Salkkareiden Sergein näyttelijätär vaihtuu! Tämä nykyinen siirtyi lottotytöksi ja uusi tulee tilalle. Itseäni asia ei haittaa, koska pelkäsin lähinnä että hahmo lähtee.
Tässä kuva uudesta Segestä http://im.mtv.fi/image/3018372/landscape16_9/1024/576/3137538132a24d97a85ee6f7d176d225/Jz/1799755.jpg
Sergein korvaa toinen näyttelijätär
14
626
Vastaukset
- ewewfwerf
Pät pät pät pätkiikö muisti?
Sen on korvannut jo toinen näyttelijä.
Tosin asiasta ei noussut haloota, koska hän oli poissa pitkän aikaa siinä välissä kun näyttelijä vaihtui. toisin kuin Katariina - Autot ja liikenne
Toi kuva on sama näyttelijä!
- Piippu-Pete
Parempi se entinen sergei oli. Toi jannu ei oikein sovi näyttelee segistä. Mistä ne repii näitä näyttelijöitä.. Toi uus sege näyttää ihan spurgulta. Ihan ku ois just heränny jostai venee alta :)
- samaactor
toi on sama näyttelijä spedet...! leikannu vaa hiukset..
- Jhfgk
Sama sergei on :/ etkö tunnista ihmistä?
- XDDDDDDDDD
perhana mä repesin tälle keskustelulle!!! sehän on pulipäänä vaan tossa!
- Näin se on
Just ja aloittajan mukaan Sergein näyttelijäTÄR vaihtuu. Ettei vaan Sergei joutuisi sukupuolen vaihtoleikkaukseen.
- Vanha Sege paras
Harmi että vaihtuu. Toi entinen Sergei sopi just hyvin rooliinsa. Tuskin tää uusi pystyy sitä korvaamaan. En voi edes kuvitella Sergein roolissa jotain risupartaista kaljua LOL
- Loordi Heiskanen
ei vaihdu! Toi tyyppi tos kuvas oli Tero Tiittanen (nyk. Sergei Kuula) kasvojen piirteet oli ihan samat! Aloittaja on vissiin kuvan käsittely ohjelmalla laittanu sille parran ja värjänny sen.
- Ihan ruskeena!
Loordi Heiskanen kirjoitti:
ei vaihdu! Toi tyyppi tos kuvas oli Tero Tiittanen (nyk. Sergei Kuula) kasvojen piirteet oli ihan samat! Aloittaja on vissiin kuvan käsittely ohjelmalla laittanu sille parran ja värjänny sen.
Sulla taitaapi olla laardit pöksyissä!
- Poppamies Pete
Koska toi uus serge tulee sarjaan?
- Loordi Heiskanen
ei siinä mitään uutta ole! Sama vanha Tero Tiittanen...
- Jaskataneli
Mitäs helevettiä täällä tyypit oikein sekoilee! Terohan ei ole lähdössä sarjasta vielä mihinkään.
- Lissuhhh
Hyvä että vaihtuu.. En tykkää yhtää tosta nykysestä laatikkonaamasta. Onhan toi uus paljon kovemman näkönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203