Naiset ei ole aidosti kinnostuneita miehistä

karvanaama.

Eikä miehen ajatuksista
vaan miehen statuksesta, omaisuudesta ja ulkonäöstä. Jos omaisuutta on ja ulkonäköä niin nainen haluaa seurustella miehen kanssa koska uskoo hyötyvän miehestä jotenkin. Omillaan toimeentuleva mies ei kelpaa naisille lainkaan, muutenhan meistä jokainen seurustelisi.

27

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+1

Näinhän se on, pitää olla sitä omaisuutta ja tarjota elintasoa. Ihan sama minusta myykö sitä tavaraansa suoraan rahasta kadulla, vai vaatiiko mieheltä jotain tulotasoa.

• Jfjbgxcc

En minä omaisuudesta välitä, mutta ulkonäköä ja fiksuutta sekä koulutus täytyy olla.

• Työtön sinkku

Entäs jos on koulutus mutta ei töitä. Moni koulutettu on työttömänä kun suomessa on 500 000 työtöntä. Voihan sitä mennä ilmaistöihin orjaksi kuten valtio on suunnitellut mutta se ei taas hyödytä mitään kun ei palkkaa saa. Rikkaat rikastuu kun työttömiä pakotetaan töihin ilman palkkaa.

• ghkojghkkj
        Työtön sinkku kirjoitti:

Entäs jos on koulutus mutta ei töitä. Moni koulutettu on työttömänä kun suomessa on 500 000 työtöntä. Voihan sitä mennä ilmaistöihin orjaksi kuten valtio on suunnitellut mutta se ei taas hyödytä mitään kun ei palkkaa saa. Rikkaat rikastuu kun työttömiä pakotetaan töihin ilman palkkaa.

Jostainhan se työtön rahaa saa ymmärtääkseni, eikö sen rahan eteen jotain voisi tehdä?

Kovasti sotaveteraaneja täälläkin ylistetään, käytäntöön kunnioituksen voisi saattaa menemällä vaikka vanhustenhoitoon vapaaehtoiseksi tms.

Omillaan toimeentuleminen ei työkykyisillä ole sosiaalituilla elämistä - päinvastoin he eivät tule toimeen omillaan, vaan muiden elatuksella.

• 10+6
        ghkojghkkj kirjoitti:

Jostainhan se työtön rahaa saa ymmärtääkseni, eikö sen rahan eteen jotain voisi tehdä?

Kovasti sotaveteraaneja täälläkin ylistetään, käytäntöön kunnioituksen voisi saattaa menemällä vaikka vanhustenhoitoon vapaaehtoiseksi tms.

Omillaan toimeentuleminen ei työkykyisillä ole sosiaalituilla elämistä - päinvastoin he eivät tule toimeen omillaan, vaan muiden elatuksella.

Tulisitko sinä ilmaiseksi siivoomaan minun taloa?

• fgjijhg
        10+6 kirjoitti:

En, mutta en myöskään halua sinulta rahaa tai mitään muutakaan. Miksi valtion pitäisi antaa vastikkeetonta rahaa työkykyisille? Se voi jo vaatia talojensa siivoomista vastineeksi antamistaan rahoista.

• ????
        10+6 kirjoitti:

Antaisitko sinä minulle rahaa, kun vain vaadin sitä?

• 3+15
        ???? kirjoitti:

Antaisitko sinä minulle rahaa, kun vain vaadin sitä?

No miten ois parempi, että ihmiset siirtyis rikollisuuteen, kun automaation lisääntyessä ei ole töitä kaikille? Vai, että ihmiset kuolis nälkään?

• '''
        3+15 kirjoitti:

No miten ois parempi, että ihmiset siirtyis rikollisuuteen, kun automaation lisääntyessä ei ole töitä kaikille? Vai, että ihmiset kuolis nälkään?

Vielä ei ole tuota tilannetta, vaan Suomessa on työvoimapulaakin joillain aloilla. Työttömällähän voisi kuvitella olevan aikaa osallistua pyrkimyksiin muuttaa maailmaa ja työn jakamista maailmassa. Mutta ehkä nekin muutokset pitää muiden tehdä valmiiksi, ettei työtön vaan tule orjuutetuksi.

• sinkkumies.
        3+15 kirjoitti:

Olin tarepeeksi monta vuotta työharjoittelusa ja kyllä vi.tutti kun muut sai samasta työstä 3000 euroa raha kun minä sain 9 euroa päivässä vaikka teein hommat paremmin ja ne muut veti röökiä ja pitivät 2 tunnin ruokatunteja.

Siksi otinkin loparit koska työharjoittelijana en olisi koskaan saanut palkkaa eikä minua arvostettu yhtään. Kysyin vielä pomolta että aikooko ne palkata minua kunnolla töihin ja en saanut mitään vastausta. Pyysin heti työtodistusta ja sanine ttä tämä oli tässä.

Eikä se ollut ainoa paikka jossa olin työharjoittelussa. Työharjoittelijat on sitä varten että firma tienaa rahaa ilman kun itse et saa mitään ja en ainakaanaio olla enää mikään harjoittelija.

• taas tätä samaa

Mielenkiintoista. Oletko kysynyt asiasta mielipidettä myös omalta äidiltäsi, sisareltasi tai joltain naispuoleiselta sukulaiseltasi? Jos teillä on suvussa tapana, että naiset valitsevat miehen tyhjänpäiväisten asioiden takia, niin älä syytä siitä kaikkia naisia. Jos yhdenkään kerran kuljet ulkona tai vaikka kaupassa silmät auki, niin näet lukemattomia pariskuntia, jotka ovat ihan normaalin näköisiä eivätkä todellakaan mitään miljonäärejä tai alusvaatemalleja.

Ihmisillä on erilaisia kriteereitä puolisoa varten. Jos olet ihan rehellinen itsellesi, niin varmasti sinullekin kelpaisi nuori kaunotar, joka olisi fiksu ja jolla olisi rahaa ainakin sen verran, että hän voisi elättää itsensä tarvitsematta siihen sinun rahojasi. Miksei siis nainenkin voisi etsiä miestä, jonka ulkonäkö miellyttää edes jonkin verran ja että joka kävisi töissä, jotta hän pystyisi kustantamaan omat menonsa?

Jos kaikki naiset olisivat vain Teemu Selänteen tyyppisten komeiden miljonäärien kanssa, niin ymmärrät varmaan, että noin 99 % suomalaisista naisista olisi silloin ilman parisuhdetta. Ihan vastaavasti, jos suomalaiset miehet hyväksyisivät parisuhteeseen vain Jenni Vartiaisen tai Pihla Viitalan tyyppiset naiset, niin silloinhan vastaavasti noin 99 % miehistä olisi kokonaan ilman parisuhdetta.

Jos kykenet ajattelemaan tätä ilman naisvihaa, niin väitteesi on absurdi. Kumpikin sukupuoli ajattelee ihan yhtä paljon tai yhtä vähän puolisosta statusta, omaisuutta tai ulkonäköä. Jos lihava, työtön, kouluttamaton ja ruma mies tai nainen haluaa erittäin tasokasta puolisoa eikä mikään muu kelpaa, niin voisin väittää hänen olevan sinkkuna loppuikänsä.

Jos aloitat vanhan virren siitä, miten naiset joutuvat TYYTYMÄÄN alempitasoiseen mieheen, niin kyse ei ole siitä. Kyse on siitä, että kaikille ei suinkaan merkitse miehen asema tai koulutus yhtään mitään. Moni ei edes halua jotain huippu-urheilijaa tai vastuullista työtä tekevää, koska se tarkoittaa pitkiä reissuja ja eroa perheestä. Monelle se oma rakas on tärkeä omana itsenään ilman mitään vertailua muihin miehiin, jotka ovat komempia, rikkaampia ja ylempiarvoisia.

• firebird

Tämä naiset haluavat rahaa tutkimus perustuu lehdistön vääristelyyn. Itseasiassa siinä kysyttiin, että ahdistaako jos miehen ja naisen välillä on suuri varallisuusero, jotkut vastasivat kyllä.
      Ei rahalla ole väliä, millä on minulle: hyväsydämmisyys, ulkonäkö, tyyli, herttaisuus, äly ja yksi mitä ilman ei tule mitään, hyvä yhteys.

• ätmi-sinkku

Naiset on mielummin yksin kun ruman tai omillaan toimeentulevan kanssa. Teemu selänteitä ei riitä kaikille ja siksi suomessa on varmaan puol miljoonaa sinkkunaista odottamassa sitä että "selänne" eroaa.

• Nainen,

Ei koska miehet on kiinnostuneet vaan pillusta.

• 4+4

Sehän on normaalin miehen elämäntehtävä haluta ja olla kiinnostunut pillusta. Miehet elää pillun takia eikä se pitäisi naisille olla mikään uutinen. Naisten pitäisi oppia hyväksymään tämä asia ja antaa kaikille miehille sitä pillua aina kun pyydetään.

• jatka tumputtamista
        4+4 kirjoitti:

Sehän on normaalin miehen elämäntehtävä haluta ja olla kiinnostunut pillusta. Miehet elää pillun takia eikä se pitäisi naisille olla mikään uutinen. Naisten pitäisi oppia hyväksymään tämä asia ja antaa kaikille miehille sitä pillua aina kun pyydetään.

Kaikkihan tuon asian tietää. Mies saa olla kiinnostunut mistä haluaa. Ja nainen saa haluta juuri sellaista miestä kuin haluaa.

• ätmi

Luulis olevan aivan se ja sama onko mitään koulutusta vai ei kun Suomesta ei enää nykyään saa töitä vaikka kuinka yrittäisi. Koulutustus on pelkkä muodollinen titteli eli ei käytännössä yhtään minkään arvoinen. Ei siis kannata vaivautua tekemään yhtään mitään.

• oletko toope

Jostain kumman syystä suurin osa suomalaisista on käy töissä.

• ätmi
        oletko toope kirjoitti:

Jostain kumman syystä suurin osa suomalaisista on käy töissä.

Ei, en mä ole toope.

• -M-

En sanoisi ihan noinkaan. Naiset voivat olla kiinnostuneita myös miehen ajatuksista, mutta miehen pitää itse tarjoilla ne kiinnostavassa muodossa ja juuri oikealla tavalla ja hetkellä. Sellaista tilannetta tuskin miehenä kokee, että saisi olla lähtökohtaisesti kiinnostava ajatustensa puolesta. Kaikki kiinnostus on ansaittava hyvillä suorituksilla.

• m28.

Annoin kerran pakit naiselle joka kyseli raha-asioistani. Mun mielestä aika iso turnoff tuollainen käytös.

• ei uutta

Se on sinun oikeutesi.

• - - - -

Eli oletkin peeaa pummi.

• m28.
        - - - - kirjoitti:

Eli oletkin peeaa pummi.

Kaikkea muuta, nainen selvästi piti kuulemastaan kun vastasin niihin uteluihin ja oli jo kyselemässä jatkosta.

• hhjjhjj

Nyt sinä yleistät. Naiset eivät ole kiinnostuneita sinusta, enkä yhtään ihmettele mikseivät, mutta kyllä naiset joistakin miehistä ovat kiinnostuneita.

• Asia selvä, sovitaan että noin on, jos se tekee sinut onnelliseksi. Sillä kun ei joka tapauksessa ole mitään merkitystä, mitä tähän ketjuun muut kirjoittavat, koska viimeistään huomenna saadaan taas lukea tuo sama väite muodossa tai toisessa.

• firebird

Helka, puhut asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1566
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      92
      1485
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1041
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      199
      940
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      842
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      787
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      750
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      714
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60