Voisko joku tehdä tänne myös naisista tuollaisen luokittelun kuten miehistäkin oli (ytn-atn jne.)
Ja myös myös sit ominaisuudet (mitkä vaikuttaa) kanssa niin tietäisin tarkemmin mihin ryhmään kuulun... veikkaan yktn, mutta haluaisin varmistua.
Kiitos! :)
naisten luokittelua kiitos
99
568
Vastaukset
- 4+11
ytn = kaunis älykäs menestynyt nainen
ktn= normaali nainen
atn= nainen jota miehet välttelevät, esim lihava vanha yh
Huomaa ettei miesten kysyntä tee kenestäkään ylemmän tason naista, koska lähes kaikilla naisilla on kysyntää yllin kyllin.
Jos kirjoittelet tänne ja luet tätä palstaa et ole ytn.- kummitus
Miksei kysyntä vaikuta? Siis ymmärrän toki, että useimpien ok-näköisten naisten on verrattain helppo saada seksiseuraa ja tätä on siksi vaikea käyttää mittarina, mutta minusta luokitteluun pitäisi reiluuden nimissä vaikuttaa ainakin kyky sitouttaa tasokkaita miehiä suhteeseen. Kyllähän miestenkin luokittelussa on ennen kaikkea kyse todetusta menestyksestä naisten parissa, eikä pelkästään niiden asioiden summasta, joiden henkilö olettaa tai toivoo vaikuttavan tuohon menestykseen.
- 11+7
kummitus kirjoitti:
Miksei kysyntä vaikuta? Siis ymmärrän toki, että useimpien ok-näköisten naisten on verrattain helppo saada seksiseuraa ja tätä on siksi vaikea käyttää mittarina, mutta minusta luokitteluun pitäisi reiluuden nimissä vaikuttaa ainakin kyky sitouttaa tasokkaita miehiä suhteeseen. Kyllähän miestenkin luokittelussa on ennen kaikkea kyse todetusta menestyksestä naisten parissa, eikä pelkästään niiden asioiden summasta, joiden henkilö olettaa tai toivoo vaikuttavan tuohon menestykseen.
No ei vaikuta minun mielestä, koska ei se ole mikään saavutus, kaikilla naisilla on kysyntää ihan liian paljon, vaikka ei olisi edes ansainnut. Ei se tee naisesta mitenkään parempi tasoista, korkeintaan se voisi tehdä minulle ainakin naisesta korkeampi tasoisen, jos naisen ympärillä ei kauheasti pyörisi niitä muita miehiä.
- kummitus
11+7 kirjoitti:
No ei vaikuta minun mielestä, koska ei se ole mikään saavutus, kaikilla naisilla on kysyntää ihan liian paljon, vaikka ei olisi edes ansainnut. Ei se tee naisesta mitenkään parempi tasoista, korkeintaan se voisi tehdä minulle ainakin naisesta korkeampi tasoisen, jos naisen ympärillä ei kauheasti pyörisi niitä muita miehiä.
Niin no, miesten luokitukseenhan ei vaikuta henkilön (tai arvostelijan) oma mielipide siitä, minkälainen sen menestyksen tulisi olla ja miksi. Ainoastaan todellinen haluttavuus vastakkaisen sukupuolen silmissä. Toki jokainen voi keksiä oman mittarinsa sille, millaisen kumppanin itse haluaa ja millaisen henkilön haluaisi menestyvän parisuhdemarkkinoilla, mutta en usko että sitä tässä kysyttiin.
- 5+8
11+7 kirjoitti:
Eli oikeestaan kyllähän sitäkin voisi käyttää jonain mittarina, mutta juuri päinvastoin kuin miehillä. Eli jos miehellä on eduksi, että on ollut naisien kysynnässä, naisilla se olisi juuri päinvastoin, eli sitä parempi mitä vähemmän on ollut miehiä.
- 17+3
kummitus kirjoitti:
Niin no, miesten luokitukseenhan ei vaikuta henkilön (tai arvostelijan) oma mielipide siitä, minkälainen sen menestyksen tulisi olla ja miksi. Ainoastaan todellinen haluttavuus vastakkaisen sukupuolen silmissä. Toki jokainen voi keksiä oman mittarinsa sille, millaisen kumppanin itse haluaa ja millaisen henkilön haluaisi menestyvän parisuhdemarkkinoilla, mutta en usko että sitä tässä kysyttiin.
Niin, naisilla on tapana kysyä asioita ja sitten ignoroida vastaus, jos ei miellytä.
- kippis ja kulaus
5+8 kirjoitti:
Eli oikeestaan kyllähän sitäkin voisi käyttää jonain mittarina, mutta juuri päinvastoin kuin miehillä. Eli jos miehellä on eduksi, että on ollut naisien kysynnässä, naisilla se olisi juuri päinvastoin, eli sitä parempi mitä vähemmän on ollut miehiä.
Eli maailman vanhin neitsyt.. onko se yli 100-vuotias on ytn? lmao!
ei se paljoa vaikuta jos jotain yhden yön höyläystä on ettimässä. Jos jotain vakampaa niin sitten on jotain vaatimuksia, mutta harva baarista tai yökerhosta etsii sitä oikeaa. - 6+2
kippis ja kulaus kirjoitti:
Eli maailman vanhin neitsyt.. onko se yli 100-vuotias on ytn? lmao!
ei se paljoa vaikuta jos jotain yhden yön höyläystä on ettimässä. Jos jotain vakampaa niin sitten on jotain vaatimuksia, mutta harva baarista tai yökerhosta etsii sitä oikeaa.Ei, mutta kyllä se on parempi, jos ei ole ollut kenenkään kanssa, jos vertaa vaikka naiseen joka on paneskellut yli 100 miehen kanssa. Se rupeaa olemaan jo massiivinen turn-off jossain vaiheessa, jos oikein lutka on ollut.
- kummitus
5+8 kirjoitti:
Siis täh? Kysyntähän on täysin eri asia kuin toteutunut määrä? Tuolla logiikallahan esimerkiksi vammaiset naiset olisivat ytnejä, koska kysyntä lienee vähäisintä?
- 16+10
kummitus kirjoitti:
Siis täh? Kysyntähän on täysin eri asia kuin toteutunut määrä? Tuolla logiikallahan esimerkiksi vammaiset naiset olisivat ytnejä, koska kysyntä lienee vähäisintä?
Riippuu kanssa miten paljon on tyrkyllä, kyllä vähemmän tyrkky on parempi minusta. Se onko ollut suhteissa, jos on 50 miestä pohjalla, niin tuskin oli aina miehen vika ja jos on muutama epäonnistunut suhde pohjalla niin voi olla viellä ihan ok. Ei miesten suosiosta voi oikeestaan sanoa muuta kuin, että on hyvä ulkonäkö, tai vähintään tarpeeksi hyvä että miehet haluaa seksiä. (eli lähes jokainen nainen mahtuu tuohon kategoriaan)
- kummitus
17+3 kirjoitti:
Niin, naisilla on tapana kysyä asioita ja sitten ignoroida vastaus, jos ei miellytä.
Minun nähdäkseni miesten parisuhdemarkkinoiden menestystä mittaavaa luokitusta vastaava luokitus naiselle olisi jo määritelmän mukaankin naisten parisuhdemarkkinoiden menestystä mittaava luokitus. Kyseessähän on käsittääkseni nimensä mukaisesti markkina-arvoteoria, joka ei ota itsessään kantaa siihen, onko henkilön menestyminen fiksua tai reilua tai varsinkaan ei-menestyneiden mielestä kivaa. Jos mitataan naisilla ulkonäköä ja miehillä kysyntää, niin kyseessä ei ole toisiaan vastaavat luokitukset, vaan omenoiden vertaaminen appelsiineihin. Toki niinkin voi halutessaan tehdä, mutta eri asia onko siinä järkeä.
- kummitus
16+10 kirjoitti:
Riippuu kanssa miten paljon on tyrkyllä, kyllä vähemmän tyrkky on parempi minusta. Se onko ollut suhteissa, jos on 50 miestä pohjalla, niin tuskin oli aina miehen vika ja jos on muutama epäonnistunut suhde pohjalla niin voi olla viellä ihan ok. Ei miesten suosiosta voi oikeestaan sanoa muuta kuin, että on hyvä ulkonäkö, tai vähintään tarpeeksi hyvä että miehet haluaa seksiä. (eli lähes jokainen nainen mahtuu tuohon kategoriaan)
Siinä mielessä olen samaa mieltä, että miesten määrä tuskin on naiselle suuri saavutus. Jos nyt kuitenkin haluttaisiin mitata naisen markkina-arvoa yleisesti, niin minusta vakavaan suhteeseen tarjolla olevien miesten laatu voi jo jotain kertoa. Ihan jokainen nainen ei tule kuitenkaan esim. NHL-pelaajan tai miljonäärin kosimaksi, vaikka lähibaarissa wannabe-pelimiestä olisikin tarjolla pilvin pimein. Ja toisin päin; minusta nainen joka ei saa YT-miestä sitoutettua suhteeseen, ei voi olla markkina-arvoltaan YTN.
- 19+19
kummitus kirjoitti:
Siinä mielessä olen samaa mieltä, että miesten määrä tuskin on naiselle suuri saavutus. Jos nyt kuitenkin haluttaisiin mitata naisen markkina-arvoa yleisesti, niin minusta vakavaan suhteeseen tarjolla olevien miesten laatu voi jo jotain kertoa. Ihan jokainen nainen ei tule kuitenkaan esim. NHL-pelaajan tai miljonäärin kosimaksi, vaikka lähibaarissa wannabe-pelimiestä olisikin tarjolla pilvin pimein. Ja toisin päin; minusta nainen joka ei saa YT-miestä sitoutettua suhteeseen, ei voi olla markkina-arvoltaan YTN.
No ajattelin asiaa siltä kannalta nostaako se naisen markkina-arvoa, että häntä on jotkut miehet kysyneet. Tuskin se NHL pelaaja kysyy naista sen takia, että hän oli seurustellut jonkun toisen NHL-pelaajan kanssa ennen häntä, elikkä se kysyntä on täysin epäolennaista markkina-arvoon, siitä vaan näkyy se sillä hetkellä oleva arvostus jollekkin. Esim minulle saattaisi olla parempi ettei nainen ole jotain julkkista tapaillut ennen, koska vituttaisi nähdä naisen exä aina jossain telkkarissa.
- sivusta huudan
19+19 kirjoitti:
No ajattelin asiaa siltä kannalta nostaako se naisen markkina-arvoa, että häntä on jotkut miehet kysyneet. Tuskin se NHL pelaaja kysyy naista sen takia, että hän oli seurustellut jonkun toisen NHL-pelaajan kanssa ennen häntä, elikkä se kysyntä on täysin epäolennaista markkina-arvoon, siitä vaan näkyy se sillä hetkellä oleva arvostus jollekkin. Esim minulle saattaisi olla parempi ettei nainen ole jotain julkkista tapaillut ennen, koska vituttaisi nähdä naisen exä aina jossain telkkarissa.
Jos jotain tapailee, se ei vielä tätä tee exäksi. Eihän silloin ole välttämättä edes suudeltu, seksistä tai seurustelusta puhumattakaan.
Ja tuossahan oli oletus, että esim. joku NHL-tähti on yrittänyt iskeä lähes epätoivoisesti, muttei välttämättä onnistunut saamaan kuin pari ystävällistä, mutta torjuvaa sanaa. - ätmi
kummitus kirjoitti:
Minun nähdäkseni miesten parisuhdemarkkinoiden menestystä mittaavaa luokitusta vastaava luokitus naiselle olisi jo määritelmän mukaankin naisten parisuhdemarkkinoiden menestystä mittaava luokitus. Kyseessähän on käsittääkseni nimensä mukaisesti markkina-arvoteoria, joka ei ota itsessään kantaa siihen, onko henkilön menestyminen fiksua tai reilua tai varsinkaan ei-menestyneiden mielestä kivaa. Jos mitataan naisilla ulkonäköä ja miehillä kysyntää, niin kyseessä ei ole toisiaan vastaavat luokitukset, vaan omenoiden vertaaminen appelsiineihin. Toki niinkin voi halutessaan tehdä, mutta eri asia onko siinä järkeä.
Ei ole mielekästä myöskään vertailla miesten ja naisten keskipalkkoja, mutta niinkin naiset ja (pro)feministit tekevät, syystä tai toisesta.
11+7 kirjoitti:
"kaikilla naisilla on kysyntää ihan liian paljon, vaikka ei olisi edes ansainnut"
LOL
Minä en ansaitse kysyntää eikä ole kysyntää enkä tasan tarkkaan ole ainoa nainen. Ei pidä yleistää, koska palstatotuushan on "rumalla naisella ei tee mitään". Kun vielä lisään tuohon itseäni kuvaavat lihava ja vanha, niin parasta varmaan olisi, että tapan itseni.
Tuosta tulikin mieleeni, että pitäisikö katsoa pikajunien ohitusajat ja tarkastaa olihan niitä Panacodeja reilusti, Sirdaludia on ainakin. :-D
Hirveää hirtehishuumoria, tiedän! Luultavasti joku tulee heittämään tähän kommentin "tapa ittes" :-D- 20+11
kummitus kirjoitti:
No ei sitä asiaa voi mitata samoilla kriteereillä, koska naiset ja miehet arvostavat eri asioita.
- twiikeri1
5+8 kirjoitti:
vieläkö tuota 1800-luvun sontaa levitetään. aika iloton mahtaa olla maailmasi jos odotat naisilta frigidiyttä. yöelämässä paljon näkyy yo-koulutettuja, rikkaita, kauniita naisia etsimässä yhden yön seuraa. hekö eivät ole ytn koska ovat niinkin pahoja että erehtyvät nauttimaan seksistä 2000-luvun suomessa? terveisiä keskiajalle, sano vilhelm valloittajalle terkkuja.
- 4+14
twiikeri1 kirjoitti:
vieläkö tuota 1800-luvun sontaa levitetään. aika iloton mahtaa olla maailmasi jos odotat naisilta frigidiyttä. yöelämässä paljon näkyy yo-koulutettuja, rikkaita, kauniita naisia etsimässä yhden yön seuraa. hekö eivät ole ytn koska ovat niinkin pahoja että erehtyvät nauttimaan seksistä 2000-luvun suomessa? terveisiä keskiajalle, sano vilhelm valloittajalle terkkuja.
Kyllä huoraaminen oli jo keksitty ennen keskiaikaa, joten tervemenoa itse sinne ennen kristusta aikakaudelle.
- ...
11+7 kirjoitti:
11 7 tänään 7:44:
Jos puhutaan MARKKINA-ARVOSTA, arvo määräytyy juuri sen kysynnän mukaan. Jos BMW-kauppa vetää paljon ostajia, ei niiden kauppatavaran arvoa laske se, että juuri sinä yksin haluat tehdä ostoksesi Lada-liikkeessä. Ladan kysyntä ja markkina-arvo on huono, vaikka se sinulle juuri olisikin huippuostos vaikkapa vain siitä syystä, ettei sitä muut halua. - dis is wat it is
... kirjoitti:
11 7 tänään 7:44:
Jos puhutaan MARKKINA-ARVOSTA, arvo määräytyy juuri sen kysynnän mukaan. Jos BMW-kauppa vetää paljon ostajia, ei niiden kauppatavaran arvoa laske se, että juuri sinä yksin haluat tehdä ostoksesi Lada-liikkeessä. Ladan kysyntä ja markkina-arvo on huono, vaikka se sinulle juuri olisikin huippuostos vaikkapa vain siitä syystä, ettei sitä muut halua.Olet oikeassa, naiset ja autot on melkein sama asia. Jos ostan paljon naisia niin ne on parempia automaattisesti kuin naiset joita en osta. Tai jos 60 kylän pubihorolle on paljon kysyntää, hän on automaatisesti laadukkaampi kuin 16v ujo opiskelijatyttö joka ei ole vielä ollut kenenkään kanssa.
- ???????
dis is wat it is kirjoitti:
Olet oikeassa, naiset ja autot on melkein sama asia. Jos ostan paljon naisia niin ne on parempia automaattisesti kuin naiset joita en osta. Tai jos 60 kylän pubihorolle on paljon kysyntää, hän on automaatisesti laadukkaampi kuin 16v ujo opiskelijatyttö joka ei ole vielä ollut kenenkään kanssa.
Miksi osallistua keskusteluun MA-teoriasta, jos ei edes tajua koko käsitettä?
- ????????? itselles
??????? kirjoitti:
Miksi osallistua keskusteluun MA-teoriasta, jos ei edes tajua koko käsitettä?
Jep esim maksullinen nainen joka myy tavaraansa kadulla saa vaikka 10 miestä päivässä, niin hän on laadukkaampi nainen kuin normaali vähemmän kysytty nainen, koska kysyntä määräsi arvon.
- Jokainen peruskoulun
????????? itselles kirjoitti:
Jep esim maksullinen nainen joka myy tavaraansa kadulla saa vaikka 10 miestä päivässä, niin hän on laadukkaampi nainen kuin normaali vähemmän kysytty nainen, koska kysyntä määräsi arvon.
ja sen opetussuunitelman mukaisen taloustiedon suorittanut ymmärtänee kysynnän ja tarjonnan lain ja markkinahinnan muodostumisen em. perusteella. Teillä siellä erityisopetuksessa ei taidettu noita opettaa.
- 1+1= 500 000
Jokainen peruskoulun kirjoitti:
ja sen opetussuunitelman mukaisen taloustiedon suorittanut ymmärtänee kysynnän ja tarjonnan lain ja markkinahinnan muodostumisen em. perusteella. Teillä siellä erityisopetuksessa ei taidettu noita opettaa.
Eli kehtaat vieläkin sönkätä vastaan, vaikka väänsin jo niin absurdin esimerkin miten selityksesi kusee käytännössä ettei enää enempää pysty ratakiskosta vääntämään. Siis kyllähän sen tietysti myönnän, että kysyntä ja tarjonta vaikuttaa, mutta mikä sitten on se hinta? Kysyntäähän on huomattavasti enemmän kuin tarjontaa, joten naiset kyllä menevät kaupaksi lähes poikkeuksetta, jos vain itse haluavat, mutta ei tässä tapauksessa pysty kaikkien arvoa määrittämään, koska osa ei tuo itseään tarjolle siinä määrin missä toiset, joten ei voida pitää mitään torikauppaa verrannallisena.
eli nainen voi olla ylemmän tason nainen, vaikka ei toisikaan itseään "tarjontaan", kysyntäähän toki on lähes kaikille joten sen perusteella onkin tosi vaikea määritellä mitään tässä tapauksessa. En aio enää tämän postauksen jälkeen jankata asiasta kanssasi. - kummitus
1+1= 500 000 kirjoitti:
Eli kehtaat vieläkin sönkätä vastaan, vaikka väänsin jo niin absurdin esimerkin miten selityksesi kusee käytännössä ettei enää enempää pysty ratakiskosta vääntämään. Siis kyllähän sen tietysti myönnän, että kysyntä ja tarjonta vaikuttaa, mutta mikä sitten on se hinta? Kysyntäähän on huomattavasti enemmän kuin tarjontaa, joten naiset kyllä menevät kaupaksi lähes poikkeuksetta, jos vain itse haluavat, mutta ei tässä tapauksessa pysty kaikkien arvoa määrittämään, koska osa ei tuo itseään tarjolle siinä määrin missä toiset, joten ei voida pitää mitään torikauppaa verrannallisena.
eli nainen voi olla ylemmän tason nainen, vaikka ei toisikaan itseään "tarjontaan", kysyntäähän toki on lähes kaikille joten sen perusteella onkin tosi vaikea määritellä mitään tässä tapauksessa. En aio enää tämän postauksen jälkeen jankata asiasta kanssasi.Minusta hinta on parisuhteeseen ryhtyessä muista vaihtoehdoista luopuminen, joten YTM maksaa valinnastaan isomman hinnan ja siksi YTM:lle kelpaaminen nostaa naisen markkina-arvoa enemmän kuin KTM:lle kelpaaminen. Tarjokkaiden laatu on tärkeämpi kuin määrä, eikä esim. pelkkään seksiin kelpaaminen nosta naisen markkina-arvoa (prostituoidut mukaanlukien). Ätmille kelpaaminen ei myöskään vaikuta markkina-arvoon, kuten ei tuotteenkaan markkina-arvoa nosta se, että joku suostuisi ottamaan sen ilmaiseksi. Tuo ujoa 16-v tyttöä koskeva kommentti taas on ongelma myös miesten luokituksessa - tuleva ytmikin on joskus vielä kokematon ja siten väärässä luokassa.
- 12+5
kummitus kirjoitti:
Minusta hinta on parisuhteeseen ryhtyessä muista vaihtoehdoista luopuminen, joten YTM maksaa valinnastaan isomman hinnan ja siksi YTM:lle kelpaaminen nostaa naisen markkina-arvoa enemmän kuin KTM:lle kelpaaminen. Tarjokkaiden laatu on tärkeämpi kuin määrä, eikä esim. pelkkään seksiin kelpaaminen nosta naisen markkina-arvoa (prostituoidut mukaanlukien). Ätmille kelpaaminen ei myöskään vaikuta markkina-arvoon, kuten ei tuotteenkaan markkina-arvoa nosta se, että joku suostuisi ottamaan sen ilmaiseksi. Tuo ujoa 16-v tyttöä koskeva kommentti taas on ongelma myös miesten luokituksessa - tuleva ytmikin on joskus vielä kokematon ja siten väärässä luokassa.
Ylempänä oleva prostituoitujen kysynnän vetäminen parisuhdemarkkina-keskusteluun oli kummallinen. Olen luullut, että parisuhdemarkkinat ja seksipalvelujen markkinat ovat ihan eri kategorioita.
- 17+11
12+5 kirjoitti:
Ylempänä oleva prostituoitujen kysynnän vetäminen parisuhdemarkkina-keskusteluun oli kummallinen. Olen luullut, että parisuhdemarkkinat ja seksipalvelujen markkinat ovat ihan eri kategorioita.
No se oli kärvistetty tilanne jotta näkyisi miten tommonen sääntö ei toimi käytännössä, koska ne halutut naiset ei välttämättä ole tarjonnassa samassa määrin, vaikka tasokkaita olisivatkin.
- kiinnostunut nainen
Mun mielestä vois ehkä sen kysynnän pitää ulkopuolella, koska kuten joku tuossa laittoikin että naisilla on aina ottajia.
Se on totta. Joku pikkukylän kotipossukin voi olla ytn, kun kylässä ei muita sopivia ole.
Eli keskitytään ulkoisiin ja sosiaalisiin piirteisiin.- xcvcbm
no lähetäs kuva niin arvostellaan oletko ytn
- kiinnostunut nainen
xcvcbm kirjoitti:
no lähetäs kuva niin arvostellaan oletko ytn
Voisit yllättyä... ;)
- ---
YTN=Jenni Vartiainen
KTN=Miley Cyrus
ATN=Johanna Tukiainen- kiinnostunut nainen
Mielipidevastaus. Ei päde kaikkiin.
- Marianne89
kiinnostunut nainen kirjoitti:
Mielipidevastaus. Ei päde kaikkiin.
Eiköhän se Johanna Tukiainen ainakin päde. Sen verran monessa asiassa hän vaikuttaa ainakin julkisuuskuvaltaan "huonolta" (kuten älykkyys, ulkonäkö, liiallinen meikkaaminen, tietynlainen maine).
- mies 86
Marianne89 kirjoitti:
Eiköhän se Johanna Tukiainen ainakin päde. Sen verran monessa asiassa hän vaikuttaa ainakin julkisuuskuvaltaan "huonolta" (kuten älykkyys, ulkonäkö, liiallinen meikkaaminen, tietynlainen maine).
Kirjoitin tuon päästä revityn luokituksen anonyyminä, varmaankin siksi ettei se oikeastaan ole validi, enemmänkin humoristinen. Onhan se ihan suuntaa antava, lähinnä tämänkaltainen luokitus pohjautuu siihen kenellä on eniten ns. sex appealia ja kuka näistä kolmesta on yleisesti ottaen viehättävin ja halutuin suhteutettuna muihin. Vartiainen on paitsi kaunis ja viehettävä myös onnistunut säilyttämään kasvonsa julkisuudessa huomattavasti paremmin Mileyhin ja Tuksuun verrattuna. Miley oli teininä hottis mutta nykyään lähinnä ällöttävä. Tuksu taas... no, tuossahan se jo tulikin.
- kritiikkiä
Onko naisilla kyse haluttavuudesta seksiin vai haluttavuudesta parisuhteeseen? Joillakin huippuyritysjohtajilla on aika vaatimattoman näköisiä vaimoja, vaikka heillä saattaa olla avioliiton myötä oikeus puoleen miehensä omaisuudesta (ei avioehtoa). Toisaalta joku nuori ja kaunis nobody voi olla hyvinkin haluttu seksimielessä.
Tässä naisten luokittelussa pitäisi olla mukana myös ikä.
Entä varallisuus? Hiljattain kuollut leskirouva Jane Erkko oli yksi Suomen varakkaimmista ihmisistä. Luokitellaanko tällainekin henkilö seksin haluttavuuden tai parisuhdehaluttavuuden perusteella?- 3+16
Niin kyllä miehistäkin niitä rahan perässä juoksevia huoria on, vaikka ei niin paljon kuin naisissa. Lapsuudestani muistan yhden kaverini äitin joka oli rikas lihava nainen ja hänellä oli hoikka komea mies. Ei varmasti pelkästään ulkonäön perusteella ollut mies naistaan valinnut.
- Suuri isä
yli yhden miehen nussima nainen = lutka
0:n tai yhden miehen nussima nainen = kunnon nainen- huom huom
Nunnaluostarista löytyy siis todella paljon YTN:iä.
- neititasoittaja
Ok, jaarittelut viimeinkin sikseen, teen itse tasoluokitus-ehdotuksen:
YTN: Kaunis, älykäs, haluttu SEKÄ laajalti seksuaalisessa mielessä, ETTÄ vakavampaan suhteeseen ylemmän tasoisten miesten keskuudessa. Pelkästään se, että on saanut ytm.n satimeen, ei tee naisesta ylemmän tason naista, jos hän ei ole myös korkealla jalustalla yleisellä seksuaalisella haluttavuus- akselilla. Tärkeässä asemassa olevan miehen hiljainen harmaahiirulaisvaimo ei missään nimessä ole ytn. (lähinnä vaan onnekas, ja luultavasti "hyvä" nainen;)
Pelkkä seksikkyyskään ei tee tästä naisesta ytn, koska tämä nainen on korkeimmalla siksi, että hänessä yhdistyy yleensä toisensa _poissulkevat_ minaisuudet. Usein saattaa olla että seksuaalisesti erityisen haluttava nainen ei kuitenkaan ole kovin älykäs, tai menestynyt nainen ei ole kovin seksuaalisesti haluttava.
