Yhtenpaluu pettämisen jälkeen?

Epävarma

Ehdin seurustella joitain kuukausia tyttöystäväni kanssa, kunnes suhde päättyi hänen ihastuttuaan toiseen mieheen. Seksiä tuon miehen kanssa ei hänen mukaansa ollut ennen eroamme, mutta toki hän silti petti luottamukseni. Erotessamme hän sanoi meidän olevan liian erilaisia. Hän sanoi, että uskoo näin olevan parempi, vaikka minussa todella paljon hyvää olikin ja vaikka hän minusta yhä pitääkin.

Parin viikon päästä tuli hän hakemaan tavaroitaan luotani. Päädyimme sänkyyn. Vanha suola janotti, vaikka silloin en kuvitellutkaan haluavani häntä takaisin. Tämän jälkeen hän alkoi ikävöidä minua. Hän halusi nähdä uudestaan ja suostuin. Hän kertoi katuvansa ja haluavansa minut takaisin. Puhuimme asioista ja jotenkin päädyimme taas sänkyyn, vaikka olin etukäteen ajatellut olla "antamatta" tilaisuuden tullessakin. Tänään olin mökillä metsätöissä ja pyysin häntä käymään, koska tiesin hänen olevan lähiseudulla. En harkinnut tuota pyyntöä mitenkään, se vain tuli jostain. Päädyimme taas harrastamaan seksiä.

Olen pulmatilanteessa. Entiseni sanoo, että hänen on hirveä ikävä minua ja että teki valtavan virheen jättäessään minut. Omatkin tunteeni ovat hieman lämmenneet uudelleen. Järkeni pistää kuitenkin vastaan. Kun näin jo kerran kävi, miksei kävisi uudestaankin? Uskon, että hän nyt haluaa olla kanssani, mutta tuleeko jostain vain taas uusi mies, jonka mukaan hän lähtee? Tiedän, että hänellä on ollut pitkiäkin parisuhteita, joten sitoutumiskykyä en sinänsä epäile. Hän vannoo, ettei tekisi näin koskaan uudestaan, koska on itsekin kokenut niin kovia syyllisyydentuskia tekonsa takia ja koska on nyt täysin varma, että haluaa olla kanssani.

Tavatessamme hän oli vasta hiljattain eronnut vaikeasta, alle vuoden mittaisesta suhteesta ulkomaalaisen miehen kanssa, eikä hän vielä kertonut minusta vanhemmilleen, koska edellinen mies oli aiheuttanut niin paljon murheita hänen vanhemmilleenkin. Saattoihan siinä olla myös epävarmuutta minun suhteeni, vaikkei sitä sanokaan. Nyt hän sanoo, että jos olisimme yhdessä, kertoisi hän heti minusta kaikille. Ystävilleen ja työkavereilleen hän toki kertoi minusta jo aiemminkin.

Mies, johon tyttöystäväni ihastui, haluaisi kai kovasti jatkaa tyttöystäväni kanssa, mutta hän itse haluaa olla kanssani.

Onko kellään kokemuksia vastaavista tilanteista? Tuntuu, että parempi olisi vain antaa olla ja etsiä joku uusi, mutta...

4

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • be a soldier

      on kokemusta ja ei ole järkeä jatkaa pettäjän kanssa, tulet katkeraksi ja se muuttaa persoonallisuuttasi, mene eteenpäin, sure, vihaa ja anna anteeksi

      • Kdkdkdkdk

        Ehdottaisin että hommaat hänestä pankkiin, pidä tunteet erossa exien kanssa paneminen on kivaa, mutta älä suinpäin mene suhteeseen.


      • Panopuu
        Kdkdkdkdk kirjoitti:

        Ehdottaisin että hommaat hänestä pankkiin, pidä tunteet erossa exien kanssa paneminen on kivaa, mutta älä suinpäin mene suhteeseen.

        EI pankkiin vaan panopuun.


    • näin on

      Ei kannata palata yhteen.
      Se että hän on sanonut teidän olevan liian erillaisia, ja että on parempi erota
      kertoo jo kaiken. Eihän sitä tiedä milloin hän taas ihastuu toiseen mieheen.
      Kannattaa seksi lopettaa ja ottaa muutenkin etäisyyttä kyseiseen naiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe