jopa pienten lasten äideille, selviää, että olivat nopealiikkeisten liukaskielisten miesten "rakkausleikistä" oli kyse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11447
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9900
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      149
      5597
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2815
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe