ja jopa 10-15 v nuorempia? ihan järjetöntä, heille olet jo setämies.
Riittääkö ulkonäkösi, noin monessa vuodessa oot jo ehtiny lihoa sekä kaljuuntua vaikka kuinka !
Taidatte ollakin sen takia yksin, että asetatte riman ihan mahdottoman korkealle.
Ei mua ainakaan vanhemmat sedät kiinnosta.
Miksi miehet etsii nuorempia naisia??
70
672
Vastaukset
- menetetty
Moni opiskelia naine elättää ittensä sellasil setämiehil.
- ap.
en tunne yhtään.
Mitä white trash- tytsyjä oikein tunnet, vai ootko telkkarissa tavannut? - ......
ap. kirjoitti:
en tunne yhtään.
Mitä white trash- tytsyjä oikein tunnet, vai ootko telkkarissa tavannut?Tor-Webissä törmää jatkuvasti sponssaajiin ja opiskelijatytsyihin. Ei kuule ole mitään uutta.
- sinkkumies.
En tiedä, minä en ainakaan etsi kun omanikäisiä.
- Mmmjooo
Sama juttu, tietysti muutaman vuoden nuorempi tai vanhempi on ok, mutta ensisijaisesti muuta kuin oman ikäisiä.
Onko sinulle jokin ongelma, että jotkut nyt vain viehättyvät nuoremmista ihmisistä?
- vaikoskeekomyös??
kyllä 10 vuotta vanhempi nainen on ihana.
- ätmi
vaikoskeekomyös?? kirjoitti:
kyllä 10 vuotta vanhempi nainen on ihana.
Hyi helvetti!
- 13+2
Oon 30v ja mulle kelpais johonkin 40v astikin nainen, miksei vähän päällekkin, mutta eipä naisille kelpaa työtön mies, kun ovat rahan perässä kaikki.
- fds
Minulle 5v nuoremmatkin naiset ovat sanoneet, että olen heille liian vanha.
- piiloalfa
Se on vain juuri sopiva ikäero, jolloin ikäeroa voi alkaa käyttää tekosyynä. Sinussa on jotain muuta sellaista ollut, mikä ei ole niitä naisia sytyttänyt.
- fds
piiloalfa kirjoitti:
Se on vain juuri sopiva ikäero, jolloin ikäeroa voi alkaa käyttää tekosyynä. Sinussa on jotain muuta sellaista ollut, mikä ei ole niitä naisia sytyttänyt.
Yritän yleensä 13-vuotiaita, mutta aina he väittävät, että 5 v liikaa.
- fds
fds kirjoitti:
Kyllä minä oikeasti olen jo yli 40v joten feikki voi vetää itsensä jojoon.
- fds
fds kirjoitti:
Kyllä minä oikeasti olen jo yli 40v joten feikki voi vetää itsensä jojoon.
- fds
piiloalfa kirjoitti:
Eli samanikäiset joutuvat keksimään jonkin muun syyn tai sanomaan suoraan että ei kiinnosta?
- piiloalfa
fds kirjoitti:
Eli samanikäiset joutuvat keksimään jonkin muun syyn tai sanomaan suoraan että ei kiinnosta?
Right on.
- asfaltti
On se suht harvinaista, että mies etsii nuoria naisia (15-23 v) jos itse on paljon vanhempi. Kummatkin setäni ovat tällaisia, he ovat narsisteja ja toinen heistä kerran sanoi miksi, 'nuorta naista on helpompi kontrolloida'. Kyllä ne mehet on yleensä kovin pipipäisiä.
- ____------____''''''
Naisen arvo naisena ja siis p/s-markkinoilla perustuu lähestulkoon yksinomaan sen nuoruuteen ja kauneuteen. Se että oikeasti vallitsisi jotkut p/s-markkinat missä vanhemmillakin 40 j.n.e. naislla olisi naisena oikeasti enää paljon mitään kysyntää on propakannalla luotu harha, jonka niin monet naiset ottavat jopa tosissaan, näin vaikka esimerkit käytännön elämästä osoittavat ihan jotain muuta.
Mutta tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että kaikki vanhat äijät olisivat kovasti nuoria naisia yrittämssä, tai että välttämättä edes hyväksyisivät naisekseen kaunistakaan nuorta naista vaikka tällainen tarjoutuisi, ei vaikka tätä kauniina pitäisivätkin. Mutta eipä nämäkään miehet silti enää ihan vanhoja naisakaan ainakaan uutena tuttavuutena ajatellen halua vaivoikseen ottaa, mieluummin elelvät yksin. No ehkä joku vanha panomies joka on tottunut paljo naisia nussimaan mutta ikäännyttyään ja status/varallisuus-asemansa jäätyä kehnoksi kompensoimaan ikääntymistään saattaa vielä vanhempia naisiakin nussittavakseen ottaa. Mutta jos status/varallisuutensa on riittävä niin nämäkin äijät hakevat aina nuorempaa, ihan tyypillisesti perustellaan uusperheitäkin juurikin jotain 15v itseään nuoremman naisen kanssa. Mutta onhan siinä aika suuri ero jos vaikka 50v mies hakee 35v naista kuin mitä siinä jos 25v mies hakee 10v naista, eli näiden ikäerojen merkitys tulee ikäeron suhteesta ikään, eikä siis yksinomaan pelkästä ikäerosta jolla silläkin kyllä on aina oma merkityksensä, sillä ihminen vanhenee kyllä ihan joka iässä, joskin tietyissä ikävaiheissa vanheneminen ainakin näkyy enemmän. Ne vuodet siis ovat aina muutakin kuin numeroita oli sitten asianomaisen elämänkokemukset tai niiden puuttumiset mitä tahansa.- firebird
No, hyvä että kerroit. Nyt tiedän kaavan totuuden löytämiseksi kaikkiin kysymyksiini elämässäni.
- helppo on nykyään
Voi kuule sinua tyttörukkaa! Nuoret, kauniit neitokaiset tuntuvat käyvän kuumina kun tämmöinen jo itsensä kanssa sinut oleva, sivistynyt 33 vuotias herrasmies tarjoaa seuraansa heille.
- nuorempi, parempi
Jos nyt ihan rehellinen olen, ja olenhan minä, niin täytyy todeta että kun ikäiseni 30v naiset vastailevat treffi-ilmoitukseeni niin kylmät väreet kulkevat selkäpiitäni pitkin. Niin kaukana on mielenkiintoni heitä kohtaan. 24-27 kesäiset ovat kohderyhmäni.
- Just joo..
"Jos nyt ihan rehellinen olen, ja olenhan minä, niin täytyy todeta että kun ikäiseni 30v naiset vastailevat treffi-ilmoitukseeni niin kylmät väreet kulkevat selkäpiitäni pitkin. Niin kaukana on mielenkiintoni heitä kohtaan. 24-27 kesäiset ovat kohderyhmäni. "
Tää viesti on ihan provo.
Taidat sitten olla joku ihme nulikka jos 30 naiset ei sua kiinnosta mutta jostain kumman syystä "24-27" kiinnostaa.
Ihme juttuja... no älynsä kullakin.
Mitenköhän edes tiedät onko nainen 27 vai 31?
Täällä suomi24 palstoilla liikkuu usein näitä mielenterveyden apinoita..- ssdsadsdsad
"Voi kuule sinua tyttörukkaa! Nuoret, kauniit neitokaiset tuntuvat käyvän kuumina kun tämmöinen jo itsensä kanssa sinut oleva, sivistynyt 33 vuotias herrasmies tarjoaa seuraansa heille. "
Jälleen provo.
On ensinnäkin epänormaalia jos 33 vuotias mies edes pitää hyvännäköisinä alle 25v tyttöjä. Luulisi sinun kiinnostuvat hyvätissisistä 30 naisista kun niihin olis mahdollisuuskin.
Pedofiilit on sit toinen asia erikseen. - Minä.
ssdsadsdsad kirjoitti:
"Voi kuule sinua tyttörukkaa! Nuoret, kauniit neitokaiset tuntuvat käyvän kuumina kun tämmöinen jo itsensä kanssa sinut oleva, sivistynyt 33 vuotias herrasmies tarjoaa seuraansa heille. "
Jälleen provo.
On ensinnäkin epänormaalia jos 33 vuotias mies edes pitää hyvännäköisinä alle 25v tyttöjä. Luulisi sinun kiinnostuvat hyvätissisistä 30 naisista kun niihin olis mahdollisuuskin.
Pedofiilit on sit toinen asia erikseen."Naisen arvo naisena ja siis p/s-markkinoilla perustuu lähestulkoon yksinomaan sen nuoruuteen ja kauneuteen. Se että oikeasti vallitsisi jotkut p/s-markkinat missä vanhemmillakin 40 j.n.e. naislla olisi naisena oikeasti enää paljon mitään kysyntää on propakannalla luotu harha, jonka niin monet naiset ottavat jopa tosissaan, näin vaikka esimerkit käytännön elämästä osoittavat ihan jotain muuta."
Ja tämäkin on vain yhden tai kahden herran mielipide.
Naisen paras ikä on kolmenkympin tienoilla, silloin ei ole mikään pienitissinen kuikelo kuten 20v jne. vaan oikea nainen. 30-40 on paras ikä.
Ja kysyntää muuten riittää. - minä.
Minä. kirjoitti:
"Naisen arvo naisena ja siis p/s-markkinoilla perustuu lähestulkoon yksinomaan sen nuoruuteen ja kauneuteen. Se että oikeasti vallitsisi jotkut p/s-markkinat missä vanhemmillakin 40 j.n.e. naislla olisi naisena oikeasti enää paljon mitään kysyntää on propakannalla luotu harha, jonka niin monet naiset ottavat jopa tosissaan, näin vaikka esimerkit käytännön elämästä osoittavat ihan jotain muuta."
Ja tämäkin on vain yhden tai kahden herran mielipide.
