Oletko jonkun ihanne?

Mies miettii

Sellainen tilanne vaikuttaisi syntyneen, jossa olen ilmeisesti nuoren naisen ihannemies. Ikäeroa on ehkä 20 vuotta, nainen on täysi-ikäinen kyllä (joten voitte jättää ne pedofiiliheitot sikseen).

Olen kuullut, että jotkut naiset unelmoivat ihannemiehestään ihan tarkan ulkonäönkin tietäen. Kuulostaa ehkä epärealistiselta, mutta näin tiedän joidenkin naisten ajattelevan ja olen kuullut myös ihan onnellisista tapauksista, joissa ovat sitten parituneetkin tällaisen ihannemiehensä kanssa ja yhdessä pitkään olleet.

Haasteellista tässä tilanteessa on se, että itse en kuvittele tuolla tavoin vaan jos tutustun naiseen, niin se tapahtuu ajan kanssa. Toki voi heti aluksi olla kovastikin ihastunutkin, mutta luonteiden yhteensopivuus selviää kuitenkin vasta myöhemmin.

Kysymys onkin, miten suhtautua naisen lähestymiseen, jos hän ajattelee tuolla tavoin, kun en halua aiheuttaa hänelle mitään traumoja ja kuka tietää, vaikka itsekin olisin kiinnostunut enemmästä, kunhan ensin tutustuisimme paremmin.

Hän tekee oman kiinnostuksensa minuun erittäin selväksi joka kerta kohdatessamme. Itse olen suhtautunut häneen tähän mennessä positiivisesti, koska minulla ei ole mitään syytä toimia toisinkaan. Hänen on kaunis ja hyvin miellyttävä persoonallisuus.

Onko kukaan ollut jonkun ihanne tällä tavalla joskus?

1

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti mies.

No en varmasti ole. En ollut edes oma äitini ihannelapsi koska heitti vaan mut menemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5024
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      121
      4727
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4223
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      108
      4201
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3344
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      125
      3147
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2848
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2783
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2772
    Aihe