http://www.jariiivanainen.net/mitenkaikkialkoi2.html
Valitettavasti joku meni vikaan ja naisille ei luotu geenejä jotta naiset rakastuis kunnollisiin miehiin.
Alkuräjähdys loi myös naiset
10
70
Vastaukset
- Selostaja.
Kyllä huonot kortit jaettiin meille kunnollisille miehille.
- firebird
Minusta maaseudun naiset pitävät arvossa kunnon miehiä. Kyllä mu mies on ihan kunnollinen, kunnollisempi kuin monet, hyväsydämminen, ottaa uskonsa vakavasti (oli kyllä ateisti kun tapasin), hurmaa helposti sukulaismummot
, mut kumminkin ollut nuorempana hirvee kovis, se kunnollisuus on se puoli minkä se ottaa tsrvittaessa esiin, mutta kunnollinen elämäntyyli on niin hiton tylsä. Ehkä teidän pitäisi löytää joku kunnollinen nainen, olen tavannut monia mitä voisi ehkä kutsua perspektiivistäni jäykkiksiksi, nämä naiset todella arvostaa kunnollisia miehiä. Mitä enemmän samaa ja yhteistä, sen parempi suhde. Minä en koskaan ole ollut juuri kunnollinen, mutta toisaalta olen oikea mallikansalainen. Kirjallinen ilmaiseminen on hieman haastavaa, kun ei ole tarpeeksi tähän sanoja. Tarkoittaako kunnollinen tylsä? Kannattaa sitten hommata huumorintaju.
- mies.
Kunnollinen mies ei välttämättä ole tylsä mutta kunnollinen mies ei hauku naistaan eikä juopottele joka viikko mikä pitäisi olla jo aika iso etu miehelle. Elämä voi olla antoisaa jos jos vaan keksii tarpeeksi tekemistä ja yhteisiä harrastuksia.
- firebird
Ei minun mieheni ole koskaan minua haukkunut, eikä juo ollenkaan. Älytön yleistys.
- Einschwein
Oikea mies saa gravitaatioaallot liikkeelle, pelkkä kunnollinen on vain aaltomuoto muiden joukossa...
- firebird
Jos kunnollinen mies on seksikäs saa vaikka mitä aikaiseksi, he eivät vain muuten ole kaltaisiani ja en juurikaan viihdy sellaisessa seurassa. Ihan huonoja kokemuksiakin.
- harmi juttu
Varmaan sulla on joku ulkomaalaine mies sitten.
- firebird
Ajatus kiihottaa sua, kun haluisit ulkomaisen miehen.
- firebird
firebird kirjoitti:
Ajatus kiihottaa sua, kun haluisit ulkomaisen miehen.
Saantia häiritsee perseenreikä luonteesi ja se, että olet rasisti. Ei tule sitä perseenreikää, ei.
- ätmi-sinkku
Alkupamausteki naisista pihtareita ja pinnallisia jotka antaa vain komeille pettäjä miehile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708