Ylempi taso viittaa siihen, että nainen kuitenkin on korkeimmalla MONEN tärkeimmän eri ulottuvuuden ansiosta. Esimerkkinä korkeastikoulutettu, sydämmellinen, älykäs ja viisas nainen joka ulkonäkönsä puolesta voisi olla huippumalli/playboy playmate. Häntä monet miehet katselee ja haaveilee, ja ytm sitten poimii matkaansa :)
Ylemmän tason nainen ei myöskään voi olla ilman sydämen sivistystä. Ylemmän tason nainen on korkeasti kehittynyt myäs viisauden ja sisäisen kauneuden akselilla, sillä ylemmän tason naisella on myös henkistä pääomaa.
Huom, menestyksestä en puhunut tässä mitään, koska menetystä on vaikea mitata, ja se kuinka "menestynyt" on, kertoo myös omista arvoista. Esim kaikki eivät ole uratietoisia, eivätkä siten hakeudu aloille joissa saattaisivat olla erityisen säkenöivästi menestyneitä.
KTN:
Nainen joka on joko keskivertoa seksuaalisen haluttavuuden, kauneuden, tai älyn saralla, tai sitten nainen, joka on kaunis, muttei eritysien älykäs, hyvin seksikäs, muttei kovin kaunis, tai hyvin älykäs, mutten kovin kaunis.
Eli joko hän on keskivertoa kaikessa (mikä ei ole huono asia ollenkaan, keskiverto on hyvä!), tai sitten hänellä on jokin alue korostunut mikä sitten kompensoi toisen alueen puutteita.
Naisten kohdalla kuitenkin kauneus on voimakkaampi määre, kuin äly. Hyvin kaunis nainen siis omaa suuremman keskiverron kuin hyvin älykäs nainen (muut asiat vakioina).
Naisella on sen verran seksuaalista kysyntää, ettei tarvitse kärvistella. Jonkin verran kysyntää yleisesti parisuhteeseen, joskus jopa YTM.puolelta, mutta selkeästi harvemmin.
ATN:
Nainen, joka ei paitsi ole älykäs, kaunis tai seksikäs, vaan hän on yleisen mittapuun mukaan riman alla kaikissa em määreissä. Keskiverto, tai ylemmän tason miehet eivät edes ne häntä/karttavat häntä. Naisella on vaikeuksia saada seksiseuraa, mutta ei niinkään vaikeuksia pariutua vastaavan alemman tason miehen kanssa.- Ätmos
Koulutustaso ei vaikuta naisen parisuhdetasoon millään tavalla. Miehiä ei yksinkertaisesti kiinnosta asia pätkääkään. Sama juttu periaatteessa älyn kanssa, ellei nyt nainen ihan täysi saapas ole.
- super@n
Mun mielestä tuo, että atn:lla ois vaikeuksia löytää seksiseuraa, ei päde. On oikeasti miehiä, jotka panevat vaikka reikää seinässä, joten naisten tasoa ei voi määritellä seksiseuran löytymisen perusteella.
Yksinkertaisimmillaan naisen taso määräytyy ulkonäön ja iän perusteella. Siitä olen myös lähes satavarma, ettei ytn:t ja oikean elämän kympin naiset roiku näillä palstoilla, kuten joku ylempänä kirjoitti. Nuorempana, kun vielä oli jotain kysyntää, ei tällaisiin olisi todellakaan ollut aikaa tai edes mielenkiintoa. - Ei pidä paikkaansa
Ätmos kirjoitti:
Koulutustaso ei vaikuta naisen parisuhdetasoon millään tavalla. Miehiä ei yksinkertaisesti kiinnosta asia pätkääkään. Sama juttu periaatteessa älyn kanssa, ellei nyt nainen ihan täysi saapas ole.
Akateemiset miehet etsivät yleensä akateemista kumppania. ( joita he löytävätkin helposti, sillä akateemisia naisia on akateemisia miehiä enemmän).
Amismiehelle naisen koulutuksella ja älyllä ei luonnollisesti ole merkitystä. - ätmi
Ei pidä paikkaansa kirjoitti:
Akateemiset miehet etsivät yleensä akateemista kumppania. ( joita he löytävätkin helposti, sillä akateemisia naisia on akateemisia miehiä enemmän).
Amismiehelle naisen koulutuksella ja älyllä ei luonnollisesti ole merkitystä.Akateemiset miehet päätyvät yhteen akateemisten naisten kanssa ihan vain yhteisistä piireistä johtuen. Korkeakoulutus ei kompensoi tissejä, persettä tai naamaa, joten se ei vaikuta naisen parisuhdetasoon.
- He päätyvät yhteen
ätmi kirjoitti:
Akateemiset miehet päätyvät yhteen akateemisten naisten kanssa ihan vain yhteisistä piireistä johtuen. Korkeakoulutus ei kompensoi tissejä, persettä tai naamaa, joten se ei vaikuta naisen parisuhdetasoon.
koska heillä on YHTEISTÄ. Ei parisuhde ole pelkkää panemista. Monet arvostavat sitä, että kumppani on samalla henkisellä tasolla. Silloin kommunikaatio ja yhteiselämä sujuu hyvin.
- ätmi
He päätyvät yhteen kirjoitti:
koska heillä on YHTEISTÄ. Ei parisuhde ole pelkkää panemista. Monet arvostavat sitä, että kumppani on samalla henkisellä tasolla. Silloin kommunikaatio ja yhteiselämä sujuu hyvin.
Nainen ei koskaan voi olla miehen kanssa samalla tasolla.
- ätmi
ätmi kirjoitti:
Nainen ei koskaan voi olla miehen kanssa samalla tasolla.
Siksi toisekseen tämä on nyt aivan toisenlainen argumentti. Tässä ei keskustella enää siitä, tekeekö korkeakoulutus naisesta korkeampitasoisemman, vaan siitä, onko samantasoinen koulutus miehelle bonus.
- firebird
Ätmos kirjoitti:
Kyllä se koulutus merkkaa monille miehille. Yksi kaverini, mies joka on tehnyt puolet kokkikoulusta, pitää kriteerinään, että naisella pitää olla korkeamman tason koulutus. Mikä saa tällaisen pellen kuin sinä luulemaan, että tiedät jotain pariutumismarkkinoista, vaikka sulla tuskin on ollut edes kavereita?
- firebird
firebird kirjoitti:
Kyllä se koulutus merkkaa monille miehille. Yksi kaverini, mies joka on tehnyt puolet kokkikoulusta, pitää kriteerinään, että naisella pitää olla korkeamman tason koulutus. Mikä saa tällaisen pellen kuin sinä luulemaan, että tiedät jotain pariutumismarkkinoista, vaikka sulla tuskin on ollut edes kavereita?
Viesti osoitettu ätmille.
- firebird
super@n kirjoitti:
Mun mielestä tuo, että atn:lla ois vaikeuksia löytää seksiseuraa, ei päde. On oikeasti miehiä, jotka panevat vaikka reikää seinässä, joten naisten tasoa ei voi määritellä seksiseuran löytymisen perusteella.
Yksinkertaisimmillaan naisen taso määräytyy ulkonäön ja iän perusteella. Siitä olen myös lähes satavarma, ettei ytn:t ja oikean elämän kympin naiset roiku näillä palstoilla, kuten joku ylempänä kirjoitti. Nuorempana, kun vielä oli jotain kysyntää, ei tällaisiin olisi todellakaan ollut aikaa tai edes mielenkiintoa.Niin ei varmasti kukaan suuren osan palstan miehistä kanssa suostuisi aikaansa viettämään ihan muuten vaan, joku muu syy täytyy olla, että palstalla viihtyy.
- ätmi
firebird kirjoitti:
Puolet kokkikoulusta :D
- höpsis
firebird kirjoitti:
Niin ei varmasti kukaan suuren osan palstan miehistä kanssa suostuisi aikaansa viettämään ihan muuten vaan, joku muu syy täytyy olla, että palstalla viihtyy.
Toi on ihan tuubaa, että kaikilla naisilla olisi huimasti suosiota. Minulla on kavereita, joille miehet ei koskaan puhu diskossa. En tiedä missä mikä-mikä maailmassa tällä palstalla eletään. Kokekaa ja eläkää! Ja ne on laihoja, joten laiha ei ole aina kaunis. Varsinkin jos se on tylsä, ja pukeutuu tyylittömästi.
- Näin
firebird kirjoitti:
Niin ei varmasti kukaan suuren osan palstan miehistä kanssa suostuisi aikaansa viettämään ihan muuten vaan, joku muu syy täytyy olla, että palstalla viihtyy.
Naisen taso määräytyy sen mukaan minkätasoisen miehen pystyy saamaan suhteeseen kanssaan. Jos ei saa komeaa YTM miestä niin ei ole YTN. Ylemmän tason naiset ovat myös superkauniita eli missi/ mallitasoa.
- Uteliaisuus voittaa
super@n kirjoitti:
Yksinkertaisimmillaan naisen taso määräytyy ulkonäön ja iän perusteella. Siitä olen myös lähes satavarma, ettei ytn:t ja oikean elämän kympin naiset roiku näillä palstoilla, kuten joku ylempänä kirjoitti. Nuorempana, kun vielä oli jotain kysyntää, ei tällaisiin olisi todellakaan ollut aikaa tai edes mielenkiintoa.Kyllä tätä palstaa lukee kaikenlaiset ihmiset, ei vain mitkään rumat ja yksinäiset sinkut. Itse olen ihan normaali nainen mutta luen tätä palstaa silkasta mielenkiinnosta.
- No dänks
ätmi kirjoitti:
Akateemiset miehet päätyvät yhteen akateemisten naisten kanssa ihan vain yhteisistä piireistä johtuen. Korkeakoulutus ei kompensoi tissejä, persettä tai naamaa, joten se ei vaikuta naisen parisuhdetasoon.
"Akateemiset miehet päätyvät yhteen akateemisten naisten kanssa"
Ei olisi hyvä noudattaa tätä sääntöä. Akateemisissa naisissa on paljon luonnevikaisia tai ainakin niillä on ne vit`un mielipiteensä. Sitten ne ovat myös laiskoija ja koittavat työntää miehille kaikki omat velvollisuutensa. - kiinnostunut nainen
Uteliaisuus voittaa kirjoitti:
Kyllä tätä palstaa lukee kaikenlaiset ihmiset, ei vain mitkään rumat ja yksinäiset sinkut. Itse olen ihan normaali nainen mutta luen tätä palstaa silkasta mielenkiinnosta.
Sama homma.
En muista mitä kerran googletin ja eksyin tänne. Repeilin aikani näitä juttuja ja sen jälkeen on ollut aina pakko käydä vilkaisemassa mitä ätmi, naisasialooseri, isä Timppa perheineen sekä muut palstan kumppanit ovatkaan keksineet.
Täytyy kyllä todeta, että olen saanut vuosisadan parhaimmat naurut täältä välillä :D :D
Ja kiitos tuosta luokituksesta neititasoittajalle. Kuten arvelinkin, sijoitun jonnekin ytn ja ktn välimaastoon. - cart
Ei atn suostu pariutumaan atm:n kanssa. Atn valittaa kun kunnon miehiä ei ole vapaana. Onhan niitä mutta heille ei taas atn kelpaa ja atn:lle ei atm kelpaa.
- Sinäpä sen sanoit
cart kirjoitti:
Ei atn suostu pariutumaan atm:n kanssa. Atn valittaa kun kunnon miehiä ei ole vapaana. Onhan niitä mutta heille ei taas atn kelpaa ja atn:lle ei atm kelpaa.
Totta mutta kukaan ei haluaa rumaa kumppania joten tästä syystä rumat eivät koskaan kohtaa.
- 3+6
höpsis kirjoitti:
Toi on ihan tuubaa, että kaikilla naisilla olisi huimasti suosiota. Minulla on kavereita, joille miehet ei koskaan puhu diskossa. En tiedä missä mikä-mikä maailmassa tällä palstalla eletään. Kokekaa ja eläkää! Ja ne on laihoja, joten laiha ei ole aina kaunis. Varsinkin jos se on tylsä, ja pukeutuu tyylittömästi.
Elä nyt viiti puhua paskaa, tietysti ei ole suosiota, jos istuuvat jossain kotona eivätkä käy ikinä missään. Sanos että tekevät vaikka suomi24 treffipalstalle ilmoituksen, niin varmasti tulee joku 1000 vastausta parissa päivässä, tai sitten jos menevät johonkin baareihin pyörimään niin varmasti tulee sielläkin miehiä iskemään. Vähän sama kun sanois vaikka ettei rahalle ole ottajia, jos ei sitä kenellekkään edes tarjoa.
- 4+13
ätmi kirjoitti:
Puolet kokkikoulusta :D
Melkein professori siis.
- ---
Uteliaisuus voittaa kirjoitti:
Kyllä tätä palstaa lukee kaikenlaiset ihmiset, ei vain mitkään rumat ja yksinäiset sinkut. Itse olen ihan normaali nainen mutta luen tätä palstaa silkasta mielenkiinnosta.
Rumien ja yksinäisten sinkkujen ja yt-naisten väliin mahtuu paljon naisia. Juurikin vaikka "normaaleja naisia", joiden elämän sisällöksi tai huumorin lähteeksi riittää sinkut-palsta. Ytn:n elämä taas ei voi ikinä olla niin "köyhää", hänellä yksinkertaisesti on niin paljon parempia vaihtoehtoja elämässään. Toisaalta hänen suosionsa antaa mahdollisuuden perustaa vaikka oman googlegroupin, jossa häntä viihdytetään.
- Kympin Nainen
--- kirjoitti:
Rumien ja yksinäisten sinkkujen ja yt-naisten väliin mahtuu paljon naisia. Juurikin vaikka "normaaleja naisia", joiden elämän sisällöksi tai huumorin lähteeksi riittää sinkut-palsta. Ytn:n elämä taas ei voi ikinä olla niin "köyhää", hänellä yksinkertaisesti on niin paljon parempia vaihtoehtoja elämässään. Toisaalta hänen suosionsa antaa mahdollisuuden perustaa vaikka oman googlegroupin, jossa häntä viihdytetään.
Voi olla vaihtoehtoja vaikka kuinka, mutta silti - tai ehkä juuri siksi - hetkellinen eskapismi Sinkut-palstalla saattaa houkuttaa. Ei siinä sen kummemmasta ole välttämättä kyse. Ja joskus siinä kaikkein järjettömimmässä ajanvietteessä on kaikista eniten järkeä. Etkö ole koskaan tuntenut sitä tunnetta?
Tiedätkö millaista on kun laitat nenäsi ulos ja kaikki ovat sinusta jotakin haluamassa? Ehkä live-elämä on joskus jopa liian ”rikasta”, niin kaipaa vastapainoksi tämän palstan kaltaista ”köyhyyttä”? Niin, viihdyttäjät yrittää viihdyttää kyllä; mutta mitä jos on loputtoman kyllästynyt viihdyttäjiin ja ihmeellisiin esityksiin? Jos olet aina saanut enemmän kuin tarpeeksi huomiota, googlegroup ei säväytä, päinvastoin se on tylsää, tai se voi jopa ahdistaa. Ehkä haluaa vain olla, tai kadota, tai jotain. Tai ehkä omaa vaan omituisen huumorintajun.
Siinä muutama vaihtoehto syistä - valitse vapaasti. Mutta siitä olen samaa mieltä, että elämän sisällöksi tästä palstasta ei ole. Toivottavasti ei kenellekään, ”tasosta” riippumatta. - über alpha male
Kympin Nainen kirjoitti:
Voi olla vaihtoehtoja vaikka kuinka, mutta silti - tai ehkä juuri siksi - hetkellinen eskapismi Sinkut-palstalla saattaa houkuttaa. Ei siinä sen kummemmasta ole välttämättä kyse. Ja joskus siinä kaikkein järjettömimmässä ajanvietteessä on kaikista eniten järkeä. Etkö ole koskaan tuntenut sitä tunnetta?
Tiedätkö millaista on kun laitat nenäsi ulos ja kaikki ovat sinusta jotakin haluamassa? Ehkä live-elämä on joskus jopa liian ”rikasta”, niin kaipaa vastapainoksi tämän palstan kaltaista ”köyhyyttä”? Niin, viihdyttäjät yrittää viihdyttää kyllä; mutta mitä jos on loputtoman kyllästynyt viihdyttäjiin ja ihmeellisiin esityksiin? Jos olet aina saanut enemmän kuin tarpeeksi huomiota, googlegroup ei säväytä, päinvastoin se on tylsää, tai se voi jopa ahdistaa. Ehkä haluaa vain olla, tai kadota, tai jotain. Tai ehkä omaa vaan omituisen huumorintajun.
Siinä muutama vaihtoehto syistä - valitse vapaasti. Mutta siitä olen samaa mieltä, että elämän sisällöksi tästä palstasta ei ole. Toivottavasti ei kenellekään, ”tasosta” riippumatta.Ihanan feikkiä. Monia varmaankin viihdyttää myös feikkien leikit. Ihanan ristiriitaista myös, kuten feikeille tyypillistä: ei haluta huomiota, vaan katoamista sinkut-palstalle, jolloin valitaan huomiota herättämätön nikki kuten Kympin Nainen.
- Gtgjkjj
über alpha male kirjoitti:
Ihanan feikkiä. Monia varmaankin viihdyttää myös feikkien leikit. Ihanan ristiriitaista myös, kuten feikeille tyypillistä: ei haluta huomiota, vaan katoamista sinkut-palstalle, jolloin valitaan huomiota herättämätön nikki kuten Kympin Nainen.
Sinä se vasta feikki oletkin. Niin kuin sanoit, tämän sinunkin nimeejin taakse piiloutuu rilllipäinen ruma nörtti tai jaljamahainen ruma ätmi.
- Chhgff
Gtgjkjj kirjoitti:
Sinä se vasta feikki oletkin. Niin kuin sanoit, tämän sinunkin nimeejin taakse piiloutuu rilllipäinen ruma nörtti tai jaljamahainen ruma ätmi.
Nimimerkin taakse siis
- Kympin Nainen
über alpha male kirjoitti:
Ihanan feikkiä. Monia varmaankin viihdyttää myös feikkien leikit. Ihanan ristiriitaista myös, kuten feikeille tyypillistä: ei haluta huomiota, vaan katoamista sinkut-palstalle, jolloin valitaan huomiota herättämätön nikki kuten Kympin Nainen.
"Tai ehkä omaa vaan omituisen huumorintajun."
Mutta voit jatkaa toki eri vaihtoehdoilla arvuuttelua, ne ovat kaikki yhtä oikeita tai vääriä - ihan miten vaan. - ultra sexy man
Chhgff kirjoitti:
Nimimerkin taakse siis
Kaikki, mitä itsestä täällä kertoo, on tietenkin totta, joten olen todella haluttu ja seksikäs. Luulen, että 5 pistettä yritti jollain sairaan ironisella tavalla osoittaa feikkien totuudellisuuden. Nikkinsä perusteella varmaan juuri kympin nainen oli häntä inspiroinut.
- vaalea alfa
Kympin Nainen kirjoitti:
"Tai ehkä omaa vaan omituisen huumorintajun."
Mutta voit jatkaa toki eri vaihtoehdoilla arvuuttelua, ne ovat kaikki yhtä oikeita tai vääriä - ihan miten vaan.Varmaan ne kymmenet kommenttisi alfa-asemastasi tyyliin "olen synnynnäinen johtajanaaras, en voi sille mitään" palstailusi alussa olivat vain huumoria, vaikka silloin niin tosissasi niistä avauduit. Tokihan niillä "ei vaaleahiuksiset voi olla alfoja" oli huumoriarvoa.
- Kympin Nainen
vaalea alfa kirjoitti:
Varmaan ne kymmenet kommenttisi alfa-asemastasi tyyliin "olen synnynnäinen johtajanaaras, en voi sille mitään" palstailusi alussa olivat vain huumoria, vaikka silloin niin tosissasi niistä avauduit. Tokihan niillä "ei vaaleahiuksiset voi olla alfoja" oli huumoriarvoa.
Hehe. Tuosta voitaneen vetää se johtopäätös, että olen sinua jossain vaiheessa loukannut. Olen pahoillani.
Mutta faniutesi ei ole kovin vakuuttavaa, sen verran heppoiset on lainaukset. Jos olet oikeasti kirjoituksiani lukenut, niin löytänet helposti ne keskustelut, joissa olen noin kirjoittanut (ja voit ne tähän linkata) :) - alpha joke
Kympin Nainen kirjoitti:
Hehe. Tuosta voitaneen vetää se johtopäätös, että olen sinua jossain vaiheessa loukannut. Olen pahoillani.
Mutta faniutesi ei ole kovin vakuuttavaa, sen verran heppoiset on lainaukset. Jos olet oikeasti kirjoituksiani lukenut, niin löytänet helposti ne keskustelut, joissa olen noin kirjoittanut (ja voit ne tähän linkata) :)Noinhan se menee, ettei feikit muista luomaansa hahmon ominaisuuksia.
Etsi itse kommenttisi, niin saat virkistettyä muistiasi. Yksi aloitus, jossa vänkäsit alfuuttasi, oli aloitus, jossa joku mies halusi olla työssään johtava, koska oli sitä vapaallakin. Toinen ketju oli, jossa puhuttiin hiearkioista ihmisyhteisöissä. Siinä väitit, ettei MA-tasot päde, mutta alfa-beta-hierarkia pätee, koska olet itse alfa ja betat hyökkäilee johtajuuttasi vastaan.
Epätodelliset, kuvitteelliset hahmot eivät voi ketään loukata, mutta huvittaa ja aiheuttaa myötähäpeää ne kyllä voi. - Kympin Nainen
alpha joke kirjoitti:
Noinhan se menee, ettei feikit muista luomaansa hahmon ominaisuuksia.
Etsi itse kommenttisi, niin saat virkistettyä muistiasi. Yksi aloitus, jossa vänkäsit alfuuttasi, oli aloitus, jossa joku mies halusi olla työssään johtava, koska oli sitä vapaallakin. Toinen ketju oli, jossa puhuttiin hiearkioista ihmisyhteisöissä. Siinä väitit, ettei MA-tasot päde, mutta alfa-beta-hierarkia pätee, koska olet itse alfa ja betat hyökkäilee johtajuuttasi vastaan.
Epätodelliset, kuvitteelliset hahmot eivät voi ketään loukata, mutta huvittaa ja aiheuttaa myötähäpeää ne kyllä voi.Aivan, vaikeaahan se on noita "lainauksia" tai keksimiäsi ketjuja tähän linkittää, kun ne ovat olemassa vain mielikuvituksessasi. Lapiohommatko ne edelleen harmittaa?
No, hyviä öitä kumminkin. Kuvitteellisesti tietysti vain, koska kaikki muu olisi feikkiä. - vaikea löytää?
Kympin Nainen kirjoitti:
Aivan, vaikeaahan se on noita "lainauksia" tai keksimiäsi ketjuja tähän linkittää, kun ne ovat olemassa vain mielikuvituksessasi. Lapiohommatko ne edelleen harmittaa?
No, hyviä öitä kumminkin. Kuvitteellisesti tietysti vain, koska kaikki muu olisi feikkiä."Aivan, vaikeaahan se on noita "lainauksia" tai keksimiäsi ketjuja tähän linkittää, kun ne ovat olemassa vain mielikuvituksessasi. "
"Kympin Nainen12.4.2013 14:32
Mutta pidän kyllä itseäni alfanaaraana koska olen johtaja.
Jokainen meistä on kuitenkin yksilöllinen ”palapeli” erilaisia ominaisuuksia. Tästä syystä markkina-arvoteoria; ja kysynnän ja tarjonnan laki soveltuvat mielestäni huonosti ihmissuhteisiin.
”Alfuus” puolestaan on johtajuutta, ts. huomattavasti objektiivisempi asia (joku joko on ryhmänjohtaja tai ei ole) eikä riipu yksilökohtaisista määritelmistä tai mieltymyksistä" 3+6 kirjoitti:
Elä nyt viiti puhua paskaa, tietysti ei ole suosiota, jos istuuvat jossain kotona eivätkä käy ikinä missään. Sanos että tekevät vaikka suomi24 treffipalstalle ilmoituksen, niin varmasti tulee joku 1000 vastausta parissa päivässä, tai sitten jos menevät johonkin baareihin pyörimään niin varmasti tulee sielläkin miehiä iskemään. Vähän sama kun sanois vaikka ettei rahalle ole ottajia, jos ei sitä kenellekkään edes tarjoa.
Minä en saanut edes 100 vastausta kahdessa kuukaudessa, taisi olla alle 20 :-D
Nyt kyllä naurattaa :-D Nauratti se silloinkin. Minulla ei kyllä ollut kuvaa, jos olisi ollut olisi saldo näyttänyt 0 :-D- hyvin vaikeaa?
Kympin Nainen kirjoitti:
Aivan, vaikeaahan se on noita "lainauksia" tai keksimiäsi ketjuja tähän linkittää, kun ne ovat olemassa vain mielikuvituksessasi. Lapiohommatko ne edelleen harmittaa?
No, hyviä öitä kumminkin. Kuvitteellisesti tietysti vain, koska kaikki muu olisi feikkiä.Kympin Nainen25.2.2013 13:52
Omalta kohdaltani sanoisin, että minussa on tietty alfuus ollut aina
Toisaalta myös se, että nyt olen roolissa jossa saan olla avoimen alfa, minun odotetaan olevan alfa ja se on hyväksyttyä. Ai että minä nautin.
.....
minusta tuli kympin nainen - atm1
femnerd kirjoitti:
Minä en saanut edes 100 vastausta kahdessa kuukaudessa, taisi olla alle 20 :-D
Nyt kyllä naurattaa :-D Nauratti se silloinkin. Minulla ei kyllä ollut kuvaa, jos olisi ollut olisi saldo näyttänyt 0 :-DNo, minä sain parin vuoden aikana 0 vastausta? Siihen nähden olet tosi haluttu.
