Kosmetologit,kynsien tekijät teille kysymys!?!?!?

Kyns

Miksi jotkut teistä tekevät geelikynnet niin,että väriä ei tyveen asti,vaan näyttää siltä,että kasvua olisi jo hoitolosta lähtiessä?
Eli onko syynä se,että asiakas tulee nopeasti uudestaan?
Vai osaamattomuutta?
Vai miksi?

6

212

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkiii

kun sitä väriä ei voi laittaa kiinni kyninauhaan asti ... ääliö

• kyns

Ei ole kysymys "kuninauhaan" asti ääliö,vaan jos jää iso rako.
      Niin kysymys siitä,miten jotkut osaavat ja pystyvät.
      JOs tosiaankin olet ammatti-ihminen,joka vastasit,niin huh.

• Vastausta?

Haluaisin myös samasta asiasta ammatti-ihmisen asiallista tietoa.
      Samoin käynyt aina joskus,kun uusi laittaja.
      Eli kysyjä ei varmaan tarkoita kynsinauhoihin geeliä,kuten en minäkään,muttei myös siten,että puoleen väliin lähes.

• tie helvettiin

Laita rahat johonkin avustuskohteeseen ja lakkaa tuijottamasta kynsiäsi.
      Sillä hinnalla minkä törsäät geeli kynsiisi ruokkisit viikon jotain perhettä itäeuroopassa tai afrikassa. Kuka välittää siitä mille kyntesi näyttää? Miksi panostaa turhuuteen joka vain huutaa: "huomatkaa mut!!!" kyllä länsimaiden hyvinvoivat ihmiset itseni mukaan lukien olemme itsekkäitä. Pitkin hampain jotain toiselle annamme ja omaa itseämme vaan puunaamme.

• niinvissiin

Itse et siis käytä koskaan yhtään rahaa itseesi? Ostat vain välttämättömät vaatteet, et käy ikinä ulkona syömässä, elokuvissa, konserteissa, matkusta... Laitat kaikki rahasi vain ja ainoastaan avustuskohteisiin.

• aina ollu tyytyväine

No olet kynsienlaitossa kuitenkin itse hereillä ni voisit ihan vaikka laittajalta kysyä suoraan jos hän laittaisi värin tyveen asti ihan siinä samantien etkä ihmetellä anonyyminä keskustelupalstoilla jälkeenpäin! Palautteen vois antaa suoraan asianomaiselle eiks nii??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe