Millä tämän karvatuppitulehduksen saa pois? Erehdyin epiloimaan kintut miehenä ja siitähän tuli sitten karvatupintulehdus tai joku. Päätinmpä etten koske karvoihin ollenkaan ja on ollut kohta puol vuotta ja punaiset pisteet ole hävinneet mihinkään. Luin jostain rikkivoiteesta joka vois auttaa jota vaan ei löydy sitten mistään.
Vastaukset 2
- Näin
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00239
Bebanthenkin käy. :)
Kamalaa tuo karvatupentulehdus.
Aina eivät ole sheiveritkään täysin puhtaita, vaikka desinfioisikin joten kun itse saan tämän riesan, tuputan hieman desinfioivaa ainetta alueelle pesun ja kuivauksen jälkeen ja sitten yöksi laitan isomman kerroksen rasvaa. - Pohjoisen Pihlaja
Ylemmän kommentoijan neuvot toimivat, myös kylpeminen suolatussa vedessä voi auttaa. Mikäli aiot vielä joskus epiloida, muista tehdä ihonkuorinta aiempana päivänä ja rasvata iho sillä kosteutettu ja kuorittu iho kestää epiloinnin paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1351925Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233914Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149890- 78843
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36812- 60811
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47747- 92742
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65661Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29571