- 10+15
atm1 kirjoitti:
No, minä sain parin vuoden aikana 0 vastausta? Siihen nähden olet tosi haluttu.
Ja ota huomioon, että olet jo 40 , ihan eri tavalla 20 tulee vastauksia, miehet 1-100v lähes kaikki kohdistavat huomionsa 20 .
- Kympin Nainen
hyvin vaikeaa? kirjoitti:
Kympin Nainen25.2.2013 13:52
Omalta kohdaltani sanoisin, että minussa on tietty alfuus ollut aina
Toisaalta myös se, että nyt olen roolissa jossa saan olla avoimen alfa, minun odotetaan olevan alfa ja se on hyväksyttyä. Ai että minä nautin.
.....
minusta tuli kympin nainenSinä kirjoitat ylempänä:
”Varmaan ne kymmenet kommenttisi alfa-asemastasi tyyliin "olen synnynnäinen johtajanaaras, en voi sille mitään" palstailusi alussa olivat vain huumoria, vaikka silloin niin tosissasi niistä avauduit. Tokihan niillä "ei vaaleahiuksiset voi olla alfoja" oli huumoriarvoa.”
ja:
”Yksi aloitus, jossa vänkäsit alfuuttasi, oli aloitus, jossa joku mies halusi olla työssään johtava, koska oli sitä vapaallakin. Toinen ketju oli, jossa puhuttiin hiearkioista ihmisyhteisöissä. Siinä väitit, ettei MA-tasot päde, mutta alfa-beta-hierarkia pätee, koska olet itse alfa ja betat hyökkäilee johtajuuttasi vastaan.”
Alfuudesta olen kirjoittanut, mutten mitään sellaista mitä sinä edellä väität, joten nuo copy-pastaukset eivät edelleenkään todista mitään. Sitä paitsi copy-pastauksesi ovat editoituja - olet yhdistellyt irrallisia lauseita irrottaen ne asiayhteydestä/kokonaisuudesta (ja lisäten myös lauseita joistakin muista kuin referoimistasi kommenteista).
Jos olisit tarkemmin lukenut/referoinut lähdettä, niin huomaisit mm. etten suinkaan ole esim. MA-teoriaa täysin teilannut. Pientä tarkkuutta nyt jos meinaat minun kanssa kinata, kiitos. Jos väität minun sanoneen esim. ”ei vaaleahiuksiset voi olla alfoja” niin esitä todisteet. - menninkäinnen
ätmi kirjoitti:
Siksi toisekseen tämä on nyt aivan toisenlainen argumentti. Tässä ei keskustella enää siitä, tekeekö korkeakoulutus naisesta korkeampitasoisemman, vaan siitä, onko samantasoinen koulutus miehelle bonus.
Aika moni perhettä haluava hyvätuloinen mies haluaa jatkaa sukuaan sellaisen naisen kanssa, jolla on älyä, kodinhoidollisia taitoja, lasten kasvatukseen tarvittavia taitoja ja rahankäsittelytaitoja, mutta kuitenkin sen verran ulkonäköä ja mukavuutta, että hän täyttää parisuhdekriteerit. Tämä tarkoittaa usein sitä, että ulkonäöstä pitää hieman joustaa, jotta saa sellaisen naisen, joka ei rieku baareissa joka viikonloppu ja johon voi luottaa, kun esim. itse on työreissussa.
Hirmuisen usein hyvätuloisilla ja korkeasti koulutetuilla pariskunnilla myös lapset jatkavat samaa rataa eli heistäkin tulee korkeakoulutettuja, fiksuja ja hyväkäytöksisiä. Nämä ominaisuudet tulevat osittain geeneistä, osittain kasvatuksesta. 10+15 kirjoitti:
Ja ota huomioon, että olet jo 40 , ihan eri tavalla 20 tulee vastauksia, miehet 1-100v lähes kaikki kohdistavat huomionsa 20 .
Siis minähän olin vaan tyytyväinen, etten saanut paljon viestejä. Olisi ollut hirveän ahdistavaa saada useita kymmeniä vaikka päivässä. Kun yhtenä päivänä sain maksimini eli kolme viestiä olin jo siitä kauhuissani.
Siis tässähän nauratti tuo oletus 1000 viestistä parissa päivässä, harva nyt tuollaisia määriä saa 20 v. naisistakaan.
- Uteliaisuus voittaa
Joo minäkin nauran näille jutuille ihan vatsa kippurassa :) Saa takuuvarmat naurut.
- Minun listani (M)
Tässä oma näkemykseni naisten tasoista. Jaoin YTN:t vielä useampaan osaan, että selventää naisillekkin niiden nokkimisjärjestystä. Alempia tasoja en viitsinyt ruveta enempiä jaottelemaan, koska se on mielestäni turhaa.
YTN = 18-25 v kauneimmat ja menestyneimmät missit, mallit, urheilijat , näyttelijät (Esim Kiira Korpi)
YTN = 25-35 v missit, mallit, urheilijat, näyttelijät (Löytyy yleensä nuuskahuulisen lätkäpelaajan, jonkun pikkujulkkiksen tai rahamiehen kainalosta)
YTN = entiset missit mallit, julkkiset, urheilijat, näyttelijät, artistit, kaikkein korkeimmin koulutetut naiset tai muuten erityisen hyvin menestyneet naiset, kauneimmat tavisnaiset (Kaikki YTN:t parisuhteeseen vain YTM:n kanssa. Joskus jotain KTM:ää saattaa onnistaa jos esim YTN kärsii huonosta itsetunnosta)
KTN = suurin osa naisista, ulkonäkö normaali, vartalo hoikasta lievästi ylipainoiseen, koulutuksella tai mitä tekee työkseen ei ole miehelle juurikaan merkitystä (saa helposti seksiä YTM:ltä, mutta ei välttämättä saa heitä parisuhteeseen sitoutettua, Joutunee tyytymään parisuhteeseen KTM:n kanssa)
ATN = alhainen sosiaalinen status, ei viehättävä ulkonäkö, voi olla kouluttamaton, (moni)ongelmainen (saa yleensä seksiä KTM:ltä ja joskus jopa YTM:ltä, parisuhteeseen KTM:n kanssa. Kelpuuttaa harvemmin ATM:ää yhtään mihinkään.)- 6+7
Tää oli ihan ok-lista mun mielestä.
- true love
6+7 kirjoitti:
Tää oli ihan ok-lista mun mielestä.
Listoja voi tehdä loputtomasti, mutta elämä on elämää. Kauniin ulkokuoren alla voi olla heikko luonne ja toistepäin. Ei kannata laskelmoida ja tämän sanon vuosien kokemuksella. Niitä malli/missejä ja täydellisiä miehiä nähneenä. Valitse se ihminen, joka arvostaa juuri sinua.
- Tyttö vain
Hmmm....No sinun listasi mukaan olen sitten YTN
- firebird
Minä en ole kuin blogijulkkis ;-) Ytn.
- Minun listani (M)
Tyttö vain kirjoitti:
Hmmm....No sinun listasi mukaan olen sitten YTN
Kannattaa nauttia nyt korkeasta tasostasi, koska kello käy sinua vastaan armottoman kovalla vauhdilla ja 40v jälkeen menetät siitä osan, koska naisen taso perustuu myös hedelmällisyyteen. Toisaalta vaikka olisit nyt YTN, mutta jos teet pari lasta jonkun jännäretkun kanssa ja jäät YH:ksi, niin tason pudotus on selviö ja enää miehen löytäminen ei ole sinullekkaan välttämättä helppoa.
- ätmi
firebird kirjoitti:
Minä en ole kuin blogijulkkis ;-) Ytn.
Sinä et ole mitään etkä tule koskaan olemaankaan mitään.
- firebird
ätmi kirjoitti:
Sinä et ole mitään etkä tule koskaan olemaankaan mitään.
Niin, oikeasti haluan olla sellaonen kuin sinä.
- atm1
true love kirjoitti:
Listoja voi tehdä loputtomasti, mutta elämä on elämää. Kauniin ulkokuoren alla voi olla heikko luonne ja toistepäin. Ei kannata laskelmoida ja tämän sanon vuosien kokemuksella. Niitä malli/missejä ja täydellisiä miehiä nähneenä. Valitse se ihminen, joka arvostaa juuri sinua.
Sanot nähtävästi naisena, koska miehenä sitä valinnan varaa ei juuri ole. Varsinkin alemman tason miehenä otetaan kuka tahansa nainen joka sattuu sinut kelpuuttamaan, tai sitten ollaan yksin.
- Pieni korjaus
Muuten hyvä lista mutta mikä on kaunis tavisnainen? Ei sellaisia olekaan, vaan tavis on tavis myös ulkonäöllisesti. Ihan ok näköiset tai yli-meikatut perusnätit, puutteita ulkonäössään omaavat naiset eivät mene kategoriaan YTN. Siihen kuuluu vain kaikista kauneimmat naiset eli ne missi ja mallitasoa olevat. He ovat väkisinkin edes jollain tasolla tunnettuja eikä mitään tuntemattomia taviksia.
