Ei naisella, eikä miehellä. Kaikki eläinlajit panevat vaan kiiman vuoksi. Ihminen on ainoa, joka tietää, että siitä on seuraamuksena mahdollinen lisääntyminen. Siitä ei liene montaakaan vuosituhatta, kun ihmisetkin vielä ajattelivat lapset joinain mystisinä jumalan lahjoina.
Naisetkin siis kaikista alkukantaisimmillaan haluavat seksiä miehen kanssa, eivät lapsia. Vasta nykytiedon valossa vauvakuume on päässyt yllättämään. Biologisesti sitä ei ole kuitenkaan vielä olemassa evoluution hitauden vuoksi, vaan kuumeilu tulee mediasta ja muiden perheiden lasten näkemisestä. Vähän sama kuin mies haluaa auton, kun naapurillakin on.
Suru-uutisena meille kaikille ätmeille naisetkin siis haluavat seksiä. Muuten lisääntymistä ei olisi tahattomasti aiemmin tapahtunut. Nykyään joku voisi väittää, että naiset eivät enää halua seksiä, mutta ei evoluutio ole tässäkään ehtinyt niin pitkälle vielä. Kärsikäämme siis edelleen naisen seksuaalisuudesta, mutta vielä enemmän omastamme.
Olisi hyvin helppoa olla aseksuaali, olen heille todella kateellinen.
Lasten haluaminen ei pohjaudu biologiaan
10
88
Vastaukset
- Niin.
No noinhan se homma menee, siis yksinkertaistettuna. Minulla oli teininä koira joka tuli raskaaksi vahingossa ja sille tehtiin keskeytys. Sen jälkeen se alkoi keräämään pehmoleluja omaan petiinsä.
- cgcgh
Niinkö? Vaikka vuosituhannen alussa ihan tieteilijät löysivät kemialliset syyt ja oireet vauvakuumeelle.
Sitten vielä toinen knoppitieto. Englannissa ei ollut sanaa vauvakuumeelle, eli englantilaisissa maissa (lähinnä amerikka) sitä ei tunnistettu. Sen jälkeen kun se "löydettiin" eli sen osoitettiin olevan totta, myös miehillä! sana johdettiin euroopan kielistä, eli baby fever.
Vanhassa maailmassa vauvakuume on tunnettu jo kauan ennen valtamedioita.- ap.
Linkkiä tutkimukseen?
- hjvjh
ap. kirjoitti:
Linkkiä tutkimukseen?
Hanki itse omat linkkisi. Sulla on google käytössä.
- ap.
hjvjh kirjoitti:
Hanki itse omat linkkisi. Sulla on google käytössä.
Eli vedit sen hatusta.
- khghkg
ap. kirjoitti:
Eli vedit sen hatusta.
Tässä ajassa olisit kyllä löytänyt linkit vaikka millaisiin uutisiin joissa tuosta ja noita tutkimuksia tukevista ilmiöistä on uutisoitu.
Minä löysin esimerkiksi erään ruotsalaisen lehden uutisen jossa kerrottiin siitä kuinka vauvakuume tarttuu työyhteisössä, niin että ensimmäisen naisen tullessa raskaaksi, on erittäin todennäköistä että kuuden kuukauden sisällä on muutkin naiset raskaana.
Lisäksi löysin juttuja myös siitä kuinka pelkät vauvapeitot ja vauvojen kengät saavat naisten hormoonit hyrräämään.
Mitä sinä sait aikaiseksi? Et mitään. - ap.
khghkg kirjoitti:
Tässä ajassa olisit kyllä löytänyt linkit vaikka millaisiin uutisiin joissa tuosta ja noita tutkimuksia tukevista ilmiöistä on uutisoitu.
Minä löysin esimerkiksi erään ruotsalaisen lehden uutisen jossa kerrottiin siitä kuinka vauvakuume tarttuu työyhteisössä, niin että ensimmäisen naisen tullessa raskaaksi, on erittäin todennäköistä että kuuden kuukauden sisällä on muutkin naiset raskaana.
Lisäksi löysin juttuja myös siitä kuinka pelkät vauvapeitot ja vauvojen kengät saavat naisten hormoonit hyrräämään.
Mitä sinä sait aikaiseksi? Et mitään.No niin, eli: muillakin on = minäkin haluan. Juuri tästä aloituksessa puhuin. Ei kissa tiedä toista kissaa katsomalla, että tuolla on nyt pentu tulossa, joten minunkin pitää saada. Tieto erottaa ihmisen muista eläimistä.
Jos olisi olemassa nainen, joka eläisi yksin metsässä eikä olisi koskaan kuullut lasten olemassaolosta ja miten niitä saadaan, niin hänelle ei voisi vauvakuumetta tulla.
- atm30+
Mä oisin jossain vaiheessa halunnut, mutta en oikeestaan enää nykyään.
- ätmi
Miehet ovat ymmärtäneet vaon kyntämisen seuraukset jo iät ja ajat. Raamattu tuomitsee avioliiton sukupuolisen seksin juuri siksi, että siitä seuraa vesipäisiä äpäriä ja perimiskiistoja. Perintöasiat nousivat tärkeiksi, kun ihmiset asettuivat aloilleen viljelemään maata ja syntyi kiinteää omaisuutta, joka pitäisi siirtää jotenkin järkevästi sukupolvelta toiselle.
Naiset taas eivät ymmärrä vieläkään mitään, vaan antavat edelleen jännä-jyystäreiden ähkiä päällään ja laskea spermansa paljaalla kiimavittuun.- ätmí
Ja lapsia pidettiin mystisinä Jumalan lahjoina sikäli, että lapsikuolleisuus oli suurta, eikä vielä ymmärretty niitä mekanismeja, jotka tähän vaikuttavat. Mitään lapsettomuushoitojakaan ei ollut. Lapsen saaminen ja sen selviytyminen aikuisikään oli siis kirjaimellisesti Herran haltuun -hommaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843452
- 771367
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1831363Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401050Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051000Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310952- 43869
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78855Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835