Mitä ajatuksia herättää? Neiteilyä vai positiivista? Siis miesten osastolla kuitenkin.
Yksinäinen mies kosmetiikkaosastolla
3
93
Vastaukset
- ätmi
Ei kosmetiikassa ole miesten osastoa, vain naisten ja homojen osastot.
- nordicfeel.fi
Ehdottomasti positiivista. Itse suosin verkkokauppoja kosmetiikan hankkimisessa, joten ei ole tullut käytännössä yksinäisiä miehiä kosmetiikkaostoksilla bongailtua.
- ,....,
Yleensä moinen ei kyllä herätä mitään ajatuksia. Harvemmin kiinnitän huomiota muihin ostoksilla oleviin mitenkään erityisesti, saati alkaisin pohtimaan mitä siellä tekevät tai ovatko yksin vai kaksin. Keskityn omiin ostoksiini enkä muiden tekemisiin. Muiden tekemiset, etenkään ventovieraiden, eivät pahemmin kiinnosta minua, mutta jos nyt kysymystäsi alan pohtimaan, niin positiivistahan se on, että mies huolehtii hygieniastaan ja haluaa pitää itsestään huolta.
Mikäli mies olisi kosmetiikkaosastolla ja tutkisi naisten tuotteita, niin ajattelisin ehkä, että hän on varmaan ostamassa lahjatuoksua tyttöystävälleen tai vaimolleen. Sitten saattaisivat kulmat hiukan kohota, jos joku mies suihkuttelisi itsensä päälle jotain naistentuoksuja. Sitäkään jaksaisi kyllä kauaa jäädä ihmettelemään, vaan olkia kohauttaen jatkaisin ostoksiani, eihän se asia minulle kuulu.
Mikäli mies on taas kosmetiikkaosaston siinä osassa missä ovat miestentuotteet, niin olettaisin hänen olevan ostamassa itselleen jotain. Sen enempää miehen seksuaalista suuntausta tai parisuhdestatusta en miettisi, koska itsestään huolta pitäviä miehiä löytyy sekä heteroista, että homoista ja sinkuista sekä varatuista.
Todennäköisesti mies on kuitenkin tavalla tai toisella menestyvämpää sorttia, sillä työttömät sossupummit ja alkkikset harvemmin jaksavat piitata miltä tuoksuvat tai ihon kosteutusta tms, heillä on suurempiakin ongelmia ja jos heillä rahaa ylipäätään on, niin se satsataan ennemmin omien riippuvuuksien ylläpitoon kuin omasta itsestä huolenpitoon.
Neitimäisenä en kosmetiikkaosastolla olevaa miestä pidä, ellei hän sitten ole neitimäinen kehonkieleltään tai ulkonäöltään muutoin. Mutta tosiaan, eipä mitään näitä asioita ole tullut mietittyä ennen kuin nyt, kun kysymyksesi vuoksi aloin asiaa pohtimaan. Tuskin jatkossakaan tulen edes kiinnittämään huomiota muihin ostoksilla oleviin saati ajattelemaan ja päättelemään heistä mitään. Asia ei edelleenkään kiinnosta minua tarpeeksi. Positiivista se mielestäni kuitenkin on enemmänkin kuin negatiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001