- firebird
Pieni korjaus kirjoitti:
Muuten hyvä lista mutta mikä on kaunis tavisnainen? Ei sellaisia olekaan, vaan tavis on tavis myös ulkonäöllisesti. Ihan ok näköiset tai yli-meikatut perusnätit, puutteita ulkonäössään omaavat naiset eivät mene kategoriaan YTN. Siihen kuuluu vain kaikista kauneimmat naiset eli ne missi ja mallitasoa olevat. He ovat väkisinkin edes jollain tasolla tunnettuja eikä mitään tuntemattomia taviksia.
Ei suurin osa malleistä ole kauniita. Missit ovat aika kauniita. Ei kaikki kauniit naiset ala malleiksi tai osallistu missikisoihin. Malliksi tarvii olla pituuttakin 172 cm vähintään. Missikisoihin ei halua juuri kukaan. Ne on kuin jotkut vuoden kaunein nautaeläin kisat nuorista tytöistä.
- Marianne89
atm1 kirjoitti:
Sanot nähtävästi naisena, koska miehenä sitä valinnan varaa ei juuri ole. Varsinkin alemman tason miehenä otetaan kuka tahansa nainen joka sattuu sinut kelpuuttamaan, tai sitten ollaan yksin.
No juuri siksi teitä ei kukaan haluakaan koska "otatte kenet tahansa naisen joka sattuu kelpuuttamaan". Olen jo aiemmin sanonut että tuo asenne kyllä näkyy sitten myös ulospäin eikä kukaan nainen jolla on itsetunto kunnossa halua ainakaan tietoisesti olla se "kuka tahansa". Eri asia jos huomaa sen vasta suhteeseen jo ryhdyttyään ja silloin sen paljastuminen yleensä vasta puistattaakin.
- Minun listani (M)
Pieni korjaus kirjoitti:
Kaunis tavisnainen on tietenki nainen joka on ulkonäöltään missi/mallitasoa, mutta jolla ei ehkä ole halua tai tarvetta kilpailla kauneudellaan tai häneltä puuttuu esim muutama sentti missiksi/malliksi vaaditusta pituudesta tai ei omaa korkeaa koulutusta tai menestystä muulla saralla. Niinpä häneltä puuttuu mahdollinen julkisuuden ja/tai menestyksen tuoma tason nosto, että pääsisi astetta ylempään tasoon. YTM:lle nämä erittäin kauniit tavisnaiset tietenkin ovat hyvää vaimoainesta.
- Netti julkkikset
Minun listani (M) kirjoitti:
Kaunis tavisnainen on tietenki nainen joka on ulkonäöltään missi/mallitasoa, mutta jolla ei ehkä ole halua tai tarvetta kilpailla kauneudellaan tai häneltä puuttuu esim muutama sentti missiksi/malliksi vaaditusta pituudesta tai ei omaa korkeaa koulutusta tai menestystä muulla saralla. Niinpä häneltä puuttuu mahdollinen julkisuuden ja/tai menestyksen tuoma tason nosto, että pääsisi astetta ylempään tasoon. YTM:lle nämä erittäin kauniit tavisnaiset tietenkin ovat hyvää vaimoainesta.
Suurin osa naisista ei ole tätä tasoa vaan ihan ok näköisiä tai perusnättejä. Se pieni joukko kauniita naisia ovat yleensä jotain julkkiksia, vähintään blogijulkkiksia. Kaikki suosituimpien blogien pitäjät ovat juurikin näitä kauniita naisia. Eli jollain tavalla ovat esillä netissä tai ulkomaailmassa. Kaikki suosituimmat ja seuratuimmat Instagram-tilit kuuluvat kauniille naisille.
- jhfkyted
Henry Laasanen, joka tuota tasoteoriaa on Suomeen markkinoinut, kirjoittaa naisellisuuden olevan ulkonäön jälkeen tärkein tasoon vaikuttava elementti. Jos nainen arvioi itse tasonsa korkeaksi ja puhuu itsestään YT-naisena tms. laskee jo tuo ominaisuus naisen tasoa. Perinteisessa naisellinen/miehekäs-jaottelussa tuo kun ei ole naisellista käytöstä.
"Mitä naisellisuus oikeasti on?
Naisellisen naisen ominaisuudet: emotionaalinen, subjektiivinen, helposti vaikutettavissa, alistuva, ei pidä matematiikasta tai tieteestä, järkyttyy pikku kriiseistä, passiivinen, epälooginen, kotisuuntautunut, ovela, loukkaantuu helposti, vaikeuksia tehdä päätöksiä, itkee helposti, riippuvainen, puhelias, tahdikas, hellä, tietoinen muiden tunteista, uskonnollinen, kiinnostunut ulkonäöstään, siisti, voimakas turvallisuuden tarve, nauttii taiteesta ja kirjallisuudesta, ilmaisee helliä tunteita helposti, hoivaava.
Naisellisuus on maskuliinisten kykyjen ja piirteiden puutetta. Naisellisessa naisessa ei ole kilpailullisuutta, aggressiivisuutta, tehokkuutta, pelottomuutta ja voimaa. Naisellinen nainen suuntautuu naiseutta kohti ja on ylpeä ollessaan nainen. Naisellinen nainen tarvitsee miestä puolustamaan itseään.(1)
Naisellinen olemus: Naisellinen nainen käyttää pukeutumisessaan keveitä asusteita, kuten satiinia ja silkkiä. Sellaisia vaatteita, joita miehet eivät käytä. Värit ovat pehmeitä ja kirkkaita. Housut eivät ole erityisen naisellinen asuste. Naiselliset asut korostavat naisen vartaloa.
Naiselliset tavat: Pehmeät ja lempeät liikkeet. Älä taputtele ihmisiä selkään, kuten miehet tekevät, älä käytä voimakasta kädenpuristusta. Kävele hienostuneella tavalla, älä pitkin askelin kuten miehet. Älä puhu kovaan ääneen tai vulgaaristi. Älä mumise, narise tai puhu monotoonisella äänellä. Naurusi tulisi olla täynnä ilahduttavaa charmia. Miehelle puhuessa voit pehmentää ääntäsi ja käyttää samanlaisia ilmeitä kuin vauvalle puhuessasi - miehet pitävät siitä. Harjoittele hymyilemistä ja hellää suhtautumista ihmisiä kohtaan. Puheesi tulee olla täynnä sympatiaa. Älä osallistu kuumentuneisiin väittelyihin."
henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/43393-millainen-on-naisellinen-nainen- fire bird
Siis toisin sanoen mielisairas.
- pilkunnussijakurppa
Housut eivät ole asuste.
- creampie
Niin, listoja voi tehdä, mutta naisten arviointi tosiaan on hankalaa koska kaikki kuitenkin saavat seksiä. Minulla on yksi kaveri jolla on elämässään ollut 9 naista ja jokainen on kyllä ollut vielä kilometrin ATN-statuksen alapuolella, mutta kaverini kaltaisia miehiä vaan riittää. Hän on itse ehkä KTM-ATM välimaastossa. On siis valmis yhdyntään ihan kenen naisen kanssa tahansa. Tyttöystävillä on yhteistä ollut sairaalloinen ylipaino ja hirveä ulkonäkö.
Tuo aiheuttaa sen että naisilla ei ole periaatteessa mitään syytä esim. kuntoilla ja pitää itsestään hyvää huolta. Kuitenkin näille riiittää ähkijöitä ja käytännössä ATN naiset on KTM miesten tasolla seksin saannissaan tai jopa korkeammalla. Lisäksi tasothan voivat muuttua. Suurin osa naiskavereistani ovat parisuhteen alettuaan lihonneet 20-30 kiloa, ja yleisin vastaus on se että kiva olla illat sohvalla ja syödä hyvin. - voiceofreason
Toi oli aivan täyttä soopa mitä joku neropatti aiemmin keksi; että muka kaikki kauniit naiset ovat julkkiksia/missejä!
Itseasiassa se, että nainen on missitasoa, eli VOISI olla julkkis tai miss suomi, mutta on itse valinnut toisen tien esim korkeakouluttautumalla tai muuten vain ei tunne tarvetta päästä julkisuuteen, on KORKEAMMALLA tasolla, koska kauneudessa on missijulkkiksen tasoa, mutta omaa muutakin pääomaa ja luultavasti paremmat elämänarvot.
Eli pelkkä missi ei minusta todellakaan tarkoita että nainen olisi YTN, hitsi, nainen saattaa olla jopa kauneudessaan alemmalla tasolla, vaikka missi onkin! Kaikki missit eivät häikäise reaalielämässä, todellakaan.
Vai onko osa miehistä niin yksikertaisia, että kokevat naisen kauniiksi vasta, jos jokin lehti on heille kertonut että nainen on virallisesti kaunis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708