Kosmetologit,kynsien tekijät teille kysymys!?!?!?

Kyns

Miksi jotkut teistä tekevät geelikynnet niin,että väriä ei tyveen asti,vaan näyttää siltä,että kasvua olisi jo hoitolosta lähtiessä?
Eli onko syynä se,että asiakas tulee nopeasti uudestaan?
Vai osaamattomuutta?
Vai miksi?

6

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkiii

kun sitä väriä ei voi laittaa kiinni kyninauhaan asti ... ääliö

• kyns

Ei ole kysymys "kuninauhaan" asti ääliö,vaan jos jää iso rako.
      Niin kysymys siitä,miten jotkut osaavat ja pystyvät.
      JOs tosiaankin olet ammatti-ihminen,joka vastasit,niin huh.

• Vastausta?

Haluaisin myös samasta asiasta ammatti-ihmisen asiallista tietoa.
      Samoin käynyt aina joskus,kun uusi laittaja.
      Eli kysyjä ei varmaan tarkoita kynsinauhoihin geeliä,kuten en minäkään,muttei myös siten,että puoleen väliin lähes.

• tie helvettiin

Laita rahat johonkin avustuskohteeseen ja lakkaa tuijottamasta kynsiäsi.
      Sillä hinnalla minkä törsäät geeli kynsiisi ruokkisit viikon jotain perhettä itäeuroopassa tai afrikassa. Kuka välittää siitä mille kyntesi näyttää? Miksi panostaa turhuuteen joka vain huutaa: "huomatkaa mut!!!" kyllä länsimaiden hyvinvoivat ihmiset itseni mukaan lukien olemme itsekkäitä. Pitkin hampain jotain toiselle annamme ja omaa itseämme vaan puunaamme.

• niinvissiin

Itse et siis käytä koskaan yhtään rahaa itseesi? Ostat vain välttämättömät vaatteet, et käy ikinä ulkona syömässä, elokuvissa, konserteissa, matkusta... Laitat kaikki rahasi vain ja ainoastaan avustuskohteisiin.

• aina ollu tyytyväine

No olet kynsienlaitossa kuitenkin itse hereillä ni voisit ihan vaikka laittajalta kysyä suoraan jos hän laittaisi värin tyveen asti ihan siinä samantien etkä ihmetellä anonyyminä keskustelupalstoilla jälkeenpäin! Palautteen vois antaa suoraan asianomaiselle eiks nii??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      36
      6437
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      102
      4965
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3542
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3105
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3057
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2865
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2261
    8. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      33
      1975
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1845
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1742
    Aihe