Naisen paras ikä on kolmenkympin tienoilla, silloin ei ole mikään pienitissinen kuikelo kuten 20v jne. vaan oikea nainen. 30-40 on paras ikä.
Ja kysyntää muuten riittää."ja jopa 10-15 v nuorempia? ihan järjetöntä, heille olet jo setämies."
Noin ajattelee lapsi.
18v tyttö unelmoi 30-60v miehistä mutta asiassa on se ikävä puoli että ne miehet taas saa parempaa ikäistään naista, yleensä 30v rajamailla on parhaat. - sdd
minä. kirjoitti:
"ja jopa 10-15 v nuorempia? ihan järjetöntä, heille olet jo setämies."
Noin ajattelee lapsi.
18v tyttö unelmoi 30-60v miehistä mutta asiassa on se ikävä puoli että ne miehet taas saa parempaa ikäistään naista, yleensä 30v rajamailla on parhaat.Äläs nyt liioittele sentään. Ei tytöt oman vaarinsa ikäisistä miehistä haaveile, ei edes oman isänsä ikäisistä. 10v vanhemmista kenties jossain tapauksissa.
- fire bird
sdd kirjoitti:
Äläs nyt liioittele sentään. Ei tytöt oman vaarinsa ikäisistä miehistä haaveile, ei edes oman isänsä ikäisistä. 10v vanhemmista kenties jossain tapauksissa.
Teinitytöt kattelee bussissa mun 41 v. aviomiestäni. Ei kyllä varmasti olisi kiinnostuneita, jos tietäisivät sen olevan 41 v. äijä :D Itsensä mielestä se on huvittavaa.
- youth gone wild
ssdsadsdsad kirjoitti:
Jälleen provo.
Pedofiilit on sit toinen asia erikseen.Kuka soitti kurppa-rescuen paikalle!
Ei tarvita! - _____-------____????
fire bird kirjoitti:
Teinitytöt kattelee bussissa mun 41 v. aviomiestäni. Ei kyllä varmasti olisi kiinnostuneita, jos tietäisivät sen olevan 41 v. äijä :D Itsensä mielestä se on huvittavaa.
Ne voi kyllä jotkut nuoret katsella ihan vaikka mistä syystä ja vaikka ketä, ei siinä todellakaan tarvitse olla takan mitään sen lajin kiinnostusta kuin mitä tässä ilmeisesti oletat. Taitaa olla aika tyypillistä naisille ja miksei miehillekkin, että kaikki osoitettu huomio aina pyritään tulkitsemaan kiinnostuksesksi jossain seksuaalisessa mielessä.
Onhan näitä nuoria pimuja markettien edustoillakin roikkumassa, ja joskus myös sellaisia vähän villejä tai jotain rohkeina koviksina esiintymään pyrkiviä, jotka vielä tulevat puhumaankin. Minullekkin joskus huutelevat kaikenlaista 'sä oot komee mies, sitten tulee tarkkailemaan ja tökkimäänkin, onks sulla kuitenkin mahaa, anna mulle toi tai tää j.n.e. Hiljaisempia näitä istuu penkillä ja nekin usein tarkkailevat. Tämä tuntuu vähän kiusalliseltakin siksi, kun tulee mieleen olenko henkilö josta heillä kotona on puhuttu. No ei välttämättä näin, sillä kyllä ne ominkin päin kiinostua voivat, kun mm.juuri tällaisia onko tyttö/poika-ystävää juttujakin kovasti vatvovat siinä iässään. Mutta se on ihan sama ovatko kiinnostuneita ja miten, saattavat siis jossain mielessä ollakkin, mutta se on selvästi lapsellista juttua. Jotain sellaisia 15-16 vuotiaita pimuja korkeintaan, siis ihan oikesati teini-ikäisiä.
Tällä palstalla kuitenkin väitetään että 20v nuori nainen olisi naiseksi liian nuori. No ei se sitä enää ainakaan ikänsä vuoksi ole, eikä nämä tämän ikäiset nuoret naiset enää missään markettien ympärillä tapaa hengailla, eikä tätä vähän nuoremmatkaan. Jotain 20v naisia ne missitkin ovat, eli kyllä näitä tämän ikäisiä nuoria naisia pidetään naisena kauneimmillaan olevina, ihan kautta maailmankin. Mutta ainakin minä kyllä pitäisin 20v naista itselleni liian nuorena jos olisin tuplalti hänen ikäisensä eli 40v, kyllä siinä naisenkin vähän yli 20v pitäisi silloin jo olla.
- 6+13
Olen sitten varmaankin poikkeus miehenä kun itseäni kiinnostaa myös vanhemmat naiset. Mielellään sitä kyllä joskus kokeilisi paljon nuorempaakin joka omalla kohdallani tarkoittaa jotain 18-20-vuotiasta tyttöä/naista kun itse olen 25-vuotias.
- mallianäyttää
meidän pressa , huoletta 30v nuorempi nainen, go SALE go !!!!
- ,.,.,.,.
mallianäyttää kirjoitti:
meidän pressa , huoletta 30v nuorempi nainen, go SALE go !!!!
Suomen presidenttihän on nimenomaan arvojohtaja, joten tästä ilmeisesti sitten on otettava mallia? Homot kannattaa hyväksyä, naisen vapaus myöntää, johon liittyy myös naisen vapaus valita selvästi vanhempi mies itselleen. Kaikki hyvin valtakunnassa.
Minä en pääse vielä tuohon ikäeroon, koska olen itse vasta 30. Kaipa tässä on 16-vuotiaita alettava katselemaan, kun se suuri ikäero on eettisesti arvokas asia. Tuen presidenttiämme kaikessa.
- Janne.
"Äläs nyt liioittele sentään. Ei tytöt oman vaarinsa ikäisistä miehistä haaveile, ei edes oman isänsä ikäisistä. 10v vanhemmista kenties jossain tapauksissa"
Kuka niin on väittänyt?
Nyt puhun 20v pikkulikoista jotka hyvinkin uneksii 30-50v miehistä. Ei ne mitään vaareja ole.- Janne.
"Teinitytöt kattelee bussissa mun 41 v. aviomiestäni. Ei kyllä varmasti olisi kiinnostuneita, jos tietäisivät sen olevan 41 v. äijä :D Itsensä mielestä se on huvittavaa. "
Tuntui kuitenkin olevan ja se sua satutti kovin kun eivät olleetkaa kiinnostuneita 20 vuotiaista tylsistä pikkupojista joilla ei ole rahaa tilillä ja p*ska auto ja lippalakki.
41v miehet mielellään panevat 30 vuotiasta naista. - Janne.
Janne. kirjoitti:
"Teinitytöt kattelee bussissa mun 41 v. aviomiestäni. Ei kyllä varmasti olisi kiinnostuneita, jos tietäisivät sen olevan 41 v. äijä :D Itsensä mielestä se on huvittavaa. "
Tuntui kuitenkin olevan ja se sua satutti kovin kun eivät olleetkaa kiinnostuneita 20 vuotiaista tylsistä pikkupojista joilla ei ole rahaa tilillä ja p*ska auto ja lippalakki.
41v miehet mielellään panevat 30 vuotiasta naista."len sitten varmaankin poikkeus miehenä kun itseäni kiinnostaa myös vanhemmat naiset. Mielellään sitä kyllä joskus kokeilisi paljon nuorempaakin joka omalla kohdallani tarkoittaa jotain 18-20-vuotiasta tyttöä/naista kun itse olen 25-vuotias. "
On täysin normaalia että 25 vuotias kiinnostuu 50 vuotiaista naisista, sitä varmaan tarkoitit kun puhuit vanhemmista ? vai ?
18-20v ovat taas pikkulapsia aikuisille miehille, olemattomat tissit ja lapsenkasvoisuus ei kiinnosta todellakaan. - sdd
Paskapuhetta sillä itsekin kuulun tuohon ikähaarukkaan eikä minusta mitkään 20v likat ole unelmoineet tai muutenkaan osoittaneet kiinnostusta. Kunpa olisitkin oikeassa.
- 6+13
Janne. kirjoitti:
"len sitten varmaankin poikkeus miehenä kun itseäni kiinnostaa myös vanhemmat naiset. Mielellään sitä kyllä joskus kokeilisi paljon nuorempaakin joka omalla kohdallani tarkoittaa jotain 18-20-vuotiasta tyttöä/naista kun itse olen 25-vuotias. "
On täysin normaalia että 25 vuotias kiinnostuu 50 vuotiaista naisista, sitä varmaan tarkoitit kun puhuit vanhemmista ? vai ?
18-20v ovat taas pikkulapsia aikuisille miehille, olemattomat tissit ja lapsenkasvoisuus ei kiinnosta todellakaan.Joo kyllä tarkoitin noin 40-50-vuotiaita naisia.
- ghhcghhghvvcc
Itse olen 30-vuotiaille ja jopa 35-vuotiaille naisille liian vanha mutta niin hekin ovat minulle. Kerrankin on löytynyt yhteisymmärrys.
- Janne.
"Kuka soitti kurppa-rescuen paikalle!"
Aika suuri suu pikkupojalla. Se on meistä aikuisista komeista miehistä hassua!- Janne.
"Paskapuhetta sillä itsekin kuulun tuohon ikähaarukkaan eikä minusta mitkään 20v likat ole unelmoineet tai muutenkaan osoittaneet kiinnostusta. Kunpa olisitkin oikeassa. "
Miksi roikut sen ikäisissä jos kerta saat parempaakin?
Vai oletko taas tämä sama juntti jolla on paha alemmuuskompleksi
kun on saanut rukkaset kolmekymppisiltä niin sitten aletaankin
teinien perään..?
Onhan se nyt naurettavaa jos 30 vuotias mies juoksee ammattikoululla
iskemässä pikkulikkoja jotka eivät ole edes naisen kroppaa vielä saaneet.
Mietipä vähäsen.
Itseäni ei ainakaan kiinnostaisi joku kiljuva pissis kaljahöyryissä.
Ymmärrän toki sen, että 30 vuotiaat naiset ovat vaikeammin saavutettavissa, koska heillä on peli-älyä. jos he olisivat 20v siideripissiksiä niin ainoa mitä olisi kuultavissa on h*lvetinmoinen kikatus ja kännykän näprääminen.
Minkälaisen johtopäätöksen voimme tästä tehdä kun analysoimme sinua ? - Janne.
Janne. kirjoitti:
"Paskapuhetta sillä itsekin kuulun tuohon ikähaarukkaan eikä minusta mitkään 20v likat ole unelmoineet tai muutenkaan osoittaneet kiinnostusta. Kunpa olisitkin oikeassa. "
teinien perään..?
Mietipä vähäsen.
Ymmärrän toki sen, että 30 vuotiaat naiset ovat vaikeammin saavutettavissa, koska heillä on peli-älyä. jos he olisivat 20v siideripissiksiä niin ainoa mitä olisi kuultavissa on h*lvetinmoinen kikatus ja kännykän näprääminen.
Minkälaisen johtopäätöksen voimme tästä tehdä kun analysoimme sinua ?Vaikuttaisi siltä että palstan katkerat ATM miehet ( kutsuvat itseään myös ) eivät saa YTM tasoista naisseuraa eli vaativampaa 30 ?
ATM sopiva seura on helposti iskettävissä oleva pissislauma 18v? - Janne.
Janne. kirjoitti:
Vaikuttaisi siltä että palstan katkerat ATM miehet ( kutsuvat itseään myös ) eivät saa YTM tasoista naisseuraa eli vaativampaa 30 ?
ATM sopiva seura on helposti iskettävissä oleva pissislauma 18v?"Itse olen 30-vuotiaille ja jopa 35-vuotiaille naisille liian vanha mutta niin hekin ovat minulle. Kerrankin on löytynyt yhteisymmärrys. "
Juo vähemmän, niin selvität pääsi nopeammin. - sdd
Janne. kirjoitti:
teinien perään..?
Mietipä vähäsen.
Minkälaisen johtopäätöksen voimme tästä tehdä kun analysoimme sinua ?Minä jätän suosiolla ne paremmat naiset muille miehille ja minulle kelpaisi aivan mainiosti ne huonommat 20-vuotiaat. Harmi vaan kun tunne ei ole molemminpuolinen.
- Mr Cynical
Janne. kirjoitti:
Vaikuttaisi siltä että palstan katkerat ATM miehet ( kutsuvat itseään myös ) eivät saa YTM tasoista naisseuraa eli vaativampaa 30 ?
ATM sopiva seura on helposti iskettävissä oleva pissislauma 18v?"Vaikuttaisi siltä että palstan katkerat ATM miehet ( kutsuvat itseään myös ) eivät saa YTM tasoista naisseuraa eli vaativampaa 30 ?
ATM sopiva seura on helposti iskettävissä oleva pissislauma 18v?"
Poikkeahan lähimmässä baarissa.
Kylmä totuus on että -20v nainen on hierarkiassa ylimpänä, oli kolmekymppinen nainen kuinka vaativa hyvänsä. 20v naisen ympärillä pörräävät kaikki parikymppisistä urheilijapojista kolmekymppisiin perheenisiin ja viiskymppisiin liikemiehiin. 30v nainen jää siinä pelissä kakkoseksi. - Mr Cynical
Mr Cynical kirjoitti:
"Vaikuttaisi siltä että palstan katkerat ATM miehet ( kutsuvat itseään myös ) eivät saa YTM tasoista naisseuraa eli vaativampaa 30 ?
ATM sopiva seura on helposti iskettävissä oleva pissislauma 18v?"
Poikkeahan lähimmässä baarissa.
Kylmä totuus on että -20v nainen on hierarkiassa ylimpänä, oli kolmekymppinen nainen kuinka vaativa hyvänsä. 20v naisen ympärillä pörräävät kaikki parikymppisistä urheilijapojista kolmekymppisiin perheenisiin ja viiskymppisiin liikemiehiin. 30v nainen jää siinä pelissä kakkoseksi.Ps. "Janne", jos aiot esiintyä foorumilla miehenä, voisit yrittää olla hieman vakuuttavampi ;)
- Janne.
"Joo kyllä tarkoitin noin 40-50-vuotiaita naisia. "
Siinä tapauksessa pyytäisin sinua korjaamaan hieman sanamuotoasi "vanhemmista naisista".- Janne.
"Minä jätän suosiolla ne paremmat naiset muille miehille ja minulle kelpaisi aivan mainiosti ne huonommat 20-vuotiaat. Harmi vaan kun tunne ei ole molemminpuolinen. "
Pitäisikö mielestäsi naiset rekisteröidä, eli kilpi p*rseeseen ja ikä siihen?
- vanhalla kurpalla
ei tee mitään..
- Janne.
"Poikkeahan lähimmässä baarissa."
Mitä minä sieltä räkälästä hyötyisin? Täynnä kännisiä sinkkurenttuja ja h*oria, tupakan sekä pierunhaju on myös sangen nautinnollista :(
"Kylmä totuus on että -20v nainen on hierarkiassa ylimpänä, oli kolmekymppinen nainen kuinka vaativa hyvänsä. 20v naisen ympärillä pörräävät kaikki parikymppisistä urheilijapojista kolmekymppisiin perheenisiin ja viiskymppisiin liikemiehiin. 30v nainen jää siinä pelissä kakkoseksi. "
Kylmiä totuuksia kuulee usein tällä palstalla puolin ja toisin, mutta enemmistö voittaa. Millä perusteella 20v ammattikoululainen olisi hierarkiassa ylempänä kun ei ole edes vielä nainen? Meinasitko että miesten pitäisi muuttua teini-ikäisiksi ja jättää kaikki aikuiset naiset sen takia että muutama pedofiili pitää heitä hierarkian yläpäässä ? :) Aika kummallinen ajatus kieltämättä.
Yhtähyvin voinen minä väittää sinulle että sen kauniin 30v naisen ympärillä pörrää kaikki samat edellämainitut pojat ja miehet kuten itse väitit ja miksipä ei pyörisi?
Kumma kun kaikki tv-mainokset yleensä esittävät 30-40v naisia kauniissa pukimissa, anttilan kuvastot jne. Ei siellä paljon pikkutyttöjä näy.
Ja missään vaiheessa en ole ikinä nähnyt ammattikoululla, lukiossa, pyörivät perheenisiä yhtäkään pissistä iskemässä, ei koskaan.
On helppo heittää olettamuksiaan anonyymipalstalle, mutta väitänpä että tyttö ei vedä vertaa kolmekymppiselle kauniille toimistonaiselle, olipa sitten ikää 18 tahi 20, niin kyllä tytöistä naiset erottuu.
Seuraa nyt näin alkuun vaikka saippuasarjoja ja vertaile siitä.- Janne.
"vanhalla kurpalla
18.3.2014 23:39
0
Sulje
ei tee mitään.. "
Ylimielinen viestisi on sangen epämiellyttävää naisten lukea.
Minkäköhän ikäinen luuseri siellä naukuu tällaisia ilmoille?
Luuseri jolla ei ole rahaa ravintolaan?
Luuseri joka on laiha renttu ATM ?
Luuseri joka ei ikinä saa naista koska on niin typerä käytökseltään?
Luuseri joka luovuttaa ?
Sellainen luuseriko sinä olet?
Mikä on muuten vanha kurppa ?
Tiedätkö mikä on siideripissis ? Minä tiedän. Se on finninaamainen kiukutteleva amis, joka ei meikkaamisestaan huolimatta saa itseään näyttämään lähellekään 30-40 vuotiasta seksipommia.
Oikea vertauskuva olisi sen sijaan mollamaija joka on saanut yliannoksen huulipunaa.
- Parasta ennen 20v
Nythän on niin, että nainen on parhaimmillaan alle 20-vuotiaana. Ulkonäkö on kyrpääseisottavimmillaan, eikä mikään feministinen törky ole vielä pistänyt ajukoppaa sekaisin. Ei minkään ikäinen mies oikeasti halua nussia mitään 30 kurppaantunutta tädinraakkia. Jotkut onnettomat epätoivossaan siihenkin alistuvat, vetelevät viagran voimalla, silmät kiinni, itku kurkussa ja unelmiensa teininaiset mielessä. Paras palkinto minkä mies voi saada, on kaunis koskematon teinineitsytnainen, sellaisen perään sojottaa vaikka 60-vuotiaan muna.
- osuvaa
:D
- leikkiminen on kivaa
Koska mies on ainainen poika, mutta tyttö muuttuu naiseksi eli tylsäksi viimeistään 25-vuotiaana.
- hhhjjjjjj
Odotahan vaan kun Janne herää krapulastansa niin hän kertoo sinulle minkä ikäiset naiset niitä parhaimpia on.
- Ei voi mitään
Janne yrittää täällä taistella väistämätöntä vastaan: suurin osa miehistä pitää nuorista naisista, se on asia jolle et voi mitään. Projisoit omaa 30 ihannettasi kaikille mutta se ei onnistu. Minkä miehet sille voi että nuori ja kaunis kiinnostaa? Nettideiteissäkin 98% miesten profiileissa ihannekumppanin ikähaarukaksi on asetettu 18-25 vuotta.
- pattitilanne.
Koska miehet luulee itsestään liikoja ja uskovat olevansa jokaisen naisen unelmamies. Tosin naisetkin luulee itsestään liikoja.
- Yksinkertainen?
"Koska mies on ainainen poika, mutta tyttö muuttuu naiseksi eli tylsäksi viimeistään 25-vuotiaana. "
Miten niin ?
Haluatko että se pysyis tyttönä lopun ikää, pienet rinnat jne.?
Miksi nainen olisi tylsä?- Janne78-
"Janne yrittää täällä taistella väistämätöntä vastaan: suurin osa miehistä pitää nuorista naisista, se on asia jolle et voi mitään. Projisoit omaa 30 ihannettasi kaikille mutta se ei onnistu. Minkä miehet sille voi että nuori ja kaunis kiinnostaa? Nettideiteissäkin 98% miesten profiileissa ihannekumppanin ikähaarukaksi on asetettu 18-25 vuotta. "
Sorry nyt, mutta vasta nyt pääsin töistä tänne kattomaan tilannetta. En ole yhtäkään viestiä eilen ja tänään laittanut tänne.
Ei tarvitse onnistua sillä suurin osa miehistä pitää naisista 25-45v, se on kiistämätön fakta ja minkä miehet sille mahtaa että kaunis nainen kiinnostaa ja nyt puhutaan naisista, eikä mistään sun pikkutytöistä.
On ihan fakta että 18-25 ei ole vielä kaunis ja täydellinen nainen, tästä sun on turha riidellä. Mitään omia ihanteita en tuo julki vaan puhun kaikista.
nettideitillä myöskään ei ole mitään merkitystä tähän, siihen on vain pakko johonkin haarukkaan kaikki latoa, se ei tarkoita sitä että pikkutytöt olisi kauniimpia tai parempia.
Muutenhan kaikki miehet seurustelis 20 vuotiaiden kanssa mutta kas kumma kolme ja nelikymppinen tuntuu olevan se paras kun mennään naimisiin asti ja kalliissa ravintolassa ei amispissiksiä näe.
Oletko vihainen kun tällä palstalla on viime aikoina tullut muitakin tänne kirjottamaan kun sinä yksin mielipiteinesi?
Jos minä olen mielestäsi yksin mielipiteineni, niin sinä et ole sen parempi. - Janne78.
Janne78- kirjoitti:
"Janne yrittää täällä taistella väistämätöntä vastaan: suurin osa miehistä pitää nuorista naisista, se on asia jolle et voi mitään. Projisoit omaa 30 ihannettasi kaikille mutta se ei onnistu. Minkä miehet sille voi että nuori ja kaunis kiinnostaa? Nettideiteissäkin 98% miesten profiileissa ihannekumppanin ikähaarukaksi on asetettu 18-25 vuotta. "
Sorry nyt, mutta vasta nyt pääsin töistä tänne kattomaan tilannetta. En ole yhtäkään viestiä eilen ja tänään laittanut tänne.
Ei tarvitse onnistua sillä suurin osa miehistä pitää naisista 25-45v, se on kiistämätön fakta ja minkä miehet sille mahtaa että kaunis nainen kiinnostaa ja nyt puhutaan naisista, eikä mistään sun pikkutytöistä.
On ihan fakta että 18-25 ei ole vielä kaunis ja täydellinen nainen, tästä sun on turha riidellä. Mitään omia ihanteita en tuo julki vaan puhun kaikista.
nettideitillä myöskään ei ole mitään merkitystä tähän, siihen on vain pakko johonkin haarukkaan kaikki latoa, se ei tarkoita sitä että pikkutytöt olisi kauniimpia tai parempia.
Muutenhan kaikki miehet seurustelis 20 vuotiaiden kanssa mutta kas kumma kolme ja nelikymppinen tuntuu olevan se paras kun mennään naimisiin asti ja kalliissa ravintolassa ei amispissiksiä näe.
Oletko vihainen kun tällä palstalla on viime aikoina tullut muitakin tänne kirjottamaan kun sinä yksin mielipiteinesi?
Jos minä olen mielestäsi yksin mielipiteineni, niin sinä et ole sen parempi."Nythän on niin, että nainen on parhaimmillaan alle 20-vuotiaana. Ulkonäkö on kyrpääseisottavimmillaan, eikä mikään feministinen törky ole vielä pistänyt ajukoppaa sekaisin. Ei minkään ikäinen mies oikeasti halua ****** mitään 30 kurppaantunutta tädinraakkia. Jotkut onnettomat epätoivossaan siihenkin alistuvat, vetelevät viagran voimalla, silmät kiinni, itku kurkussa ja unelmiensa teininaiset mielessä. Paras palkinto minkä mies voi saada, on kaunis koskematon teinineitsytnainen, sellaisen perään sojottaa vaikka 60-vuotiaan muna. "
Sinun mielestä ehkä tai sitten oot vain katkera kun et saa älykkäämpiä ja parempia naisia esim. 30 .
Älä turhaan kiukuttele tänne jos olet niin luuseri ja reppana että sun on pakko tyytyä amispissikseen kun et saa parempaa.
Teini ja teini... voi voi. Ei kai 30v mies mitään teiniä halua kun saa 30 kymppistä office muijaa panna. Sä oot ihan nolo ja olet vaan ATM joka selittää ton sun onnettoman luuserikäytöksen. - Janne.
Janne78. kirjoitti:
"Nythän on niin, että nainen on parhaimmillaan alle 20-vuotiaana. Ulkonäkö on kyrpääseisottavimmillaan, eikä mikään feministinen törky ole vielä pistänyt ajukoppaa sekaisin. Ei minkään ikäinen mies oikeasti halua ****** mitään 30 kurppaantunutta tädinraakkia. Jotkut onnettomat epätoivossaan siihenkin alistuvat, vetelevät viagran voimalla, silmät kiinni, itku kurkussa ja unelmiensa teininaiset mielessä. Paras palkinto minkä mies voi saada, on kaunis koskematon teinineitsytnainen, sellaisen perään sojottaa vaikka 60-vuotiaan muna. "
Sinun mielestä ehkä tai sitten oot vain katkera kun et saa älykkäämpiä ja parempia naisia esim. 30 .
Älä turhaan kiukuttele tänne jos olet niin luuseri ja reppana että sun on pakko tyytyä amispissikseen kun et saa parempaa.
Teini ja teini... voi voi. Ei kai 30v mies mitään teiniä halua kun saa 30 kymppistä office muijaa panna. Sä oot ihan nolo ja olet vaan ATM joka selittää ton sun onnettoman luuserikäytöksen."etelevät viagran voimalla"
Onkohan sinulle palikalle edes opetettu mikä se viagra on?
Kokeile sinä sitä niin saat pienen teinimunasi pystyyn vai onko sulla kiveksetkään vielä laskeutunut.
Jätkä selittää täällä että teinit on muka miesten nro 1,. Sekaisinhan sä olet.
Mitäs ne naiset minne ne jäi sitte ? Kuinka moni on naimisissa sun teinies kanssa? Joko onneton ikäloppuko ?
- tässä sinulle syytä
" ja jopa 10-15 v nuorempia? ihan järjetöntä, heille olet jo setämies. "
Siihen on aivan järkevä syy. Jos mies haluaa perustaa perheen ja saman ikäluokan naiset eivät ole enää lisääntymisiässä, reilusti nuorempi nainen on ainoa vaihtoehto.
Kaikki eivät ennätä perustamaan perhettä alle viisikymppisinä, ja silloin saman ikäiset naiset joutuu tosiaan unohtamaan jos lapsia vielä haluaa.- ,.,.
Perhe ja perhe! Kuka vittu nyt mitään perhettä haluaa perustaa? Kaikilta vauvoilta pitää hakata kirveellä pää irti!
- Unohtakaa jo ikä
No ne nyt vaan sattuu olemaan kiinnostuneimipia ja aktiivisimpia. Ei ikä ole kuin rivi numeroita.
- Hyvä ihminen
Kyllä se niinpäin taitaa olla, että ne vähän nuoremmat etsivät minua. Ei voi mitään.
- Ikävät tosiasiat
on tääkin tyhmä kysymys. Oikein sellainen ikuisuuskysymys, johon vastausta etsii vuorollaan jokainen nuori nainen. koska ei vielä ole sitä tajunnut, että Nuoruus ja kauneus ovat niitä asioita joita himoitaan. Ne antavat signaalin, että tässä on sukukypsyytensä juuri saavuttanut kukkanen, joten tule ja siitä minut isolla mulkullasi. Näin karkeasti ilmaistuna. Sitten kun neitonen kasvaa tuon vaiheen ohi, hän ikään kuin lakastuu, kuin kukka kedolla kukittuaan ensin kauniisti. Jokohan nyt ymmärrät mistä tässä on kyse. Ihmisen on turha alkaa tunteilemaan tällaisten tosiasioiden edessä.
- Ikävät tosiasiat
mutta miehet eivät lakastu samaa tahtia neitojen kanssa. Äijät pysyvät siittämiskykyisinä melkein koko elämänsä (riippuu siitä kauanko elää). Ei lakkaa nuoret kauniit naiset näyttämästä kauniilta, vaikka ikää olisi kertynyt kuinka paljon tahansa. Ja tämä on kieltämättä miehenä olemisen kiroja myös.
- Ikävät tosiasiat
Ikävät tosiasiat kirjoitti:
mutta miehet eivät lakastu samaa tahtia neitojen kanssa. Äijät pysyvät siittämiskykyisinä melkein koko elämänsä (riippuu siitä kauanko elää). Ei lakkaa nuoret kauniit naiset näyttämästä kauniilta, vaikka ikää olisi kertynyt kuinka paljon tahansa. Ja tämä on kieltämättä miehenä olemisen kiroja myös.
Jos luonto toimisi järkevästi, niin miehiltä putoisi pallit pois viimeistään 30 vuotiaana.
- ...
Miksi naiset niin usein etsivät itseään vanhempia miehiä?
Usein jopa jopa 15 vuotta itseään vanhempia. Ovatko he niin huonolla itsetunnolla varustettuja, että laskevat riman? Vai olettavat vanhemmalla miehellä olevan paremman varallisuuden ja kyvyn elättää elämänkoululaista joka elää valtion tuilla?- ...
Ei minua ainakaan mikään siideriä lipittävä elämäntapapummi kiinnosta.
- ..................
On myös naisia, joita kiinnostaa itseään selvästi vanhemmat miehet. Jos kysyntä ja tarjonta kohtaavat, mitä vikaa asiassa on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697